Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.09.2019 in Мнения
-
3 точкиВтора проба Amsoil SS 5w-30 1) Автомобил – Honda Accord CL9, k24a3 2008г 2) Масло – Amsoil Signature Series 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 227 200 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата ~ 7000 км; 6) Цикъл (магистрала/извънградско/градско %) – 24/56/20; Цикъл 6000-7000 20/65/15; 7) Средна скорост - 47 км/ч; Средна скорост 6000-7000 - 56км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Април - Август 2019; 9) Моточасове – 147; Моточасове 6000-7000 ~ 18; 10) Изразходвано гориво - 580л. Лукойл 95; 11) Kтм = (580/ 4.5) = 128.8; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател - 30 минути извъградско, 11-12 минути след гасене и се е сушила 20 часа на стайна температура с климатик; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.5л; 14) Доливане на масло – не е правено. Разход на масло има 50-75мл в периода 6000-7000км. 15) Предишно масло - две смени с Ravenol 5w-20 SFE имах разход до 300мл който започваше след 4000 км, преди това 10w-40 на 20к в Швейцария две смени, преди него 5w-30 пак на 20к или година; 16) Други – въздушен филтър KN панел не съм го чистил >20хил. км, всичко друго по колата е налично и работи; 17) Капката е скенирана с копирна машина HP на 600dpi; 18) Режим на експлоатация - през седмицата 4-6км градско и 10-16км извънградско в посока, извънградско и магистрали почти винаги с 3-4 човека в колата и климатик. Имам и км по черни пътища покрай водоеми и горички, общо взето от всичко има. 6000 км 7000 км
-
1 точкаТрябва да е от гедоре ,малко.Имам такова.Предпазен пръстен да не се дере рамото при въртене на камъка.Често пада при смяна на камъка.През отвора минава четириграма на който се слага камъка. Може и да не е това но на такова ми изглежда.
-
1 точкаСпоред мен и лекият режим помага, 2 студени старта на ден, много малко преходи под 10км, без тежки задръствания и продължителна работа на място.
-
1 точка
-
1 точкаМоже би тампоните на мотора, или предпазна ламарина по изпускателните тръби.
-
1 точкаВиж дали не се е извадила гофрираната тръба в която наливаш водата. Тя е закрепена на гърловината на казанчето, но се вади при невнимание. Казанче току така не се пука, особено ако е станало сега и не си имал удар в предна дясна част на колата. Моята е имала и е леко смачкано, но не тече и така си го карам вече 4 години.
-
1 точкаСамо с уточнението, че такива стойности трябва да има с включени светлини, вентилация на 2-3 чертички и обороти на двигателя поне 1500. При празен ход и без никакви консуматори нормалното напрежение е 12.4-12.8. Затова такива модули, следящи напрежение, са несъвместими с тези коли. @gmarinov Струва ми се, че си направил ремонт, от който може да е нямало нужда и ако двустепенното зареждане ти работи нормално, модулът за светлини ще продължи да си гасне или изобщо да не пали. Дано поне лагерите да е сменил. https://www.google.com/search?q=honda+dual+mode+charging+system http://cf.linnbenton.edu/eit/auto/krolicp/upload/Honda_ELD_charging.pdf Мнение №15 и №19 в тази тема: Ето и тема със същия проблем, точно с модул за светлини:
-
1 точкаАко разгледаме моторите във времето, от хонда са доказали , че това го правят много добре . Докато не се намесиха еко нормите и стратегии за по висока производителност и по бърза сглобка . Като почнем от А серията вграждана в акорд , двигател които има многократно документирани изминати по над милион километра без да бъде отварян . Какво се случи сега ?????? , с толкова технологий да не могат да правят мотори не мисля ?. Гори масло , нещо тропа , пропаднали клапани , спекли сегменти , износени валове това ........... Всичко това не може да бъде избегнато но може да бъде отложено . Защо неможе ? няма материал ,ресурса е изчислен . сега някои ще каже ма моята е на 400 к . , два реда по нагоре написах над милион! . Започнаха да се лутат потребителите между избора на масло и предписания , свети чека но майстотра ми каза че на газ е нормално , колата ми е на 200к майстора каза 10/40 нищо че съм с най голямата недомислица к20 икономик . Някои ще каже противоречиш си ! НЕ просто безсмъртната Де серия златната и среда се оказа 5/40 а от двете страни останаха 10/40 и 5/30 . Кога и защо за де серията ? винаги съм препоръчвал 5/40 или ако мотора е след ремонт 5/30 за тази серия мотори , марка масло няма да коментирам който има желание ще разбере с какво работя. Но нека да оставим де серията на страна коментирана е и в други мои теми , няма да се спирам и на Ф серия защото това е реално същия мотор с по голяма кубатура . Важно чека няма вариант да свети ако ще и на въглища да сте подкарали двигателя си 99% от случайте е след монтаж на газова . Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма б16/18 - 30к за тях мисля и да не пиша за мен това са най добре направените и конструктивно от всички мотори и най вече б18ц6 . K серията вече не е с ремък а верига и нейния живот при нормална експоатация приключва на около 230к .Живот зависещ много от маслото , ако изключим скоростната кутия , веригата има най много триене метал в метал в мотора . Затова тук поне аз не си правя експерименти к20 5/30 к20 тапира 0/40 също и к24 или 5/30 или 0/40 , спокоино знам какво пише в менюала. Светещ чек с грешки в запалването на цилиндрите , кнок или в комбинация са регистър че 1во трябва да погледнете клапаните а с отварянето на капака и състоянието на веригата дали не е разтегнала. IN25 EX30 за Ка серия. Утре продължавам .
