Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.07.2022 in Мнения
-
4 точкиhttps://www.google.bg/maps/place/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/@42.6492478,23.4043255,194m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40aa877dfc413845:0x3dd1c02438846587!8m2!3d42.6493813!4d23.4041774 Благодарение на Чавдар /Човека от поръчките за масло, предния;-) / аз ползвам подемник под наем в тази атомивка. 10 лв/час
-
1 точкаЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1х4L + 1х1L Стойност на поръчката: (24.04*1.9775) + (6.96*1.977)= 47.54+13.76= 61.30 Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - По куриер
-
1 точкаЗдравейте, от резервния дросел свалих map sensor и замени моя на колата. Сега втори ден колата се оправи. Оборотите на колата станаха стабилни и при студен и при загрял двигател. Чека вече не светва. Както и грешка не дава, при проверка с кламер
-
1 точкаПривет колега, Идеята на форумите е да се споледеля информация, а не да се слагат оценки на предходни коментари. Ето защо аз ще споделя моя опит с точно този лагер - от тази и от предишни автомобили. Лагера наистина е пластмасов. Номера му е 51726-SJF-004 и е еднакъв от двете страни. Тампона който е върху него е ляв и десен. Мойте лагери изкараха почти 290 000 км. И нищо им няма. Не се прецакват лесно. Нито бързо. Аз го сменях наскоро заради прогресиращо усилващо се скърцане от дясно (и по слабо от ляво) отгоре. Лагера се продава заедно с тампона - купих на NTN SNR KB674.04/5 за по 60 лв на страна. Аз лично си правих ремонта - не да дам на "майстор" и после да пиша какво ми казал/измислил (за да не го занимава повече с мен) по форумите, както се случва в 80% от случайте. На базата на това какво видях, а и какъв предишен опит имам, смятам че този лагер и тампона нямат нищо общо с твоя проблем. Купих нови гуми. Монтираха ги. Балансираха ги. Колата тръгна осезаемо в ляво. ???? Колата носеше леко в дясно с предишните. Казвам: Бре, мам.... *!*!*. От кога не съм ходил на реглаж??? Година + Отидох на реглаж - всичко в зелено. Обаче колата тегли. Младежа казва - ето разпечатката, ами незнам, може да е от гумите.... Казвaм си: да бе - от гумите, нали са кръгли всичките.... Проверка на налягането, еднакво. WDF ???? И ги размених - лява с дясна - само отпред. И колата се оправи...Нямам обяснение.... Но съм го пробвал и стана. Предишния ми автомобил - Мазда Премаси (купуван от Варна !) - винаги ходеше в дясно. На какъвто и да реглаж отида - навсякъде каваха - ето протокола, всичко е ток. Най накрая отодох на так наречения 3Д стенд - или 3Д геометрия. Спецялна измерватена система мери разстоянията между предварително зададени от производителя точки по купето - отдолу, отгоре, къде ли не и ги сравнява с база данни. Оказа се че целия кош, моторния отсек, двата рога, са малко вдигнати нагоре - малко, разбирай милиметри, но различно от двете страни - роговете са извън/сочат нагоре спрямо равнината на пода на колата. Примерно 1мм от едната страна и 3 от другата. Резултата беше че единия амортесьор реално е закачен с 2 мм по високо от другия и пружината му не оказва същия натиск въру колелото някак си .... и колата винаги ходеше в дясно .... Според мен, няма абсолютно никакъв начин да износиш лагера с толкова че колата да си променя посоката. С една дума - почни от простите неща - размени гумите. предни със задни. или леви с десни. Провери им налягането. Виж за изтекъл амортесьор. Провери пружините - рулетка и мериш от земята до една и съща точка на двата калника.....
