Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    Здравейте! Пиша за поредните измамници и търгаши в София. Това е автокъща "Avto Trade G" в Студентски град. Попаднах на следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21581928518163196&slink=frf94c. Колата ми хареса и звъннах. Казаха ми, че автомобила е внос от Канада, на реални 150 000 километри, но имал шум в мотора, най-вероятно от хидравличните повдигачи. Успях да намеря номера на рамата на колата и след като я проверих в Гугъл, попаднах на следната страница:https://en.bidfax.info/honda/pilot/1545552-honda-pilot-exl-2009-silver-35l-6-vin-5fnyf48599b503064.html. На страницата се вижда, че колата е на 324 910 мили, което са приблизително 520 000 км. Колата е в трагично състояние на снимките.
  3. 1 точка
    Добре де, има валове за смяна, ще отречеш ли обаче,че дори и така разлика има и то осезаема,тоест определено си заслужаваше да се настроят. Мисля да и сменям маслото навреме честно казано и като изчука един ден брутално направо ще сменя цялата глава. Разхода е добър и колата върви добре за момента, така,че не мисля да набивам повече пари за момента в нея.
  4. 1 точка
    Те "полуоските" за това са полуоски, а не цели осКИ, 😄 защото са с по 2 чупещи карета в края, а каретата са чупещи точно за да компенсират промяната в ъгъла на колелото спрямо диференциала . Ако бяха толкова чупливи, че да зависят от промяна в ъгъла, щяха да се трошат след всяко рязко хлътване на колелото, след преминаване през дупка или "заспал" полицай - примерно .
  5. 1 точка
    Колега, усещам една горчивина в темата и постовете ти. Искам да ти напомня, че форумите служат за доброволна взаимопомощ и никой не е длъжен да оказва незабавно съдействие на някой от членовете. Имал си нужда от помощ и информация, но в този момент не е имало някой, който да има възможност и желание да ти ги осигури. Толкова! Приеми нещата такива, каквито са и не се фрустрирай. Поздрави и успех!
  6. 0 точки
    Здравейте колеги, Драскам два три реда за всички, които са или им предстой да са в положението в което бях. Колата е Акорд 2.4 бензин, 2005, Екзекютив, ръчка. Закупих я директно от Швейцария и това си личеше от всякъде - гледана и поддържана както производителя препоръчва. Исках да я запазя максимално в това състояние, но в същото време я купих с идеята да мога да пътувам Русе - София поне 1 път седмично без особени трудности и що годе комфортно, това беше и причината да купя такъв модел и двигател, въпреки цената им на пазара. Разбира се при километри от сорта на 30-35к годишно е нормално да се замисля за газифициране, макар да не ми се искаше. След проучване ме насочиха към Бранко (маркони) в Русе, но за съжаление това стана малко късно и вече бях ангажирал слагането на газ другаде, а и при Бранко опашката е голяма и нямаше как да стане скоро. Сложих система СТАГ 4 плюс, която сама по себе си не е никак лош вариант и работи прилично, но не и както на мен ми се искаше. След последващо посещение при Бранко, той доста коректно ми обясни за системата, какво може да очаквам да се случи и кога. И като, че програмирано точно при първото застудяване светна чека - грешката беше за бедна смес. Точно каквото ме беше предупредил и Бранко, 6мм маркучи, не достатъчен изпарител за тази мощност и не достатъчно бързата връзка на компютъра на стаг с този на Акорда. След известно време се по изнервих и запазих час при него, като се разбрахме да запазим бутилката и само това, всичко друго сменихме с това което той ме посъветва и с това, с което работи, а именно Романо, по-голям изпарител и други дюзи. След цялата процедура съм ходил при него само веднъж, за да видим данните от компютъра и дали всичко е в норми, като не се наложи никакво допълнително настройване. Колата се движи доста прилично и не се усеща разлика с карането на бензин. Чека до сега за близо 5 месеца не е светвал. Особено приятно впечатление ми направи, че за всичко ми беше обяснено и вниманието му към детайлите, също така още след като взех колата и след първото ми пътуване до София той помоли да му се обадя и коментирахме как се държи автомобилът. Така, че от към майсторлък аз бих дал само положителни отзвуци към неговата работа. Не бих си позволил да коментирам цените му, за всеки те са според модификацията, но би казал, че са конкурентни с останалите. Тук единствено съжалявам, че избързах с монтирането другаде. Ако имате допълнителни въпроси може да ми драскате, но съм сигурен, че и той би ви обърнал внимание, стига да е отминала кризата за бутилки в Италия. Колкото до Акорда - не съм правил нищо друго, освен смяна ремък, накладки, редовно маслото, единият механизъм на прозорец ( с такъв от алиекспрес - работи идеално ), и добавих блутут и usb пак от алиекспрес към аудиото - работи перфектно. Всичко това за година и малко. Мнението ми като цяло за автомобила са доста положителни, макар, че ако очаквате супер лукс или спортен автомобил - то това определено не е модела за вас. Но ако ви трябва сигурен, приятен и евтино возило на изминат километър - бих го препоръчал. P.S. Бранко свали и ми връчи цялата стара система на СТАГ в кашони готова за монтиране. Към нея имам всички документи, на колата е била около 7 месеца. Ако някой се интересува може да ми драска на лично. Единствено не знам дали гаранцията ще важи.
