Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.06.2021 in Мнения
-
4 точкиС крайно ниска подготовка тази година и със стари гуми ,състезанието премина пак с много каране и емоции .
-
2 точки
-
2 точкиАбе добре си Ви беше подготовката. Предполагам ти беше с ето този бял лебед който фърчеше като бесен по пистата. Яко се раздаваше сравнение с повечето...🙉👍 Браво за ентусиазма, темата гледам е от преди 10 години................... https://www.dropbox.com/s/4s4o7mgy4n6gonm/20210605_112625.mp4?dl=0
-
2 точкиСъжалявам, но това звучи като да си купуваш апартамент и да кажеш на строителя, че за да можеш да се нанесеш, ще ти трябват още 50 000лв за плочки, кухня и телевизор. Ясно е, че е така, но това не е валиден довод за коментар. Щото, ако всичко това й беше платено, се почва другото - "Ама тя е карана в България. С лош бензин, по разбити пътища, поддържана с неоригинални части в квартални гаражчета. Друго си е да беше нов внос..."
-
1 точкаЗдравей , ето я моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-20 9x 1l Стойност на поръчката: 9* 4.95*1.9675 = 90.00... лв Начин на плащане: - - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Поздрави
-
1 точкаТемата е много обширна и всеобхватна, и място за спорове и дискусии бол. Бих обобщил за мене си по следния начин: Който си има брада, си има и гребенче да я реше! Въпроса е дали гебенчето е достатъчно голямо за нашата брада, или брадата ни е твърде голяма за гебенчето!?
-
1 точкаЗа Франция Хонда ще вградят нови двигатели в болидите. Същите (поради правилника), но със завишена ситурност - Гасли нещо нали бе споменал. Щели да ги ползват на пълна мощност. Че те ако с дефорсирани мотори вървяха така в Баку, с чистак новите сигурно ще литнат.
-
1 точкаТова, че амсойлът не почернява много, не е никакъв проблем, а точно обратното! Термостабилните масла се овъгляват много-по слабо. Проблемът е като го гори! SSO е с по-висок вискозитет и би трябвало да го "хареса". Ако и него го гори - не е на добре работата...
-
1 точкаЗдрасти, от мен: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: (24.49 €*1)*1.9675 = 48.18 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в Револют Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаМного ме е яд че пропуснах тази година, до мен е Калояново, но следващата си обещавам. Ванка поздравления братле. Винаги на висота.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАко не стане с почистване или изсушаване (съмнява ме да се е намокрил датчика - защото е залят доста добре ), може да проверите за прекъснато кабелче. Сваляте бронята и търсите от датчика назад, къде е прекъснато едното от двете кабелчета, захранващи датчика. Кабелчетата са привързани са към гредички от шасито, правят чупки и влизат в гофре, но са доста опънати и на места се търкат и прещипват с други елементи. Външно може и да е здрава изолацията им, но вътре жичките да са прекъснати. Научих го лично, по трудния начин, след смяна на уж дефектирал сензор с нов (преден десен). Новия работи два дни нормално и започна да свири и той. При смяната му, съм наместил кабелчетата и прекъснатото е започнало да дава връзка, но от вибрации и дупки, пак се беше разкачило и датчика започна пак да пищи. Свалих бронята и открих проблема - беше прекъснат там където кабелчето влизаше в едно гофре.
-
1 точкаАз така си разреших този проблем с наклона на гумите - https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-6379.html 50 000км не са мръднали. Има и по-евтини, бях чел, че и сегашните ти носачи можели да се преправят, така че да се регулират. Варианти всякакви.
-
1 точкаЖалко наистина..и аз имах един момент в който бях на ръба да я пусна за продаване като удари ковида миналата година и бизнеса ми замалко да претърпи фалит,но стиснах зъби,преглеждайки мобилето се оказа,че няма с какво да я заменя защото така бях свикнал с нея и не исках да си представям как ще се кача на друго! Но в живота се случват такива неща и да се надяваме,че ще е за добро. Успех с продажбата..
-
1 точкаЖалко - пусни я в раздел "продава - автомобили". Има колега в съседна тема, който си търси фейс, но аз мисля че твоята е по-добра - като цена/състояние. Пиши му Л. С. Дано другото с житие-битието ти се уреди.
