Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.09.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Веднъж един човек тръгнал на пътешествие. Стигнал до далечна страна, която била известна с красивите си старинни замъци. Купил си той пътеводител и решил да ги разгледа. На страниците на пътеводителя били посочени дните и часовете за посещение на различните замъци, които били доста ограничени. На една от страниците обаче имало специално предложение, което се казвало „Екскурзията на твоя живот“, а снимката до него била на изумително красив замък. Човекът веднага решил, че на всяка цена трябва да го опита. В предложението пишело, че по причини, които ще станат известни по-късно, за тази екскурзия не се предплаща, но трябва предварително да се съгласуват денят и часът за посещение. Заинтригуван от необичайната екскурзия, човекът още същия ден се обадил и уговорил посещението си. На другия ден там го посрещнал любезен портиер. - А другите посетители влязоха ли вече? – попитал чужденецът. - Другите? Посещението в този замък е индивидуално и не включва екскурзовод. – отговорил портиерът. После запознал посетителя накратко с историята на замъка като споменал достойните за вниманието му забележителности – картините по стените, старинните доспехи на втория етаж и оръжията в залата под стълбите, подземията и официалните зали. Завършвайки разказа си, той му връчил една лъжица и го помолил да я хване с едната си ръка. - А това пък какво е? – учудил се човекът. - Ние не взимаме входна такса и предлагаме самостоятелна разходка из замъка. А цената на екскурзията се оценява така – посетителите получават лъжица пълна догоре с фин пясък. В нея се събират точно 100 грама. В края на обиколката претегляме пясъка, останал в лъжицата и посетителят заплаща по един паунд за всеки разсипан грам пясък. - А ако не разсипя нито един грам? – полюбопитствал човекът. - В този случай посещението излиза абсолютно безплатно. Гостът се учудил на условието, но му се сторило забавно и предизвикателно, взел лъжицата с пясък и започнал своята екскурзия. Сигурен в твърдостта на ръката си, човекът бавно се заизкачвал по стълбите, неизменно гледайки в лъжицата. Когато стигнал до залата с доспехите, той решил да не влиза вътре, тъй като там имало открити помещения и се опасявал, че вятърът може да разсипе част от пясъка му, затова продължил нататък. После влязъл в залата с оръжията, но установил, че за да ги разгледа отблизо, трябва да прескочи перилата. Отново мисълта за пясъка го спряла и той ги разгледал само отдалече. По същата причина не успял да види още много места. И така, все пак доволен, че е съхранил всичкия пясък в лъжицата, екскурзиантът се върнал на входа, където неговият домакин го очаквал с везна в ръцете. - Невероятно! Вие сте загубили само половин грам! Поздравявам ви, вашето посещение се оказа абсолютно безплатно за вас. - Благодаря – усмихнал се гостът. - Е, как ви се стори обиколката? Доволен ли сте? – попитал домакинът. Туристът се поколебал за кратко, но решил да бъде искрен: - Ако трябва да съм откровен, не много. През цялото време мислех за пясъка и не видях повечето от забележителностите. - О, много жалко! Знаете ли, ще направя за вас едно изключение. Ще ви позволя да влезете да разгледате отново замъка. Ще напълня пак лъжицата ви с пясък – просто защото такива са правилата - но, не мислете повече за пясъка! Единствено помнете, че трябва да се върнете точно след 12 минути, тъй като тогава идва следващият посетител. Без да губи и минута, екскурзиантът взел лъжицата и хукнал да разглежда замъка. Изкачил стълбите на бегом, хвърлил бърз поглед на експонатите, после веднага слязъл надолу, за да разгледал това, което преди не успял. От бързане навсякъде сипел пясък, но времето така го подпирало, че отново не успял да разгледа всичко. Не усетил как минали 11 минути и той тичешком се върнал на входа. - Е, виждам, че сте разсипали целия пясък. – отбелязал портиерът. – Но не се тревожете, нали се разбрахме. Е, как беше този път? Хареса ли ви екскурзията? - Всъщност, не... – казал след кратък размисъл посетителят. – През цялото време мислех за това, че имам малко време и че не трябва да закъснея, разсипах целия пясък, но не успях да видя нищо и отново не изпитах никакво удоволствие от разходката в този прекрасен замък. Тогава пазачът запалил лулата си и бавно заговорил: - Знаете ли, има хора, които минават през живота като се опитват за нищо да не платят и така никога не могат да се насладят на това прекрасно пътешествие. Има и други, които вечно бързат и губят всичко – те също не получават никакво удоволствие. Много малко са тези, които владеят изкуството на живота. Те успяват да разгледат всяко ъгълче и да се насладят на всеки момент от екскурзията, наречена живот. Те знаят, че за всичко се плаща, но и не забравят: Пътешествието си струва - всеки миг и всяка стъпка от него!
