Антифриз бол по магазините, има уреди като хидрометър, които се ползват, за да се установят разни неща, обзалагам се, че на твоя му няма нищо, но все тая, слушай и действай по упътването, на 200 хил, или 10 години, нали така?
Впрочем пластмасата, която представлява "горивния филтър" със сигурност ще надживее всичко друго по колата, и уж се сменя на 120 хил, а не на 80, но след дъжд качулка общо взето, нека да има за майсторите работа, там има една цедка, тя е малко по-важна, ама съвсем малко.
За спирачната течност и най простата dot 4, ще е наред, отново бол по магазините, цени също.
За свещите може да се предприеме следното нещо, взимаш такива по 7-9лв и на 25-30хил сменяш, или купуваш иридиви и си свиркаш още 90-100хил, абсолютно е все тая какво решиш.
Веригата освен, че може да се провери, според обтегача и, не белезите, щото ако е извън тях, абе малко си закъснял, може и да се чуе, трака, отделно, често излиза едно кодче, то ще ти подскаже момента кога да слушаш и правиш - P0341.
А и филтър купе, няма нужда да сменяш на 10к, следвай упътването, кви са тия разхищения, 30к, плюс минус, нека го спазим, чувал съм, че смени ли се по-рано или по-късно спира да пали, същото важи и за другите неща в упътването...