Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.10.2021 in all areas

  1. 4 точки
    От 10-ина месеца съм щастлив притежател на един чудесен Civic 8, Executive, R18A2 (Tnx @Honda_Z) След като обслужих D15-ката за зимата, дойде и неговия момент. Пълна програма разбира се - смяна на масло, филтри, реглаж на клапани. Ето няколко снимки на R18-ката: "Гмурнах се" да щракна белега на шайбата на коляновия вал - триъгълникът сочи белега (чертичката). Кофти снимки, ама Parkside толкова си може, ниска резолюция. Чудесно пасване с белега на разпределителния вал И накрая една снимка в стил ала @ceco_accord
  2. 2 точки
    Преди няколко дни, прибирайки се от работа и тръгвайки да паркирам, изведнъж станах като парен локомотив. От предният капак на сивичето взе да пуши на талази и чак си помислих, че нещо се е запалило. Спрях, вдигнах капака и изненада - всичко в антифриз. От снадката на радиатора на ламелите с пластмасата, на струйки хвърля антифриза и веднага се сетих за темата на @ceco_accord Та, завторих капака и още същата вечер ми стана ясно, че ще ми трябва нов радиатор. Естествено варианти с разни прахчета и тем подобни "целебни" отвари винаги има но не мисля, че е окей. Та попитах @fenabg и той веднага ми намери вариант, намерих си и аз китайче но колега от другите групи ми предложи това : Не му мислих много и го взех. Не се произвеждат вече ОЕМ-ски 6-та, поне в Европа са Out of Stock а останалите такива, че и чисто нови са си кът. За разлика от радиатора, ОЕМ капачка не можах да си намеря а старата не ставаше на новият радиатор а и не знаех, дали и тя не е проблемна. Купих каквато имаше на момента но просто да е ново и ми се падна това. Знам, че не е топ но важното е да работи коректно При англичанката а може би и не само при нея, производител на радиаторите е "Calsonic". Фирмата "Calsonic Kаnsey" имат складове в 58 държави, включително и Европа. Превъртях Calsonic-a който е ОЕ за Aerodeck-a с този на Toyo от кашона и навсякаде пише, че са взаимозаменяаеми. Предполагам, че Toyo-то ги монтират главно на JDM Сивик. Спокоен пристъпих към демонтаж/монтаж. Свалих старият радиатор, свалих перката и изненада. Радиатора е 1:1 но захватите за перката не: В долната част на старият радиатор си има отворите за стойката на перката докато тук е само пластмаса без да е разпробита с цел захващане. Предполагам, че на япончето което е правило радиатора са му горели ушите, защото отнесе голяма хранилка Не беше вариант да връщам радиатора, нито имах време да се занимавам, нито щях да взема нещо по-добро от това. Та бормашинта и спретнах набързо 2 захвата... Не е най-доброто решение но е решение. Перката не мърда което е най-важното а пролетта ще мисля да го захвана с гайки както трябва. Ето и виновника от къде пускаше антифриза. На глед няма нищо но като има налягане е фонтан.
  3. 1 точка
    От каталог би трябва ло да е 13 http://honda-europe.epcdata.ru/cr-v_i-ctdi/2005_6mt/18877/electric/B__1720/?p=13&fromMap=1 Тук е по-подробно настройването http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group2ae.htm#155044
  4. 1 точка
    Толкова много хубавици на едно място
  5. 1 точка
    Най-добре си провери с VIN-a на колата и кажи номера на частта. Щатските Акорди са с най-обикновена W5W крушка пъхната в Хондовска фасунка, английските са с крушка Тошиба, от линка, която я няма никъде другаде и си трябва или оригинал, или в краен случай само - нещо марково: Осрам, Максел, но волтажа (силата на подсветката трябва да се намали до минимум. Малките крушцици, с цветните "шапки" са най-обикновени, купуваш си такива за 80 ст. от магазините за електроника. За 12 волта да са, не за 6! Представляват стъклен балон и свободно висящи от него жички, мушкаш крушката с жичките в отвора на фасунката и увиваш на ръка жичките отдолу на фасунката И после си поставяш и оцветената "шапка"(трябва предварително да погледнеш как са увити жичките на оригинала, не е сложно)
  6. 1 точка
    Ето това ти пречи, хващай го и го дърпай смело. Намира се точно зад фара. Като го махнеш ще ти се освободи място да бръкнеш да смениш крушката.
