Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.10.2022 in all areas
-
3 точкиПочти 3 години - проблеми засега няма. Като изключим нормалните микро драскотини по лака, на купето отвън. След месец предстои трето годишно обслужване, да видим този път какво и как ще се случи в БТ
-
3 точки
-
2 точкиТова са уникални митове и легенди, имал съм няколко коли на газ - сложени при мен, лично съм навъртал по над 100к. Сега карам една, която е на 265к. реални, има газ на 2-я месец от покупката, като нова (имам цялата и сервизна история с придружаващи документи всички), колата е при мен от жабарина на реални 180к., за 3 години лично аз съм и навъртял 85к. без АБСОЛЮТНО никакви проблеми по двигател (намаляне ниво на антифриз, изкривена глава, клапани не съм регулирал никога - май, че са хидравлични, не гори масло, карам я със заводски предписаното 5в40), от газова гледна точка смених само дюзите с нови на AEB, защото оригиналните на Ланди Ренцо сдадоха багажа (нормално за 180к.км) а нови на Ланди бяха една камара пари, просто тия ми ги препрограмираха за нейния комп на Ланди, никакви проблеми дори и с окачвнето (няма нищо общо с газта разбира се), а колата е от една от най-недолюбваните марки в Бг.А с навъртяните 86к.км до момента с разликата от парите бензин / газ ще си купя 2 такива.Незнам какво съсипва газта, не ми се вярва двигател на Хонда, който е поне 3 пъти по сметнат от този моя, поне 5 пъти по-надежден и поне 2 пъти по-рафиниран, като ход да не стане на газ или да се съсипе.За конверсия на кола на газ са нужни 2 неща : 1. Правилно подбрани компоненти според конкретния двигател ( което зависи от грамотността на майстора разбира се, не е нужно да са най-скъпите) 2. Грамотен майстор, знаещ какво прави - и най-скъпата уредба да си избереш, ако майсторягата е мърляч няма никаква файда. Щом двигател, като моя в Италиански ръчички може да изкара ПОНЕ до 265к.км без проблем, то мотор на Хонда при правилните компоненти не би трябвало д аима проблем ПОНЕ 700к.км на газ. Това са моите 20 стинки по въпроса.
-
1 точкаРазглобяваш огледалата и проверяваш какво е състоянието им. Почистваш клемите, измерваш с уред, ако е необходимо запояваш и малко лепило отгоре. Така реших проблема с това огледало. На запалката, може да се е откачила клемата, пак си трябва разглобяване и проверка. Тъкмо ще си смениш и лампичката на пепелника, тя ще ти е за ориентир дали имаш ток на запалката в последствие.
-
1 точкаТеча се оказа от О-пръстените на охладителя на маслото. Кофтито е, че се разглабя половината двигател за да се стигне до там.
-
1 точкаДоста полезна тема, за което много благодаря, закупих си HDS диагностиката на Хонда и след Static and Dynamic Learning на I-Shift-а, колата се държи по съвсем различен начин в превключване и смяна на предавките в движение без да пипам маслото. Предстои да подменя и маслото с оригиналното с новата сива бутилка Honda Genuine HG Manual Transmission Fluid защото забелязах, че когато се кара в жегите "тръгни-спри" или пък имате човек, който се учи да паркира на заден ход с мъчене на съединителя маслото меко казано се пържи, дори беше записало грешка, че е прегрявало на над 200C. Забелязах иначе, че си държи нормална работна температура 70-100градуса, според зависимост температурата навън. Ако някой от София има грижи с този автоматик, насреща съм за обучение
-
1 точкаКазвал съм го и преди: След новите коли ще останат само старите. Възръстта не е критерий за лоялност, особено ако тя през годините е била взаимна. На новите коли не им е проблам че се бъгват, а че така е "програмирано" от консуматорското общество. Но това е дъвкано и друг път и двата лагера имат своите основания. Просто дори еднаквите критери са с различна тежест за всеки. Послушай себе си, така или иначе отговорността за решението си е твоя и ако и то е твое, ще го понесеш по-мирно. А коли гледай всякакви. Това не е загубено време, а опит. А и темата ще се движи. Всяка кола маже да се окаже със скрити проблеми. Смених си погледа върху тежестта на това след думите на 1 човек, който преди 8 години ми каза (перефразирано): Не гледай какво ще ти отнеме колата годишно, а какво ще ти донесе ежедневно". От тогава взех 3 Хонди - еми - радват ме! Ма може "повредата" да е в мен (което е по-тревожното), не че в тях нямаше, но са отстраними. Нищо не е вечно, нито хубавото, нито лошото, нито дори илюзиите, а съвършенството е само моментно. А човек винаги иска повече. За това най-големият враг на хубавото е по-хубавото!
