Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.08.2021 in all areas
-
6 точкиМда, няколко дни са били достатъчни всеки да си каже за пореден път "болежките", да не кажа по-силна дума. В резултат: 1. Темата е преместена където ѝ е мястото, защото не е за офтопика 2. @Pavel_Pavlov и @emod вече не са модератори по собствено желание. Искрено благодаря от името на екипа и на двамата за отделения труд, време и нерви 3. Всеки, който някога е членувал в чуждестранен форум знае какво се случва там като сгазиш лука. Няма смисъл да се впускам в обяснения каква е целта на всяко правило поединично, така и така никой не ги чете. Правилата няма да бъдат променени в този момент. А, също така да не забравяме, че почти на 100% не са дело на сегашния екип. Какво се случва по-конкретно сега? Понеже няма смисъл да се плаща за търговски модул (все пак форумът не е изначално пазар) вече се променят търговски раздели. Това означава, че всяка една тема или мнение трябва да бъдат одобрени преди да бъдат публикувани. Което означава, че ако не се одобрят по подразбиране няма да се виждат, та обяви и коментари които не са по правилата няма да видят бял свят по подразбиране. Благодарение на т.2 (минус двама в екипа) и поредната доза хейт, която се изсипа, в зависимост от обема на новите теми, мнения и отговори и съответно ангажираността на екипа някои коректни теми/мнения може да не се появят във форума колкото скоро би им се искало на потребителите. 4. @mirott е баннат за "цялостен принос" към форума Модовете не заключват теми, за да може авторите да си повдигат темите или да добавят нова информация, корекции на цената и т.н. Ако технически имаше възможност в темите да се пише само от автори и да се ограничат другите коментари досега да сме го направили Това е форум, а търговските отдели са просто допълнително място, където колегите да си продават/намират коли, части и др. Задължение?
-
6 точкиКолеги, предлагам малко по кротко, защото започват да се казват неща, за които после всички ще съжаляват. Няма нищо конструктивно в тази дискусия - само лични нападки. Моля усмирете се навреме и не нарушавайте добрия тон. Има толкова хубави неща в този форум, а сега за някаква дреболия ... капката катран в кацата с меда ...
-
4 точкиПродължаваме, за да може преди зимата да може да се стегне "old lady" Комшията я взема за смяна на тампоните които Фена ми прати: От друга страна аз минах и купих битум на спрей както и вакса, че да съхраня купето преди сезона. Взех и медна грес, че ми беше свършила както и литиева за пантите на вратите. Та започнах с ваксата във вратите: Минах и с битумният спрей 1 ръка отдолу там, където беше голо желязо, главно около дългите носачи: С ваксата минах подкалниците. Доволен съм от резултата, стои леко мазно и се надявам да изкара до пролетта без да има нужда да повтарям процедурата. Зад предните подкалници беше красота. Добре, че @Krasi-mir спомена да се провери тук-там и да се зачисти, че вярно си се събира мизерийка. Тук буквално по 1 фараж от всяка страна си се събра: Все още има какво да се пипне по окачването но като цяло за момента бива. Остават ми помпите на съединителя ( все още търся горна ), О-пръстен на делко и празният ход да се настрои. Type R-a за момента само гледа ( получи и той вакса във вратите, да не е капо ). Ще трябва и при него да мина с вакса. Някой ползва ли по-голям крик и ако да, от къде го е купил? Гледам цените са в космоса а моят крокодил е сравнително малък и имам нужда от по-нов, по-голям и по-нисък като профил?
-
2 точкиУправата - в буквалния смисъл на думата, отдавна не се е появявала/не е била активна във Форума. Има 6 човека (модове + админи), които от доста време правят каквото и както могат, за да го има Форумът. Никой от нас не взима Нищо и НЕ иска Нищо. Напротив. Отдали сме каквото можем от личното си свободно време и знания (каквито имаме), лишавайки близките и семействата си от внимание, за да бъдем ТУК. И защо? За да ни псувате и хулите? За да ни обяснявате колко сме жалки и смешни? Няма смисъл да продължавам да изброявам в този дух... След като Павел оставя модерирането на по-компетентни хора, оставаме 5 човека. Аз също отстъпвам мястото си на някой знаещ и можещ човек. Т.е. в момента остават 4-ри човека или по-скоро 3-ма, тъй като един от нас отдавна напълно колегиално ни уведоми, че спира активното си участие, въпреки че продължава да помага. Това е положението, Люклер...
