Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.10.2020 in all areas

  1. 2 точки
    PURFLUX LS489A До сега често съм използвал филтри Purflux и по-точно LS350, който е аналогичен на 15400-RBA-F01 и на стария 15400-PH1-F03. Купих този маслен филтър с идеята да го отворя и да видя как е като качество на изработка, материали и т.н. LS489A е с по-малка височина, но по-голям външен диаметър. На външен вид изглежда перфектно! Всичко е изпипано детайлно. Надписите са прецизно направени и ясни. Последва разрязване и отваряне. Гумата на противодренажния клапан е добра. Еластична, гъвкава и възвръща бързо формата си след прегъване. Филтриращият елемент е изработен точно, НО! Мястото където се свързват двата края на филтърната хартия е наклепано с лепило. Точно това място не ми хареса! По-добре би било свързването да е с метална скоба, а не с лепило. Поглед от вътрешната страна на филтърната хартия. Отново снадката е омазана с лепилото. Не е направен качествено и прецизно този детайл от изработката на филтъра! Дължината на филтриращата част на хартията е 156 см, а ширината й, разгъната е 6 см. Това прави филтрираща площ от 936 см2, което е завидно висок резултат! Обичайно срещано при филтрите на Purflux, поради специфичният зигзагообразен начин на полагане. Да спомена, че ширината на филтриращата част, когато е монтирана на макарата, е само 4,2см. Филтърната хартия е сравнително плътна и почти (да повторя - почти) не прозира срещу слънцето. Дебелината на филтърната хартия е 0,64 мм. Поне това успях да измеря с електронен шублер. Колко е вярно - не се знае, но като цяло е слабичък резултат и ми се иска да е поне 0,8 мм. Следва едно огромно разочарование. Кутията отвътре беше ужасно ръждясала! От една страна това, според мен, се дължи на неправилно съхранение в складовете. Влажна среда! А от друга страна, филтърът не е запечатан с предпазно фолио, както би трябвало да бъдат запечатани качествените филтри! "Бай-пас" клапанът работи нормално и започва да отваря при натиск от 1,5 кг. Диаметърът на отвора, на "бай-пас" капана е 12 мм (1,1304 см2). Това е налягане от 1,327 кг/см2, или = 1.3 bar. Нормата е до 1.2 bar, но като отчетем сравнителната неточност на моето измерване, може да се приеме, че е в норма! Заключение: Филтърът като цяло е добър. Но със забележки. Производителят би било добре да коригира снадката на филтърната хартия с метална скоба, вместо лепило. Да повиши малко дебелината на филтърната хартия и да сложи най-накрая защитно фолио на фхода на филтъра. А относно ръждата - ето защо няма да си купя повече филтър от тук, защото не искам да слагам ръждясали железа на автомобила си, поради неправилното съхранение от нашите дистрибутори и търгаши! Има начини да си поръчам от вън..
  2. 2 точки
    Достойнствата и недостатъците на Purflux-а съм ги изтъкнал в началото на темата. Най-голямото предимство му е голямата площ на филтриращия елемент. Доста по-голяма от повечето други филтри. Когато става въпрос за качествена филтрация, трябва да се търси по-дебела филтърна хартия, качествено положена, заедно с голяма площ и прецизно работещ байпас клапан. Доверил съм се на филтри, които си поръчвам от Япония. В ато24 има и филтри Амсойл.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    @JHM Този Манн, който бях отварял преди време, е за Опел, ако не се лъжа, и няма противодренажен клапан. За Хонда е друг тип! @AzSum Карай си с Манн-а и не го мисли. А като наближи момента за следващата смяна, ще ти кажа от къде да си купиш филтър.
  5. 1 точка
    Това ти е антифриза Този син цвят няма нищо общо с другите сини по магазините. Заповядай намери за твоя двигател процедурата https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/017.HTML Това ти е и ръководството ще ти послужи за други процедури.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    @ceco_accord В дълбок сняг съм карал, а на лед съм се пързалял.
  8. 1 точка
    Здравей,моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L - 2 бр. Стойност на поръчката: ( 2*13.95)*1.9675 = 54.89 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени в ОББ Начин на получаване : До офис на Еконт кв.Пролет гр.Г.Оряховица
  9. 1 точка
    Хами е невероятен, човека прави най бързи обиколки без гуми 😌, класи е над другите, а и с този болид скоро няма да има пряка конкуренция. Шарл е лъча светлина за Ферари, но ако непроменят нещо кардинално в болидите им, това ще е максимума за тях! Макс не беше за наказание, не го направи умишлено, просто ситуация, в която Перез не трябваше да е там....Изобщо за Racing Point като цяло ,.вчера не беше тяхното състезание.
