Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.11.2019 in Мнения
-
2 точкиЗащо никой не каза за ламбда сонда? Ако горивните смеси не са изобщо в ред ще имаш прекъсване в много цилиндри.И не е задължително да хвърля код и за нея. Гледате на диагностика волтажа или , ако е широколентова, съотношението въздух гориво... аз това бих проверил на прима виста. Може сензорът да е задръстен с продукти от изгоряло масло, което знаем, че тоя мотор си го прави
-
2 точкиВладо, вероятно това е отговорът на въпроса ти, ако е въпрос : "В наше суровое время, когда многие популярные бренды подделываются, Eni в этом смысле имеет выгодное отличие, ввиду того что не популярно - подделок на него нет. Оно и так оригинальное стоит на прилавках пылится его никто не покупает. Так что можно спокойно выбирать любое масло этого бренда и лить многие годы. Обезопасив себя этим самым от подделок. "
-
2 точкиЕдно много добро предложение за всички бензинови двигатели, които са предназначени за употреба на ACEA A5/B5 - Eni i-Sint tech 0W-30. При актуална цена на маслото от около 30€/5л е може би най-доброто в момента като отношение цена-качество на пазара. Повече информация - https://www.oil-club.ru/forum/topic/38983-eni-i-sint-tech-0w-30-свежее/#comments
-
1 точкаСъвет само, не купувай излишно части които не ти трябват. Заводите нямат да спрат да произвеждат а и ОЕМ части винаги ще има. Предполагам, че няма и да векуваш с тази кола
-
1 точкаЕто ги монтирани.. Преди първия реглаж заден мост. Ще правиш два реглажа, заради това че новите тампони омекват.
-
1 точкаОткъде бихме могли да се сдобием с такова? С някаква сигурност за произхода?
-
1 точкаА.....забравих за болтовете за глава - и те бяха сменени - мисля, че бяха към 30 - 40 лв. Въреки направения ремонт, не съжалявам за избора на точно този автомобил - доволен съм. Само за информация - смених и компресора на климатика за около 700 - 800 лв. В рамките на година съм изминал около 20 0000 км. Като недостатък мога да отбележа сравнително големия (в сравнение с предишната ми кола) шум от движенитето/сцеплението на гумите (с асфалта). Затова, моят съвет е - избирайте възможно най-тихите (които шумят най-малко) гуми. Това ми е 4-тия автомобил - предишните бяха Рено 19 (купих я от Австрия), Фиат Темпра (на бензин, купена в България), Мерцедес 124 (бензинова, купена на 140 000 км. от представителство на Мерцедес в Австрия) и Ходна FR-V (купена от България). От всички автомобили, най-комфортно возене имаше най-старият - Мерцедес 124. С него изминах около 120 000 км. - дал съм много малко пари за ремонти, като нищо по основните възли (двигател, скорости, радиатор, съединител) не се развали. В обобщение - за автомобилите които купих от Австрия не се налагаше да се прави ремонт след закупуването им, за разлика от тези, които купих от България!
-
1 точкаАз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно. Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно.
-
1 точкаРазбира се, че не е тайна! За поръчаните части (комплект оригинални гарнитури, включително гумички Honda 06110-RJH-000 + семеринга Honda 91213-PE1-722) от amayama, с доставка, платих около 280 лв., като върху тази сума платих мито, което, всъщност представлява ДДС и 10-15 лв. за обработка от Български пощи - т. е. около 350 лв.; За комплект сегменти (компресионни и маслени, марка RIK) - около 120 - 130 лв.; За водна помпа INA - около 30-50 лв. (не съм сигурен дали това беше точната цена); За всички ремъци (два или три) и ролка/лагер (всички марка Continental) - около 200 лв.; Комплект биелни лагери (мисля, че бяха Motrex или нещо подобно) - около 35 лв.; Антифриз (5 л. оригинален на Honda) - около 65 лв.; Комплект оригинални иридиеви свещи за газ NGK - около 130 лв. 4 л. масло за разработване на двигател (RAVENOL Break-In Oil SAE 30) - около 60 лв.; Смазка за/при ремонт на двигател (AMSOIL Assembly Lube 0,118 L) - по-малко от 15 лв. Приблизителна обща стойност на части - 1 000 лв. Труд (в провинцията, от мой познат, който ми е и комшия) - около 300 - 350 лв. За ремонт на двигател в Бултрако и Мотобокс, казаха, че цената на труда е около 500 лв.
