Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.02.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Да съживим темата. Та... от Октомври миналата година до сега нито грам масло не е изгорила! Каране предимно градско! Пак си стигам до извода за качеството на маслата в България!
  2. 1 точка
    Най-продаваеми обикновено са продукти с висока потребност и кратък живот, но това мотопедче е неубеваемо и дори в съсипан визуално статус си работи и се кара от деца и внуци.
  3. 1 точка
    След няколко дни каране термометъра показваше почти еднакви стойности, ми това е.
  4. 1 точка
    Знаете ли кое е най продаваното превозно средство в историята? Това е Super Cub, с 49 кубиков, четиритактов двигател, представен през 1958 г. от ХОНДА. Модела се произвежда и до днес, продадени до 2017 г са над сто милиона. Сглобява се в 15 държави. Разпространението му в Югоизточна Азия е толкова голямо, че през Виетнамската война американците наричат Сайгон – Honda City.
  5. 1 точка
    Моята е същата, но 2007-ма. Винаги ли са ти били толкова оборотите? Моите са около 620, но никога не гаснела. Въпреки,че май са в норма за този двг., на мен ми се виждат ниски, но няма начин да се вдигнат. Не ми пречат, стабилни са, но имам нещо, което не ми харесва и мислех, че е заради ниските обороти. При тръгване, оборотите падат и някак си няма мощност, за да не угасне, трябва да го правя с повече газ. Мислех, че си внушавам, когато минах от дизеловата Хонда на тази, но не, карам всякакви бензинови и там го няма... Може и съединителя да зацепва рязко и да прави това падане на оборотите, имам съмнения и в него, защото при тръгване на голям баир, притреперва...
  6. 1 точка
    Имах същият проблем преди години на Омегата. Беше се закъсал и имаше същите симптоми, с такава лента реших проблема година и повече с тази разлика, че лентата която сложих беше щатска и то професионална за спиране на течове по Вик канали и струва три пъти повече от тази на линка. Екуто на колата си търси стойности около 5/8/10 кг което е нормално да дърпат цилиндрите през филтъра и в един момент въздуха му идва в повече и то се опитва да коригира оборотите със затваряне на клапата но не мога да си спомня преди дебитомера ли беше или след самото скъсване. Колега при теб може и да не се оправи но затвори отвора.
  7. 1 точка
    Всичко е възможно . ТОВА ще ти свърши работа временно.
  8. 1 точка
    Лепил съм го с лейкопласт. Голяма простотия. Смених го после с нов понеже ме дразнеше как изглежда. С годините си се пукат. Но проблемът със сигурност не е от там. Може да е от дросела. Изчистете го и вижте. Ако има iacv , също да се почисти. После обучение на празен ход. Ако има газ и го прави само на газ, значи при газаджията.
  9. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30; 4 x 0,946 l Стойност на поръчката: (4*6,49)*1,9775 = 51,34 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - чрез куриер
  10. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-hcf-2-4-l.html Вид и количество: HONDA HCF-2 4 L Стойност на поръчката: (65.45)*1.9775 = 130 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  11. 1 точка
    Едва ли е от това... Когато смуче въздух преди дросела, не влияе..., все едно дали смуче от там или през възд. филтър. Когато смуче въздух някъде след дросела, тогава вдига оборотите на пр. ход... Все пак навий някаква лента временно, да се убедиш, преди да го сменяш...
  12. 1 точка
    Това наистина са дразнещи ефекти и трудно откриваеми... Преди години, на Авенсиса или предния Акорд (не помня вече), се чуваше търкаляне на нещо като съчма под пода около лявата предна седалка... Свалях седалката, махах мокета и през разни дупки гледах с камера (специална, 8мм диаметър, с осветление, на дълъг, гъвкав хобот) в кухините, бърках с магнит, вързан за дебела тел... и нищо не открих от многото опити. Понякога се запречваше някъде и не се чуваше, но в повечето случаи, да...
  13. 1 точка
    Здравейте! Вчера бях при гърците и направиха ъпдейта. Сега търся вариант да проверя дали наистина е направен (може би излишно се съмнявам, но…). Споделих, че има още хора заинтересовани и човекът от сервизния отдел каза да му се пише директно на него с данни за колата и желания ъпдейт. Той ще провери дали могат да го направят. Има възможност да го направят в два сервиза, като единият е в Солун, близо до центъра, а другият е почти извън града. Leonidas.Georgiadis@saracakis.gr Локацията на сервиза е тук: Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη https://goo.gl/maps/QYeoV6uogjAmfbpr5 Ето и как се стига до паркинга на сервиза: Цената е €30 за самия ъпдейт, но платих €37. Вероятно тези €7 са ставката за времето, което им е отнело… Тол таксите са сумарно €7 и €2 за една много вкусна гръцка баница Издават си документ и фактура, и работят бързо. Ако някой има въпроси ми пишете и ще съдействам с каквото мога.
  14. 1 точка
    Накладките трябва да имат т.нар. механичен датчик/сигналиазтор. Една метална пластинка, която започва да стърже по диска когато остане малко накладка. По това се ориентираш обикновено, както и визуално като погледнеш колко остава от накладката. Ако апаратите са добре смазани, вътрешните накладки (които не се виждат лесно) трябва да се износват равномерно с външните. Та накладки не се сменят на предписани километри, тъй като прекалено много варира между различни стилове на шофиране и различни накладки (грубо казано мека / твърда). Като се износят – сменяш. Дисковете се сменят обикновено когато дебелината им спадне под минималната допустима. Тогава се появява и т.нар. ръб на диска – там, докъдето стига накладката към външният край на диска. Спирачна течност най-добре на 2 години, не повече.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Здравейте Legend-a е от една обява по сайтовете за продажба на коли от Март месец 2021г. - нов внос от Швейцария (на 55 000 километра по спомен, и цена от 18 000 лева). Човека от който я купих беше навъртял около 4000- 5000 километра в България- Благодаря на продавача за осъществената сделка. Успех и късмет на всички, които търсят своите автомобили Всеки си заслужава автомобила, който кара ! Поздрави
  17. 1 точка
    Понеже ядрото от хора, които сме заформили обществото тук сме от тези, дето не "го" разбират, ще ти кажа, че човек може да бъде преценен не само по отговорите, които дава, а и по въпросите, които задава. Интерпретацията я оставям на теб. За да не съм оф, +1 за Цецо и от мен. Наскоро бях при него със съмнение за проблем от моя страна, докато той всячески се опита да ме разубеди в съмненията ми и не ми взе пари за разговора ни (времето му). Не е от хората, които ще гледат да ти вземат парите при всяко едно положение.
  18. 1 точка
    Много високи ми изглеждат тези цифри, но много зависи в какви условия и какво разстояние се изминава. На кратко разстояние до 3-5 км. при -7 , - 8 градуса може и да покаже такъв разход за градско. Но и аз съм с по стария двигател и ръчка. На магистрала не трябва да пада под 160 км/ч за разхода който сте посочили. По принцип първите месеци разхода на гориво е винаги по висок, поне докато свикнете един с друг. Поне при мен е така. На колегата пожелавам много безаварийни километри само за нафта пари да дава и от време на време масло да сменя.
  19. 0 точки
    Щом не можеш без : "Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk" , няма да го рабереш! 😉
  20. 0 точки
    Честит Ви празник! Кой с гориво, кой с пиячка, зависи от конкретната ви плячка. На женените като мен, ден благ и необременен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...