  10. 1 точка
    За да не се обърка никой това е съвкупността от символи за зимна гума Едно добро разяснение за M+S .
  11. 1 точка
    Колко протичане на W610/6 имаш. Откъде точно протича на твоята кола монтирания и кой на МАН.Може ли да споделиш как са го установили механиците че не работи клапана. Според мен това протичане се крие че използваш заместителя W610/3 ,а не W610/6 явно има защо да е двойно по-скъп. Това 2009 не е годината на челото отгоре W610/6 когато се освети с ув светлина светва надпис с година дата и час на изработка на филтъра. За това говоря Тази тема може да помогне.
  12. 1 точка
    Ето ги и обещаните снимки от мен. На мана се вижда от вътрешната страна едно жълто, което е нещо като лепило. На блупринта няма такова нещо там си е метална решетка от край до край. Мана е без цилофан. Направих си труда да отворя всички масови филтри на ВАГ групата W712/52, W 719/30, W719/5 и нито един не е с цилофанена опаковка, както и опелджийския W712/75. На едната снимка на мана има едно 2009 , а на блупринта 03012020 и не знам дали това е дата на производство. И все пак ако приемем, че това е дата на производство сами си правете изводите кое колко време е седяло по-складовете. На горе посочените вагаджийски филтри имаше щампа 2008. Иначе на този W610/3, който съм показал на снимката си е немски филтър. Единствения филтър на МАН, който съм срещал да е с цилофанена опакова и запечатана с лепило картонена опаковка е W811/80, който е за Хюндай основно и за някои модели на Мицубиши, като този модел филтър е корейски. Не искам да ме разбирате погрешно, не казвам, че филтрите на ман са лоши. Всеки ден продавам от тях и то по-много. Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Бъдете живи и здрави, колеги!
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    В България се провело масово тестване на населението за наличие на мозък. 100% от тестовете били положителни. Но 50% от тестваните нямали симптоми.
  15. 1 точка
    Правилното свързване на прехода си показал на предишната страница в темата, в пост №156. Пробвай прехода на друга кола и с друга програма! Моя преход направих по тази схема с две букси от морга! А ето и една програмка на Руски за буксите на някои автомобили.Има и снимки и описание на пиновете, има и за Хонда. RASPINOVKA.rar
  16. 1 точка
    И всесезонните гуми имат различно предназначение в зависимост от пазара за който са предназначени. Аз карах на моето ЦРВ 4 три сезона с Vector 4Seasons на GOODYEAR. Това е една от най-добрите всесезонни гуми за зимни условия. На тестовете я дават по-добра от повечето зимни гуми. Нямал съм проблеми и другите сезони, но за 3 години се появиха отлюпвания по грайфера. Въпреки, че и дават ниски децибели, на ЦРВ-то имаше характерен шум, който се засили от тия язви. Мой колега ползва MICHELIN CROSSCLIMATE на ЦРВ 3 и е много доволен. Но това е лятна гума със зимни възможности и не е за тежка зима. Той обаче кара предимно в Пловдив и региона и няма проблеми зимата. Гумата е и много тиха, но е една от най-скъпите. В момента добри тестове излизат за CONTINENTAL AllSeasonContact, аз почти се бях навил да взимам, но като купих Аутбека с нови летни гуми се отказах и си взех и зимни BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005. Всички всесезонни гуми са компромис, но евтините са голям компромис. Не бих рискувал зимата с други освен на GOODYEAR и CONTINENTAL ако пътувам много и по места с повече сняг. Преди няколко години за една от служебните коли взехме NAVIGATOR на DEBICA, която е със старата шарка на Vector 3 на GOODYEAR, но няма нищо общо. Зимата все едно си със летни гуми!
