Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.02.2022 in all areas

  1. 5 точки
    А снощи имаше пълнолудие.
  2. 5 точки
    Здравейте! За лумбалната опора има моторче с редуктор. В редуктора има зъбни колелца които са от пластмаса. С годините обаче се пукат и се чупят, имах същия проблем. Бях чел, че някой си беше поръчал от Али експрес, аз дадох едно колелце на един цех в Бургас, които ми ги изрязоха от алуминий. После ги напаснах с много пилене и шкурене и стана. Така, че, това е начина! Не зная, дали може да ги доставят от официален дилър на Хонда. Писали сте отдавна, но ако някой друг прочете сега, може да му свърши работа. Хубав ден на всички!
  3. 4 точки
    Здравейте! Вчера бях при гърците и направиха ъпдейта. Сега търся вариант да проверя дали наистина е направен (може би излишно се съмнявам, но…). Споделих, че има още хора заинтересовани и човекът от сервизния отдел каза да му се пише директно на него с данни за колата и желания ъпдейт. Той ще провери дали могат да го направят. Има възможност да го направят в два сервиза, като единият е в Солун, близо до центъра, а другият е почти извън града. Leonidas.Georgiadis@saracakis.gr Локацията на сервиза е тук: Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη https://goo.gl/maps/QYeoV6uogjAmfbpr5 Ето и как се стига до паркинга на сервиза: Цената е €30 за самия ъпдейт, но платих €37. Вероятно тези €7 са ставката за времето, което им е отнело… Тол таксите са сумарно €7 и €2 за една много вкусна гръцка баница Издават си документ и фактура, и работят бързо. Ако някой има въпроси ми пишете и ще съдействам с каквото мога.
  4. 2 точки
    Здравейте, понеже отстраних още един, дразнещ мене проблем, та си викам да пиша - може да улесня нЕкой. Та карам си аз, ама при сЕко спиране по нанадолнището, тАа седалка под мене се 'оди напрЕде. От'де знае за пръвия закон -не ми е ясно, ама яко дразни. Добре, че аз знам за третия закон, та я обуздавах. Сериозно - шофьорската ел. седалката имаше сантиметър празен ход напред-назад и страшно ме дразнеше, та реших да я разглобя. Закрепването на моторчето към седалката е осъществено с болт М8, шаиба и един тампон(това х2 - снимах само едната релса): Нямам идея, дали тези тампони са оригинално сложени там. Отворите са малко по-различни ама....това намерих. Така или иначе бяха станали на желе от смазката и от там се получаваше мърдането. Снимал съм им номера, ако на някой му е интересно. Нататък не съм снимал щото си отрязах парчета от гумен маркуч с оплетка, замених старите тампони и всичко "заспа"
  5. 2 точки
    Добре си е. Ръчната си е лост с голямо рамо и при ръкохватката ходът в сантиметри е издърпване на жилата от другата му страна с милиметри. Ако при дръпната докрай нагоре ръчна, задницата кляка при опит за потегляне (и колата не тръгва) значи си държи достатъчно. За успокоение - и при мен бе така - луфт в лоста трябва да има.
  6. 2 точки
    Да карам с един филтър, две смени на масло, на по 10 000 км. Е никога не бих си причинил това на двигателя!!! Какъвто и да е филтър... Вечни филтри няма! Задръства се филтриращият елемент и после работят на отворен байпас калпан, с всички последствия за двигателя...
  7. 1 точка
    Axа, сега разбрах. Да, може. При положение, че някои карат по 10 -15 хил.км. с една смяна на масло и филтър. Но аз бих си го сменял и на 5 хил. От капковите проби се вижда, че маслото е изключително чисто до към 4 хил. км, а после рязко се замърсява. Това ме кара да си мисля, че масленият филтър работи истински ефективно до тогава. После се задръства и маслото изведнъж става мръсно, понеже филтърът работи повече време на байпас клапан... Само предположения от наблюдения...
  8. 1 точка
    Здравей Цецо. Днес се опитах да погледна как стоят нещата с механизма за регулиране но стигнах до половината, не можах да отворя капачето страх ме беше да напъна и си го дърпах сериозно. Наложи се да се прибера до вкъщи и да изтегля от мануела кое и как се дърпа, че не бях сигурен но утре ще го отворя предполагам. Броих зъбите на които заключва и се указа от 9 до 11. ако не успея да стигна до кантара няма да го мъча повече така остава. Даже намерих в тубата как се прави.
  9. 1 точка
    Скъпо е , 5л. 140 кинта, не е някаква нано-технология , но е добро, има добавки вътре... Ако го сипеш няма да навредиш на мотора и ако парите не са ти проблем наливай
  10. 1 точка
    До тук - добре. Отиваш при колата - палиш - на място (да загрее мотора), после превключваш няколко пъти изреждайки на място предавките и гасиш мотора. След минутка-две вадиш щеката на кутията (колата да е на водоравна, хоризонтална повърхности) и снимаш нивото на маслото с телефона си. Вземаш бяла салфетка и я изтриваш в нея, да се види цветът - това е за втората снимка. Като видя 2-те снимки, ще дам хипотеза. Гледай да са на фокус!
  11. 1 точка
    2015г. R20A9 на 93 000.Градско/междуградско 60/40%Днес направих смяна на масло на 9000 км за пореден път DXG 5W30. Преди да го източат го проверих.Маслото бе потъмняло, но нивото не е мръднало.Но за пореден път се убеждавам,че тая оранжева щека е пълно недоразумение
  12. 1 точка
    Ред Бул ще крият до последно реалният болид, това което представиха е боядисан талашит. Очаква се предното им крило да е различно от всичко видяно до сега и затова го крият - по-малко време другите да копират. Ще ги видим на тестовете. И от Мерцедес не сме видели нищо още по същите причини.
  13. 1 точка
    Това са много добри трикове да продадеш колата си. Може да си сигурен в това ако той ти е брат или си бил на смяната на маслото. Вдигал ли си щеката гледал ли си му цвета,имаш ли инфо с какво масло. Може да вдигнеш щеката и да я изтриеш на бяла салфетка,снимай. Както е писал колегата прочети грешката най-вече.
  14. 1 точка
    Някъде срещнах ,че мигането на D може да е от един от двата датчика за налягане на маслото на кутията.
  15. 1 точка
    Селеноид? На диагностика може ли да минеш?
  16. 1 точка
    Здравей, причините могат да са няколко. Като за начало си погледни нивото на спирачната течност в казанчето. Някакви интервенции да е имало наскоро по спирачната система? Може някой от датчиците да е сдал службата... Няма да е зле, да минеш на диагностика по принцип.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    8% икономия - възможно е! Направи каквото ти сам искаш. Ако искаш 30км повече - карай си с това масло. ECS е много яка 20-ска! Ако искаш да експериментираш - пробвай DXG 5W30. Също много здраво масло! Би трябвало да го гори по-малко, или хич. А за 30км икономия с него - не е сигурно, но пък и не е невъзможно...
  19. 1 точка
  20. 1 точка
  21. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...