Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.01.2020 in Мнения
-
2 точкиМодулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
-
1 точкаБлагодаря за помощта! При мен все пак бутона се оказа зад жабката. Свалих конзолата под управлението на парното и не го намерих там. Когато обаче отворих жабката, веднага го видях зад нея. Бърка се при отворена жабка и се натиска. Колата запали. Благодаря и на двама ви!
-
1 точкаАми днес седнах да видя как е. Не е хич зле честно казано. Ако седна и се облегна виждам доста прилично. Предполагам децата виждат по-добре поради това, че са повдигнати на столчетата както казах. Амиииии защото то трябва малко акъл, ама на време... Аз го изкарах от горната част до стъклото и от там под пластмасата до колонката и до горе при сенника. Под краката щеше да ми е много по-лесно, ама в този момент бързах и не се сетих.
-
1 точкаВ една фабрика се повредила важна производствена машина. Собственикът започнал да търси специалист, който да я поправи. Дошли най-известните инженери от цялата страна, но никой не успял да се справи с проблема. Един ден отнякъде се появил човек, който казал: - Аз ще отстраня повредата. Фабрикантът се усъмнил в самоувереността на непознатия, но се съгласил да му даде да опита. Майсторът отишъл да машината и бавно и методично започнал да разглежда различните и части, да я почуква, и внимателно се заслушвал в звуците на металната и повърхност. След десетина минути той се навел до една от частите на машината и ударил на точно определено място с обикновения чук, който носел със себе си. Ефектът бил мигновен. Машината веднага заработила. Фабрикантът бил изключително щастлив от бързото разрешаване на проблема, благодарил на майстора и го попитал колко ще струва извършеното. - 10 000 лири. - Но това е страшно много за 10 минути работа и един удар с обикновен чук! – възмутил се собственикът. - Ами вижте, сметката е проста. 1 лира струва диагностиката, която направих за 10 минути. 9999 лири е цената на знанието къде точно и как да ударя с чука.
-
1 точкаДа бъда малко полезен, след септември 2018, 2.0 TSI двигателя пак е direct injection, без port injection (предкамерно). Dual Injection-a е въведен за да покрие този двигател евро нормите. След въвеждането на GPF, този по-скъп дизайн не е нужен на концерна VW, и са минали обратно към Direct Injection. Повече информация тук. Тази промяна е за всички VAG двигатели 2.0TSI, осен на Audi, там си е останал Dual Injection-a - поне такава информация намерих. Общо взето са направили двигателя по-зле с цел икономии, може би за да трупат пар иза глобите, които им налагат Dual Injection е много по-добра технология от директното впръскване. Като цяло тези неща трябва да ни интересуват ако ще се притежава една кола извънгаранционно. Тези неща ги знам поради дилемата ми дали да си взимам Golf GTI или не
-
1 точкаНе, Jazz 2020 ще се появи най-рано през март. През 2019 летях до България, за да прекарм един уикенд с баща ми и тогава бях наел Jazz с 1.3 двигател. Врътнах му от петък на обед до понеделник сутрин около 1 300км и на мен ми допадна. Две неща само подразниха - пиано лака около средния дисплей (отражение на слънцето в очите при изгрев и залез) и смяната на циркулацията на въздуха външна-вътрешна е с плъзгач. Много практична ми се стори поставката за чаша/телефон в ляво от волана. Това също много допадна на жена ми. Бензиновите двигатели с директно впръскване към този момент нямат никакво предимство спрямо дизел и хибрид. Говоря за нормален хибрид с EV-Mode, а не за т.нар. mild-hybrid с 48V мрежа. Единствените бензинови двигатели с директно впръскване, които не създават (много) проблеми са тези с осем дюзи (4 директно впръскване и 4 пред камерно) - напр. Toyota Corolla 2.0 Hybrid и VW 1.8TSI/2.0TSI. По този начин се намалява нагара по клапаните, по-малко бензин в картера и по-чист ЕГР. Също така на някои от тях не ми трябва GPF (gasoline particulate filter). И на последно място - разход на гориво. Постигнатия от мен среден разход на нафта от 4,3л/100км за 80 000км за около 2,5г употреба в парично изражение е почти равен на паричния разход на газ-бензин (пак от мен). С един резервоар нафта минавам 1000км, а с една бутилка газ най-много 400км. Газ в Дания - няма, в Австрия - около 15 станции, и т.н. А и средния (6,61 l/100km съгласно spritmonitor.de) и минималния разход (5,55 l/100km съгласно spritmonitor.de) на Honda Civic 1.0 VTEC не може да ме впечатли. Затова избирам да изчакам хибридния Civic XI.
