Ако е веднъж щуротията колега , не е болка за умиралка. Но в момента в двигателя ти има два вида формули - Mid SAPS на старото масло което една част не е могло да се източи и High SAPS на двете нови. Отделно вече сместта не е гомогенна и по показателя HTHS който е по средата на SAE 30 с KV100C към 11 cSt. Отделно в 2022г да се използва стандарт API SL от 2001г при съвременен катализатор, не че не е правилно за твоя двигател, но не е много удачно. При все че API SN с който беше до сега е актуален стандарт, настоящия и ориентиран към бъдещето е API SP, API SP-RC или аналогичния му ILSAC GF-6A. Има и междинен подход за API SP, AECEA C3 SAE 5W-30 Mid SAPS масло, чиято комбинация ми се струва по-подходяща от API SL, ACEA Ax/Bx, High SAPS SAE xW-30. Поздрави.
EDIT: Ако все пак държиш на High SAPS формула погледни ACEA A7/B7 SAE 5W-30. Този допуск не се изисква още за двигателя ти, но е надградил ACEA A5/B5 добавяйки нов тест от Тойота за икономия на гориво, LSPI защита, както и тест за защита на веригата (по подобие на API SP, API SP-RC, ILSAC GF-6A).