Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.11.2022 in all areas

  1. 6 точки
  2. 4 точки
    Зимен сет, епизод 2. Пуснах си вефа (да не харча автомобилен ток) и изтъркалях кръгчетата. Пътем, оглед на спирачки, спрей за задните барабани (вече ги бях минал с Вюрт) и ... Поканих и синчето - да види къде се слага крик, как се развиват гайки (когато джантите нямат втулки) и как (на този модел тасове) държат тях и джантите. Напъна се младежът в кръста, па се справи, без да си изкълчи пръста. След това го водих на полигона (да потренира успоредно паркиране), а после да си измие колата и да донапомпи гумите. Старата хидравлика е ... тъмна бира! Момчето с крик и ключа се "набира". Колата му е вече пълен "сток". Акумулаторът остана пълен с ток. Доволен, даже си я снима. Дали готов е той за първа зима?
  3. 2 точки
    При положение,че Макс е шампион, няма какво повече да вземе от този сезон, а Чеко му трябват точки, въпреки че пак казвам изключително слабо състезание за него, особено,в последните 5-6 обиколки, но това не беше ок ...Аз си мисля че Макс се изнерви от случващото се и му се искаше да стъпи на подиума,но не може да пренебрегнеш съотборника си! Аз ще си остана фен на РБ и Макс , защото за мен те са най- добрите , но това не беше ОК. Ако бях , аз на мястото на Макс , въобще нямаше да се замислям просто да върна газта и да го оставя пред мен . За мене играе мн егото, в случая и не толкова "здравата" психика на Макс, го изкара на това дередже. Остана само 1 състезание, да се насладим на формулата, а от догодина нека да има конкуренция, в лицето на МБ , за да водим истинските пилоти какво могат , иначе тя работата е ясна :))
  4. 2 точки
    А това е резултата Дано темата е полезна. При нещо неясно ще помагам, с каквото мога.
  5. 1 точка
    Много къдраво, бре! А и визията се различава коренно от пробите на другите масла, които си правил. Няма ясна визия. Няма ясно различими ядро, дифузна зона и краева зона, както беше при другите масла. Може би "Low viscosity" оказва влияние за размитите детайли. GTL базата се къдри здраво при теб. Не знам на какво се дължи. Не мога да кажа дали маслото работи добре и е подходящо за теб. Не мога да преценя. Тук може да се произнесе категорично само един лаб. анализ.
  6. 1 точка
    Mobil 1ESP по принцип е отлично масло, а Mobil 1ESP LV 0w30 е перфектният избор за тази кола.
  7. 1 точка
    Беше "алтернативен", като алтернативните части - опитваш веднъж и после - никога пак. Друго си е оригиналът!
  8. 1 точка
    Тест втори. Малко се отпеснах, за това направо на 4830км. е втората проба. 1) Масло – Mobil 1ESP LV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 204710км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4830км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 60/40 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.06.2022г. до 13.11.2022г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 340л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. Качвам две снимки на просвет след 24 часа сушене и след това PDF файла. Снимките са на осветление, че стана тъмно докато се прибера, но PDF файла е ОК - цветен и 600dpi. Харесва ми това масло май. Test Mobil 2.pdf
  9. 1 точка
    Виждал съм го този форум, появи се преди 12-ина години, по спомен. Същевременно никога не е имал и няма никаква връзка с този, съответно не знам и какво е станало и с колегите. Може да им е втръснало да се къпят в народната любов на хората, които си мислят, че форумите са място, където някой е длъжен да ти помогне, а ти само да си питаш. Иначе, не бих го нарекъл "стария", защото далеч не беше по-стар.
  10. 1 точка
    Привет! Бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/de/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 - 1x4L Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-htc-kuehlerfrostschutz-mb-325-0-konzentrat.html Вид и количество: RAVENOL HTC RADIATOR ANTIFREEZE, MB 325.0 CONCENTRATE 1x1.5L Стойност на поръчката: (51.80€+9.49€)x1.9775= 121.20 лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване: чрез куриер Парите са преведени!
  11. 1 точка
    Защо класическата туба за гориво има три дръжки? Тубата за гориво е изобретение на германците от 1930 г. и първоначално се използва само за военни цели. Оттам съюзниците я наричат Jerry can /от видоизменено Gery - Germany/. Това наименование е запазено и до днес. Класическата туба има три дръжки за да може двама войника да носят 3 туби - по една във всяка ръка и една по средата. Така всеки от тях ще носи общо по 30 литра. Ако един войник носи една туба ще носи само 20 литра, което е малко. Ако сам носи 2 туби ще носи 40 литра, което е много. Затова германците са се спрели на 3 туби за 2 войника и са сложили три дръжки, за да може да се носи средната туба от двамата. Допълнителният бонус, е че един човек може да носи две празни туби в една ръка като хване двете крайни дръжки или общо 4 празни туби за един човек. Класическа германска гениалност!