  7. 0 точки
    След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам.
  8. 0 точки
    Имаш ли доказателства, че колата от снимката в mobile.bg и тази в чуждестранния сайт е една и съща?
  9. 0 точки
    Опитах 2 пъти да снимам и карам клип от място не стана а и се бавя заради телефона . Важното е че от 100 до макс 192 времето е вече значително по малко . По инжекторни времена колата е около 162 коня , все още не е мерена на дино а и на дали ще бъде . Колата е с подобрен родстроук и от там успях да кача Н/М за сметка на конете кото реално вече не мисля че са ми важни. Ето и клип с човек в колата :
  10. 0 точки
    Това за валовете ако го беше написал в началото, всичко останало нямаше да се пише.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    И на моя сивик се оказа съединителя на компресора. Като позастарее започва да приплъзва, от което се нагрява и изгаря електромагнита който зацепва съединителя. Съвсем скоро, да не кажа в неделя го смених. Комплект съединител на термотек или нещо подобно беше 100-тина лева. Смяната при мен беше тегава, защото направих цялата операция без изобщо да махам компресора, нали колата "има фреон". Е след смяната компресора тръгна за около 5 минути и пак спря, искаше си още 200 грама фреон. Но препоръчвам да се почне от проверка на релето, ако е здраво, на 3 и 4 крак в неговата клема се слага мост който подава + на компресора да зацепи. Ако пак не зацепва, има сановъзтановяема термозащита на корпуса на компресора, мери се дали е здрава, и остава електромагнита, или по известен като бубина. От него стърчи една червена и една зелена жица, зелената е хваната с болт за компресора за да има маса, вади се червената от клемата и се мери съпротивление между маса и нея, на здрава бубина е около 30 ома, изгорялата е отворена верига. Заводския лимит между ролката на компресора и шайбата на съединителя е от 0,35мм до 0,65мм, при мен беше 0,80 което е довело до приплъзване, нагряване, ташак... В новите комплекти съединители няма подложни шайби с които да се регулира този луфт, предполагам че ако се дава на сервиз никой не мисли за това, там имат, но един домашен майстор трябва да помисли и за тях, те са калибрирани размери.
  13. 0 точки
    Ако напишеш мнението си в темата на Маркони, може би ще е по-полезно, тъй като тук ще я прочетат предимно притежателите на Акорд.
  14. 0 точки
    Маслото за скоростите е MTF3 задължително на Хонда! Карате седмица поне ... колата се адаптира към карането ви, може и да не се наложи обучение! Важното е, да я кара един човек с едни навици на каране.
  15. 0 точки
    За скоростната кутия MTF3, оригинално масло на Хонда - потърсете го от местния дилър на Хонда! “Performance MTF-3 fluid oil dedicated for all Honda Manual and Auto-Manual (i-Shift) transmissions.” За двигателя, ако колата е под 100к километра и всичко с двигателя е ок, 0w20 на Хонда или същото на Mobil 1.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Колега, това с намразването на Хонда може да стане със същият успех с абсолютно всяка марка. Не се знае на колко стотин хиляди си я взел, в какво състояние, колко човека са я карали преди теб и как са я поддържали. По спомен ти търсеше нещо "по-оферта", извини ме ако бъркам. Сега имаш проблеми и Хонда, повярвай не е виновна а са виновни тези които са я карали преди теб и сега на теб се пада честта да си я стегнеш. Очаквай изненади и дано да е само това. Съединителят е с помпи, регулира си се сам. Най-вероятно е за смяна, не е скъп и го направи заедно с този ремонт. Успех и да те радва от тук нататък
  18. 0 точки
    Някъде в Австралия.
  19. 0 точки
    На мен ми е малко трудно да разбера с какво тази тема се откроява от темите за обсъждане на обяви в съответните раздели. Но реших, че, ако потръгне темата, ще разбера. И да, във форума никой на никого не е длъжен – тук си помагаме доброволно и не виждам за умесно да се обвинява някого за липса на активност.
  20. 0 точки
    Поръчката е изпълнена. Благодаря отново.
  21. 0 точки
    Маслото на скоростите не е хидравлично. Ползва се МТФ на Хонда около 1.3л. Кажи, че искаш смяна на течността на съединителя, ползва се спирачна течност, че ако им кажеш, да ти сменят спирачната течност, ще ти сменят тази на спирачките, която също е добре да се смени.
  22. 0 точки
    Тая година окачване и нова кутия.
  23. 0 точки
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...