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Привет на всички! Не съм правил проби от много време - така се стекоха обстоятелствата. Вчера най-накрая сътворих тази: 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil (Ea 15K 20); 4) Общ пробег на автомобила – над 440 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – няма данни; 7) Средна скорост – няма данни; 😎 Сезон на експлоатация – 1 година; 9) Моточасове – няма данни; 10) Изразходвано гориво – няма данни; 11) Kтм = няма данни; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – спад около 2 мм на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – тежък. Това ми е единствената проба на това масло. Духаше силен вятър и нещата с капката на филтърната хартия се омазаха - като новобранец . Поради това изображението е разделено на две части. Поне се виждат повече капки . Колата преживя цялата зима (от Януари насетне) навън. Много студени стартове. Караше се основно на къси разстояния (около 2 км / 10 мин.) поне два пъти на ден. Освен обичайните ми пътувания до работа (по около 50 км на ден) за известно време бе „отдадена под наем“ и пътуваше ежедневно из центъра на София (зимно време). Не смених маслото за лятото. Пътуванията бяха спорадични, но по-дълги (по 70-80 км на ден). Сега колата отново е в режим на много кратки 10-ина минутни пътувания. Поради горните обстоятелства и факта, че не само аз я карах, не разполагам с данни за средна скорост, моточасове, разход на гориво и др. Планирам да регулирам клапани и тогава ще мога да щракна как изглежда моторът под капака на главата. Предвижда се и смяна на маслото. Този път с това:
  4. 2 точки
    Простакът е кремък – корав и могъщ простакът е демон без лик, вездесъщ. Акула на сухо, безкрил, а хвърчи. Удариш – на кухо простакът звучи. Простакът не чака, не знае предел и стига простакът до своята цел, защото простаци край него вървят и дават му знаци, и правят му път. Надкласов, безкласов, без род и съюз, но винаги касов, но винаги в плюс. Без ден да протақаш, дори да кърви война на простака до смърт обяви! За срам на Европа, на всичките нас, когато докопа в ръцете си власт, по-страшен от спина, по-жилав от рака, сега засега се оказа простака. Радой Ралин
  5. 1 точка
    Аз пък веднага бих помислил обратното. Колата си е ръчка, а са изгорими компа или нещо друго, и са го сменили с такъв от автомат. По правдоподобно ми звучи. Правилен комп , обучаване и ГАЗ....
  6. 1 точка
    При толкова износени накладки буталцата излизат доста навън (влиза и влага след първото уплътнение) и се получава леко заклинване при натиск, и съответно понякога трудно отхлабват при отпускане на спирачката. Вероятно е било от това, особено при по-трудно въртящо се колело.
  7. 1 точка
    Вчера минах от там след 14ч. и бяха 4 коли на опашката. Поздрави и от мен, за хубавото возило!
  8. 1 точка
    Животът е като джаза - получава се най-добре, когато импровизираш. ДЖОРДЖ ГЕРШУИН
  9. 1 точка
    Привет! Моята поръчка е: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 1x5L Стойност на поръчката: 57.95*1.9775 = 114.60 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер. Благодаря! Ще изпратя данни за доставка на лично! Спорен ден!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Ако мога и аз да се включа в последния ден: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1х5л Стойност на поръчката: 29.95*1,9775 = 59.25 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: чрез куриер
  12. 1 точка
    Пусната ли е поръчката, ако не може ли да се включа със следните неща: Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-semi-synth-10w-40.html вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SEMI SYNTH 10W-40 1х5л (1*13)*1.9775 = 25.70лв Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html вид и количество: RAVENOL VOLLSYNTH TURBO VST SAE 5W-40 1х5л + 2х1л (1*50.95+2*11,95)*1.9775 = 148.01лв Общо грубо: 175лв. Парите мога да ги изпратя днес по банков път или да ги дам лично при доставката, като взимам нещата от Малинова Долина
  13. 1 точка
    Честито и от мен. Миналата седмица в КАТ Пловдив се минаваше за два часа. Така че няма ядове.
