Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.03.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    Вероятно имаш изгоряла свещ
  2. 2 точки
    Каквито и да са им отношенията е ясно, че Хамака приключва но за сега все още ще чуваме по радиото на Ръсел -„Оставете Луис да мине“, преди това да се превърне в проблем а проблем ще стане в момент когато чуем - „Не съм дошъл да правя това и Тото го знае много добре“!
  3. 2 точки
    Писали сме го многократно. Паркиране на автоматик - крачна, лоста на N, ръчна, пускаш крачната, лоста на P.
  4. 2 точки
    "Не насилвайте децата си по пътя си, защото те са създадени за време, различно от вашето." - Платон
  5. 1 точка
    Нищо не се знае до събота и неделя Фърляте боб на поразия.
  6. 1 точка
    https://clubs1.bg/news/hamiltan-rasel-e-edin-ot-saotborniczite-mi/ Безспорно Хами е в трудна позиция и шансът му за 8-ма титла през 2022-та е доста по-малък. Требе да е безпощаден на 100%, но това едва ли ще е поносимо за отбора, ФИА и публиката + да "насъска" Джордж срещу Макс, но и това е до време, младокът ще го "изгърби" с "неприятелски огън".
  7. 1 точка
    Да попитам, когато запалиш колата и тръгнеш, при 20км.ч, усещаш ли ABS-ът да се тества? На комп. диагностика, карал ли си колата? Да не е проблемът в компютъра на VSA системата, че тя управлява със задържане на колелото. Чисто хипотетично, ABS датчик. който подава грешен сигнал, може да активира VSA. Изключи VSA и виж ще задържа ли пак.
  8. 1 точка
    Гледам, мнозина смятат че икономическата ситуация в Европа е заради войната, но тенденциите за кризата са от преди година и више. Русия сега се капсулира и пренасочва интересите си на изток. Стана И ясно че с Европа трудно ще се разбере - главно заради влиянието на САЩ. Самите те отдавна манипулират евро управниците с различни методи. Искаха ли по-високи бюджети за въоръжаване? Намериха ли убедителен начин да прокарат това на континента ни? А сега и западният бизнес постепенно се преориентира към тях? Как за десетилетие успяха да прекроят света? Но да видим дали ще успеят, или файнъли ще се прецакат. Задлъжнели са доста и всякак се опитват да избегнат плащането на сметката. Със сигурност светът вече няма да е еднополюсно доминиращ в тяхно лице. А цените на суровините и продуктите ще се стабилизират чак когато Европа отново стане сигурно за инвестиции и бизнес място. Да видим кога?
  9. 1 точка
    И на мен ми е смешен този манталитет на шофиране. Всички важни и скъпи неща са в предницата на автомобила. За кеф, от време на време удрям спирачки на такива тъпанари, за да ги видя в огледалото, как им се изправят косите. Голям смях.
  10. 1 точка
    Нищо толкова специфично или непоправимо. Ако трябва да го разбием на проблеми: Мултимедия - сменяй я цялата с афтърмаркет китайски андроид. В нея е и управлението на климатроника, на което явно му се е случило нещо. Печелиш радио през 10мхз, актуален андроид с всякакви приложения, вход за задна камера и какво ли още не. Само проучи, дали няма някаква разлика в окабеляването и съвместими ли са с тези, предлагани за евро акорда. Ксенони - баласти ли запалки. Може и двете. Не вярвам да има разлика с тези от европейския акорд, или генерално решение с друг китайски ксенон, чийто комплект ще включва двете неща и крушки. Вратата - актуатор. Пак от Китай. Сменя се за час-два ръчкане. Само виж за коя врата ти трябва, като поръчваш, защото има специфики. Седалките - сигурен ли си, че подгревът им се настройва от тъча? Майстор за всичко това заедно - сложна работа. Пък и ми звучи напълно по силите на всеки, стига да има желание. Що се отнася до сервизите - те се знаят кои са. Не искам да се ангажирам с препоръки.
  11. 1 точка
    #dzrasd Използването на думата,, гастарбейтер", по мой адрес, явно цели да ме обиди... В темата се говори за важни неща, и за мое голямо удовлетворение- 99% от колегите тук показват добро ниво на дискусионна култура и етика! 👍❤️ Никога не съм бил тук като,, гастарбейтер "- Германия е моята втора Родина, и ме боли да гледам упадъка на нея, и на цяла Европа... До преди две години работех и с деца-бежанци от войните в Чечения и Сирия, Афганистан и Ирак... Затова и виждам непосредствено, какво ужасно бъдеще ги очаква... Моите прогнози за жалост са доста,, добри", и се надявам повечето колеги тук, да бъдат реалисти, и подготвят за кризата( подобна на тази от 90-те години, но където нямаше вируси и медицински Фашизъм... 🙈🤮🤐)! Пожелавам ти добър и успешен ден🙋‍♂️
  12. 1 точка
    Тъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    - Ти да не би да ми изневеряваш? - Жено, нямам такива намерения и си подбирай думите! Просто провеждам кратка спец операция чрез, нахлуване в чужда територия.
  15. 0 точки
    Ще гледа, както гледаше Рики в Мексико. ;-)
  16. 0 точки
    Не, часовника на навигацията си стои толкова колкото съм го задал и не помръдва. А този горе на малкия дисплей е винаги на 1:00 часа при стартиране на колата.
  17. 0 точки
    – Не Ви ли е срам, на стари години да откраднете смартфон?! – Господин съдия, на млади години нямаше!
  18. 0 точки
    Ало, вие ли се борите с алкохолизма? - Не, ние вече се предадохме!
  19. 0 точки
    -Тате, защо няма жени футболни коментатори? -Защото говорят по-бързо отколкото тичат футболистите.
  20. 0 точки
    Българи попитали радио „Ереван" : Кога ще бъдем по добре в България? Оттам им отговорили: Вече бяхте!
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Китай, официално заяви, че GUCCI, ARMANI, DIOR, LOUIS VUITTON, DOLCE & GABBANA, VERSACE и други марки, остават на руският пазар!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...