-
1 точкаПри дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги, Някой да е правил обновяване на софтуера на кола внесена от Канада/Щатите? Разбрах, че само Бултрако биха могли, но за съжаление не ми потвърдиха дали може да се направи със сигурност. Поканиха ме да ида и да пробваме дали ще излезе ъпдейта. Ще отида, понеже нямам друг избор или поне не зная да има. За въпросното удоволствие ще трябва да платя 90лв, ако мине ъпдейта или 60лв за опита. Предисторията: Наскоро купих едно Харви внос от Канада и в honda.ca излиза, че за него има сервизна кампания за обновяване на софтуера. Целта е да се запази ремъкът на CVT кутията, тъй като се износвал преждевременно заради някаква калибровка. Засяга всички HR-Vта от Канада от 2016 насам. Прикачам файла с обясненията от Хонда по проблема. Благодаря предварително! O99_EN.pdf
-
1 точкаЗдравей, поръчвам линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W-40 - 1*4L Стойност на поръчката: /24.35*1.9775 - 48,15лв./ Начин на плащане: По сметка в ОББ Начин на получаване: Куриер / адреса на лични/
-
1 точка
-
1 точкаЗа улука си прав но ламарината както при Владо трябва да я има... Рано или късно улука ще се напълни и ще прелее точно в отвора на парното... Долните копчета ги откопчах но горните се счупиха - изглежда за 20г. на слънце не оцеляха... Решетка не съм слагал с цел да не отварям кората по често - ще се надявам на филтъра в купето...
-
1 точкаМожеш да си сложиш и заден десен подкалник, има ги в Тарос трейд, с оглед предпазване на купето. За горната помпа имаше преди години бутало в комплект с пружината и всички гумички, струваше 28лв. и при мен кара вече 11г. Марката беше Сайкен, или нещо такова.
-
1 точка
-
1 точкаИзвинявай, само да попитам! Ти каква кола си имал и карал преди? Каквато и да е , всеки месец сигурно е имала ъпдейти като телефонът вероятно.... За Европа софта работи и е активиран за европейски автомобили. Ако са го регистрирали и активирали на Глобал, има вероятност да излезе нещо...... Не вярвам европейски официален сервиз да е с такава конфигурация и активация.
-
1 точкаАбе кво го увъртате толко . Баси тъпото правило създадено по времето когато се смучеше за обяви в пазарния раздел . Сега от кои и какво ще съберете да ви питам ? От дунавския даскал газаджия , от общите поръчки за накладки или за масло ? Да ви питам от кой? 2018 се присъединил ми адаптирай се вместо да се натягаш . Почнахте се оправдавате един на друг кат срамежливи моми . Я си застанете с мъжката дума а не се ливрете едни други. Мен ми е ясно кво се случва в екипа" ма ми е се тая отдавна . Чисто било спретнато ми то такова трябва да е бе ! , целия форум с мацаници за масло и нищо интересно па било спретнато , айде бе . Кат толко знаете що не пишете да помагате ?
-
1 точкаНамериха проблема. Беше в регулатора на горивната помпа. Смениха го и сега всичко е наред. Ако някой има подобни проблеми може да провери дали и при него не е същото.
-
1 точкаЗапретнах ръкави и свалих пласмасата и реших проблема .
-
1 точкаПроблем: Хондата загрява, а вентилатора на радиаотора не се включва! От известно време забелязах, че перката на радиатора ми не се включва. Попитах чичо гугъл, как да си намеря сам проблема и той ми помогна със съвет, та реших да го споделя тук, за да е в помощ на всеки с подобен проблем. Перката на радиатора се контролира с помощта на реле, което от своя страна се активира с термодатчик. Ето процедура, която да използвате, за да определи защо перката ви не се включва: Проверете предпазителите: Проверете двата предпазителя, които контролират вентилатора. Тока минаващ през предпазителя под капака е за релето и вентилатора. Тока през бушона под таблото е за термодатчика и реле бобина - този ток отива и на други места в колата. Проверете перката: Запалете колата и включете климатика (ако има такъв). И двете перки (на радиатора на климатика и на водния) трябва да се включат. Ако вентилаторът не се върти -> реле, кабели или моторчето на парката правят проблем или не достига ток до перката. Изключете климатика преди да продължите. Проверка на термо датчика: Дайте на късо конектора, който влиза в термо-датчика. Тази връзка отива към релето на перката. Ако вентилаторът се включи, термо-датчика най вероятно е дефектен. Ако вентилаторът не се включва и вентилатора не се въртеше при включен климатик, най вероятно релето е дефектно. Проверете релето: На повечето хонди релетата на вентилаторите на климатика и водния радиатор са идентични части. Проверете, дали това е вярно и за вашия автомобил. Ако вашите релета са идентични, разменете ги, това от климатика го сложете за водния радиатор и обратно. Включете климатика и да видим, дали ще се включи перката на водния радиатор. Ако е така, релето е било проблема. Разбира се, тъй като разменихте релетата, климатика най-вероятно не работи в момента. Ако вентилаторът на радиатора все още не се включи, проблема най-вероятно е в на контактите на гнездото на релето. Изключете климатика и колата, преди да продължите. Проверете контактите на гнездото: С помощта на тънка отвертка, внимателно огънете всички връзки на гнездото към средата, за да правят добър контакт. Поставете релето обратно и проверете отново. Това е информация, която съм намерил в интернет, на мен ми помогна да си реша проблема, дано помогне и на вас. Ако някой има още съвети или забележки към методите нека ги сподели.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00