Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.11.2022 in all areas
-
5 точкиГледах една от колите в София, обявата е тази: https://www.cars.bg/offer/63161380a6d49b53e50ca9a3 Автокъща Троя Ауто Купето отвън е изключително запазено, изглежда като гаражен автомобил. Откровено бях силно впечатлен в колко добро състояние е. Няма точка ръжда никъде, включително в двигателния отсек. Беше доста кратък оглед, защото въпреки че е фейслифт, липсва VSA системата и като цяло няма никакви екстри, което ме изненада. Вътре интериорът и дръжките не са пазени изобщо. Ползвана е за работен или за товарен автомобил, защото навсякъде пластмасите и дори металът са издрани и вдлъбнати. Видимо е кола на много повече километри, отколкото показва километража, единият педал е изтъркан до метал и дори той е заоблен леко. Акумулаторът е за смяна и запали с кабели, малко трудно. Двигателят работи изключително тихо и няма странни шумове, но не може да държи обороти и периодично глъхне. Искам да споделя отличното си впечатление от продавача в тази автокъща. Не беше запознат с нищо конкретно за хонда или за модела, но беше коректен и честен. Каза че не е обслужена и предложи да я пробвам и да карам колкото поискам.
-
5 точкиЗдравейте, колеги, в обявите застоява едно CR-V в Пловдив, отидох да го видя и разбрах защо. Пиша тук, за да спестя разкарването ако някой мисли да го гледа. Обявата е тази: https://www.cars.bg/offer/631f35451001c0b67704f162 Автокъща Тинчев 1 Продавачът многократно твърди, че колата е обслужена в сервиз лично от тях 2 (два!) пъти в рамките на месец, но не може да каже какво точно е сменено, след проверка се оказа, че масло на двигателя (беше препълнен 3мм над максимума) и една биалетка. Стара хидравлична течност, стар антифриз, аксесоарният ремък е напукан от двете страни, дори въздушният филтър не е сменен. Кутия и диференциал не са пипани, нито клапани. За сметка на това са махнали щората от багажника и са сложили опечени стари зимни гуми, колкото да има. Външно колата изглежда ок и затова я закарах в един от пловдивските Хонда сервизи, за който тук много колеги са споделили отлични впечатления, с каквото останах и аз. Накратко: - двигателят отстрани звучи като дизелов мотор с характерно почукване, може да са клапани или разпределителен вал, трябва да се отвори двигателя - има шум в задния диференциал и маслото никога не е сменяно - отзад при движение стърже, поне един от спирачните апарати е блокирал - при подаване на газ, дори на място, колата почва да бучи и цялото купе резонира все едно си седнал върху бас каса, усещаш го дори в белия дроб и не можеш да си чуеш мислите. Майсторът каза, че може да е хидравличния тампон (600+ лева) или да е прегорял катализатора и да трябва да се смени. Като цяло не можа да каже нито точно от какво е, нито колко ще струва да се оправи, ако изобщо може - в движение отпред има виене като от лагер, може да е главина на колело или скоростната кутия - маслото на скоростната кутия изглежда да не е сменяно никога, стои с оригиналния филтър, който също не е сменян - кормилната рейка има доста сериозен луфт и се нуждае от ремонт - скъсани (видимо) два тампона на двигателя - тампоните на предните носачи са тотал щета, единият се е разпаднал, другият е пред разпадане... нищо чудно, че шарнири и биалетки са сравнително нови, но не са оправили тропането - тампоните на задните носачи изглеждат здрави, но са се втвърдили и им предстои смяна. Майсторът каза, че се сменят заедно с цял носач и няма надеждна алтернатива освен оригинален нов или втора ръка - тампони на стабилизиращата щанга отзад за смяна - имала е лек удар отпред и малко по-силен отзад, съответно радиаторите са под странен ъгъл, а петата врата се затваря с лек удар долу, където опира и е издълбала метала около 1.5мм. Бронята отзад е видимо пребоядисана, а решетката отпред се държи само на горната страна. И няколко дреболии, като счупен капак на една от жабките, само едно дистанционно (бутонът за багажника не работи), липсваща щора, шофьорската врата не задейства плафона и няма зумер за забравени светлини, дясното огледало е удряно и има отчупено парче. Позитивите са почти никаква корозия, запазен салон, всички копчета изглеждат да работят, двигателят държи обороти, педалите на са изтъркани (макар че воланът доста). Продавачът както сваляше звезди как ще ми я закара в който искам сервиз, изведнъж поиска 120 лв за транспорт буквално 6 км и то след като приключи огледа, преди това нито намек за пари. Преди това подигравателно каза "Ти ако искаш и в официалния сервиз я карай, ама ще ти одерат кожата." Беше много изненадан, че вече съм се чул с Бултрако и му цитирах дата, час и цена кога могат да видят колата. По телефона се чу как му изчезна усмивката. Преди това се беше изказал "Само да не е някой гаражен сервиз". Значи трябва да е междинен сервиз, нито прекалено голям, нито прекалено малък. Беше доста неприятно преживяване с този тарикат, но поглеждайки назад ме избива на смях.
