Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.06.2021 in all areas
-
5 точки
-
2 точкиНатисни и задръж 2-3 сек. бутона на дистанционното за багажника. При някой модели Хюндай/Киа има надпис HOLD. При Хонда го пише в инстукциите.
-
2 точкиПри мен е 0,36 лв./км., заедно със цената на закупуване! Период: 8 години и 4 месеца. Изминати 80 324 км. Включени всички данъци, "гражданска", ГТП, винетки, ремонти, консумативи, гориво, добавки за гориво, даже и течност за чистачки! ... А не жаля нищо!
-
2 точкиНяма. Тоя в делкото не знам и какво следи. А компа е по тъп от Тамагочи.
-
1 точкаТова е регулирането по ръководство. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000078.html Болта за регулиране се намира под конзолата на ръчната ,отзад ръчната. Трябва да се свали конзолата отзад е хваната с винтове от двете страни долу,отпред с пластмасови копчета,които се натискат в средата с отверка за да освободят. На конзолата под ръчната има пластмасова част която се деонтира,за да излезе конзолата отгоре.
-
1 точкаЗдравейте от мен и в този раздел. Когато се регистрирах тук, вече карах Акорд 6 (2.0 АТ) и такъв „ник” си сложих тогава, но да ме прости „старата любов”, за която ще иде реч. Нея придобих края на миналия век и 5 години ми бе радост. Преди това вече бях чел книгата за Великия Човечец. Умалителното е заради ръстът му, но заслугите които фамилията / марка - оставяща трайни следи (в прекия и преносен смисъл) по планетата, са незаличими. Много неща в повествованието ме впечатлиха силно и покупката на Сивичето бе моментална –веднага щом го видях на улицата с табелка „продава се”. На другата сутрин -след като бях обърнал вселената в търсене на исканата сума (понеже нямах намерение да си купувам кола), звъннах на работодателя си (за когото работех дистанционно от месец) и взех заемче. Собственик бе една мадама, но сделката "въртеше" мъжът и. Не съм питал за история, километри, оглед в сервиз, а след 1 кръгче из града и за цената не се пазарих. Просто тази колца бе моя преди аз и тя да го знаем. Още веднага, пленен от живецът и техниката и си я кръстих „микровълновата”. Знам че на модела викат „телевизорче”, но бялото със стъклената 3-та врата много повече ми напомняше на модерният (тогава) ел. уред, отколкото на телевизор. Поводът за тая тема е дълго отлаган, но все по-близък. Догодина правим юбилей – 20 лазарника откак се имаме. Като взех Акорда, я оставих на приятел, да се движи докато си реставрира своята Мазда 3. Нещата му обаче се проточиха, а аз нямах нужда от втора кола и така, тя си остана при него. Идеята да я кара жената пропадна след първото и опитно кръгче. Каза „ олеЕее, тук нещата твърде бързо се случват, не успявам”. Колцата е малка, съединителчето –меко, спирачката удобна, скоростите влизат филигранно, но педалчето за газта е безкомпромисно и директно „дърпа дявола за опашката”. Уплаши се женицата и отказа да я щетосва, понеже беше влюбена във визията, ръчките за сваляне на прозорците (до ден днешен си мечтае за такива), а звукът от мотора направо и „подкосяваше краката”. Аз така я и „свалих”. Отидох на среща със Сивичето, „изръмжах” на паркинга и „любовта започна да се случва”. Както знаете, автомобилът винаги е играел Важна роля в първоначалните моменти на една връзка. Ени уей, силно минало, сега е семейна проза, но ще си върнем спомените. Колцата карах рядко. Като се виждах с приятелчето, го молех „за 1 кръгче”, а като една година Акода го очука градушката, дори ходихме на море с нея, докато той „легна под ножа” на бояджията. Онова лято Сивикът и на синковеце „бръкна в душицата” и от там изтръгна великата фраза: „бе къф е тоя Акорд, дай да си караме Сивика”. Тогава бе малък, но децата усещат истинските неща, а детето в мен още не ги е забравило, така че колцата ще си остане в семейството. Той след няколко години ще вземе книжка и тогава ще хвърляме чоп –кой коя Хонда да кара. Дано на мен се падне Микровълновата. Но стига лирически отклонения че може книга да се напише, а горното е само мижава част от пролога. Малко "сухи" факти: Модел: Сивик, 3-та генерация, хетчбек, версия Берлинета. Енерговъоръженост: 8 килограма на конска сила. Демараж: 8 секунди до първата 3-цифрена стойност в км. Максималка: 3.5 километра в минута. Сърце: EW3 - 4 камерно / 12 клапи / 4 (PGM-FI инжектирани) артерии / пулс до 113 удара в секунда. Душа: Мех. синхронизирана танцова стъпка - 5 напред / 1 назад. ОЧакване: 4 амортесьора / предно – надлъжни торсиони (вместо пружини), надлъжни носачи и стабилизираща щанга / задно –греда (със стабилизиращи торсиони в нея), надлъжни носачи и пружини. СпЪНачки: предни вентилирани дискове / задни –барабани + ръчка за дрифт. ПоНосимост: Стандартна - 5 места + багажник за 2 каси бира. Туринг режим -3 места + 4местна палатка и велосипед + раница за всеки от тримата. Екс-3: липсват само излишните, но има 1 голяма под предната пътническа седалка (педя платки в алуминиева херметическа кутийка). РазДух (л. на 100км): градско 8 / шосе 6 / магистрала 7+. АеродинамЪка: липсват данни. На вид е кирпич, но кат пич „ляга” на асфалта след 160км/ч и се държи за него като четириколесен британски аристократ (с прибиращият се в радиатора „дух на екстаза”). Рождество: 86-та, на „островът с изгряващото слънце” -спецификация за „стария" континент. Същата, за щатите се е предлагала с катализатор и ламбда сонда. Какво нещо са били японските „конквистадори” по онова време. Хай, стига за сега. Ако ви е любопитно продължението, ще има още.