  7. 1 точка
    Да тези твърдения са много добре известни. Наскоро се свърза един човек с мен да попита за автомата на своята Хонда за смяна на масло и тн. Та най-добрия майстор според него,му казал че автомата на колите така бил проектиран че там никога нищо не се сменя и прави. Та от такива простотии навсякъде да,защо да сменяш маслото там нали после ремонта е хубави 1000лв и нагоре за този майстор. Не знам къде ги четеш тези неща или те съветва някой майстор като споменатия от мен,но не го казвай повече. Темата е доста дълга но каквото и да напиша не е в плюс към твоето твърдение. Всички течности в колата се обслужват и сменят,това ти гарантира безпроблемна работа на колата, Както каза колегата преди мен за спирачната, добавям може да ти коства и живота за едни спестени 30-40лв.
  8. 1 точка
    Колкото повече едно общество страни от истината, толкова повече мрази тези които му я казват. Джордж Оруел
  9. 1 точка
    В този студ осъзнаваш, че нищо не калява характера така, както един клозет на двора. 😂
  10. 1 точка
    Привет. Да споделя- ремонтирах парното, поради слаба температура на струята, а в последствие спукано радиаторче, от което започна да мирише на антифриз и омазняваше стъклата. Та, разправия си е, но нищо чак толкова сложно. Самото табло се държи на 4 болта на кръст, два от двете страни на таблото, един горе под центр.духалка и един най- долу зад ц.конзола. Проблема, който видях, е че имам климатик и не исках да го разбутвам, като му сваля кутията с питата вътре в купето. А тя застъпва кутията с радиатора на парното и клапите. В резултат се наложи да разкача и тази кривата тръба, дето върви от тунела на пода, през пръта на волана и завършва с три болта до гредата на шоф.врата. Купих друга кутия с клапите и радиаторче от Ровър 45, с цел донорство, но накрая си ревизирах и оправих моето. Уж само с ориг.антифриз я карам, а такова калциране не очаквах вътре, защото вх.и изд. тръби светеха отвътре. Разпоих стр.панел с тръбите и шомполирах внимателно, с един лист от ножовка, пътищата до другия панел. Самите пътища са тесни 1 мм. и почти и напълно се бяха затворили на входовете и изходите. После запоих обратно и усилих спойката на тръбичките към панела, понеже точно от там и беше теча. Замених и дунапрененете уплътнения на всички клапи. Накрая монтирах и един воден филтър на вх.маркуч в коша преди кранчето. Резултата е равномерно топло духане от всички въздуховоди, и по-висока температура в по-къси разстояния.
  11. 1 точка
    Шегувам се. Още като я купувах преди много години, звънях на газаджията да питам става ли обикн.газова на нея. После, поради ниския разход си я тикам на бензин и до днес. И ти благодаря за съветите и съдействието по телефона.
  12. 1 точка
    Аз почвам 14та година на климатици.
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Това с оригиналните масла си е, меко казано, измишльотина. Двигателно-гледаш одобренията и вече въпрос на личен избор за марка. Хидравлика-прост ATF 4, 5,няма значение, покрива изискванията на Хонда и струва 10-на лева, а не като техния спец. продукт 35,40 лв.,който пак е ATF. Спир. течност-поне Дот 4,Дот 5.1 покрива всички по-малки дотове. Антифриз-червен Long life. На някои производители е и зелен. Просто е- след 2001 година, това си важи за всички марки автомобили. А за смяната на спир. течност-карал съм една кола 15 години и не съм го правил-нищо не й стана! Няма ли проблем, не пипаш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...