  12. 1 точка
    Ето ти схема на предпазителите за 1 ген,този за стартера е вътре в таблото под кормилото.
  13. 1 точка
    Можеш. Гарантирам че е вярно!
  14. 1 точка
    АФРИКА: ТОВА, НИКОГА НЯМА ДА ГО НАУЧИТЕ В УЧИЛИЩЕ Африка е по-голяма от цяла Европа, Китай и Съединените американски щати заедно. ° Площ на Африка = 30,37 милиона km2 ° Площ на Китай = 9,6 милиона km2 ° Площ на САЩ = 9,8 милиона km2 ° Европа площ = 10,18 милиона km2 На повечето карти на света Африка е представена в намален размер. Това е направено умишлено, за да се създаде визуален ефект на малка Африка, за да манипулира, промива мозъци и да заблуждава африканците, където и да се намират. Африка има 60 % обработваема земя; Африка притежава 90 % от суровините; Африка притежава 40 % от световния златен резерв; Африка, 33 % от запасите от диаманти; Африка разполага с 80 % от световния резерв на Coltan (минерал за производство на телефони и електроника), главно в Демократична република Конго. Африка разполага с 60% от световния запас от кобалт (минерал за производството на автомобилни акумулатори) Африка е богата на нефт и природен газ. Африка (Намибия) има най-богатата на риба брегова линия в света. Африка е богата на манган, желязо и дърво. Африка е три пъти площта на Китай, три пъти площта на Европа, три пъти повече от Съединените американски щати. Африка има тридесет и половина милиона km2 (30 875 415 km2); Африка има 1,3 милиарда жители (Китай има 1,4 милиарда жители на 9,6 милиона km2). Което означава, че Африка е НЕНАСЕЛЕНА. Обработваемите земи на Демократична република Конго са в състояние да изхранват цяла Африка. А цялата обработваема земя в Африка може да изхранва целия свят. Демократична република Конго има важни реки, които могат да осигурят електричество за цяла Африка. Проблемът е, че ЦРУ, западните компании и някои африкански марионетки дестабилизираха ДР Конго в продължение на десетилетия. Африка е културно разнообразен континент по отношение на танци, музика, архитектура, скулптура и т.н. Африка разполага с 30 000 лечебни рецепти и билки, които западът модифицира в своите лаборатории. Африка има младо световно население, което трябва да достигне 2,5 милиарда до 2050 г. АФРИКА ПРЕДСТАВЛЯВА БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО
  15. 1 точка
    Всички коли си има плюсове и минуси. От значение е как и за какво ще я употребявате и дали външният вид и ергономичността имат някакво значение. Също така дали ви притесняват цените за поддръжка и застраховка + пътен данък. За градско каране е добре да се оглеждаш за компактен и маневрен автомобил. Естествено за извън града е добре да разчиташ на стабилен, по-голям и по-мощен такъв. За съжаление поради безпаричието ние искаме да комбинираме всичко в едно. Демек, хем да е компактна, но да вози като лимузина и да е широка. Да не е комби, ма като сгънеш седалките да товари половин кубик пясък и стотина тухли. Да е проходима, ма да не е 4 по 4, че харчи повече и гумите са скъпи. Да харчи малко, но да върви много. Да върви много, ма годишният данък да е 6.99лв. Да е лачена и нова, ма да не трябва да и се прави застраховка. И още и още такива мераци и желания с които сме известни по нашите географски ширина. Истината обаче е съвсем друга и за съжаление нашите желания са неосъществими. Най-добре е когато търсите и сте си харесали определен автомобил да го изпробвате. Нямам предвид от авто къщата да ви го дадат за тест драйв, а да намерите ваш познат с такова возило. Помолете го да ви го отпусне за час време за да го пробвате в града и малко извън него. Дори и да не ви го даде, поне да ви повози за да видите основните плюсове и минуси. Имам предвид, как вози, каква е видимостта, колко удобни са седалките, колко събира багажника и каква е конфигурацията за прегъването на задните седалки. Седнете и отзад след като сте се возили отпред за да видите дали се събирате. Абе, един вид да разберете чисто конструктивно дали ви допада даден модел или не. Сверете си часовника и със цените на основните консумативи и части по купето и окачването и какъв е размера на гумите. Вижте цените на застраховките. За някои хора е важно дали стават безпроблемно на газ и колко е пътният данък за година. Иначе суха информация има колкото пожелаете. На оглед ходете с човек който разбира, ако смятате че вие не сте много на ясно. Всяка кола и модел си имат специфични болежки за които да се оглеждате. Отделете около 1000 лв. на страна след покупката за регистрация, обслужване и други непредвидени разходи. А такива ,ще има със сигурност! Запомнете едно - Не винаги най-лаченият автомобил е и най-добрият от техническа гледна точка. Желая успех в избора, защото ще ви е необходим 🙂
  16. 1 точка
    @SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
  17. -1 точки
    Всички качествени мултицети са на 9V, такива на AAA ... не бих им се доверил.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...