-
1 точкаHonda Jazz 1.4 L13A6 2007 ръчна скоростна кутия смяна течност съединител. Течноста в системата е спирачна ДОТ4 използваната от мен е. Ако течността не е толкова мръсна стига и 250 мл за смяна и промивка,като е добре да се повтори това след седмица,за да поработят двете помпи,излиза още мътна от долната помпа. Процедурата използвана от мен е смяна чрез източване от долната помпа, чрез помпане на педала на съединителя. Нужни са спирачна течност ДОТ4,маркуче за пробката което да стигне до съд,бутилка с малко течност за да се обезвъздуши системата. Това е маркучето. Долната помпа се намира под кутията на въздушния филтър,сваля се както и акумулатора защото е невъзможна да се демонтира кутията. Сваля се акумулатора и кутията въздушен филтър Това е помпата и пробката за източване. Казанчето за течността на съединителя е малкото ,то е до казанчето за спирачната система.. Хубаво е да се свали казанчето и измие с обезмаслител. Слага се измитото и добре подсушено казанче,пълни се до горе,показаното маркуче от мен пасва точно на пробката . След като се сложи в бутилката с течност се попмпа педала до излизане на бистра течност,като казанчето се пълни с новата спирачна течност да не остане празно. След процедурата това трябва да се вижда в казанчето. Резултата е плавно и добре сработване на двете помпи горна и долна на съединителя,както и тяхната поддръжка в кондиция с нова течност. Тук е схемата на системата от двете помпи по ръководство https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000410.html Тук е показана долната помпа и смяната и и течноста. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000415.html
-
1 точкаТя темата е "Колко струва да притежаваш кола". Имам 1 такава - точно като за заглавието. Купих я преди 3 години за 500 лв + 100-тина за транспорт. Само я притежавам - бракувана е и стои за донор на Сивика от подписа ми. Самия той е "в движение" - плаща му се всичко за да е легитимен, но се кара рядко - има няма 1 резервоар бензин на година - просто за кеф, щото е безподобен: Подозирам че на километър (според горните сметки) ми струва десетки левове, а не стотинки. Тях ще броя за Ледженда, че се кара много и е на газ.
-
1 точкаТези са пробките да, горната контролната е болт долната квадрат. Но както пишат колегите трябва да намериш тази за наливане. Пост 23 има снимка.
-
1 точкаОтледахте ли гърнета катализанор,всичко от изходящите колектори,до аспуха. Аз имах падобен шум от предпазния кожух на катализатора.
-
1 точкаНаправих процедурата по обучение на ключовете и сега и двете дистанционни на ключовете заключват и отключват колата. Явно е било изгубено обучението. Не ми работи обаче дистанционното отваряне на багажника. Има бутон ключе вътре в багажника, с което може да се забрани отваряне от вън, превключих го и пак не сработва дистанционното отваряне на багажника. Някакви идеи къде да търся проблема?
-
1 точка250мл ако не е много мръсна . Ако е много черна 500мл за добра промивка, сменяш и след седмица като поработят помпите пак излиза леко мътна от долната. Там е по-бързо но иска помощник,и да е изстинала колата че горят колекторите там.
-
1 точкаТова има значение, но малко. Сложи 1 бял лист А4 на таблото и се опитай да седнеш зад волана, така че да не го виждаш като отражение в стъклото. По тази причина таблата се правят с възможно най-ниска отразителна способност, но там се намесва и мода + цена. Челното стъкло е наклонено на 40-50 градуса и отразява таблото винаги. Проблема е когато срещу колата има тъмен обект и на неговия фон осветеното от слънцето табло винаги се вижда. Просто погледът е фокусиран далеч напред и не дразни, освен в редки случаи. Примерно - ярко обедно слънце и навлизане в сенчест участък от пътя минаващ през гора, или навлизане в тунел. Не случайно най-ярко осветеният участък от тунела трябва да е началото му.
-
1 точкаИ трите са подходящи. (С2, С3 и А5/В5) Изборът опира до конкретна серия двигател, състоянието на самия двигател, съставът на конкретното масло, желанията на потребителя, периодите на смяна и т.н. други съвкупности и симбиози от фактори...
-
1 точкаАйде сега всички да обяснят къде е датчика на колановия вал ? Че тая кола пали и работи с един единствен и е в делкото идруги няма . Моля Ви айде преди да пишете интересувайте се малко
-
1 точка
-
1 точкаИ кажи на пича с диагностиката да отиде да гледа крави,че с компютрите не си говори нещо...:)
-
1 точкаhttps://www.hondacarindia.com/ownersmanual/webom/eng/jazz/2016/details/106278046-3214 Не гледайте, че пише Jazz, важи с пълна сила зa CR-V. Вижте си ръководството.
-
1 точкаМисля, че не се спират. Там има знак да не се поставя столче за дете. Ето:
-
1 точкаПредно дясно е най-опасното място в автомобила, а ти искаш детето си да сложиш там!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00