Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.10.2019 in Мнения
-
3 точкиИзвън темата - зарядното на ЛИДЛ си е доста добро, от гледна точка на принцип на работа и логики, особено новия модел с дисплей. Напълно автоматично е, има си защити против объркване на поляритета, работи по схема CC-CV, което е най-правилното (а не като "старите", които са или по CC или по CV и трябва постоянно да го следиш с допълнителни уреди), не допуска кипене, имаш избор на режими на зареждане с по-голям и с по-малък ток. Втората опция е за малки акумулатори (за мотоциклети и подобни), но ако се приложи на голям - води до бавно и сравнително по-добро зареждане. Вече проблемът е дали са използвани хубави компоненти за сглобката и дали охлаждането му е реализирано добре. То в пластмасова кутия не знам доколко може да е добре, ама... Същите зарядни, само че с надписи Бош сигурно са над 100 лв. Това на ЛИДЛ за 30 лева и 3 години гаранция е чудесен избор за домашна употреба. По темата - колега, какви очаквания имаш от този акумулатор за издържливост при твоя начин на употреба? Аз от известно време карам с акумулаторите на Берга, серия POWER BLOCK, които един от търговците предлага с почти 3.5 години гаранция, което за моя начин на ползване е напълно допустимо. Всъщност това ми беше водещо при избора, пък те се оказаха добър избор. Даже предпоследния ми издържа 5 години, но го смених с нов, защото по това време на годината започна да слиза под 10 волта на палене (на 2-киловатов стартер). Ако го бях помъчил, може би щеше да устиска още една година. Преди него имах един Ексайд, който на 3-тата година слизаше под 8 волта при палене.
-
3 точкиЯвно е зидар точно поради тази причина. Мнозина интелигентни люде са избягали от професионалното си образование, за да не гледат и участват в нелепици и разправии с еволюционно по-низши началници. Затуй сме на тоз хал.
-
2 точкиНа отворен багажник се огледай за пластмасови капачета, сиви на цвят, леко елипсовидни. В горния край имат място където с отверка можеш да натиснеш и освободиш капачето. Тези капачета покриват болтовете които държат целия стоп. След като ги свалиш, размърдай стопа леко нагоре и той ще излезе целия. Така и така ще ги сваляш, виж и крушките на мигачите, че обикновено оранжевата боя е паднала от крушките и мигача става бял. От опит - смениш ли на единия стоп, до месец два ще трябва и на другия. Така че ако имаш време, смени крушката и на другия стоп. Поздрави
-
1 точкаДани, За съжаление повече от година не се занимавам "активно" с масла и вече не съм много „в час/в крак“ с материала. Просто не ми остава никакво време . Но... принципно и много накратко/грубо казано, този CAS номер - 64742-30-9, кореспондира с т.н. GAS OIL(s), една от отделящите се фракции при преработката на суровия петрол. Съвкупността от различните отделени фракции при преработката на суровия петрол бива наричана „petroleum process streams”. Ето описание: Gas oil streams (тези фракции) are produced either by atmospheric distillation or by secondary processing of the materials derived from the vacuum distillation of the residuum from the atmospheric distillation of crude oil. Т.е. по всяка вероятност това е минерално масло, както в описано и самия MSDS-а . П.С. Само да допълня, че MSDS-a е от 2016 г. и има голяма вероятност вече да не е актуален - Равенол е бърза и много гъвкава компания, както знаем .
-
1 точкаКолега ACID BURN от това, което си написал горе се доказва че ферари не са само мит в автомобилния спорт. Отбелязал си най важните неща,като добри инженери,постоянство на пистите,подиуми! По скоро би било добре,да кажеш,кое му е лошото на ферарито..?
-
1 точкаБизнес по български му викат - вместо да се опиташ да задоволиш клиента и той пак да дойде, да ти доведе още трима - цакаш го и гледаш да му вземеш още 13 лева отгоре, пък дали ще се върне - с него, без него - все тая!
