Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.07.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    @BizzitoНяма право да го изпревари от вътре в завоя ,защото скоростта е мн голяма там и има риск от инцидент, ако беше преди завоя минал ,дори с предното крило само пред Макс, нямаше да е проблем , а той го избута. Кристиан Хорнер е мн уравновесен и умен човек, каза нещата с факти, а това че онези не показаха човещина доказва що за стока са, слаби са! Както по филмите и като малки сме гледали доброто срещу злото, винаги лошото е с едни гърди напред в началото, но на финала вс си идва по местата. Формулата е велик спорт , с Велики пилоти, цепещи всеки см-р и парче асвалт, по пистата ,но безопасността и спортсменството е на първо място, с бездушие и арогантно поведение никой не стига далеч. Приятна седмица на вс ,с очакване на следващия уикенд и дано има справедливост, колкото и малка да е тя :))
  2. 2 точки
    Еми, "браво" на Хамалина. Най-сетне намери начин да изБие Макс. ПОЗОР за позьора!
  3. 2 точки
    Все едно картерната вентилация е някаква високотехнологична система... Буквално цялата работа е клапанчето дали работи нормално. Ако е прецакано имаш два варианта- или е спекло затворено, или е спекло отворено. При първия вариант ще си повишиш картерното налягане и от там ще почнат да пропускат здраво разни уплътнения ...ще текнеш като лейка. Кой знае, може и някоя по сериозна щета да стане по мотора...не знам . Но няма как да имаш висок разход. При втория вариант ще гориш масло ,ама само на място или при спускане под наклон,тоест когато налягането в колектора е най ниско(вакуум). В нормани условия клапата ще е затворена тогава , а ако е спекла отворена, високия вакуум ще дърпа и от маслото и от парите му и така ще има завишен разход, но... Никога не можеш да докараш такъв разход 0.700 на 1000. Ориентирай се към подходящ механик . П.п по между другото ако е спекъл отворен ще имаш и грешка за бедна смес p0171 и придърпване при подаване на газ. Казвам го от първа ръка.
  4. 2 точки
    Има едни хора на които това им е работата. Точат ти фреона, свалят каквото има за смяна или профилактика, връщат фреона обратно и допълват ако има нужда. Най много да прецакаш нещо ако тръгнеш сам, и после да си биеш главата (личен опит). Все пак и тия хора и те 'ляб ядат😉. Лично мое мнение. 😁
  5. 1 точка
    Колега, това наливам на 2.0 мотора от подписа. Много съм доволен, мисля, че и за 2.4 е същото.
  6. 1 точка
    Като поразсъждаваме май ще се наредят нещата: директен отговор-от въпросния маркуч вкарва филтриран въздух в системата по някакъв път към картера. Ако няма такъв въздух ,като се отвори клапата ще почнеш да вакуумираш картера, понеже реално ДВГ си е една вакуум помпа. Ако вакуумираш картера май не е добре Този въздух подсигурява циркулацията на изгорелите газове, които са се вмъкнали покрай сегментите. Като почнат да се движат посока колектора в един момент трябва да се заменят от някакъв въздух от някъде. Затова се казва вентилация. Самия процес разчита на вкарване на въздуха. Ако затапим маркуча след клапата ще имитираш спекла клапа в затворено положение и ефектите вече ги споменах. Ако си зададем въпрос : не може ли да тръгне това налягане обратно по пътя на настъпващия въздух към включването след въздушния филтър, отговорът е ,че може и ще го направи само дето вече няма да е вентилация, а повръщане на изгорелите газове, които като се омешат с масло става гняс, която освен в картера, ще ти се натрупа навсякъде по пътя си чак до капака на клапаните. Така че и да затапиш клапата и да отвориш на въздуха в атмосферата само лоши неща ни чакат. Сменяш клапата и гледаш колко ще ти намалее разхода. Според мен с малко. Друго няма какво да се развали в тая система и да продължи тоя висок разход. Така че , то ще си покаже. Сега като се замисля като смениш клапата, може да сложиш евентуално един маслен утаител след нея и да видиш какво ще стане, но аз бих го направил само за да задоволя любопитството си, нищо друго. Колкото до баснословния разход на нисанчето, не знам как му е проектирана системата - откъде минава филтриран въздух и т.н. Сигурно е била повредена клапата, ок ,разбирам, и тук я смени и виж резултата, после ще споделиш. Успех!
  7. 1 точка
    Хамилтън е изваян егоист и пълен лицемер.
  8. 1 точка
    Точно заради такива кисели прояви никой не го харесва, и въпреки успехите си няма да остане като най-великият пилот в историята, няма да е топ 5 дори.
  9. 1 точка
    Долен циганин ! нямам думи, почнаха му тъпотиите на Хамилтънчо.
  10. 1 точка
    Човката не, но май ще сменя направо моторчетата. Дано и старото се отвори лесно без бой Всъщност май и човката или квото е там ще може да се свали. Дано само не се счупи оригиналното при отваряне. И все пак ми е интересно защо има такова разминаване.
  11. 1 точка
    Ама защо ще разкачаме буксата? Тогава ясно,че ще регистрира проблем. Аз махнах само бяло-зеления кабел и нямам грижи. Не съм гледал схеми за фейслифта, но ме съмнява да е по-различно. Може и да греша де.