-
1 точкаВъзможно е. Софтуерна активация не съм срещал да се налага. Според бензин/дизел, модификация, година варира от просто жички и бутони, до +датчици (втори за спирачка, съединител) + нещо като Ел. Модул. П.с. от civinfo съм черпил инфо. П.п.с жичките е обобщено казано, и за тях може да се стигне до лентов кабел (че са няколко вида и с разлики не само в броя им, а и са разбъркани един спря и друг) Sent from my LE2123 using Tapatalk
-
1 точкаЕто и малко относно разхода на масло през картерната вентилация: въобще не я подценявайте, особено при позадръстени отвори на буталото под маслените сегменти или позапекли сегменти. Снимките са на пробег около 300 км след изчистване на утайника при двигател в отлично поддържано състояние.
-
1 точкаЕ какво толкова, има хора които искат сами да си сменят маслото и да изчакат да се изкапе добре, да си огледаш колата отдолу след като си влязъл в дупка (или бабуна, има и почти невидими такива, освен ако не си знаеш че са там и да си отваряш очите), да я измиеш, и други глезотии, за които иначе по сервизите биха се мръщили защото ги бави. Аз лично също бих ползвал, въпросът е че не знам къде в София има такъв "сервиз"?
-
1 точкаДа, хубаво беше да ги има, но като цяло не е екстра, която си заслужава занимавката за да се постави. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПроблема ми е решен ! Смених си маслото в кутията с оригинално на Хонда и спря да тресе !
-
1 точкаМоята е прифейс и е с 4-степенния автомат. На магистралата със 115км/ч по GPS оборотомерът е на 3000. Обикновено не ме е грижа за разхода, ама да кажем, че се върти около 10л/100км комбинирано. Кутията е изключително здрава. Не съм сигурен на 100%, ама на фейса кутията е вече 5-степенна. Същото като моята на здравина, ама с една степен повече. За разхода, не знам, зависи, какви са предавателните числа на 5-степенната кутия. п.п. Карам агресивно, по-скоро спортно, т.е. разходът ми е голям спрямо пенсионерското каране на някой друг. edit: Виж сега, тъкмо прочетох последните мнения в темата ти в офроуд форума. Какво да ти кажа (за цялата тема) - не приемай всичко за истина. Там пишат и знаещи, ама пишат и хора, виждали CR-V (и Хонда въобще) само на картинка.
-
1 точкаКачеството на ремонта от снимките трудно може да се прецени. Всичките изглеждат добре в сайтовете, на живо не винаги е така. btw обявата е изтрита от мобилето, но е налична тук: https://www.cars.bg/offer/62c979e23a566767c60392c2
-
1 точкаРаботните са ми някакви на Microsoft, На Настолния са ми Artcis 1 За фитнес ползвам philips tat2206
-
1 точка
-
1 точкаИ в работа и в нас съм само с това. Доволен съм доста, DT 880 Pro на Bayerdynamic. Ползвал съм и други но с тези не се изморявам когато ги ползвам, не ти натоварват ухото, semi open модел са и вадят качествен звук. Иначе за навън ползвам Galaxy Buds Live на Samsung : Спорен дизайн и не са удобни за всяко ухо. На мен ми харесват доста, чува се добре при разговор и добре звучат когато слушам музика. Добре обезшумяват страничните шумове, издържат прилично много при слушане на музика.
-
1 точкаЗначии, гаража го имам от 10 години. В него нощуваха последователно 2 Акорда, а от 22 месеца Ледженда и чак днес взех мерки против спорадичното чукване на вратата си в стената. Както се казва "мързелът е висша мъдрост", ама след 200 лв за отстраняване на дребни външни забележцици, днес ми дойде музата за тоя нелеп "wall bumper".
-
0 точкиНе злорадствам. Просто констатирам, че добре си правя сметките.
-
0 точкиФайда като е 3пъти по-евтина, от днес вече е факт поскъпването на газа с 32%. До есента не се знае какво ще става
-
0 точкиЗлорадството е неуместно в този момент, а и ситуацията бързо може да се промени. Освен това е и явен признак на духовната и материална нищета на човешкото битие. За съжаление обаче, вече е дълбоко проникнало в обществото, чието съществуване се изчерпва с промоциите в Кауфлан-а и газта за 20 лева. Успех и бъдете здрави!
-
0 точкиОще надолу маже, ако искате де. БК A95 - 8.4 / LPG 10/100. Карайте си - на газ е подарък.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00