-
1 точкаТова, че няма индикация има и своята добра страна - с изключение на мигачите, можеш да подмениш всички останали лампи с LED-такива, а ако са по-качествени - забравяш за случая. То и на мигачите става де, ама или с ония измислените товарни резистори, или евентуално по начина, по който съм го излекувал на Акорд 7 Ако има нещо, което ми харесва в тоя модел - то е точно това - че няма индикация за изгорели лампички и замяната с LED-лампи е добра алтернатива, особено ако се търси дълготрайност на труднодостъпните места. като изключим стоп-светлините, всички останали могат да се проверят за по-малко от минута с една обиколка на колата. Обаче сигурно 50 % от колите по улиците имат най-малко по една неработеща светлина - дали габарит, дали фар, дали мигач, а светлините на номера изобщо не ги включвам, там положението е сигурно 9 от всеки 10 коли имат поне една неработеща светлина на номера. Тия пък, дето не им светят една или две къси и карат направо на дълги - въобще да не коментираме, пълни дебили. Толкова ли е трудно да си поддържат колите в изправност поне за най-елементарните неща? Извинете за отклонението, моля!
-
1 точка@Restless Благодаря за въпроса! Изхождах на прима виста от факта, че е обявено за "полу-синтетика". Има и друго като ориентир при Равенол. Лимонено - жълтите туби са минерални масла. Сивите са "полу-синтетика"(т.е. минералка с добавки хидрокрек и др.), а в златистия цвят са другите (хидрокрек, РАО и т.н.) Постарах се да намеря msds: https://elit-oil.io.ua/files/0001/31/00013193.pdf В секция III Основа: Минерално масло. Субстанции: 1. CAS No.: 64742-30-9 в концентрация 5–15 Wt % (Distillates (petroleum), chemically neutralized middle). A complex combination of hydrocarbons produced by a treating process to remove acidic materials. It consists of hydrocarbons having carbon numbers predominantly in the range of C11 through C20 and boiling in the range of approximately 205°C to 345°C (401°F to 653°F). Това дори не е хидрокрек! Не са "hydrotreated", а "chemically neutralized" петролни дестилати... Моля emod да поразясни малко! 2. CAS No.: 93819-94-4 в концентрация < 1.5 Wt %. (zinc bis[O-(6-methylheptyl)] bis[O-(sec-butyl)] bis(dithiophosphate). Това е ZDDP. Естерите не са посочени в msds-а, но щом ги има в наименованието на маслото, значи трябва да присъства някакво количество...
-
1 точкаТц, Сервиза не е след втората смяна на масло. Преди сервиза се прави полиране на дисковете. Може и в домашни условия, може и в сервиз. След полирането пак смяна на масло и ако тогава пак не е добре се отива на ремонт.
-
1 точкаПодобен случай имаше и при един приятел. При първата смяна на маслото замлъкна за малко след, което започна да си ромоли при завъртане на волана на макс в движение. Предприе се веднага второ опресняване на маслото и всичко заспа.
-
1 точкаИмам. Ето едно от тях >Уважаеми господине, пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен “неодоценяване на обстоятелствата”. > Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще ви удовлетвори. По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се 6 етажна сграда. Когато приключих с работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които както след това се оказа , са тежали около 230 кг. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда. Слезох долу, застопорих, въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 кг. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрешнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също токова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, както са описани в т.3 от доклада за инцидента. Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Отново ви приканвам да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. > Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена. > Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак изгубих присъствие на духа и съм пуснал въжето, и единственото, което можах да правя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започна отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стовари върху мене.Това обяснява и двата счупени крака. > Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса ви. /Случаят е действителен/
-
1 точкаМинералка + хидркрек+естери и пълен пакет ZDDP - Full SAPS дет му са вика... Интересно би било за мен, ако се продаваше за около 4 - 5 Евро/литър. При тая цена, дето са му праснали, резко ме губят като купувач. П.П. Между другото, не участва в акцията 4+1! Ето тези участват: https://www.ato24.de/en/car/ravenol-4-1-action.html
-
1 точкаДа този отдушник е в гумен маркуч хубаво е всеки да провери дали е цял за да знае може ли да гази в вода. на 3 тата и последната снимка се вижда къде завършва в купето и може би по този начин да няма как да влезе вода. Общо взето това е нивото на газене съобразено с това къде завършва маркучето като се натовари и идва до праговете.
