Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.05.2021 in Мнения
-
3 точкиОтговорът на въпросът ти е много лесен. " Защото гледаш Ф1 от 1-2 години. " В Монако първите тренировки винаги са в четвъртък. 😉 За другото съм съгласен.
-
2 точкиИнженерният гений е за това, да чете "между редовете" и да намира "вратички" в правилата. На това се дължи развитието във всяка област.
-
1 точкаНа техническия тестват двата моста независимо един от друг, така че да, ще могат да установят колко спира задницата. Иначе като покарам малко повече на газ-спирачка задните джанти също са нагрети на допир, макар и не колкото предните. И, както при Цецо, прах има и отзад, но не колкото отпред. Накладки и отпред и отзад – EBC. Дискове предни Феродо, задни оем – не съм ги сменял, но след тези накладки ще им е време.
-
1 точкаВ Плевен имаш точния майстор, аз от Търново ще идвам при него .На Сан Стефано 26,фирма Антибъг, не ти трябва друг, там ще ти решат проблема.
-
1 точкаОцапано е било със силикон, защото някой е нямал нова гарнитура и със силикона е замазал евентуален теч на масло (гарнитурата е с цедка и е проблемна, защото от топлината гумата се изпича и започва да сълзи масло) . А витека лесно се тества- биеш автомата на 1ва само да седи и след 6к оборота ще усетиш промяна на звука и вървежа (ако е стокова няма да е нещо особенно)
-
1 точкаАми, аз като поднових дискове, накладки и буталца отзад + нова течност, колата почна да спира по-добре, а на валяците при ГТП (при тест на задния мост), спряха да придърпват ръчната спирачка, за да помагат на задницата да влезе в нормите. Иначе пак цапаше повече предните джанти, но и по задните имаше, макар и относително по-слабо.
-
1 точка
-
1 точкаСмени го, не си прави експерименти. Гаранция е на не по-малко от 300к км колата, но това да не те притеснява. Дидо е точен и е пич. Ако нямаш координати ще ти пратя номера. Намира се до Метро
-
1 точкаЕми, Дидо ще види цвета и миризмата на маслото и най-много да опресни с 3 литра общото количество.
-
1 точкаЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-40-synthetic-motor-oil-0-946-l.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-40 Synthetic Motor Oil 8 x 0,946L Стойност на поръчката: (8*12.8)*1.9675 = 202лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: чрез куриер Поздрави Марин
-
1 точкаСъгласен съм напълно, иначе да си стоим на парна тяга още. Но, конкурента ще реве винаги, докато не интегрира успешно или не, дадена "копирана" и/или "открадната" иновация.
-
1 точкаКолеги, ако погледнем обективно, номерата не са мръснишки....или ако са такива, то поне не са в една посока. Това си е "духа" на Формула 1. Всички помним как и колко време се рева срещу режимите и парти тайм-а на задвижващата система на Мерцедес. И нещата не се успокоиха, докато ФИА не ги забрани. Не че имаше ефект за конкуренцията но поне разликата не остана огромна в квалификационния режим и в обиколките преди предстоящо влизане в бокса за гуми. По същия начин се процедира и срещу ДАС системата.....и срещу берилия в ДВГ на Мерцедес преди време.....и срещу активното окачване....и срещу огъващите се крила на Бенетон, Лотус и Рено.....и срещу F-duck на МКЛ.......срещу всичко и от всеки. Така е било, така и ще бъде. Много пуканки ще ни трябват за шоуто, което ще се разиграе с новите правила от 2025г. Е, тогава ще е сеир:-)
-
1 точка- Колко струва нощувката в този прекрасен апартамент? - Но сър, това е магазин за алкохол.
