Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.06.2022 in all areas

  1. 4 точки
    @TCKOLEV Чел си нещо наистини много набързо. Според мен си попаднал на менте Мобил. Добавки в маслото ще е последното преди за го пратиш тоя двигател на ремонт. Тоя мобил от гaражче малко съмнителен. Постнах горе общите тема за поръчки от ато24,вземи си хубяво масло,пробвай първо 5w30 то е най балансирано. Като поизчистиш малко двигателя,това става с къси смени на масло,може да сложии и 0W30 за зимата ако навърташ километри. Колегата опрганизиращ поръчките има налични хубави масла ,може да си вземеш веднага Не маловажен е и масления филтър има тема за това,не взимай каквото ти дадат там от рафта,препоръчвам ти MANN. Сменай маслата макс на 10 хил пробег,видно е защо от темата с капковите проби на маслата.
  2. 3 точки
    Който си сменя сам маслото и налива количество „по книжка“ без да мери с щеката… трябва да си остави колата в който и да е сервиз наблизо да му свършат по-добре работата. И тези „едни 100мл“ не са 100, а значително повече. И не, не мисля, че 200–300мл ще ги „изгори“ по-бързо от следващите 200–300 мл. Сравнително малко количество над макса не е драматично защото има резерв преди да стане опасно. Как по-голямото количество масло в картера ще увеличи налягането? Само от гравитацията и собственото си тегло? Увеличеният термичен капацитет да намали температурата на маслото? Ако вече нивото стигне до коляновия вал е ясно, но дотам има повече от половин литър. Съвсем не се заяждам, ако така звучи, но или изпускам нещо фундаментално, или няма причина за толкова значително повишаване на налягането, че да „избие“ или да бъде изгорено.
  3. 2 точки
    Колега! правилната дума е "регулиране", и ако така го напишеш в Гугъл или търсачката на форума ще имаш добри резултати. Ако пък напишеш кода на мотора К24А3 ще намериш даже и клипове, и то много. И по същество : всмукателни 0,21 - 0,25мм. , изпускателни 0,25 - 0,29мм. Успех!
  4. 1 точка
    От кои гарнитури? Ако може и пример със снимки....
  5. 1 точка
    При положение, че има ATE/TRW за около 60-70 лева, цените на Бултрако са... безсмислени. Просто гледай накладките да са оригинални, аз лично съм с предни дискове и накладки на TRW и съм доволен.
  6. 1 точка
    12хил лева за Акорд 7 с 2.0 бензин.... без да се заяждам, но тази кола е много далеч от тази цена. Двете коли като цени имат поне 5000лв. разлика. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  7. 1 точка
    Първия път си изкарал 12 000кмра с разход 500 мл масло, втория път си минал 6500кмра и маслото е било на ръба ,на щеката.. Какъв ти е бил стила на каране при едната и другата смяна на маслото, защото при Хонда като цяло ,за 12 000кмра , половин литър разход е нщ ,но при втория случай за 6500кмра си долял литър+ е притеснително. Или имаш менте масло или Хондата пие масло. П.с. За 5/20 , 0/20 вискозитет забрави, ако проблема не е в маслото
  8. 1 точка
    Моят опит показва, че в БГ е трудно да намериш добър сервиз за популярен автомобил, а какво остава за бутиков. Части само на поръчка. Смятай ако е спешен ремонтът какво правиш - задължително трябва резервен автомобил. Личен опит - свалят радиатор и тръгват да сменят ангренаж на не толкова рядък автомобил. Всичко закупено предварително. Да, ама се оказва, че сълзи семеринг на разпр. вал, който го няма никъде. Пак поръчка и чакане, и плащам два пъти за сваляне и монтаж. На друга рядка кола ни изгоря реле на алтернатора - в БГ няма части, чакането голямо, а колата стои в сервиза. Да не говорим ако се наложи смяна на тенекии и т.н. Т.е. става, но с пари, нерви и време.
  9. 1 точка
    Жалко за катализатора. Не е бил в него проблемът, а са те преметнали. Дали са ти 300 лв. за нещо, което струва 1200. Катализаторът, ако не е стопен и разрушен, си е в пълна кондиция. Само му трябва почистване! Освен това, той е и най-големият заглушител в изпускателната система. Нищо друго не може да го замени. А като добавим и еко-нормите... Аз бих ги съдил до дупка! Мародери! Ей на такива трябва трябва да им бъдат садрани зад..ците! На Honda Jazz 2005г. изпускателните колектори са зад двигателя, точно пред и под централната конзола. Ако им е махнат топлинният щит (една ламарина между тях и купето), ще грее доста. Не се сещам охлеждането на скоростната кутия (при автомата) къде минава... Другото е възможен проблем с парното, както е казал колегата kvd74. И трето, почисти EGR пътищата и EGR клапана. Когато EGR не работи, тогава двигателят работи на по-висока температура на горене в цилиндрите, респективно и на изгорелите газове. В допълнение с липсващ щит на изпускателните клектори, ще ти грее в краката.... Просто размишлявам...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...