-
0 точкиЗдравейте, колеги! Поводът да се регистрирам във форума е, че възнамерявам да закупя нова Honda Civic Sedan 1,5 Turbo, бензин, CVT. В момента карам Toyota Corolla E17. Хондата много ми допада. Знам, че сглобката е турска, но при днешната глобализация нямам предразсъдъци относно това (и тойотата ми е сглобена в Турция, а не съм имал никакви сериозни проблеми). Не съм тествал колата, но някак си съм сигурен, че ще ми допадне. Огледах я подробно на автосалона. Като се разчетох, разбрах за проблема, който е характерен за този мотор, известен като "Oil dilution" или смесване на бензина с маслото, поради недостатъчно изгаряне, особено на студен двигател. Видях и темата за този проблем във форума. Истина ли е, че вината е в инжекторите и че само софтуерно може да се коригира? Моля, в тази тема, собствениците на конкретния модел (1,5 турбо) да споделят своя опит: - Наличен ли е проблемът при тях? CVT или ръчна е скоростната кутия? И при двата варианта еднакво ли е застъпен проблемът? - Какъв е стилът им на шофиране? Какво разстояние изминават (пътували ли са на дълги разстояния в чужбина например)? - Какъв е пробегът на автомобилите им в момента? - Вярно ли е, че заради този проблем, гаранцията вече е 5 години или 150 000 км? Бих искал да знам, въпреки този проблем, мога ли да разчитам на тази кола? Да се кача и да стигна до Мюнхен например, да я натисна по аутобана, без да си мисля, че ще смеси бензин и масло и ще ми трябва репатрак? Между другото, имате ли представа къде е произведен самият двигател - някъде четох за UK, а скоростната кутия (CVT) в Япония, но не съм сигурен. Благодаря предварително на отзовалите се! Кара ми се тази хонда и колебанията ми са свързани само с този проблем. P.S. Сега чета и за генерален проблем с климатика. Не съм сигурен дали компресорът е дефектен. Нека колегите споделят своя опит. Това е целта на темата.
-
0 точкиCARPERA, цената на акумулатора и тук и в Англия и навсякаде е една и съща. Понеже бях питал от чист интерес за мен си, разликата е точно x2 в полза на ОЕМ. Даже по-евтино ще е от Бултрако точно заради това което и ти си написал а именно доставката. Берга, Варта и тн.. все добри марки са точно 1/2 от цената от ОЕМ-ският та даже и повече от 1/2 надолу. Ако върнеш и твоят, става още по-добре
-
0 точкиЕто ТУК Кликваш на Risk and Safety Statements - Т, 45 и 53-45.
-
0 точкиВ MSDS-а това е дадено като максимум 15% добавка. Иначе базовото масло е минерално. Води се: "химически неутрализирани петролни дестилати" каквото и да значи... Да, така е. Но с оглед на продукта, като такъв (конкретно това масло), едва ли ще са променили нещо кардинално в него...
-
0 точкиЧак обир,не бих казал,получих и отстъпка,с която акумулатора стана на европейска цена,а не българска. Никой на сила не ме е пратил там,спазват си ценоразписа. Както казах по горе живи и здрави!
-
0 точкиЗа злобата съм съгласен. Реших просто да споделя мнението си. Опитвам се да бъда обективен. Аз съм фен на Хонда преди всичко, но се стремя да не съм фанатик, който се събужда и заспива с мисълта има коли има и Хонда. В крайна сметка зад материалните неща стоят хора. Хората правят материалните неща да имат дух. Материята е нищо, ако го няма човека. Говоря за колите в частност. За лошото - не мога да кажа. За това, което не достига на Ферари е допускането на едни и същи грешки заради емоция. Конструктивно колата не е достатъчно добра спрямо Мерседес и дисциплината не е тази, която немците имат. Поне аз това като зрител мога да кажа. Това е моето мнение, което може и да изтриете. П.П.: Ако Льоклерк продължи с това темпо скоро обаче само заради пилот Ферари ще печелят повече. Да видим. Борбата вътре в отбора на Ферари ще бъде много по-тегава от тая на Мерседес. Хамилтън е категоричен, Ветел обаче не е.