  17. 1 точка
    Както обещах, ще направя кратко сравнение между ЦРВ и Субару Аутбек, След изминати 2700 км мога да кажа следните положителни факти за Аутбека: - По-комфортен и по-тих от ЦРВ - По-стабилен в завой - Електрическо регулиране и на пасажерската седалка /без памети за нея/ - Повече степени на регулиране на задните седалки - По-икономичен е спрямо ЦРВ 4 2.0 и дори от новия 1.5 турбо с CVT, което е постижение за по-тежък автомобил с постоянно 4х4 и 2.5 литра атмосферен двигател - Има три камери: отпред, отзад и на дясното огледало - Много добро поведение на асистентите за шофиране: следване на линиите /като ги има /, за предотвратяване на сблъсък, следене на мъртва зона и т.н. Според дилъра от Бултрако, на Субару са малко по-добри от тези на ЦРВ 5. - Има радар при заден ход /например при излизане от паркинг на улица/ и хваща не само коли, но и велосипедисти и пешеходци. Много хубава функция, няма я в ЦРВ5 - Адаптивния круиз контрол работи от скорост 0 км/ч . Много удобно при задръстване, колата тръгва и спира сама! Работи естествено и на магистрала - Качествени и удобни бутони на волана. - Много добро управление на Старт/Стоп системата. Ако натиснеш леко спирачката, двигателя не спира, ако натиснеш малко по-силно, спира! Много полезно при градско движение. На първото ми ЦРВ 4 се дразнех много, когато системата се задействаше при всяко спиране, независимо дали за 2 секунди или за 2 минути. При ЦРВ 5 не знам как е, при тестдрайва не съм обърнал внимание и не мога да сравнявам. - При спиране на двигателя от Старт/Стоп системата показва сумирано колко време си спрял и колко гориво си икономисал! - Фарове с LED крушки, завиващи при навиване на волана. Не мога да преценя кои са по-добри: тези или матричните LED светлини на ЦРВ 5 - Добра навигация на Том Том. Показва и камери. Актуализира се и по WiFi. Дисплея 8“ /7“ на ЦРВ 5/ с много добра резолюция, яркост и контраст - Много добра мултимедия с говорители Harman/Kardon - Много добра Bluetooth система - Показва реалното налягане на гумите с датчици във вентилите - По-голям пътен просвет от ЦРВ 4 Недостатъци на Субару Аутбек: - Няма парктроник! Колкото и да е странно, при Субару парктроника е допълнителна екстра! - Не разпознава знаците! На дисплея вади ограниченията, които излизат на навигацията - Няма Head up display /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - Няма втори дисплей като на ЦРВ 4 /и на ЦРВ 5 го няма/. На мен ми липсва, чудя се коя информация да изведа на шофьорския дисплей - Автоматичната скоростна кутия на ЦРВ 4 е по-плавна /но пък по-лакома / - Страни и ограничени потребителски настройки на колата. Има възможност да си настроиш автоматично заключване и отключване при тръгване и спиране, което е добре. Не може да си настроиш обаче кои врати да отключва дистанционното. Това се прави в сервиза!!! В американската версия го има в менюто, но в европейската, не! - Няма отваряне на багажника с крак /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - По-дълга с 22 см, комфорта е по-висок, но създава затруднения при паркиране в града - По-малък багажник от ЦРВ. Разликата все пак не е голяма, около 150 литра. При Аутбек е по-широк и по-дълбок, при ЦРВ е по-висок. Накрая да кажа и за избора ми на зимни гуми: купих и вече сложих BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005 XL 225/60 R18 104V TL. Много съм доволен за сега, гумата е много тиха /не виждам разлика с летните BRIDGESTONE с които купих колата/, икономична и се държи много добре при преминаване през локви. Не случайно е клас А за поведение на мокър път и клас Б за икономичност. Надявам се и на сняг и лед да е така добра! Това е за сега. Ако някой има въпроси, ще пиша пак!
  18. 1 точка
    Споко! Все още трупа замърсявания. Интересното ще е към 4 -5 хил. км.
  19. 1 точка
    Виж си и "масата" между двигателя и купето. Също така, ако направиш една профилактика на стратера (втулки, смазка, четки), ще намалиш малко и стартовия ток.
  20. 1 точка
    2 линкчета, за да знаем какво имаме. https://hondanews.eu/eu/en/media/pressreleases/34425/legend-2006
  21. 1 точка
    Момци, в тая дългогодишна тема ту има прилив, ту отлив на съфорумци. Колцина сме в момента Легендарните?
  22. 1 точка
    Заедно с дроселовата клапа, да почистят и ЕГР пътищата от изпускателните колектори, ЕГР клапана, да проверят ламбда сондите дали са в ред. Също и 8-те бобини и свещи. Поне като ще влиза в сервиз, да се провери всичко, за да не ходиш втори и трети път.
  23. 1 точка
    Ето една "италианка" във Велико Търново. Изглежда приемливо като информация, но трябва да се огледа все пак... Пише, че осигуряват транспорт до всяка точка на страната. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21597594644664604&slink=gpzw4l
  24. 1 точка
    Я вземи си направи една нова регистрация ,че така хората те приемат за спамер..
  25. 0 точки
    Съжалявам, че нямаше повече предложения за конкретно място. Имам опит само с фолиране на стъкла фарове и не мога да препоръчам момчето с чиста съвест. Евтино работи, с прилично фолио, но ми тръкна бронята с машината като полираше фаровете (аз бях там) и нищо не каза – все едно не се беше случило.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...