Абе хубавото си е хубаво, ама и скъпо, та всеки сам си преценява дали и колко да инвестира.
Аз се уговорих с момчето да направи минимум усилия с максимум ефект и цената да не е като за 2-3 годишните премиум коли които лъска и стават по-добре от нови. Огледа я и ми каза че ще му отнеме 2 дена и ще ми вземе 180 лв, обаче ...
Имаше много "паяжина и холограми", та я прави 3 дни, а аз от неудобство закръглих сумата на 200. Каза че сефте пипа Хонда, а лакът и е много мек (наложило се да си поръча най-меките падове) и я е минавал 3 пъти, а смяташе че ще мине само веднъж. Накрая е мазана с някаква паста - да пази от безконтактната химия. Освен това ми предложи да заличи "дзънките" от камъчета, ако му донеса малко боица, та си купих 50 мл по кода от табелката. Отбелязах му кое съм видял, но е оправил и нещата които съм пропуснал. Много уважавам занаятчии които надхвърлят очакванията на клиентите си и пак при него ще ида догодина, когато пастата вече отслабне.
Но всичко е временно - нямаше слънце за по-ефектни снимки, а след малко и заваля.