-
0 точкиЗдравейте колеги! След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда... Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда): Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиПросто колата трябва да я види някой на който не му е за първи път.
-
0 точкиНапример от тук - https://bundf-schmierstoffe.de/epages/c110a8c1-fbb6-45ee-b256-7c407828ae8d.sf/secd6af807e76/?ObjectPath=/Shops/c110a8c1-fbb6-45ee-b256-7c407828ae8d/Products/100893 или ebay, amazon... или пък - https://automasla.bg/ https://transoil2008.com/bg/
-
0 точкиАз благодаря за съвета, но опит знам, че тия чарколяци, като лагери, биалетки, съединител, верига(ангренаж), все изтропват, когато най малко очакваш. Тогава купуваш нещо незнайно, скъпо и на бързо, щото колата ти трябва. Тази кола ми харесва и ме устройва и не мисля да я сменям скоро, дърт съм вече и ми мина мерака да менкам колите на половин година. А пък и като видиш червената табелка на кашончето( това явно е фетиш за мен) и цената за лагера е 20 пундака, на съединител 100, направо чупя всички прасета в къщи. Тези който са при мен са NSK.
-
0 точкиПроблемът, е че клипът е за американски акорд. За европеец беше по-друга гимнастиката. Правил съм я преди година-две, но не помня точно кое, как.
-
0 точкиЗдравейте колеги! Аз имах същия проблем със VSA system check след проблем със ABS сензор на предно ляво колело. След смяна на сензора с нов остана да свети триъгълник и след около 200-300 метра каране светваше VSA system check. Майсторът при който ходя не можа да изчисти проблема той има Delphi програма която не можа да направи обучение на системата. Грешката беше точно 84-1(sensor logic failure) . Методът с кламера и при мен не сработи и прибегнах до покупка на четец за хонда с който да си обуча системата. Прибегнах до това решение защото аз живея в германия а тук в Хонда само диагностиката е 100 евро за обучението сигурно се плаща допълнително. Та поръчах си това http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html HIM( honda interface module) с него пращат и HDS (Honda diagnostic system) което е програма за диагностика. Трябва ви лаптоп с Windows 7 незнам дали работи и с 10 но аз имам точно със 7. След като закачих системата в колата дълго гледах като теле защото апарата е от китай и не върви в комплект с никакви обяснения освен как да си инсталирате програмата. Накрая реших да изтрия грешката и да видя какво ще стане. След като зададох да изтрие грешката програмата ми каза точно и ясно какво да правя (не пипай педалите, завърти волана в неутрално положение, върни ключа в позиция 1, сега позиция 2) и след като изпълних указанията позицията на сензорите беше занулена а триъгълника изчезна. Незнам как е с Lunch от това което гледах в нета установих че ми трябва някой от 600-700 евро с другите едва ли става а HIM е само 92 евро но е само за хонда. (само да кажа чаках почти месец за доставката)За мен беше по добрия вариант да си купя уред за диагностика отколкото да си хвърлям парите за диагностика. Самия апарат като изпълнение с китайска му работа изглежда напълно сбъркан но си струва писал съм ревю на сайта кое не е наред и кое е ок ако решите да си го купите прочетете ревюто.
-
0 точкиМоже някой вече да го е гледал, а други да не са, за това ви напомням чрез трейлъра, макар че по него да се съди за филма е все едно книгата да се преценява по кориците. Ще добавя само че е по "действителен случай": https://automedia.investor.bg/a/2-novini/40162-koy-e-ken-mayls-istinskata-zvezda-ot-ford-sreshtu-ferari?i=10#article-gallery Като ви гръмнат ушите и ви протекат очите, ще си спомните защо обичате колите. Най-рано финишира този, който спира най-късно и не "изцежда" всичко постоянно, а намира момента.
-
0 точкиЗдравейте, аз също останах с един ключ и си купих ключ от ebay с чип ID48, който е за моя Акорд '05. Опитвах няколко пъти да обуча дистанционното на новия ключ, както е показано на видеото, но не се получава. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Изпълнявам същите команди както е указано, но не се получава? Прикачени са снимки на ключовете.