-
0 точки
-
0 точкиАз смятам, че Ферари са легенда, защото не е имало конкуренция. В случаите, в които е имало съревнование между немски и италиански инженери немците са били най-отгоре. Историята го показва. Илюзията, че Ферари са каймака на колите идва от изкуствено създадената репутация. Много на брой победи и постоянно явяване в шампионата на богатите после преобразуван на формула 1 няма как да не изгради такова съзнание в децата и възрастните. Да, определено Ферари имат много добри инженерни решения във времето, но моята теза е че най-добрите автомобилни инженери са немците и японците. Втората школа е минималистична в смисъл, че се опитват от ограничен или малък ресурс да постигнат високи резултати, докато немците добавят повече ресурс в едно решение, за да постигнат високи резултати. А за това съм напълно съгласен. С баща ми в началото на годината направихме нещо като бас. Той твърдеше, че Ферари печелят, Мерседес са след тях, а РБ-Хонда са някъде 4-5-ти в класирането. Така е всяка година от 2015-та година насам. Всяка година накрая ония нещо бил направил, пък те са пр**али Ветел или някви такива. Да става забава и басове да се правят.
-
0 точкиЧестно казано за някои неща не знам защо е нужно да са оригинални. Като оставим манията за ОЕМ части в което няма лошо то има 1 куп добри производители на 1/2 по-ниска цена. За времето в което се ползва оригинален акумулатор може да се сменят 2 други и човек ще кара постоянно с нов акумулатор. Предната Varta я изхвърлих след 6 години ползване като нито 1 път не ме беше оставила да не запаля. Говоря за бензинова кола но все пак
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (39.96 + 12.95 )*0,95*1,9675 = 98.90 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД R Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиЕдин си пуши на терасата, обаче долу има някаква кавга и се навежда, за да види по-добре. Нещеш ли, се прекатурва през перилата и пада от 3-тия етаж. Губи съзнание, а кавгаджиите го наобикалят, но след минутка се свестява. - Пич, кво стана ве? - Не знам, вие кажете, аз сега идвам.
-
0 точкиС фунията нищо няма да объркаш освен да обезвъздушите системата. Ето пак да потретя тук в постнатата от мен тема е написано всичко колко и да къде трябва да е антифриза. Прочети темата колега и всичко ако е така както е описано в нея си Ок. Първо се увери че имаш изправна капачка,и направи антифриза на МИН в разширителния съд. После както написах при загрял двигател развърташ капачката на разширителния съд и без да вадиш маркучето от антифриза в него гледай,балончета не трябва да има при изправна система.
-
0 точкиЕмо на този зидар ми прави впечатление, че коефициента на интелект е по висок от половината с висше образование и на целия политически елит в България.
-
0 точкиНе помня къде четох за турски акумулатори(мутлу)много ги хвалеха,не обърнах внимание на това тогава но вчера разбрах че баща ми кара 8-ма година без никакви проблеми с такъв и се втрещих😀
-
0 точкиНадявам се да прочетеш написаното от мен преди да сложиш фунията. Охладителната ти система е перфектна, нормално е след като на студен двигател е на максимума при напълно загрял да се напълни цялото казанчето, без да изхвърля антифриз през капачката му. Фунията се използва за по бързо обезвъздушаване и нищо друго. След като вдигнеш оборотите на двигателя на по ниска предавка и веднага се охлажда, това значи, че нямаш проблеми с двигателя. Проблема е някъде между радиаторите и вентилатора. Карай си така до следващото лято и тогава започни да търсиш проблема.
-
0 точкиОбаждане в оторизиран сервиз на BMW... - Алоооу, на таблото ми започна да мига една зелена стрелка! Да идвам ли за диагностика? П.П. Като гледам положението по улиците, май на всички оторизирани сервизи им прегряват телефоните с такива обаждания...
-
0 точкиЗдравей Чавдаре! Бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1 x 5L. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: Honda Antifreeze Type 2 - 2 x 3,785L. Стойност на поръчката: (45,65 + 2*29.99 )*0,95*1,9675 = 197. 44 лв Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: лично в кв. Драгалевци
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00