-
1 точка
-
1 точкаMobil1 ESP 5W-30 съсдържа (според msds_975518): 1. GTL базово масло ( CAS: 848301-69-9 ) 30% - 40%. 2. PAO база ( CAS: 68037-01-4 ) 1% - 5%. 3. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-87-1) 1 - 5%. 4. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-86-0) 1 - 5%. 5. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 64742-54-7 възможно да бъде и Group II) 1 - 5%. 6. ZDDP пакет (CAS: 2215-35-2 ) до 1%. 7. Alkyl Phenol ( CAS: 1190625-94-5 - детергент, антиоксидант, антикорозионна присадка, дисперсант ) до 1%. 8. Останалите съставки са запазени в тайна от производителя, но според лабораторните анализи е видно, че има определен процент естери. 9. Спецификации: API SN, АСЕА С2 и АСЕА С3 Другите три масла са смеси на база хидрокрек VHVI Group III, като най-голям процент CAS: 72623-86-0 е при петрото - от 70% до 90%. И трите имат спецификации: API SP, ILSAC GF-6A (GF-6B). При гориво бензин - и четирите имат приблизително еднакъв ресурс, с разлика от 1 - 2 хил. км.
-
1 точка
-
1 точкаПрав си, добре е човек да е финансово грамотен, ама да цепи стотинката и то предварително... Няма как да знае какво ще възникне, а каквото и да е то - струва пари, време и нерви. Акорд 7 комбито купих 2015-та за 12800 лв (с обслужването). 2020-та го продадох за 11040 лв. През това време съм дал около 3000 за ремонти и обслужване + 933 лв за втори сет 17-ки и 6 гуми. ГО и данък не помня, ама са поне 2200 лв за 5-те години, а бензин ... колко да е изхарчила за 32000 км (за 5 години - среден и груб разход 10/100)? И кво излиза -12800 колата, - 6133 масрафа, - поне 6000 за бензин. Значи 25 бона дадени, а получени 11. Еее, аз сега прекаран ли съм, или зле съм си направил сметката? Така написано излиза че е трябвало да си взема Трабант и да го карам само по коледа, а после да го продам на некой носталгичен немец, та да изляза на + . По-предния Акорд го купих за 22 бона, а го продадох за 6, а колко съм дал за 11 години по него - "хал хабер си найн". Като знам сега какво карам - няма да смятам, че жената ша ма убие, макар че и е добре отзад на дивана, а за 8 месеца съм минал 16000км! С уважение към труда на автора на темата, но автомобилът си е разход в графа "практично УДОВОЛСТВИЕ". Безплатно е само сиренцето - в капана за мишки.
-
1 точкаТова са хипотетични сметки. Единственото сигурно нещо е покупната цена и то при положение че не е с кредит. Удобство и удоволствие трудно се остойностяват, а режийните разходи са пост фактум, и сметката е видна чак след продажбата на колата, както и цената и - при раздялата с нея. Обезценката е имагинерно понятие и няма значение след конкретна уговорка с купувач, па ако ще той да разправя че след 5 години е паднала на половина. Логиката на такива сметки е да види човек колко е ограбен от автомобила, а трябва да е обратното - да помни колко ползи и радости му е донесъл. Иначе ще се чувства прецакан иии - вертикален полет от терасата. Все едно да седнете с жената и калкулатор в спалнята, па да сметнете за 18 години, колко ще ви струва 1 дете. И после кво - слагаш презерватив?
-
1 точкаПочти съм сигурен,че това е от ТА.Преди писах,че не ми го прави при вкл. ТА, но мисля че разбрах логиката му. При мен го прави ако съм оставил радиото на БГ Он еър. Вероятно то се води новинарско радио и ако има някакви важни новини или тем подобни ми включва от USB към радио от време на време.Когато смених канала на радиото и тогава си пуснах USB вече не го прави. Нали TA e Trafic Announcement, предполагам това е разковничето.
-
1 точкаДа не би да има включени някое/и измежду AF/TA/PTY? Ако да - пробвай да ги изключиш и тогава да видиш, дали ще има промяна.
-
1 точкаОпитах 2 пъти да снимам и карам клип от място не стана а и се бавя заради телефона . Важното е че от 100 до макс 192 времето е вече значително по малко . По инжекторни времена колата е около 162 коня , все още не е мерена на дино а и на дали ще бъде . Колата е с подобрен родстроук и от там успях да кача Н/М за сметка на конете кото реално вече не мисля че са ми важни. Ето и клип с човек в колата :
-
1 точка
-
0 точкиКофти е да лиБсват екстри, особено ако са финансово достъпни, но кои липсват не виждам по тея малки снимки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00