-
0 точкиМъж и жена решават да си купуват Рено. Обаче не им стигат 1000 лева. Поумували, поумували, и се сетили, че мъжът има доста заможна съученичка. И решили, мъжът да поиска от нея 1000 лева. Отива той, връща се и казва: -Жена, ще ни даде. Ама първо иска да преспя с нея... Жената не мислила много. Колата убава, мъжът грозен... Пущила го. Прибира се нашия, носи 1000 лева, а тя го кара да разказва. И той почва: - Вечеря, малко пиене и у одъра. Таман да почнем, тя извади отнекъде една пчела, тури я на оная ми работа та ме ужили и почнахме. Та допреди малко. Жената, да не изпусне, напълнила вечерта една кутия с пчели, легнали, тя извадила една та го жилнала и кат почнали... На заранта тя се опъва блажено, мъжът става и казва: - Отивам за Реното. А тя: - Кво Рено те гони, бе!?!Кошери ще купуваме!!! КОШЕРИ!!!
-
0 точки
-
0 точкиЕдна туристка се връща от море в България. Сяда във влака, пали цигара, размечтано си спомня и кръстосва крак върху крак. Единият крак казва на другия: - "Радвам се, че след 15 дена отново се събрахме!"
-
0 точкиЗдравей колега, Аз сложих такива носачи отзад, сега сходимостта е по заводските данни. Естествено сменяш и тампоните, дори смених тези които дойдоха с носачите с по-добри. Тези носачи тук не ги намерих, поръчах ги през сайт отвън. Смених носачите заради износването на гумите отзад, но най-вече заради шума от гумите. Сега всичко е наред.
-
0 точкиСледвай при избора на гуми всяка една цифра препоръчана от Хонда ,каито са размер ,теглови и скоростен индекс. Виж налягането на гумете пренадути вози като каруца,свалянета на височината на гумата също води до некомфортно возене. Имай впредвид че по бензиностанциите не са верни манометрите,хубав такъв не е скъп. Евтина гума няма нищо общо с такива от високия клас като возия. Взех си нови зимни гуми,казах на гумаджията че налягането при мен е 1.8-1.9 той ми каза че съм луд,но аз казах да ги направи така. Всичко Ок като си мисля че ме е послушал, и се започна всяка микро дупчица по пътя су усеща,край викам ще връщам гумите,но минах през едни автоаксесоари трябваха ми нови стелки и си взех и един манометър. Ехааааа гумите на 2,5 м.......му за малко не върнах гумите,сега всичко е наред и комфорта се върна,но няма как да стане като на мерцедес.
-
0 точкиСъжалявам за техническата грешка - колегата по-горе е прав! За една година съм изминал около 20 000 км., а не както е написано по-горе ( 200 000 км). Ако някой чете този пост и се чуди дали да си купи такъв автомобил - хубав е, препоръчвам го "с двете си ръце" (6 използваеми места, широк, според мен здрав, със сравнително голям багажник, супер устойчив на завои, лесен за управление, с нисък разход на гориво. Не се уморявам при дълго пътуване). Като малък недостатък - по-некомфортна возия и повече шум (от сцепление на гумите с асфалта и при високи обороти на двигателя) в купето от стария ми Мерсецес 124. Също като недостатък - със сравнително малък просвет/клиренс (мисля, че е около 15 см по каталог).
-
0 точки
-
0 точкиИзисква се италианския номер на колата(Targa) - има го в талона. В сайта на "Tipo veicolo" се избира "Autoveicolo", в полето "Targa" се въвежда номера на колата(формата е "XX123XX") и накрая съответната Captcha. След това се избира "RICERCA" и ако имаш късмет излиза дата и съответни километри към съответната дата. Някой ми беше казал, че това е система в която се записват километрите при технически преглед.
-
0 точкиХодих с един познат преди 1-2 седмици. 1. Колата е внос от Италия и е на много километри и си личи по салона(проверихме я в https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione и излезе, че е била на 305 хиляди миналата година). 2. Огледалата за задно виждане са изгорели(кафеви в периферията). 3. Свети лампата за VSA-то. 4. Малкия дисплей премигва. Ако проблема е същия като на акорд се решава лесно. Човека от автокъщата е отзивчив и ще се съгласи за оглед в сервиз ако се наложи.
-
0 точкиКато ги видя тия превъртяни километри и кво да коментираме..примерно,че задната броня е пребоядисвана или,че свети някаква грешка на едната снимка. Ако няма да си я вкараш ти от швейцария или германия проверена кола със сервизна история,по добре си вземи оттук някоя регистрирана и обслуженa.
-
0 точкиВъпрос към Колегите които карат Cr-v след 2012 откъде си закупихте гумени стелки и леген за багажника.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00