  12. 1 точка
    Виждам го редовно на стария ми акорд,бял дим който се появява за момент когато включи компресора.Нямам проблеми с дренажите на климатика или със течове,димът е същия които излиза когато отвориш фризера в топло време,за мене се получава само при по влажно време,кигато се трупа конденз и влагата в студения въздух става на пара когато навлезе в сравнително топлото купе.
  13. 1 точка
    Във времето се убедих че к24з3 ако не бъркам в 8ма , са си маслобойни . Една не знам дето не гори масло , та в случая слагай 0в30 е се надявай на 10к да не е повече от 1.3 литра.
  14. 1 точка
    Точно така, научих го по трудния начин! Първо се вади лайсната от към предният калник, евентуално се рискуват горната и долна предни щипки след тях е фиксиращата, излезе ли тя лайсната се плъзга на зад (при полу отворена врата) щипките остават на вратата и после с леко завъртане излизат без проблем.
  15. 1 точка
    Може би това? https://clubhondaspirit.com/foro/topic/149821-ruido-tapa-de-balancines/page-4 Провери дали има заводски дефекти за отстраняване, стискам палци: https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html https://www.honda.es/cars/owners/recalls-and-updates.html
  16. 1 точка
    Да,в Испания има няколко случая с този двигател, както при CR-V,така и при Сивик 9 ген. Решението- смяна на главата гаранционно.
  17. 1 точка
    Толкова му е бил ресурса. Относно клапана за картерна вентилация – предполагам е идентичен с клапана от 2.4 мотора. Пазя стария ми – в напълно работещо състояние. Мога да ти го дам да тестваш, ако искаш. Поне да не вкарваш пари за нещо, което по всяка вероятност няма да ти е решението.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Ако си се занимавал с четков двигател и ти е ясно устройството и начин на работа, ремонта ще ти се стори лесен, ако не си пипал обаче такова нещо по-добре се довери на познат/приятел или майстор защото може да го умъртвиш окончателно.. Сори че си ми далеч! бих ти помогнал.
  20. 1 точка
    Факт е, че ни сме си ги избрали, но това не значи, че не трябва да изявяваме и отстояваме гражданската си позиция, доколкото това е по силите на всеки, по различни теми. Защото именно обратната връзка води до промени в статуквото. Може моят сигнал и жалба да потънат в някоя папка някъде из архивите на институциите, важното е, че поне съм опитал и удовлетворението от това компенсира нервите и евентуално разходите по това начинание. Та ако ще пием студена вода, поне малко да я овкусим
  21. 1 точка
    Съжалявам но нямам снимки! от което следва че нагледно няма как да помогна но ще се опитам да го обясня. Четката която аз съм използвал е тази https://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-7x7x13mm-s-centralen-stranichen-izvod-s-drosel.html , точния размер на оригиналните не го помня но мисля че беше 6,5х7,5,мм като дължината на оригиналната няма как да я установя по обясними причини, просто я налучквам. Важното е новите да са медно-графитни а не само графитни и задължително с медно кабелче/извод, дросела не е задължителен, при вторите ми два вентилатора ползвах оригиналните дросели като връзката между дросела и кабелчето на четката в никакъв случай не трябва да е чрез запояване, оригинално е със заварка но аз ползвах малка лустер клема (има място само за вътрешната метална част на лустер клемата която е отрязана наполовина, т.е. само с едно болтче) а преди това разполагах с медни гилзи за кербоване. Всеки със средни технически познания като огледа внимателно вентилатора ще разбере как се сваля моторчето от дифузьора и перката от него, след това по периферията на задната капачка се виждат части от от корпуса на статора които са огънати по капачката като пластини, изправят се тези огънати пластини и внимателно се отваря като се внимава за дистанционните и пружинни шайби м/у ротора и втулките. Вади се капачката и на нея е четкодържателя, след оглед се преценя как и по какъв начин да се сменят, свържат и напаснат новите четки, те могат да бъдат по размер не само тези които съм посочил а и по-големи като с шкурка или пила се "докарва" нужния размер. Единствения проблем който срещнах е ръждата и клеясалата перка към оста на единия вентилатор, другите не бяха ръждясали и излязоха веднага след развиване на гайката. Дано да съм го обяснил разбрано, това което съм правил е било в помощ на приятел и колеги и не съм си помислял да правя видео или снимков урок по ремонт на електродвигател, на колеги от форума също мога да помогна, а междувременно ако случайно изпадне за ремонт друг вентилатор ще снимам ПП - схемата на перките на Акорд 7 CL9 е така направена че перките във всички случаи работят заедно и двете, и само на макс., недомислица но имайки предвид устройството на водния радиатор за мен е нелогично да работи само едната перка, а направата на втора скорост усложнява изпълнението. При Акорд 8 вече има 2 скорости на перките, поне съдейки от схемите които са ми попадали пред очите.
  22. 1 точка
    Долните носачи се държат към купето с болтове. Те са ексцентрични и от там се регулира вертикалния ъгъл, ако е малко разминаващ се със заводските настройки. Щом колелото видимо стои накриво, този реглаж вероятно няма да е достатъчен. Задния мост на комбито няма общо с този на седана, където помагат раздвижни щанги. Все пак иди на стенд, за да я огледат и преценят колко далеч е от допуските. https://typeaccord.co.uk/board/threads/tourer-rear-camber-correction.13683/
  23. 0 точки
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    С 10в40 и като струна да опънеш маркуча по добре няма да стане.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...