Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.10.2022 in all areas
-
3 точкиТо пък голямо чудо. Аз като съм потребител да взема да да се самообеся ли. Що издребнявате?
-
1 точкаНяма правила, по които това се дава, няма и такива, по които се отменя. Свикнал съм да слушам от всякакви хора, какъв е бил форума, но от "почетен член" ми идва малко в повече. Колко пъти искаш да го повторя? Не си наказан, просто на почетен член не му отива да говориш така за hondabg.com. Дотук разбрах, че нямаш нищо общо с най-мракобесните времена във форума и са те викнали да го спасяваш. Доообре. След като говориш за скъсани задници, каквито не съм видял, искаш ли да ти сдам всичките си задължения? Напълно сериозен съм. Лично аз няколко пъти спирам останалите да се откажат. Ще ми олекне от всичко, както и от теми като тази. За 23 години, откакто карам хонда и двуцифрено число автомобили, минали през мен, ще се оправя и без форума, все си мисля. Искам да видя ти какво (по-различно от първия път) ще направиш обаче. Чест може да не е добре познато в наше време и начинът, по който реагираш най-горе за новия ти статус в "масления" форум само показва. Каква чест... Само се виж какви квалификации отправяш към хора, които не познаваш. Нищо не се е променило. Та сега, искаш ли да си повече от guest? Ама не "почетен член", а директно с уайлдкард "модератор/администратор"? П.П. @docev това "потребител" не е група, а ранг: който ти излиза под ника. Няма общо с групата "фен", в която си, както всички останали.
-
1 точкаЗдравей, Наско, Моята поръчка: ● Вид и количество:RAVENOL DFE SAE 0w-20 5× 1liter ● Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-dfe-sae-0w-20.html ● Стойност на поръчката: 5× 15.95 € = 79.95€ × 1.9775 = 158 лв. (▪︎ 4% над 3 опаковки) 5×15.31 € = 76.55 × 1.9775 = 152 лв. (Ако може на лично дали може да се ползва отстъпката, за да преведа точната сума. ) ●Начин на плащане: По сметка в ОББ ●Начин на получаване: По куриер. Поздрави!
-
1 точкаРадвам се, че имаш желание да обсъждаме, поразсъждаваме и т.н. Ще се опитам да отговарям по ред, въпреки, че ти не отговори директно на моите въпроси, а засипваш с нови към мен. Продължавам да настоявам да разбера кои правила наруших? В отговор на твоите въпроси: За правилата - писани са от шепа хора, когато форума се управляваше еднолично. Но и във форума бяхме толкова хора, че се познавахме лично всеки един със всеки друг, независимо от коя точка на БГ сме. Няма да цитирам имена, ще говоря за себе си и моите действия. Имахме 1 администратор и бяха 2-ма модератори и после започнах аз и още 1 човек като модератор. След около 2-3 години постепенно се оттеглихме един по един по семейни причини. Налагало ни се е да си лъжем жените че имаме любовници, за да можем да стоим до късно в сервиза и да се подготвим за състезание или да мислим как какво да направим за форума и феновете (събития най-вече, бяха доста често) , но и това отмина. Специално за "купува" и особено за "продава" - правилата бяха безмилостни, защото нямаше правда и едни продаваха на гърба на останалите. Технологичните възможности също бяха ограничени тогава или поне не знаехме как да го направим. Всичко се финансираше от джоба на шепа хора и от сърце. Не е фенско нали? Всички тези, които аз лично съм наказвал с 10% предупреждения (само такива права имаха модераторите) и това предупреждение по неписани правила до 6 месеца се махаше, ако забравим ни подсещаха и пак го махахме. Аз още си имам в историята заветните 10%. Точно с тези, които ни създаваха най-много проблеми, точно с тях и до ден днешен сме в много добри приятелски отношения. Сещай се сам защо, не е защото ги наказвах, фенското в тях е в сърцата им, както и при мен. По мое време титла "Mr.Компетенция" не е имало поради простата причина че в технически и спорт пишеха една шепа хора, просто тогава нямаше други компетентни. Група бананизирани, която цитираш е било тема, която нямах привилегия да достъпвам. Видях я в последствие при получаване на друг вид права във форума. Бананизиран е от "бан" Това е било тема в която са се обсъждали администраторски решения и действия, както споменах по-късно и аз можех да чета и коментирам. По спомен хората с БАН са били единици. За да се достигне до там, смятай, че търпението е преливало много, много, много, ама много. Имахме и един спамер, няма да му казвам името, че и с него си останахме приятели, че дори днес е и в политиката на БГ :-) Габровската групичка спря да пише доста след прекратяване на моята модераторска дейност, а "сърдитите на форума" (и по-скоро един човек ги поведе), търсеха комерсиализация за която по това време все още бяхме против въпреки трудната издръжка на форума. Бултрако е тежка тема - говорено е с тях многократно в годините, но поставяха условия, които не бяха в интерес на форума, те също търсеха само комерсиалната полза от форума. Аз лично знам как сме търсили спонсори за националните срещи и пак вадехме от джоба си без да се разбира от феновете. Говорено е и с Бултрако, уви не намирахме обща пресечна точка. Посещенията ми при тях за обслужване нямат нищо общо с форума. Първо -гаранция, друго- просто съм доволен от обслужването, от прозрачността - знам колко струва труда, колко и какви части са вложени. И въпреки, че "До като оправят жена ти и колата не трябва да гледаш", аз стоя и гледам как се отнасят с колата докато я обслужват. Не ми се налага да чакам със седмици и месеци за час, обаждам се, записвам за след ден, два, три и си върша работа. При мен лично времето е най-скъпият ежедневен ресурс. Дори да платя нещо по-скъпо, нямам време да чакам общи поръчки и т.