-
3 точкиАнтифризът не се избира по цвят, а по спецификации. Търси антифриз със спецификация на Honda. Има и зелен, и син. Но! не всеки антифриз, който е зелен или син става за твоя акорд! Примерни Honda спецификации: 08CLAG016S0 08CLAG026L0 08CLAG010S0 HO-999011-A OL999-9011 И провери в момента с какъв си, за да не се пресече новият от остатъка на стария (не може да се източи напълно).
-
2 точкиЧервен и розов "лонг лайф", тип G12, G12+ e предимно със спецификации за VAG групата. А тези спецификации, които ти написах по-горе са само за Хонда. И не са за чугунени двигатели! HO-999011-A - син цвят - "Genue Honda Antifreeze / Coolant "Long Life Antifreeze / Coolant TYPE 2" Honda Type 2 coolant is an ethylene glycol base product for extra long lasting aluminum component protection." 08CLAG010S0 Honda E Coolant - Зелен на цвят - RAVENOL HJC Premix -40°C Protect FL22 is a ready to use, prediluted with water, ethylene-glycol based and time-tested coolant without phosphates, nitrites, amines and silicate. This product is formulated based on a proven inhibitor development as an extended life radiator antifreeze. Ако не приемаш съвети от Хонда форума - слушай тойотовския тогава. Защо ни губиш времето?
-
2 точкиФилтър MANN W610/6 made in Germany Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичена и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Кутията е с наченки на оксидация в дъното, но иначе е чиста. Няма наличие на ръжда. Пружината в дъното на филтъра е тип "пластинчата", ако мога така да се изразя. Филтриращият елемент е изпълнен точно. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно. Снадката е направена с подсигуряваща метална пластина. Лепилото е нанесено сравнително равномерно, без излишъци и държи здраво хартията. Макарата е с много и равномерно направени отвори. Учудващо, но след премахване на филтърната хартия, конструкцията на макарата се саморазглоби! Явно лепилото не лепи метал, а само хартията... Металната конструкция на макарата е много точно направена. Няма никакви ръбчета по краищата, които да се захванат за лепилото. Може би от това да идва саморазглобяването? Филтърната хартия е със завидна дължина - 164 cm. Площта й е приблизително 887 cm2. Много добър резултат! Но, дебелината й е по-малка от тази на Mahle OC617. А също така не е толкова плътна. За съжаление се наблюдават известно количество точици светлина на просвет, което говори за не особено голяма филтрираща способност. Определено очаквах повече от хартията на Mann... Клапата на байпас клапанът е от дебела гума. Уплътнява перфектно. Клапанът е с диаметър 1,32 cm и отваря при натиск от 1,84 кг. Това прави налягане от 1,3 bar. Приличен резултат. Заключение: Предимства - Точна и прецизна изработка. Противодренажният и байпас клапаните са перфектни. Голяма филтрираща площ на филтърната хартия. Недостатъци - Лепилото не слепва металните части на филтърната макара. Филтърната хартия не е с достатъчна дебелина и плътност. Не достатъчно прецизна филтрираща способност за висок клас филтър. Ще върши работа, но като цяло - "средничОк", както казва един известен авто-майстор.
-
2 точкиПривет. Малко ъпдейт на информацията, след лично посещение в сервиза. Вече на може да си запишете час като отидете на място, само след обаждане по телефона и "свързване с колежката". То май в Сорбоната се влиза по-лесно и бързо. Да го имате предвид ако решите да ползвате услугите им. Поздрави и успех!
