Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.09.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Колеги, темата беше майтапчийска, много сериозно я подкарахте. И хондите се развалят, много ясно. Все пак повечето не караме коли първа младост, а и по нашите пътища и улици и танк ще клекне. В София всички майстори имат изключително много работа, да не говорим за кадърните такива. Изобщо, страната ни е рай за автосервизите с родния автопарк от милионници. Също така е факт, че по цял свят Хонда и Тойота се считат от масовия купувач за надеждни и непретенциозни автомобили. Затова са и предпочитани, и държат цени, а собствениците на японски автомобили често, макар и незлобливо, се майтапят с някои други марки.
  2. 3 точки
    Здравейте колеги, Карам Civic VII D16V1 От 2-3 години се появи следния проблем - при движение извън града антифриза не се връща от разширителния съд обратно в радиатора. Маркучите на радиатора след загряване са твърди - има налягане. Пробвах да сменя капачката на радиатора, но ефект нямаше. Тъй като след няколко извънградски пътувания се образуваше въздушна възглавница, на следващия ден връщах обратно антифриза като спирах някъде с вдигната предница и с един маркуч надувах разширителния съд при отворен радиатор. При оглед на радиатора и маркучите не се забелязваха течове. От време на време доливах малки количества антифриз, но го отдавах на това че при надуването понякога се изливаше малко през отворената гърловина на радиатора. Реших че причината е в пробита гарнитура на главата и реших да си карам така докато проблема стане по - сериозен. Това лято ми се повреди климатика - лагера на ремъчната шайба превъртя около шийката на компресора. Реших да сменя комресора, кондензатора и филтъра на климатика. Отидох да се посъветвам с едни майстори на климатици, отворих капака на мотора и майстора каза че нещо дими под капака. Оказа се че има теч на антифриз, а маркучите са меки. Долях антифриз и се прибрах у дома. Там видях че тече от горната страна на радиатора. След замяна на кондензатора на климатика и водния радиатор проблема с препълването на разширителния съд изчезна.. Според мен причината е била в микропукнатина или повредено уплътнение между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора, като при изстиване от там е било по лесно да влезе въздух, отколкото да издърпа обратно антифриз. След замяната на радиаторите забелязах че при работа на климатика или при движение с висока скорост стрелката на термометъра се отклонява надолу, нещо което никога не съм наблюдавал. Закачих се с ELM327 и видях че температурата пада понякога до 65 градуса при 30 градуса навън.. След замяна на термостата ( изпллзвах термостат TAMA) и този проблем се реши и в момента температурата е около 85 градуса при всякакви условия. Надявам се тази информация да е от плза на някой със сходен проблем.
  3. 2 точки
    здравейте колеги, от днес и аз съм с ново hr-v (1.5 спорт), взех я на 7 км от бултрако 😃 . казаха ми, че е последната бензинова на склад, после щяло да има само хибриди (не знам дали е потвърдено или част от тактиката за убеждаване на дилъра). попрочетох темата, изглежда в общи линии сте доволни от модела, аз тепърва започвам да го разучавам 😆 покарах я вече 40 км, близките месеци живот и здраве и аз ще споделя впечатления. засега естествено е супер
  4. 2 точки
    Това е за да компенсира сериозните теми, в които се удря на майтап Няма на 100% кадърни и на 100% некадърни майстори. В някакъв момент с всеки един от прехвалените сервизи съм имал недооправени неща. Без изключения. Но и никой не е безгрешен. Важното е да има баланс. Аз също не съм клиент-мечта
  5. 2 точки
    Off topic : Бях ви качил преди време, едни линкове към най-успешният немски канал за сервизи -,, Die Autodoktoren"( за боклуците алтернатори на Bosch) ... Та в техните стотици епизоди, не мога да си спомня да е имало Хонда... 🙈😜🙈🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
  6. 1 точка
    И при мен имаше проблем. Гаснеше във високите обороти изкарваше P0087, P1065 тези грешки. Бях сменил горивния филтър с bosch(стария беше mahle нямах проблем с него) след което го смених с оригинален и всичко се оправи
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Искаш да кажеш, че от 3 страници в Мобилето Харвита на части и няма нито едно огледало?!
  9. 1 точка
    По големите морги така се работи. Това не значи че всички части са продадени. Демонтира се почти всичко за да не стои навън, складира се, а оглозганото купе отива за скраб. Иначе и аз съм прибягвал до услугите им, та имат си клиентела и за Хонди. И те се трошат (макар и рядко), или попадат в ПТП.
  10. 1 точка
    За това пред сервиза дето ходя има 3 паркирани за ремонт. И не е от мега, гига сервизите дето, или не ти вдигат телефона, или те записват за смяна на масло за след 2-3 месеца. До Пловдив има една морга само за хонди, ами елате да видите дали не се продават чаркове. 70% от наличните им коли са оглозгани почти само до купе, ама тва щото не се търсят части.