-
1 точкаАндроид мултимедиите не са проектирани да работят с климатика на дизела. За щастие, нещата сработват с една елементарна спойка или сплайсване на кабел, като в следствие си заработва кажи-речи перфектно. Относно дървенията, до някъде съм съгласен. Да, определено има китайски чар в бутоните и софтуера, но това, което печелиш в замяна е просто несрванимо. Оригиналното радио не ти предлага нищо повече освен радио и музика с дискове. Ако това те устройва, не се занимавай и си търси пак оригинално. Ако все пак прецениш, че би искал да влезнеш в капризите на 2021-а, ще се изумиш колко много може да допринесе една андроидска мултимедия към твоят стар акорд - всякакви навигации, избор да искаш... - spotify, youtube, други плейъри - интеграция с предна/задна камера и сравнително прилична резолюция - гласови команди - разговори по телефона по блутут с контрол през волана - много други глезотийки Минусите за мен са няколко, но съм преценил, че мога да живея с тях: - бутоните са със слаба подсветка и през деня не си личи кое е натиснато и кое не. Някой по-добър с поялника може да го подобри това разбира се - Auto опцията на климатика е една идея по-смотана от фабричната, но пак се справя сравнително окей. Мисля, че няма разлика в дизел и бензин в този случай - няма ъпдейти на firmware-a или поне слабо вероятно да има, но пък не виждам и особена полза като самата фунционалност вече я има заложена - лек фонов шум при наличие на Premium звукова система, поради наличие на усилвател - живее се с него. Без Premium не знам как стоят нещата, но предполагам, че го няма, понеже е проектирана за без Преди 2 години (почти станаха) се рових всеки ден по форуми, супер ентусиазиран, само да видя дали има нещо ново по темата "дизел+андроид" и накрая като излезна, без дори да се замислям, купих мултимедия и вече започнах да планувам какви неща ще правя с нея Така че когато някой с лекота просто ми изхвърля приказки как "не работи" и това просто ме навежда на мисълта, че или не е узрял до идеята още или е доволен от оригиналното (няма лошо) или го мързи да провери и само трови останалите хора с мнението си.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаБензина е "умрела работа". Требе а се дава газ (на педалите), иначе затлъстявам и ша им требе голем дизел - да ма пренасат.
-
1 точкаПривет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата.
-
1 точкаГовориш за дуал брейкинг систем, която навлиза в последните години. Такива мотори не съм карал и за тях нищо не мога да кажа. Последно имах MV Agusta F4 750, CBR 600 RR а те нямат такива спирачки. Преди време имах и една Yamaha FZ 1000 с ABS и първото нещо което направих, беше да му извадя бушона. За начинаещ моторист, според мен е правилно да се спира със задната, като се обира леко предната. Комбинирано, но първо натискаш плавно задната. Доказано е че дори при блокиране на задната спирачка има шанса да се плъзнеш странично и да ти се размине. При нов моторист е противопоказно да спира първо с предната и тогава да натисне задната. Обикновено при ситуация той се удървя, пуска долу краката, стиска предната спирачка и някой му открадва предницата. Почти винаги се стига до спукана - счупена ключица, или ръка. Главата също се тръска в асфалта доволно. Та, твоите приятели са ти дали съвет, който е правилен, но като понатрупаш опит! За това посъветвах колегата да не бърза да стиска предната спирачка. Ще му дойде времето, след време :-) П.С. Той се оглежда за доста по-стар мотор, от тези с комбинирана спирачна система. Поне така го разбрах аз. Ааааа, стискайте хубаво резервоара и дръжте ръцете стегнати, особено при неравности. По възможност до последно не пускайте краката на земята.
-
0 точки„Трима приятеле в тридневен запой у дома на единия от приятелите, който е от Кулата, тава е близо до Враца, сега квартал на града. Жената на домакина, с бебе на ръце, в тоа тридневен запой, три дена им принася и ин ги дига, три деня им принася и ин ги дига. Накрая й писнàло и се обръща към мъжа си: – Отваам на село, да се оплача на макя ти и тава е! Оня й теглил един сиктир: – Връй заглава, маний ми са от главата и се оплаквай на кой щеш! На другия ден жената се прибира от село, с детето пак на ръце. Влиза в къщата, а ония тримата махмурлии, седят, подпират глави и гледат мрачно, да не кажа като ваксинирани кокошки. Мъжът я посреща: – И к’во каза мама? А тя: – К’во каза, к’во каза…? Каза да не пиеш и да не лазиш, оти детето та гледа и не моа прооди!”
-
0 точки
-
0 точкиНа професорите горе да напомня ,че Brembo фалираха миналата година.Измряха им повечето кадърни специалисти,понеже фабриката е собственост на мафията и отказаха да затворят по препоръката на здравните власти в Бергамо. В мометна оперират през китайската си фабрика.Успех с оригиналните дискове!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00