  14. 1 точка
    Убеден ли си. Те жило имат всички. Преди фейса жилото отива директно в дросела , а при фейса отива в потенциомертъра (дето го нямаш) горе в дясно. Същото е и със VSA. Появява се тогава , защото вече имаме електронно управление на подаването на газ и може ECU-то заедно с ABS-a да упражняват контрол. И....да не забравяме (че сега погледнах), бензин и дизел ..... не може да сравняваме.
  15. 1 точка
    Моята е фейслифт не е автоматик, но няма потенциометър на педала (само жило). Въпросът е че ще трябва да се смени лентовия кабел на волана или да се изнесе управлението на Cruise Control-а на фиксирано място. Доста играчка ще е. Успех. Погледни тук http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,64745.0.html
  16. 1 точка
    Нямам много снимки. В четвъртък пращам фаровете на едно момче да ги направи с жълти мигачи. Прекодирането вече го направих с obd eleven. Днес й смених маслото и всички филтри. 234лв.маслото е bardahl и ще се кара един два месеца. След това го точа и наливам Ravenol VST 5w40. Другата седмица живот и здраве ще се иска търпение в КАТ Пловдив.
  17. 1 точка
    Развръзката - най-простото нещо се оказа. След като втори път дигнах капака да оглеждам "земята", бутнах без да искам кабела за плюса - а той разхлабен 🤣 Сложих една медна пластинка, да уплътни и вече седмица, пу-пу - няма проблеми
  18. 1 точка
    Честито и от мен! Пожелавам да носи само позитивни емоции и никакви грижи Дано пълното обслужване не повлияе на количеството "простотии" на пътя Торк конверторът е меката връзка между двигателя и скоростите и повечето конвенционални (планетарни) автоматици, какъвто е този, не държат скоростната кутия и двигателя твърдо свързани като със сух съединител, освен на последни предавки или в спортен режим. Това се прави, за да е неусетно превключването между предавки, да няма лашкане като натискаш и отпускаш газта. Странно е, но бързо се свиква.
  19. 1 точка
    Пробвал ли си да включиш парното ( вентилатор и температура ) на макс? Ако да, има ли разлика в поведението на стрелката? Електрическа диагностика правена ли е, сензори, ключове, кабели, ECU, табло? п.п. Приятно е да видиш, че някой е изчел бая "книги", преди да зададе първия си въпрос във форум.
  20. 1 точка
    Най-лесния начин (не толкова точен, но все пак) е с лазерен термометър. Когато загрее, слизаш и мериш върху изходящата тръба на антифриза от мотора. Естествено преди това трябва да си мерил при нормални показания колко показва. Точните градуси може да хванеш, но приблизително ще се изясни картинката какво се случва.
  21. 1 точка
    Мерена ли е реалната температура, когато стрелката подмине средата ? Ако да, колко градуса достига ?
  22. 1 точка
    Drone много безаварийни кмри , Със здраве да си я караш, изглежда много добре..Дай и някой снимка отпред!
  23. 1 точка
    И аз да се включа 😀. От около месец и се радваме цялото семейство. Поздрави
  24. 1 точка
    здравейте колеги, от днес и аз съм с ново hr-v (1.5 спорт), взех я на 7 км от бултрако 😃 . казаха ми, че е последната бензинова на склад, после щяло да има само хибриди (не знам дали е потвърдено или част от тактиката за убеждаване на дилъра). попрочетох темата, изглежда в общи линии сте доволни от модела, аз тепърва започвам да го разучавам 😆 покарах я вече 40 км, близките месеци живот и здраве и аз ще споделя впечатления. засега естествено е супер
  25. 1 точка
    "Хората казват, че трябва да оставим една по-добра планета за децата си. Истината е, че трябва да оставим по-добри деца за нашата планета!" Клинт Истууд
  26. 1 точка
    Дебелината на щангата се определя от теглото на колата . Дебела щанга и ниско тегло ефекта е отрицателен .
  27. 0 точки
    Чета по чуждите форуми, че доста екземпляри имат теч от Капака на клапаните или от капана на веригата. Питам, защото на сестра ми на CR-Vто има лек теч от гарнитурата на капака на клапаните. Също така ме интересува реглажа на клапаните, някой правил ли е, знае ли се на колко хиляди се прави ? Доколкото четох по форумите доста народ си кара без да прави реглаж, пък и от хонда не правят. Като светне чека, тогава правели
  28. 0 точки
    Денят накратко: Кобрата - студент, Луна - президент.
  29. 0 точки
    "За какво са тия опашки, Джон?" "Хората се редят за бензин, сър." "А защо няма бензин, Джон?" "Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър." "А кой гласува "за" Брекзит, Джон?" "Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...