Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.02.2021 in all areas
-
2 точкиВсеки кара в зимни условия ама има зимни и зимни. Ето един от съседите къде е, че е и 4x4 : Денивелацията не е от най-големите но е дълъг участък и хич не е за пренебрегване при такова време. Ако образува и лед, тук и джиповете внимават, имаше 2 миналата година в канафката та идва багера. Нямаш ли нови зимни гуми, не се качваш. Тествано е много пъти с различни гуми и различни коли. В центъра на София, понеже гледам си от тук, нямаш проблем и с 6 годишните премиум гуми като минат снегорините и е чисто на пътя. Тръгнеш ли да катериш/спираш/тръгваш на такъв път, няма да можеш. Особено красиво е като са 2 коли и ти си долната, трябва да спреш за да се разминете в повечето случаи. Със старите гуми не тръгваш нагоре а надолу до където спреш. След 3-тата година а за най-скъпите до 4-тата абсолютен максимум и то пак зависи дали правилно са съхранявани. Моите Bridgestone на Сивика като бяха нови нямах проблем, сега са на 4 години и не могат да го качат това. На другата кола същите Bridgestone чисто нови от този сезон нямат проблеми. Старите бяха Debica Frigo и първите 2 години нямаха грижи, след това на късмет. На Предната кола Fulda Kristal Montero 3 издържаха 2 зимни сезона. На 3-тият трябваше да се кръстиш като се качваш/слизаш. Говоря за коли с предно предаване. За 4x4 SUV е малко по-различно. Чужденците не са малоумни. Техните "супер запазени, нови" гуми идват при нас на по 2-3 години, защо? Защото при тях е същото, ние ги купуваме за да ги караме още толкова и все има някой който казва "бате мноУ съм доволен". Доволен е, защото кара по изчистен път. Извън града и в тежки зимни условия, старата гума не е никак препоръчителна ама сиромашия, това ни е положението. Въпреки всичко много по-добре е нова зимна гума нисък или нисък към среден клас пред 4 годишен премиум.
-
2 точкиКолеги,много глупости изчетох и се посмях 😀Към автора на темата:-Пич, дизелите са така, с куцо парно, не се мъчи да търсиш под вола теле и да спазваш съветите от “онлайн” майстори😀Карай си колата и се примири с положението.Ако се беше поинтересувал в другите раздели- (Акорд,Сивик) за този проблем,щеше да разбереш,че колата ти няма проблем, а просто това й е слабо място.Ако искаш да го решиш кардинално е монтаж на печка😉 и си ти.
-
2 точки
-
1 точкаИ е 1300сс. На нашата деветка двг беше L13Z4 i-vtec. Според този сайт https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CIVIC/2012/14-SE/ENGINE/VALVE-ROCKER-ARM-14L-/31005/E12/1/31005 клапаните са механични, няма хидравлика. На нашата Джазка, 2006-а г, двг беше L13A1 i-dsi. На Джаз 2010, за която става въпрос тук, двг мисля, че е i-vtec a не i-dsi. Според горния сайт вариантите на двг за Джаз 2010 са 1.2, 1.3, 1.4 и 1.5 По схема клапаните на всички тези двг са механични, и изглеждат еднакви с тези от горната картинка за L13Z4. На i-dsi двг, т.е. L13A i-dsi клапаните са това (или подобно) Очевадно е, че са коренно различни от клапаните на i-vtec. С две думи - аз знам, че нищо не знам. Ама се си мисля, че и испанските монтьори на @icko22 нещо май не са в час. А може и да греша. Евентуално ще можем да започнем да изясняваме нещата, ако @Павел Ф каже, кой точно двг е в неговата Джазка.
