Благодаря за идеята. Моля да препоръчаш сервиз, в който извършват процедурата и дават гаранция за извършената дейност, както и че няма да има разлика спрямо оригинала. Аз не можах да намеря такъв. Навсякъде, където питах, получих отговори: "Не! На Акорди - не." или "Да, ще ти го направя, но няма да ти дам гаранция, че ще е същото." Предполагам, че ще е полезно за всички и ще се спестят доста пари.
Аз като сменя моя, ще го запазя и ще го предоставя като подарък на някой след мен, ако има нужда и реши да се пробва с рециклиране. В крайна сметка или ще спести над 500 лева (защото рециклирането излиза под 100) или ще се овътри с още 100-на лв за труд по смяната на рециклирания с оригинален след това. Имам приятел, който е рециклирал, карал е точно 2 седмици с рециклирания и го е свалил, защото е имал сериозна промяна на волана към по-лошо. Предложи ми да ми подари рециклирания, ако искам да го монтирам за проба или да го нося при който реша за рециклиране. Отказах.
@smirky, не можеш нищо да направиш. Маркучът се разлага отвътре навън и е въпрос на време кога ще се сцепи. На пътя няма да те остави, ако поглеждаш редовно дали не е протекъл. Като се сцепи, започва да сълзи масло и нивото в казанчето започва да спада. При мен беше на максимум, и след изминати около 50 км спадна м/у мин. и макс., от тогава не съм я карал. Ако се случи извънградско - не знам колко път ще можеш да изминеш, преди да започне да смуче въздух