-
1 точкаМога да кажа, че срещу мен бе използван такъв запис. Аз че бях виновен - бях, но не съм и спорил. Просто лицето от КАТ видя, че онзи имаше ДВР, отиде при него за около 5 мин., върна се и каза, видях кой е виновен, разберете се по между си, или ще има акт... ДВР-те ще станат и тук веществено доказателство в един момент, дано не чакат да стане нещо непоправимо за да гласуват такъв закон, както става с повечето хубави промени. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка1.2. Шумоизолация. Като взех колата, всеки път, когато карах в дъжд, имах чувството, че имам отворен прозорец или врата на багажника. Толкова силно се чуваха пръските от водата в калниците отзад. А и като цяло си беше шумничка колата. Отделих няколко дни от живота си, но разглобих целия салон от-до, и положих слой битуумна лента (Bituself) по целия под - от гърба на двигателния отсек до края на багажника, както и по калниците и страничните панели отзад. На вратите положих на външния слой ламарина, както и на вътрешния. На всички кори пък сложих слой К-флекс. Така и така бях свалил целия под, ами го и изпрах, че не знам кога ще му се падне пак. Ето снимки от процеса:
-
1 точкаИмаш да смениш комплект гарнитура капак 25 лева 1 гарнитура витек клапан 32 лева 2 гарнитура витек клапан 18 лева О- пръстен делко 0.50лв до 2.40 лева И ще забравиш и няма да се чудиш , и е работа за 30 минути .
-
1 точкаЗдравейте! Капков тест 8 - 8040км. 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-145040. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8040км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-16.05.18г. 8.Мото часове, около 240 9.Изразходвано гориво-около 720 л. пропан бутан и 110 л. бензин А-95. 11.Несливаемият остатък е прецизно изсмукан,както подкапака на клапаните,така и от картера. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 11.Доливане няма,няма разход на масло. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен Mahle original 14.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 7-8 пъти до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 15.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,12мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Развитие до сега: Мисля,че мобила достойно издържа тези 8000км в тежък режим,че даже има ресурс за още поне за 2000 гледайки хронологията на трупане на мръсотия.Въпреки,че вчера го смених,бих искал да чуя и компетентно мнение. Искам да отбележа също,че след старателно изсмукване на несливаемият остатък от картера и под капака на клапаните с помпичка,успях да събера това количество,което отговаря и на новоналятото.Около 4,3л. +100мл.на земята.
-
0 точкиЗдравейте колеги! След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда... Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда): Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиСледите се пастират, ако лака не е до дъно. Боядисването с преливане, е когато се прави частично нанасяне на боя, върху предварително подготвена и добре изшкурена зона, като преди нанасянето на боя, се пръска с грунд, или шприцкит. Трябва да се зястъпят на мъгла Старият и новият лак. След добро изсъхване се пастира зоната на застъпване. Трябва си малко практика или да се види.
-
0 точкиhttps://www.ams.bg/content/top-10-v-sveta-fakti-bez-komentar-031689 4-то и 5-о места.
-
0 точкиЕ то да нямаш 100% сигурност не е добър аргумент за това да не те е грижа откъде купуваш. Още повече Кастрол масово се фалшифицира, а не е единствено и неповторимо масло. Просто внимаваме с магазина и/или сменяме марката с друга поне толкова добра, но не толкова популярна, с цел намаляне шанса за менте.