-
1 точкаТолкова ли е трудно да свалиш въздуховода(тръбата между кутията на филтъра и инжекцията).Откривати се хубава видимост към клапана.Снимаш и хоп във форума.Иначе няма кой да хвърли боб и да каже само снадка ли е,рамото се е отчупило или скъсано въже.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Общо взето минах по твоя път и имах подобни дилеми. 1.Относно бързината мисля, че CR-V не е твоята.Maкар Vtec донякъде компенсира със сигурност колата не е състезателна. Най-малкото няма конете на едно Инфинити да речем. 2. Относно мястото в багажника в своя клас CR-V 4 е най-добре оразмерено в своя клас.Сравнявал съм го с други СУВ в този клас,а именно Мазда СХ5,Рав4 и Инфинити Ех35. Аз я избрах заради външния вид , който много ми харесва и надеждния двигател (в моя случай R20 A9).Примирих се,че няма да съм най-бързия на пътя.Зависи и от стила на каране.Мен ме устройва.Може би е добре да покараш някоя 4ка, но хубаво трябва да смачкаш педала на газта, за да прецениш . Относно бюджета според мен трудно ще намериш читава бензинка за до 25 000. Ще е компромис с някоя удряна и преправяна тук. Което може да не е толкова страшно стига да е някой калник или броня и да не е търкаляна или усуквана. Успех!
-
1 точкаAз за това съм на принципа евтини зимни гуми с пресен дот и смямна на макс 2-3 сезона. Не веднъж съм го тествал и работи. Китайците се държат много добре докато са нови. За летни може и скъпи, там е докато се изтъркат. А да ви питам вие с механичните кутии VSA включва ли ви се като ви отнема газта, примерно аз нали съм с робот и когато е много заледено педала мога до ламарината да го натисна, а колата едвам крета? Иначе като цяло съм много доволен как се държи Хондичката през зимата, не знам дали е от гумите или от колата, но никакви ядове до момента. ДОри днес по софийските квартални, се представи отлично, а имаше поне 10см киша и изкачвания, спирания за разминаване и какво ли още не, но си държеше курса без да се колебае.
-
1 точкаЗдравейте ,да не отварям нова тема ... Питам намира ли се в момента някои радар -детектор който сигнализира за триноги ( не заглушава) , мобилни камери , камери от по-ново поколение или вс е митове...Омръзна ми за 15-20км/ч отгоре да ставам спонсор на полицията и да ме стрелкат в последния момент, скрити зад някои храстче...Четох доста и само противоречиви мнения..Има някакви "Джамери" струващи майка си и баща си, който заглушават вс камери и се монтират в решетките на колите , но излишни 1500лв нямам в момента...Бих се разделил с 200-300лв но да знам че ще писне от 200-300м , а не в последните 50м, вече когато съм изгорял....Има ли нещо ефективно, което предупреждава, говоря за извън града, в града няма да го използвам или вс е митове и легенди ,и внушения ... Благодаря, Успешна седмица !!
-
1 точкаПри положение, че го прави и на 2500 и на 3500 и колата е под товар, не виждам как егр-а има роля, това да не е нитро система този егр.
