Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.05.2021 in Мнения
-
3 точки
-
3 точки
-
2 точкиТрябва да са две помпи, една за предните две пръскалки и една за задната пръскалка. Помпата за задната пръскалка е монтирана на казанчето по-високо от тази за предните. Помпите са три, когато имаш пръскалки и на фаровете. Говоря по принцип, не съм виждал, как е на Джаза.
-
2 точкиТук вече отиваме в темата "за и против нови автомобили". Едните се радват на колкото се може по-малко години и км, ако е нова перфектно без значение каква е. Други пренебрегват новите от по-нисък клас и търсят по-стара, но в много добро състояние. Всеки с вкуса и предпочитанията си. Сега като се замисля, аз карам 13-14 годишна кола, но това въобще не ми пречи. Дори се очертава да я карам още поне 5г. надявайки се някой ден на новия МДХ /4 ген./. Не бих я сменил за MDX /3ген./ тъй като не виждам какво толкова повече ще ми предложи, докато новия МДХ е съвсем друго нещо. Все още има хора, които да ме питат дали съм я взел нова, а тя си е с видими следи нормални за годините си. Скоро ще й направя 100к реални мили. Тествах ЦРВ 5 /от чисто любопитство/, не е лошо, но не бих го сменил за МДХ, въпреки огромната разлика в годините и не само защото не мога да си го позволя и гроздето ми е кисело, а просто не ми харесва повече. Човека ме накара да му подавам газ в кръговото за да видя как различно разпределяло усилието на гумите, а аз това си го имам още в 2007г. и то с около 110к.с. повече и много по-плътен звук, радващ ухото, въпреки че определено не е бегачка. Каквото и да вземеш важното е като се качиш в автомобила да изпитваш удоволствие, че си направил най-добрия избор за възможностите, които имаш
-
1 точкаВзимаш вин-а и отиваш в Бултрако и ако са в добро настроение и имат някаква история може и да ти кажат нещо. Аз лично не вярвам да е на тези км,ама знаеш ли...
-
1 точкаНе ги мисли километрите. Колата е милионник и ако всичко и е наред и 253 000 да са - на нея не и дреме.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДнес ми донесоха ключа за колата от Плевен, без да ходи там автомобила, ми направиха ключ с чип,без бутоните за отваряне на вратите,ключа е за резервен, защото има само един, та, ключа отключва ръчно от бравата на шофьора, познава чипа, колата пали и се кара, при нужда,може да се добави и бутоните за дистанционно отваряне.Доволен безкрайно от майстора и цената 70 кинта.
-
1 точкаМдааа, много добре караше и имаше шанс, но това е. Утре ще се бори, няма лесно. В крайна сметка и второ място да запази утре ще е супер, ще се вдигне в класирането, ако Хамилтън си остане така назад.
-
1 точкаhttps://automedia.investor.bg/a/2-novini/42047-15-te-nay-pametni-tsitata-na-niki-lauda?fbclid=IwAR3PFB4b0XKQj71l9ZMjGodfv93PO3vtbhOcn3dHSkUoxZ7n8nfPAn_l4uM
-
1 точкаСмажи добре пантите на вратата ,по тях има едни дупчици пръскай обилно там. С времето се амортизитар и самите панти хлопат .
-
1 точкаКомпютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави.
-
1 точкаВзех и аз една 5 литровка от БГ представителя, датата е 07.11.2020 г., пък ще видим на магистралата К20ката дали ще киха
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПреди да я регистрираш минаваш Технотест за да ти дадат документ за евро нормата за КАТ. Около 500лв е услугата мисля.
-
1 точкаНов капков тест от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 322 000 км, а може и повече (по километраж: 222314 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 6256 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 07.05.2021; 9) Моточасове – 136 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 441 л. А95Н; 11) Kтм = (441 / 3.4) ≈ 130 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 184км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Последните 800 км са предимно магистрала и извънградско каране. Пробата на филтърната хартия не я качих, защото там все още няма ясно обособено ядро. Понеже филтърната хартия е значително по-пореста от офисната, явно частичките под 10 - 20 микрона потъват в нея и не се виждат после при сканирането. Това според мен е причината за разликата във визията при офисна и филтърна хартия. Виж тук: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057599964 От друга страна, това показва, че все пак филтърът филтрира доста по-добре от стандартните филтри и задържа по-големите частички. Останали в маслото са само най-дербните стружки и сажди. Доволен съм!
-
1 точкаНамерих статията с теста от горното видео: https://teknikensvarld.se/nyheter/konsument/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/ и в коментарите под нея има информацията и номера на рама, които подлежат на ъпдейт. Копирам за да имаме и тук информацията от TBS-a: В последствие намерих друга тема тук във форума в която се коментира същия проблем. Има колега писал мейл до honda и отново копиран същия бюлетин. Има ли някой с дизелово CR-V 4ген. 2013/2014г., който иска да провери дали номера на рамата му попада в горния списък?
-
0 точки- Ало, искам да ви кажа, че много ви обичам! - Ама, господине, ние сме винпром "Пещера". - Е да де...!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМъж влиза в пощата и пита на първото гише - "Къде е тоалетната"? Служителката обаче чула "Къде е колетната" и му отговаря: - Ако е до 1 кг - тук, ако е повече - в съседната зала. - Ама вие мерите ли ги ! ? - Задължително, с електронна везна!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00