  11. 1 точка
    Имам 1 познат с автоморга. Питах го има ли Хонди, а той рече: - Аа, втори път нема а се минем. Бях взел Акорд 7 комби - продадох му само джантите и левото огледало.
  12. 1 точка
    Само да питам, казваш автоматични дълги. Ако имаш предвид сами да се пускат и спират когато насреща няма/има коли, не мисля, че има решение. Относно лед на дългите, да трябва да намериш подходяща лед лампа, която да е с достатъчно близко разположени диоди до оригиналното разположение на крушката, за да са във фокуса на рефлектора и да светят добре. Аз на дългите съм с едни 360°, които не имитират много добре позицията, но са достатъчно близо и светят доста добре. Това с фокуса е от още по-голямо значение за късите, ако са ти на рефлектор! От Алито има тествани доста ледки и никоя досега не се справя достатъчно добре с фокуса. От тукашните магазини за лед твърдят, че имат топ продукти, които имитират отлично крушката с нажежаема жичка. Дори това да е вярно, минусът за мен е, че съм виждал само цвят 6000К (което за мен е прекалено студено) и това, че са много скъпи. Другото е, че ако сложиш лед на дългите, няма да можеш да им сложиш модул за дневни. Ледът е много по-силен и процентите трябва да се намалят значително повече – до към 7–8%. А тогава вече се получава много явно примигване, което е страшно неприятно за тези, които го виждат. Досега не съм намерил решение за това. Ако слагаш лед на дългите, вариантите ти за дневни са: • лампа с двойна светлина в мигача, в случай че мигачът ти не е с жълт рефрактор отпред (пластмасата) и че се намира на адекватно място • да свържеш drl модул към късите и да ги пали на 100% – така спестяваш ръчното включване и допълнителните консуматори, които иначе биха работили с фаровете • да сложиш допълнителни лед тела за дневни. Там ще е хубаво да ги тестваш колко греят, че има такива, които се нагряват много и горят бързо. Знам, че идваш на Акорд срещите – мисля, че там ще намериш много отговори.
  13. 1 точка
    За LED не знам, но обикновено модулът се монтира на дългите светлни (за да не горят късите ). И трябва да се пусне на 30% мощност. Колко ги псувам разни, дето си карат на 100% дълги през деня, а си мислят, че са на дневни. Еле пък такива и с нерегулирани светлини. Акъл с лупа да търсиш, няма да намериш...
  14. 1 точка
    Когато реших да си взема Харви попитах мой приятел, голям майстор на жичките, как са ходите. Каза ми НЕ ЗНАМ. Ами що, питам аз. Ще остана гладен, ако се занимавам само с тях.
  15. 1 точка
    Ако вземат скъпо - няма да вземат нищо.
  16. 1 точка
    Type S-а на 8-ма генерация е малко над базовото ниво оборудване за модела. Т.е. плащаш само за едни прагове и брони, нищо повече. Вероятно трябва да е поръчкова Екзекютив с Type S пакет за да има екстри и да е с броните и праговете. Евро 5 е ако е след 2009-а. До 2009-а се води Евро 4, нищо че е същия мотор и покрива нормите на Евро 5. Така го е определил законодателя, да определени години е определена Евро норма.
  17. 1 точка
    И аз понякога се храня здравословно, но след това задължително ям.
  18. 1 точка
    Колега ,ти смяташ ли ,че точно в оторизирания сервиз на Хонда, ще ти сложат менте масло,или такова което не отговаря на изискванията, като знаят, колко са им капризни диференциалите и скоростните кутии, а и какво може да последва от това!?! Слави по повод това: си абсолютно прав,но скоро гледах по Доиче Веле /а на тях им вярвам/,как една малка и неизвестна компания, произвежда масла по всички стандарти и изисквания на всички производителите /в случая говореха за БМВ и VW / и маслото в наливен вид-варели, го продаваха за около- 2€ за литър, бутилирано по 1л. с логото на самия производител около-5€ , но същото масло ,с инициали на опаковката примерно на БМВ и продавано в сервиза на БМВ ,наливното от варел вървеше към -18€ , а бутилираното по 1л. над -25€ И точно това коментираха в репортажа-Как официалните сервизи на марките, използват мнителното мислене на хората и ги клатят с по-високи цени за един и същ продукт! Та това е действителноста-който как иска да си го разбира!
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Банкет по български: - Отиваш в заведението - внасяш пиене. Тръгваш си - изнасяш ядене.
  21. 0 точки
    Излиза сръбски тир от бензиностанция без да дава мигач и един със Зазка минава направо под тира. Спира и започва да му крещи: - Мама ти, аз на теб..., що не даде мигач, бе? А сърбинът му вика: - Он не види цело ауто као планину, че види мигалец као м*до![emoji1]
  22. 0 точки
    Някой, ако ми намери ляво огледало за HR-V ще го черпя Аа да Слави, ако нямаше работа защо за 1 месец напред му е пълен графика
  23. 0 точки
    А може и да им плащат толкова, колкото да не заспят
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...