-
1 точкаКато цяло, това, че някой е казал нещо няма общо с това което пише. Има спецификации които се гледат преди това. Ти питаш този антифриз с който си в момента, дали става и като цяло кой става, нали така? С този розовият с който караш, то той не е за твоят автомобил. Хонда нямат розов антифриз. Имат такъв, какъвто @CARPERA ти е показал както и аз съм ти снимал както и @dandilov се опитва да ти обясни. Останалото е на твоя отговорност дали ще караш с него или не. Друг е въпроса дали ще стане нещо но е факт, че този с розов цвят не е правилният. P.S Майстора вероятно може да сипва и чешмяна вода в антифриза, то проблеми няма принципно и от нея ама се продава дейонизирана за целта
-
1 точкаВероятно няма да стане нищо и с друг но все пак, има си спецификации по Хонда и част от антифризите я имат. Като човек сменил съвсем скоро, купих на Ravenol
-
1 точка
-
1 точкаЧе е важно какво е уплътнението, важно е. На първо място обаче са важни ръчичките на майстора. Първо се обезмасляват всички контактни повърхности, както на капака така и на главата. силикон се слага само на местата където контактуват страничните капаци с главата, и то на съвсем малка площ, има литература, клипове и много други начини майстора да се научи как е с този елементарен в това отношение мотор. Според мен не е виновна гарнитурата, а грешки при нейното поставяне.
-
1 точкаНякои хора искат големи къщи, бързи коли и много пари. Други просто искат къща в гората, ... далеч от тези хора.
-
1 точкаЗдравей Наско, Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-5w-30-a5.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL A5 5W-30 5*8.95=44,75*1.9775=88,50 лв. Начин на плащане: - Парите ще се преведат по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаТая сутрин гледам темата и си викам - бе, не написах адрес за пратката. И тъкмо щях да ти пиша "лично", и хоп - смс от Еконт с цена само за доставка. Значи "архивите са живи". Викам си - това е маслото. Взех го - всичко точно. Жив и здрав Наско и мерси!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаХонда Легенд KB1 - за Европа: https://www.wheel-size.com/size/honda/legend/2007/ Същата кола, но за Америка: https://www.wheel-size.com/size/acura/rl/2007/ Възможни експерименти: https://www.automobile-catalog.com/tire/2007/1147685/honda_legend.html#gsc.tab=0 Отвори си 1 калкулатор за гуми, примерно: https://primex-bg.com/polezno/kalkulator-za-gumi и пресмятай. 245/45 R17 са -2%, с 16мм по-малък диеметър, тоест колата става с 8 мм по-ниска и то за зимата!
-
1 точкаТо ако беше свеща нямаше да се чудя, резбата на главата също беше заминала. Нова резба, втулка + лепило, нова свещ, нова бобина, но трябва да си имаш и инструментален комплект за да направиш всичко това. Ако не беше станало, главата долу . Свещите са, разбира се made in Japan. малко са скъпи на фона на останалите, но ги препоръчват за газифицирани коли. От Косер са поръчани
-
1 точкаЗдравейте Вижте на какво попаднах- може да е полезно какви размери гуми и джанти се получават при комбинирането им. https://www.automobile-catalog.com/tire/2007/1147685/honda_legend.html#gsc.tab=0 Поздрави
-
1 точкаЗа сега трупам километри и материал за темата, и тестваме Сивушко. От този така интересен уикенд, само 2 снимки (особено втората) - малкият ми фен в бегачката на най-големият ФЕН.
-
1 точкаhttps://led4auto.com/index.php?_route_=led-avto-lampi/led-lampi-avto-tablo Това е сайта. А крушките са : Т3 нормални 3бр. Т4.2 18мм. 3бр. П.П. забравих да спомена, че Т3 крушките имат нужда от малко запилване в жълтата си част, защото не влизат в платката. Аз ги шлайфнах леко със шкурка. П.П2. Както споменахме по-горе, имат + и -, и светят само по единия начин.
-
1 точкаЗдравейте колеги, от месец не ми свети врътката за нивото на духането (лявата врътка) на црв-2 2006г. Много е неприятно, защото ставам по тъмно и нямам идея колко силно съм пуснал вентилатора. Днес свалих контролния панел, прочетох из форума за видовете крушки, Т3 за бутоните и Т4.2 за самите врътки и поръчах ЛЕД-ки, които очаквам утре да пристигнат. Т3 са къси, не като оригиналните, но Т4.2 ги намерих 18мм високи. Утре като пристигнат ще споделя мнение и снимки.
-
1 точкаhttp://led-bg.com/bg/products/avtokrushki-za-tabla Това е магазина от който съм ги взимал преди време. А това е темата в която съм описал в няколко поста нещата. Има и снимки - обърни внимание на пост 27 (там ги има и по-големите/дългите фасунги ): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93720
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00