Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.09.2022 in all areas

  1. 4 точки
  2. 2 точки
    Голяма сага при мен с тия полувалове и карета. Ако на някой му се налага да взима вътрешно/външно каре/полувал втора ръка, пробвайте ги на колата. При мен се наложи 3 пъти смяна заради различно вътрешно каре първият път а после самото каре не беше ок. Вътрешното от другата кола вкарваше такива вибрации, че можеше да ти счупи ръцете при рязко ускорение. На вид обаче нямаше такива белези т.е нямаше големи луфтове и беше ок. Афтърмаркет карета не е добре да се слагат, защото не изкарват много, това важи и за афтърмаркет полувал. Най-добре е ОЕ, независимо, че цената е по-висока или втора ръка ако са читави. За справка нови цените са - ОЕ вътрешно каре 530лв, ОЕ полувал с 2-те карета комплект 1350лв. Мерси много на Цецо от сервиза в Овча Купел - Мотобокс, че ме прие няколко пъти извънредно. Мерси и на бързата реакция на @Pep0, с който си пращахме полуоски напред-назад по куриерите докато разберем какво се случва. Понеже нямаше как вече да ходя в сервиза от днес за вчера си смених вътрешното каре сам. Срязах централният тампон за да видя каква е драмата с полувала който Цецо от Мотобокс каза, че е опасен за каране. Ето състоянието му : Този тампон само външно е гумен, вътрешно е метален и трябваше с флекса да го режа. Ако някой реши да го маха превантивно да знае това. Износването на полувала се вижда ясно, доста е изтънен. Може би щеше да изкара още малко но не се знае колко. Независимо, че сам си поддържам колата в повечето случаи това не го видях, гледайте внимателно при инспекция всяка година. За да илюстрирам, става това ( снимката е от нета ):
  3. 2 точки
    Казвам само, че за автопарка, нов внос, като цяло проблемът е 99% сменяно масло на по 15-20 хил. км. (при бензин). Следва "тотал щета"! Независимо от вискозитета. А конкретно за R20A3 от периода 2011-2013г., освен традиционната дистрибуторска смяна ( 15 - 20 хил. км. - при бензин), е ползвано масло с по-висок вискозитет от 0W-20, което води до затруднена циркулация на маслото през маслосъбирателните сегменти и дренажните отвори на буталата. В последствие води, неминуемо и до запечени сeгменти, и всички последващи беди. Това е и основното послание на самата тази тема! Ето, че не са само два отворени двигателя. Колегата zag80 е дал препратка и към други потърпевши: https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди-r20a3/?do=findComment&comment=1057623384
  4. 1 точка
    @Martoka74 Градски,тая баба Яга освен за донор за друго не я виждам.Но пък никога не се знае на какво ще попадне човек!
  5. 1 точка
    По-"интересна" обява от тази не бях срещал. И колата "само" на 111К. Ми направо не е за изтърване, но... само ако продавачът ми плати поне 1000-1500 лв. Пич, потърси нещо тук от форума ! И без това си се регнал...
  6. 1 точка
    Само, че това е 1.5 vtec-e. Нека 90-те коня не те лъжат, че е 1.4. И за тези пари, няма какво да й се гледа толкова. Виж рейката, дали не е разтропана. На англичанките им се разлепят таваните, а и гумените уплътнения са им слабост. Но пак - за тези пари... До 2000лв това е моят фаворит. Може и това. Човекът е писал "Хора с 3000 лв в джоба да не ми звънят ". Ти, нали не си с 3000, значи може
  7. 1 точка
    Не съм майстор и дори не разбирам много от механика, но скромният ми опит ме кара да си мисля, че щом си карал 40 000км без проблеми и след това се е появил проблема, то най-вероятно се е бъгнала системата за самонастройване на съединителя. Вероятно е трябвало да скочи на следващият зъб, но се е бъгнала. Когато покритието на съединителят се изхаби до някаква степен, системата за самонастройване трябва да скочи на следващ зъб(има общо 7), понякога обаче системата бъгва и когато подаваме повечко газ, реално погледнато съединителя приплъзва(това, което ти наричаш форсиране). При мен го имаше същият проблем и се оправи "от само себе си" след 8000км. Създадох тема по въпроса, можеш да я прочетеш. Ето видео, което показва как работи системата за самонастройване
  8. 1 точка
    В час по химия: Госпожата: - Николай, какъв разтвор получи? Николай: - Зелен, госпожо! - Браво - 6. Марийке, какъв разтвор получи? - Зелен, госпожо! - Браво - 6. Иванчо, какъв разтвор получи? Иванчо: - Черен, госпожо! - 2-ка, Иванчо. Клас, залегни!
  9. 1 точка
    Бях записал час при Цецо и Слави в Мотобокс, който не исках да изпускам предвид чакането там. Исках да се проверят вериги, бях сигурен, че трябва и реглаж ( над 40 000км на бензин), климатика даваше ядове и общо взето цялостна проверка. Не, че аз не правя сам такава но не съм профи а любител та да пипнат и професионалистите Веригите са супер, очаквах да са поразтегнати вече, реглаж на клапани няма нужда независимо от минатите километри до сега. Сега вече с газта след още 40 000 ще видим как ще е Климатика обаче нещо е проблемен и не можем да намерим къде е проблема, всичко "уж" работи ама не точно. По-тегавата част беше това обаче : Не бях обърнал внимание но под тампона, полуоската е станала като "солета". Все едно се срещат 2 молива, иначе няма индикации за проблем, всичко е наред но вероятно в даден момент ще каже просто "пук" и ще остана някъде в най-неудобен момент. Веднага Пепо от Варна ми прати друга ОЕ в перфектно състояние та тези дни ще се монтира. Вероятно проблема идва от този тампон който събира всякаква мизерия под него. Чудя се дали да не го махна от тук нататък. В крайна сметка остана и малко време за полиране: За момента е това
  10. 1 точка
    https://m.it.aliexpress.com/item/1005001302337882.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=20391622859&aff_fcid=bce2866098424b7ea5145159e43866bb-1637048598951-09126-_mrt1PQS&tt=MG&aff_fsk=_mrt1PQS&aff_platform=default&sk=_mrt1PQS&aff_trace_key=bce2866098424b7ea5145159e43866bb-1637048598951-09126-_mrt1PQS&shareId=20391622859&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=4bb49e2fbe594995b3709d89f9f03da8
  11. 1 точка
    Благодаря колеги, намерихме сменихме всичко е наред. Е не се справих сама но следващия път ще мога.
  12. 0 точки
    Добре, а бултрако сменя ли с 0-20В фейса? Би трябвало да знаят за този проблем, не получават ли периодично инструкции от Хонда К. и възможни последствия при грешен вискозитет? Мисълта ми е, купуваш от дилъра, гаранционно ти го сменят и после си плащаш основен ремонт? Доста интересно...
  13. 0 точки
    Ми малките могат да се търкалят в калта вече .
  14. 0 точки
    Off topic : А, това е моя квартален майстор бояджия... 🙋‍♂️😜
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...