-
1 точкаОбикновено от 1 до 2 седмици, текущата не е изпратена все още и не нямам представа. :)
-
1 точкаСетих се и за нещо още много важно и защо при мен се стигна до сравнително ранен ремонт след поставяне на газовото - след не повече от 60 к км при перфектна преди това кола. Тъй като аз сам си регулирам клапаните ми направи впечатление, че същите започват да стягат още на 14-15 к км след реглаж. Като под стягане имам предвид доста сериозно такова - пластина 0.05 едва влизаше на изпускателните. КОгато закарах колата на майстора си, тъй като е много съвестен, каза че има съмнения защо се получава така и провери делкото - нямаше никакво закъснение/предварение (забравих кое точно от двете ми каза - както и да е) - точно НУЛА градуса при необходими ОСЕМ. Поради тая причина ми обясни той ми стягат толкова бързо. Някой друг "майстор" явно си е оставил ръцете преди това при сваляне на делкото. Не го е проверил и регулирал с уред, както направи моя , а е сложил една отметка със секач и е мислил че всичко е наред при обратното сглобяване. Моя майстор ми показа колко малка е разликата при правилното зацепване на делкото - почти незабележима за окото по белега, който преди това са направили със секача. п.с. за протокола - близо 1500 км след ремонта и повторната смяна на гумичките, няма видим разход на масло. Дано и така си остане.
-
1 точкаОсвен за цените, мога да добавя и че комуникацията е на ТОП ниво! Пиша днес и има ли го в БГ - утре е при мен. Закрастих се по "вкарването в пътя" на Сивика на синковеца, та си пообщувахме със Стефан и неусетно нещата се случваха, все едно ги вземам от комшията и си пасваха на колата веднага. Доволен съм и точно така (като клиент) си представям неговата работа!
-
1 точкаОт днешна дата, ние сме фирмата, която бие цените на всички доставчици за оригинални части - в това число включвам Amayama и PartsOuq.
-
1 точкаСмеете се на Велинград, но я погледнете какво става в хотели в гр. Елена за днес и утре вечер. Празника на Еленския бут. Цените по 6-7 нагоре.
-
1 точкаСигурно си ходил при арменеца на “непруна”,или при стъкларския при “benzin”. Мен ме бяха отказали за една микра,бай Стоян спаси положението! Отиди при него,даже ако си я свалил кутията, ще я отвори сигурно пред теб и ако е нещо сериозно ще ти го каже на момента! Стоян 089 86203нула шест Северна промишлена зона https://maps.app.goo.gl/cnLGf3ZtmoYbkcYo8?g_st=iv
-
1 точкаМисля че ако тази тема съществува още няколко години (и ако Евро съюзниците-чиновници не се прецакат) в нея ще обсъждаме само китайци. И без това, нещата отиват като в оня виц, "дето китаецът навсякъде по планетата може да си купи родно производство". Който има време (превъртайте рекламите) и разбира руският, или просто гледа, ще схване видеото, а за останалите - превод на няколко ключови изречения: Китайците нямат традиции и просто копират, но вече не буквално. Правят го бързо, без чудене и настройки по Нюрбург ринг, просто електричките се държат превъзходно заради спецификата си. Другото е като в нормална скъпа кола с всички екстри, но на половин цена! По-добро от Тесла и по-нормално от нея. Китайците категорично не ги пускат нито на европейският, нито на американският пазар. Икономически войни, и защо - ами, просто обикновените потребители плюят на всички брендове. Просто им трябва нормален автомобил - нормален, хубав, удобен, голям, комфортен, бърз - ето го! Но вие не можете да си го купите. Защото в европейските всичко е сложно и скъпо и ако "това" се появи на пазара им, естествено всички ще купуват това. Фактически, европейците не допускайки китайските автомобили, негласно признават че те са на достатъчно добро ниво и просто се страхуват. Това е отговорът! Да уточня че Донг Фенг от дузина години произвежда Хонди за азия, и вероятно тази е с технологията на новото хибридно HR-V, с ДВГ за "рендж екстендер". Колата е с италиански дизайн, пневматично окачване и 1000 N/m, 860 км запас на хода, 4,6 сек. до 100 ! Емиии ... ???
-
1 точкаТова и преди го бяхме обсъждали. При СУВ-а седалката ти е по-високо и като цяло е по-различна позата, докато при леките коли е все едно си полегнал на земята. Винаги можеш да я вдигнеш максимално, но не е същото.
-
1 точкаЗавиждам на стоицизма, с който @docev продължава да отговаря на обречената от самото начало кауза. Аз обаче не притежавам такъв и @Нико 74 получава едноседмично лишаване от права за писане във форума, комбинирано с условно постоянно при следващо подобно изказване.
