Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.01.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Качих малко хондата на яз. Пчелин Днес съм доволен от разхода - 9.7/100км планинско и около 12/100км среден разход по колонка.
  2. 2 точки
    Веждите и единият праг беше надут с ръжда, със сигурност има и другаде. Отпред маската беше захабена, емблемата с дистроника повехтяла. Жабката беше цялата в пъпки, а колата е родом от Швейцария. При мен наличието на ръжда е доста негативен фактор при евентуалната покупка на кола.
  3. 2 точки
    Антрополог показа една игра на децата от африканско племе... Той поставя кошница с вкусни плодове близо до ствола на дърво и им казва: Първото дете, което стигне до дървото, ще получи цялата кошница... Когато им дал стартовия сигнал, той се изненадал, че вървят заедно, хванати за ръце, докато стигнали до дървото и си поделили плодовете! Когато ги попитал защо са го направили така, като всеки от тях е можел да вземе кошницата само за себе си! Те отговорили с удивление: Убунту „Как може един от нас да бъде щастлив, докато останалите са нещастни?“ Убунту в тяхната цивилизация означава: (Аз съм, защото сме ние). Това племе знае тайната на щастието, която е изгубена във всички общества, които са високопоставени и които се смятат за цивилизовани...!!!
  4. 1 точка
    Незнам защо в България всеки се мисли за инжинер ? Щом 50 или 100 инжинера са решили че така трябва значи това е най оптималния вариянт. Ако ще юркаш колата през по голямата част от времето си вземаш ръчка. На рали пистите не съм виждал автоматик а и улиците не са състезателно трасе.....
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    CVT технологията е разработена заради емисиите, за да може двигателя да работи в оптимални обороти през по-голямата част от нормално шофиране, но не е особено подходяща за спортни изпълнения. Има доста проблемни такива кутии, но напоследък са все по-надеждни. @PiToMeN, причината да не се слага CVT във всички модели на Хонда е по-скоро икономическа, отколкото техническа. Разработва се една кутия, която по показатели - технически и финансови, да се използва в по-масовите модели на производителя. За останалите е по-изгодно да се вземе от външен доставчик. А относно ZF 8HP - това е една от най-добрите кутии в последното десетилетие (от техническа гледна точка, за надежност нямам информация), като доказателство са й броя продажби в седем цифрения диапазон
  7. 1 точка
    По моя казус с Легена - технически беше добре, но за съжаление задните арки на калниците бяха ръждясали + доста други външни забележки. Вътре жабката беше пъпчасъла като тийнейджър.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Не е нужна диагностика за да завъртиш и промениш налягането, нужна е за да знаеш какво е точно, така че може да се регулира, но не и настрой напълно правилно без да видиш на диагностика.
  10. 1 точка
    Ще се опитам да го обясня по-просто. Щото е същото като при шоколада. Вместо повече какао, слагат повече соев лецитин. Ама той не е какао! И това пак е шоколад, ама не е истински качествен шоколад! Стана ли ясно?
  11. 1 точка
    Витек-а има навика да гори масло. Горенето се усилва, когато не е сменяна и е позадръстена цедката на витек-а. Не знам защо... Ако при нормално каране не гори, а само във витек режим, логиката подсказва, че двигателят трабва да е в кондиция. Макар, че с такива дълги интервали на смяна, на масло (от 10 хил км. и нагоре), има вероятност и за запечени сегменти. Но по интернет няма как да се рабере... Цената на ремонта варира според проблема и новата инфлационна вълна. Но мисля, че трябва да е макс. до 2000лв., все още...
  12. 1 точка
    Имате телефони сигурно могат да правят снимки,снимате ги тея казанчета като махнете капачката. На махната капачка да е на МАХ.
  13. 1 точка
    Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото...
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Как 1 "Фотос" се явява като пресечната точка на "Относно правописа" , "За културата на българските шофьори" и "Виц на деня" !
  16. 0 точки
    Аз написах, каквото написах, по-просто не мога, съжалявам. Който разбрал, разбрал. Който не - да прочете пак. @dandilov, първо прочети, защо се слага лецитин в шоколада и после коментирай. Жокер - в черния шоколад няма лецитин.
  17. 0 точки
    Май "не схващаш картинката" и четеш избирателно.
  18. 0 точки
    Група японци отива на посещение в български машиностроителен завод. Водят със себе си и преводач японец, обучен в най-добрите традиции на българската литература. Разглеждайки, попадат на интересна сцена. Стругар внезапно избухва и хвърля един детайл на земята крещейки нещо ядосано. Преводачът превежда леко учуден: "Стругарят казва, че иска да прави секс с майката на детайла" Приближава се главният инженер, поглежда детайла и започва да се кара на стругаря. Преводачът превежда "Инженерът пита как стругарят е успял да прави секс с майката на детайла и самият той иска да прави секс с майката на стругаря". Стругарят още по-ядосан отвръща на инженера и преводът е: "Стругарят каза, че няма представа как детайлът е направил секс с майка си, но ако инженерът продължава да му се бърка и да му дига кръвното, ще прави секс с майка му и с майките на другите работници и с майката на директора и дори с майката на самият завод...". Японците са впечатлени от либидото на стругаря и замислено отминават. Супата от водорасли май не е най-добрата им храна.
  19. 0 точки
    Двама с патрулка се движат след кола, на чието задно стъкло има обява че се продава и номер на моб. телефон. Решили да звъннат, та да глобят водача че го ползва в движение. - Алоу, за колата се обаждам! - Да, кажете? - Ти с хендс фри ли си? - Да. - Бе земи телефона, че лошо те чувам! - Бих могъл, ама зад мен има двама педали и ще ме глобят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...