-
1 точкаhttps://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х 0.946 L Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II 2x 0.946 L Стойност на поръчката:(4*12,99 +2*13.95)*1.9675=158 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в Обединена Българска Банка АД. Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаЗа съжаление идеята ми да има проба на всеки 1000 км се провали - поради отлагане, или възникване на непланирани пътувания, та първата капка е чак сега. Първият пост с прясноналятото масло е 1046 в тази тема. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката. 4) Общ пробег на автомобила – 321232 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2610 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 2130км / 480км . 7) Средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 56 дни - 19.12.2020 - 13.02.2021. 9) Моточасове – около 24 извънградско / 18 градско. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 30-тина литра и около 300 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обрща на газ, та изразходвания бензин е екстра и извънградско - да не забравя как се е родила. БРЦ-то работи перфектно. Трип Б е на почти 5760 км и смесения разход е 10,9 л/100км което е сметката на бензин, а по газ колонката е около 13 за същите км - зимно. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 12 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - НЕ , но според щеката липсват около 2,5мм. Градско се кара полека, понеже е зима и макар да стопля за 3 мин, след още 5 мин съм пристигнал. Извънградското е между 2000 об/мин (шосе) и 3000 об/мин (магистрала), обаче изпреварванията са голем кеф и тогава 5000-6000, та вероятно там си посръбва, но 100мл на 1000 км смятам за нормално. 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана с огледално рефлексен апарат (по инструкцията) и дано този път капката е годна. Снимката не е обработвана. Цветът на маслото (наоко) е като при смяната и смесването му с несливаемия остатък. span приставка
-
1 точкаЗдравейте... честит празник който каквото празнува :). Както обещах да споделя дали проблема е изчезнал... Смених акумулатора преди месец и нещото до ден днешен не е светкало... И може и да си въобразявам ама и плафоните в купето светнаха по силно :)))) няма да се смеете ей
-
1 точка
-
1 точкаСлед като хора с опит са ти казали, че колата ти е наред, значи няма какво да го мислиш. Без газ можеш да тръгваш само на заледени участаци с полусъединител, няма никакъв смисъл при нормални условия да го правиш. Направи си обслужванията, за които не си сигурен, че са правени, като клапани и свещи, и си карай колата с кеф.
-
1 точкаАйде бе, ти вЕрно ли написа това бе Тошко? Айде прочети малко и спри да пишеш глупости и да се излагаш - че сега всички ще тръгнат да си оправят климатиците, за да им духат на 15-та секунда топло ! А също прочети и за размразяването на предното стъкло и защо тръгва компресора - писна ми да обяснявам, че това не е домашен климатик и не духа на топло, а само на студено !
-
1 точкаДросела е свалян и почистван с обезмаслител и миене от Маркони преди време затова не го свалих,препоръчително ако не сте го правили, Въпреки това днес реших да го отворя без сваляне и почистя .За целта ви трябва спрей за почистване и отвертка с възможно най широкия връх. Първо се разкача акумулатора. Дросела всеки знае къде се намира сваля се първо тръбата от въздушния филтър до дросела. Специфичното и на което искам да обърна внимание е двата отвора намиращи се на входа на дросела. Когато е в това състояние може да запалите колата и ще усетите че тези два отвора пропускат почти 90% от въздуха на празен ход,дроселовата клапа е почти затворена.След почистване ще усетите по големия вакум и приток на въздух от двата отвора. Което значи ако са запушени колата не работи равномерно. Горния води до IAVC клапъна долния до термо клапъна. Горния отвор се регулира от болта за празен ход ето снимката. Първо се пръска върху клапата и хубаво в двата отвора и се изчаква да се разтворят мръсотиите. Хубаво е да има удължение на спрея за да стане това сполучливо. После се развърта болта за празен ход,ето какво намерих там Пръска се в този отвор и се изчаква почиства се и самия болт. Хубаво е да се бележи болта върху тялото на дросела в какво положение се намира защото това е заводската му настройка. Първо го завийте и броите оборотите,трябва да са 1 цял и 3/4 по това после ще го върнете обратно като го завивате. Това е термо клапъна И двата клапана са свързани последователно от подгрев от антифриз който черпи загряване от малкия кръг на колата първо е IAVC клапъна после термо клапъна. В раздела съм пуснал тема с почистването IAVC клапъна ,като правилния начин е първо дросела после IAVC клапъна и термо клапъна. Настройката на болта за празен ход е Ефекта е стабилни обороти на празен ход които трябва да са 750+-50. Това е схемата на дросела и клапаните След процедурата се прави рестарт
-
0 точки
-
0 точкиИнструктора ми кара колата от Горна Оряховица до София, а преди 2 седмици майстора ми я кара също. Никой не забеляза проблем. А днес майстора ми се накара да не си измислям проблеми и да не чета по форуми и как един негов познат така си изпочупил колата :)))))). Явно се притеснявам излишно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00