-
1 точкаНяма правила, по които това се дава, няма и такива, по които се отменя. Свикнал съм да слушам от всякакви хора, какъв е бил форума, но от "почетен член" ми идва малко в повече. Колко пъти искаш да го повторя? Не си наказан, просто на почетен член не му отива да говориш така за hondabg.com. Дотук разбрах, че нямаш нищо общо с най-мракобесните времена във форума и са те викнали да го спасяваш. Доообре. След като говориш за скъсани задници, каквито не съм видял, искаш ли да ти сдам всичките си задължения? Напълно сериозен съм. Лично аз няколко пъти спирам останалите да се откажат. Ще ми олекне от всичко, както и от теми като тази. За 23 години, откакто карам хонда и двуцифрено число автомобили, минали през мен, ще се оправя и без форума, все си мисля. Искам да видя ти какво (по-различно от първия път) ще направиш обаче. Чест може да не е добре познато в наше време и начинът, по който реагираш най-горе за новия ти статус в "масления" форум само показва. Каква чест... Само се виж какви квалификации отправяш към хора, които не познаваш. Нищо не се е променило. Та сега, искаш ли да си повече от guest? Ама не "почетен член", а директно с уайлдкард "модератор/администратор"? П.П. @docev това "потребител" не е група, а ранг: който ти излиза под ника. Няма общо с групата "фен", в която си, както всички останали.
-
1 точкаРазмислих, нека си поговорим. Миналата година си играх да коригирам правилата, които бяха написани на изключително груб тон, с куп повторения. По чие време се дописаха тези правила с новите забрани за коментиране в раздел "Пазар", на които хората и досега се сърдят? По чие време се създаде групата (а с нея и титла) "Mr.Компетенция", в която се слагаха хората от форума, за които се смяташе, че пишат повече от колкото трябва? Уважително ли е това и какво впечатление създава у останалите? По чие време наказаните потребители отиваха в групата "Бананизиран"? Уважително ли е това и много ли е забавно? Прекръстих я наскоро на "Деактивиран" с извинения към засегнатите, макар и да не са тук, за да го видят. Въпросът е какво говори на останалите. Габровската групичка кога и защо спря да пише? Имаш ли идея колко още хора са "сърдити на форума" и с това не можем да се преборим и до ден днешен? Защото в техните очи форумът си е форум и ходи обяснявай, че хората зад него не са същите. Бултрако, където казваш, че ходиш да си сервизираш колата, защо не щат да чуят за форума и те? И тук ли нямаш идея? В момента сме останали трима човека, на които всичко това се крепи и един в сянка. Крепи, защото далеч не цъфти. И за добро или не, в момента от нас зависи с кое какво се случва. Моята почит никога не си я имал, защото съм във форума малко от преди теб и съм видял (изтърпял) не едно нещо, което не ме е отказало да съм тук. Някой ти е сложил титлата "почетен член". Вече не е сред нас и не знам за какво го е направил. Стои си ти, както и на други хора, част от които не познавам. Но за разлика от тях, ти се явяваш, и ни в клин, ни в ръкав започваш да съветваш как да сме си прекръстели форума и как в него не се обсъждали важните в живота неща?! Сериозно?! Такива членове не ни трябват, камо ли почетни.
-
1 точкаСпециални благодарности на @atoma От днес ще се подарява стикер по избор с всеки комплект поставки. Ако някой вече си е взел поставки, или има поставки от старите, или е обвързан с поставките на дилъра с гаранционна кола, може да се свърже с мен, да му подаря отделно.
-
1 точкаВ Тексас, където може винаги законно на улицата да носиш пистолет скрит под дрехите-това нямаше да се случи ... Та по случея- аз, бих купил кучешки бисквитки и модифицирал с нещо. Слагаш ги по пътя на тази криминална двойка, и няма повече да те ръфат куче(знам, че колегите ще скочат-животното не е виновно...)... Аз в България винаги имам спрей в якето, за подобни случаи...Пък и да не се налага да пускам крака и ръце в действие....! Видяхте в Бургас, на какво равнище са бг полицията и прокуратура! Бог високо, цар далеко.... 😔 Успех
-
1 точкаСтига с тоя негативизъм де. Това, че е "БГ" фирмата, не я прави задължително прокажена. Ние си знаем, че там е така - не са много по офертите. Въпросът е бил в пазарлъка. Явно им е влязъл малко вътрешно и са решили да минимизират загубата. На твое място повече бих се притеснявал какво масло са сложили. Щото за сервизните им кампании с промоционална смяна на масла в последните година-две, от Бултрако слагаха от "нашето си". И с вискозитет далеч не същия, като този, препоръчван от производителя. Аз затова откакто се научих как да си обслужвам 10-ката, вече си я правя сам - масло Castrol Honda ot ATO24, HCF-2 пак от там, сложих панелен спортен филтър, а за купето - намерих такъв афтърмаркет (FP 21 003), че не знам, дали има оем-ски с такива свойства: с антибактериално действие, с фунгицидно действие, филтър за финни частици (PM 2.5), филтър купе с полифенол, филтър с активен въглен, FreciousPlus. Чак очаквах, редом с упътването за смяната, в кутията да имам и зелен сертификат
-
0 точки
-
-1 точкиКлюч за темата .Явно тук човек не може да получи информация.Няма тук разбирачи , а само философи ....явно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00