н. Повярвай ми в момента в който и се издънят нещо по колата ми, ще ги съдера преди да ги сменя, но читавите сервизи в БГ са единици за съжаление, а по-добър избор от тях поне София за момента нямам. Знам, че сте останали малко хора и крепите и това може само да ме натъжава, но понякога човек трябва да внимава какво си пожелава, да не вземе да му се случи. Не си спомням но е било поне преди 5 години, може и да греша (вижте темата с предложения за подобряване на форума). Тогава бях помолен от един от основателите на форума да отделя време, да се включа, да помогна, да променим нещо. Скъсахме си задника да стане така, че форума да се поеме от млади хора, ентусиасти. Казахме си, нека се промени управлението, нека тези хора им дадем възможност и това и направихме. Само домейна "hondabg.com" остана на отговорно пазене при стар доверен фен. Да, промениха се някои неща но само технологично. За съжаление като гледам от тези, които решихме да се даде път на нови хора всички са прокудени от сегашните, получили това право на управление. Тук с пълна сила важи приказката "Храни куче да те лае". Точно, че не знаеш кой и за какво ми е дал тази титла, нямаш право и основание да я махаш. Дали съм тук или не сега и дали съм регистриран малко след теб в този форум няма значение. Пропускаш важни моменти, надявам се да ги осъзнаеш. Смятам, че бях повече от изчерпателен. Със здраве и аз минавам в режим guest, защото за мен бе въпрос на чест, но това не е добре познато на днешно време.
-
1 точка
-
1 точка@TCKOLEV Щом харченето на масло се увеличава прогресивно, година след година, значи нещо се случва. Ако елиминираме съмненията за менте масло и двигателят няма течове, тогава везните накланят към ремонт. 1. Лек ремонт - гумички на клапани, почистване на EGR клапан и пътища, проверка дали работи VTEC клапанът, почистване или подмяна на цедката на VTEC-а. 2. Основен ремонт на двигателя. Необходима е диагностика в сервиз и кадърен диагностик, за да се уточни каква е точно причината. След това и действията. Тук във форума няма как да се направи това. Успех!
-
1 точка
-
1 точкаКакво казваш с тоя пост? Имам пари и си купих кола от магазина? После съм технически неграмотен и я обслужвам в Бултрако...Да си жив и здрав и да си я караш със здраве! Твоя двигател не влиза в селекцията.Аз съм технически грамотен и знам какво се случва вътре...в двигателя.Знам всяко едно болтче за какво служи. И да виновно е маслото и експеримента на някой доставчик на части към Хонда. Открили са го и са го оправили след 2-3 години.Факт е че тънките масла са много малко разпостранени и не се ползват от незнание или нарочно ,като в твоя случай. Просто не им пука за твоя автомобил. Освен това имат неграмотна политика,неграмотно управление и неграмотни механици. За ценовата политика няма да говоря..Благодарение на скромната ни тема за масла ми звънят от Мазда, Нисан, Лексус форумите за съвет как да си решат техните си проблеми.Там явно си нямат мислещи и рабиращи хора..
-
1 точкаЕдва ли от два отворени двигателя с този проблем можем да заключим, че 99% от автопарка с тези параметри е за основен ремонт? Малко преувеличено ми звучи. Очевидно има някакъв риск, но кой ли ще попадне на обслужвана кола на <10 хил км с 0-20 масло…
-
1 точкаДилърът иска да продава нови коли по-често, а не да сменя масло по-често. Там е разковничето на "схемата".
-
1 точкаКупувам от Щатите. От Ибей и някой ми ги носи Ето това : https://www.ebay.com/itm/194212303190?epid=74945586&hash=item2d37f49156:g:L5QAAOSweipg0nPZ Перфектни са - щатско производство Веднъж се прекарах с френски и край ! Ако не можеш да си поръчаш тук (едно време една мома правеше поръчки от Щатите) , съветът ми е да си купиш Денсо - поне са японски.
-
0 точкиАз и жена ми сме безработни. Имаме три деца. Майка ми загина в катастрофа. Живеем в къщата на баба, която почина преди няколко дни. Баща ми е принуден да работи на 73 годишна възраст. А вие какво се оплаквате!?... Уйлям, Принц на Уелс
-
0 точкиНякои тука сме се учили, как не се режисира от теб и времената, когато изгонихте най-много хора, които до ден днешен не щат да чуят за форума. Ако пък трябва да претеглям чие мнение да не приема (защото нали само "нечии" се приемат), единият е отворил стотици двигатели, другият си е избрал колата по цвета. Дори и да не е разбрал каква кола точно имаш, има нюанс някакъв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00