Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.02.2022 in all areas

  1. 5 точки
    Минал съм и през двата джаза и накратко - колите са здрави, има сервизи, частите са на разумни цени. Взех на майка ми преди 3.5 години първо Jazz 2002. Почти най-базов, 1.4 бензин с ръчни скорости и обикновен климатик, швейцарски внос (вероятно служебна) на 178 000км за първа кола на 55г да се учи. Мотивира се и за 2г направи към 15 000км. Предвид начина по който я караше, през дупки, без да оцелва скорости, съединител - колата направи точно нула проблеми. Първоначалното обслужване беше 600лв, заради смяна на дискове, накладки и разни тампони за 100лв. Сега все още колата се кара от близък и единствено мина оправяне на сходимост (волана седеше няколко градуса настрани). Има проблем с климатика, спря да духа студено изобщо, който се появи миналото лято и ще бъде оправян предстоящото - може да е компресор, може да е радиатор, не знам. Сега юни 2021 й взех Jazz 2009 (втора генерация) с всички екстри - климатроник, круз контрол, панорама, автоматик (с i-shift кутия). Колата беше пак внос от Швейцария, на реални 140 000км с всички документи, но с много лош интериор (по-зле от стария джаз), захабен - вероятно карана като служебна, душманската. Но цената беше добра. След първото пълно обслужване от 400лв (в което имаше и масло на кутия и всички течности - антифриз, спирачна), нищо не сме правили вече 6000км. Нула проблеми. Кутията работи добре, всички екстри работят добре, нула проблеми като изключим забележките по врати, седалки, волан, пластмаси, с които дойде. Джазът е изключително здрава и практична кола. Обичам швейцарски внос - защото там ги задължават да обслужват и сменят всичко на време като част от ГТП. Не може да минеш ГТП без да си минал сервиз, че колата е изрядна. Така дори тези които не са пазени, са поддържани. Но може да има проблеми с ръжда (новият джаз за сега няма, старият има все повече). С внос от Италия, Германия и други държави, има по-голям шанс за кола, която не е пазена и не е поддържана. Но това са наблюдения, не съм професионалист. И двата джаза горе бяха 1ви такъв който карам - врътнах по едно кръгче, отворих капака да видя, че двигателя е там (нали така се прави), подритнах гумите и капарирах. Но по обяви уж отсявах - да "изглежда" читава. И на огледи отсявах преди да съм карал. Нямах високи очаквания за такава кола спрямо другите коли, които карам - но и от двата останах изключително приятно изненадан. Може би най-практичните и готини колички за парите си.
  2. 3 точки
    И аз съм моторист, разбира се с Хонда! Моят е NC750X, DCT, 2014г.
  3. 2 точки
    Привет. Еднакви са датчиците. Разликата в парт-номерата идва от 8-те вида цвят на боята. Поздрави и успех.
  4. 2 точки
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🏎️
  5. 1 точка
    Малък ъпдейт - и четирите предни (както колегата по-горе написа много правилно) се оказаха едни и същи и за съжаление еднакво напукани (чист късмет е, че само два засега са сдали багажа) - а иначе ето го един от диверсантите:
  6. 1 точка
    Само 1 малко HRC Honda Racing предатели! https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-launches-new-rb18-with-updated-show-car/8023309/
  7. 1 точка
    С спделянето на обяни и мнения тук няма да добиеш представа за колата. Качи се на поне 5 и ги карай вече ще имаш минимум представа от колата. Търси 1.4 двигателя,и успех, с огледи на място се купува кола,хубавите и читави бързо изчезват от обявите. .
  8. 1 точка
    На късмет си е. 2004-та си взех Акорд 6 2.0 АТ и бях много доволен от него - 11 години. Беше много добра кола, но накрая просто ми омръзна и ми трябваше по-голям багажник, та с радост (и тъга) минах на Акорд 7 2.4 АТ комби. Джаза е удобна градска кола с висок рейтинг за модела, но зависи и от бройката на която ще попаднеш. Обикновено модела не се експлоатира зверски, но има и зле поддържани, така че - късмет!
