Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.10.2021 in all areas

  1. 2 точки
    На тъмно, срещу стена, на къси - сядате рязко 2-ма души в багажника (на отворена задна врата) и гледаш дали светлините по стената ще слязат малко надолу в момента на едновременното ви натоварване в задницата. Ако автонивелирането работи - ще се вдигнат след секунда на предишната си височина.
  2. 1 точка
    Къде ги намирате тея майстори бе? Тая щека в носа и гъз@ ли си я навират?
  3. 1 точка
    Майтапа си е - както и да е, но това си е отличен (макар и скучен) разход за тая кола. Как да си купиш хибрид, като харчи повече и е "свет пара".
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Ако автонивелацията работи, но късите светят високо, би трябвало да се регулират лесно. На самите фарове трябва да има врътки с посоки ляво-дясно и горе-долу.
  6. 1 точка
    Намерих схема където са показани сензори и моторчета. Имам пдф със буксата за цялата система и как да се тества всичко, но така или иначе в понеделник съм в БТ ще им кажа да го погледнат. Другото, което не ми харесва е едно виене като на редуктор, което се применя според скоростта. Може да имам проблем с диференциала...
  7. 1 точка
    Икономично шофиране -90 км/ч.Септември 2021г. с маршрут: Стара Загора- Бургас -Свети Влас -Бургас- Сливен- Казанлък- Стара Загора. Краен резултат при зареждане- 3.6л/100км. Първата снимка е при влизането в Бургас.
  8. 1 точка
    Тя тая кола е по КАН, така че не е кой знае каква драма. Някой софийски сервиз дето барат субару-та не може да нямат ТаксТрикс, който е доказано добър J2534 и сигурен адаптор и предполагам няма да има драма. Друг вариант е Бултрако и едва ли ще искат колосални суми за това.
  9. 1 точка
    Да, и сега като ме пита, проверих в Бултрако и се оказа, че на 54К, колата е минала през акция. Тоест, шайбата е на 110К и най-вероятно всичко и е наред, разбирай съвсем съм в набутвация . Ако продължи проблема със стърженето (както вероятно ще стане), ще отида при Дидо за диагностика и ще го помоля да оцени и състоянието на свалената шайба. Още първоначално смятах да отида при него, но тогава нямаше свободни часове, а аз бързах и ми предстоеше пътуване ...
  10. 1 точка
    Така, ето го TSB-то: A21-046.PDF Вътре се казва: Ето го на колегата компа: Ето го ъпдейта: Ето го и файла, ама беше зипнат та не го намираше 378056N8_A320M1__A2102133.rwd.gz: Сега липсва един лаптоп с ECU Rewrite / J2534 Rewrite и читав кабел (моят е от скъпите XHorse та би трябвало поне за PassThru да става, ама знае ли човек). М/у другото проверих VIN-a на колегата в Хонда Канада и да - подлежи на сервизната акция.
  11. 1 точка
    Е как да не похваля японците за Легендарното им създание! 10 дена отпуска - пълна кола, естествено на климатик. Около 400 км магистрала, където требе да си в лявата лента (тоест 140+км/ч), 100- тина км градско и още поне 2х100 за проходи и апокрифни малки и лоши пътчета (в които режими си харчи над 15/100, щото не достига скорост за 5-а предавка), а останалите около 1000 км по федерални шосета с изпреварване на трафика, който на много от участъците просто бе като влак с 20-тина вагона, трудно оставящи място да се вмъкнеш в колоната. Абе много коли има в тая държава - пречат на Ледженда да си плува крейцерски със 100-120 - където е най-икономичен. Компа показва бензин, но целият trip A е минат 100% на газ. Сметнах бележките - 231,5 литра (но има още малко в баката), което си е 13/100 - съвсем приемливо за условията и пробега. Маршрут: Монтана - покрай Плевен та в Русе - през Габрово - вр. Шипка и Бузлуджа - Пловдив - леко в Бургас до Созопол - наобратно през Бургас та на Свети Влас - Обзор - Варна - покрай Шумен в Русе - В. Търново - Монтана. България - земя като 1 човешка длан, с Ледженда необуздан.
  12. 1 точка
    Да се включа пак - 200 км 12,5 литра ShellV power Цариградско Средна скорост около 90 (+/-) до разклона за Пазарджик Стара и обратно. Нямам БК, замерване на една и съща колонка на Shell-a пълно/пълно до клапа. Разход под 6,3. Двигател F18B2 сам в колата, малко багаж. Е далечко от 5,8/100 Хоргош-Ниш със 120-130, ама друг бензин, други пътища...
  13. 0 точки
    Съжалявам, но не познахте, колеги. Не е от камионите, а е от платната! Просто вложих в качествени платна! А що се отнася до изпреварването, да, но само когато имаше попътен вятър.
  14. 0 точки
    Ммм да.... Вчера "жената каза и аз реших"..... Беше голям спор дали да се пали, щото в къщата си е топло, но на нея и е вечно студено и тайно е запалила котлето.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Как възможностите на новите технологии, несъобразени с ергономията и особено с акомудацията на зрението зарибяват непросветените клиенти.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...