-
0 точки
-
0 точкиПолицай спира шофьор и го пита: – Какво имате в багажника? – Половин прасе. – Живо ли е?
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря колега. Това в началото го видяг. Питах понеже 240 умни глави ежедневно творят закони и може би нещо се е променило. Началните постове са преди близо две години.
-
0 точкиОще в първите постове,назад в темата е уточнено,че не може да се разчита, изцяло на тях в съда!
-
0 точкиТази трябва да е последната такава кола, останала на пазара и да искаш точно такъв модел, за да я купиш нея, еле пък на тая цена! Тя нищо си няма милата - нито фарове ксенонови, нито светлини за мъгла (дори да не ги ползваш - някак по-красива е с тях), нито кожен салон с електрически седалки, нито премиум-саунд-система... Трябва да е напълно в безупречно състояние и може би ще си заслужи обявената цена, но с тоя ляв калник, който изглежда все едно го е дъвкал тигър, и бронята отзад в дясно - като преживяла неравна битка с бетонно колче - за мен лично изобщо отпада като вариант за покупка. Взирах се много, за да забележа някъде парктроника (сензорите), но не успях. Би трябвало да е Евро-4, ама това е само предположение. Давай следващата.
-
0 точкиАз пък снощи забелязах нещо необичайно - на едно критично място, където всички си паркират на принципа "щом има и други, хайде и аз". Няма значение, че е на по-малко от 5 метра от 2(не едно, а две!) кръстовища, че е на завой, че е в лента за движение на двупосочна улица, та на това място забелязах да има наложени глоби на неправилно паркирали коли в късните часове на вечерта, около полунощ. Прилагам линк към мястото, уличката отстрани на площад Гарибалди в София, където "Ангел Кънчев" свършва: ЛИНК И ето наложената глоба, залепена на шофьорското стъкло на паркиран автомобил, в 22:20 часа: Честно казано - изкефих се, защото по тези улички вечерно време е страшна анархия, всеки паркира както му скимне и тича отпред на "Витошка" да се тагне от някой от аквариумите там. Завиването е много трудно, често става с качване на задните гуми на тротара, а на места - невъзможно без допълнителна маневра "назад". Специално пък на това място направо е безумие да си помислиш да паркираш. Присъствал съм на случаи, в които и от двете страни на релсите се натрупват по 4-5 коли и никой на никъде не може да продължи. Следват едни клаксони, едно псуване, едно слизане от коли, заплахи... с две думи - КУЛТУРА В ДЕЙСТВИЕ. Та колеги, паркирайте така че да не пречите, моля ви! "Няма къде" не е оправдание за дебилно паркиране.
-
0 точкиАко навъртате доста километра, броячът отчита в км, ако колата се кара по малко, броячът е във време.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване
-
0 точкихм... сигурно стават и за отслабване, ако ги пиеш... ъъъъ... не знам какво един нормален човек може да каже за тия двамата с баща му ( проф. Христо Мермерски) ... издаваха някакви книги за здравословно хранене. Правеха хапчета по едно време, от тия магичните дето се отслабва от тях... сега са на масла за двигатели с вътрешно горене. Ами развиват се хората... ето едно интервю: https://www.bloombergtv.bg/video/yonko-mermerski-za-zamarsyavaneto-ot-elektromobilite-i-kolite-s-dvigateli-s-vatreshno-gorene Доста неща , които каза ,са верни между другото. Идеална среда за въвеждане на новия продукт ми се струва... хехе
-
0 точкиАвтора на темата съм му дал ръководствато на Хонда и сам ще си реши какво да прави.Ако съединетеля е за смяна ще губи мощност в баирите или ще придърпва.На дървен философ и господ не може да му помогне.Тая регулировка не променя нищо в работата на съединителя,пък ти не 100 -200 пъти бърникай там и си мисли че променяш нещо.Производителя е дал хода на педала с 4 размера.Кой си ти да казваш кое е долу и кое горе?????
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00