  9. 1 точка
    Не купувай Дайхатсу - Сирион или Материя 4х4!!!!! Почти винаги са с проблем и трудно се правят. От опит ти казвам!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Здравейте приятели, Тук слагам оферта за най-масовите филтри за HONDA. Подчертавам маслените филтри са Made in France и Made in Germany, а не техните реплики, произведени в трети страни. Филтър за автоматична скоростна кутия Оригинален Honda - 74 лв. Маслен филтър Made in Germany - MANN - 14 лв. Въздушен филтър Purflux - 12.00 лв. Горивен филтър Purflux - 19.00 лв Филтър купе Purflux - 12 лв Полуоски за Accord и CR-V Made in Poland - 218 лв. 💥 За индивидуална оферта и проверка кои са филтрите за вашата кола, пишете - ще ви направя специална HONDA-джийска цена. 💥
  12. 1 точка
    Здравейте И аз Благодаря на Явор за изваждането на втори ключ за голямата Хонделка ! Препоръчвам го ! Поздрави
  13. 1 точка
    7 февруари 1900 година - умира Капитан Петко Войвода! 300 битки и 33 куршума в тялото за България... Умира в нищета,смачкан от тези,за които се е борил.. "Така умира Капитан Петко войвода в своята освободена Родина, ненавършил още пълни 55 години, преждевременно телесно състарен и сломен от тежките побоища в Ич Кале, от мръсните клевети и трагични разочарования. Въпреки мразовития зимен ден погребението му е тържествено — хората, както е известно, на погребение са щедри. Всички са мрачни, някои плачат и плачат искрено, само върху Петковото лице е застинала една загадъчна усмивка, сякаш в последната минута той е разбрал нещо много смешно, ала не е имал време да го изрече. На какво се е усмихвал Капитан Петко Киряков в последния си час? Дали на избавлението от непоносимата болка? Или от задоволство, че е извървял пътя си прав, или пък се е надсмивал над мързеливата човешка правда, която винаги идва след ковчега на мъртвеца, ако тя изобщо благоволява някога да дойде! Неизвестно! Легендарният капитан потъва в гроба заедно със своята весела тайна. Преселва се във вечността последният рицар на хайдушкия деветнадесети век, един гигант - по дух и тяло, както Страшимиров го нарича — смел и благороден Гъливер, който има нещастието да надживее своята борческа епоха, за да попадне в царството на коварните джуджета. Джуджетата го умъртвяват — наистина, но неговият огнен дух вместо да гасне - все повече свети и сгрява сърцата ни с благородния си пример, с кристалната си чистота и с щедрата си саможертва пред олтара на България." „Капитан Петко Войвода” - Николай Хайтов
  14. 1 точка
    Здравей, ето тук ми оправиха проблема https://bgcaraudio.com/kontakti.html. Както каза колегата по-горе има елементи в самото захранването които стареят и трябва да се подменят.
  15. 1 точка
    Вярвам че не си долял нищо друго освен този който пише в ръководството.Ето ти цвета да сравниш какво е имало в системата. Следиш разширителния съд,ако има липса в системата ти ,тя компенсира от него.
  16. 1 точка
    След като ми светна лампата за бензина, карах извънградско с 90км/ч и до спирането на двигателя изминах почти 150 км. Моята ми показва на таблото разход около 5л. на 100км. Получава се, че съм имал 7,5 л бензин при светването на лампата. Зареждам от ЕКО Добрич.
  17. 1 точка
    И при мен се появиха колебания относно маслото. Ползвам Honda HFS (5W-40) - 33,90 лв./1 литър, но мисля да пробвам Bardahl - XTC C60 5W40- 36,20 лв./1 литър.
  18. 1 точка
    Части има няма страшно , при мен има цяла здрава перфектна кола за части , но разхода е между 12-15 , преди да я вкарам в моргата я покарах и нещо не ме кефи разхода .Иначе като кола е страхотна , вървене , ВОЗИЯ , звука на мотора , всичко ми харесва в тая кола .
  19. 0 точки
    Вече и на нашия пазар трета обява срещам ,за мега яко немско масло. Забележети цените на българсия гении да станем милионери за един ден. https://interoils.bg/?fbclid=IwAR0TRFQhjuBOA6k54xNVYHJ_IE6RDqRlH3evQYh0J0hFouPAQgFIz4wCRTY 80лв за 5л и то на промоция,когато струва няма и 40лв за 5литра. Хорта ще кпуват най-висок клас масло от Бг,а истината друта.
  20. 0 точки
    -Здрасти Ристе, що си се намръщил? -Що,синот ке се жени! -E арно де, голема работа, Сите се женят! А како се Вика невестата? -Ханс! -Аааа,затова си неврозен, оти не е македонско името😁!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...