-
1 точкаТочно така е. Гледаме таблицата в цялост. Освен цитираните от теб обеми на опаковки (1л. и 4л.) и артикулни ОЕМ номера към тях, в нея фигурира и следната табличка: Тя ни казва да си купуваме висококачествено масло. Точка. Не ни задължава да купуваме ОЕМ масла. Само натрапчиво ни ги предлага. Както всеки друг ОЕМ производител. Иначе Хонда щяха да го напишат изрично, с големи червени букви, и ако не си купим това ОЕМ масло моторът отива на кино. Нали? Защото някои от нас са разбрали, че в OEM маслата на Хонда няма извънземна технология. Тези масла се правят от доверени големи производители на масла с качествени бази и пакети (по презумция). Ето, погледни MSDS-ите в линка и виж базите на оригиналните Хонда масла, произвеждани от Philips66 - КЛИК. Какво виждаш? Около 80-85% (и нагоре) хидрокрег. Погледни тук там прокраднали се анализи на OEM маслата на Хонда. Какво виждаш? Стандартен пакет добавки. MSDS-ите за Европа ги нямам. Едно време, когато Тотал правеше маслата за Хонда, ги имах и виждах същото - хидрокрег. Защо някой (никой) от нас НЕ препоръчва ОЕМ маслата на Хонда? Според мен, защото на тези цена (или близка до нея) можеш да си купиш от сериозен производител доказано висококачествено масло, покриващо куп сертификати и изисквания, че дори с PAO + естери или GTL+PAO+естери и т.н. Най-важното е: всеки може да направи избор сам за себе си , особено тези, които четат и се интересуват. Никой не е длъжен да си купи препоръчваното в този Форум / тази Тема масло. Това всички го разбираме. Поне аз така си мисля. Искрено се надявам, че няма да приемеш поста ми като заяждане или опит да те нагрубя. Ценя знанията ти и зная, че си един от тези хора, който четат много и се интерсуват живо от маслата. Поздрави!
-
1 точкаПривет, другари. Взех ЦР-В-то. Беше обявено в Mobile.de за 12,450 евро, по телефона като им се обадих и им обясних, че е за експорт, ми смъкнаха на 12000 евро, тъй като няма да ползвам гаранцията по закон/договор. (Трепети, полет, братовчед на жената, немскоговорящ). Отиваме, гледаме, истинско, мирише на ново, фактури всички от началото, 2 собственика. Истинско. Караме, чудя се, решавам, вземам, няма допълнителна отстъпка, истински 48,330 км., доказуеми. Имаше табелка на таблото 13,900 евра. Превеждам пари с експресен превод (35 евро от ПроКредит банк (България) ЕАД), осчетоводява се от банката ми за 15 мин. Добре, ама банката на купувача не осчетоводява плащането...часът става 15.45 местно, 16.45 българско време. Онези викат, няма да ти дадем колата, докато не видим пари. Драма! Братчета на жената се подписва като гарант, че ще получат парите...вземаме колата. Проблем - нямат оригиналните талони - имали овърдрафт, банката им ги държала, щели понеделник да ги имат. Драма. Нерви. Оставам до събота. Събота талони йок, понеделник ела. Пробвам да си изкарам червени номера в КАТ, стигам до началничка - сопри се, има правила, не става, с копия от талони само жълти номера. Понеделник - талони, найн. Шайсе, човек! Нерви. Звъня на колега от офиса ни във Франкфурт да им дърпа ушите, пише мейли. Вторник в 8.30 вземам талони, продавачът МУХАМЕД ФАРИД АБДХХФСА АРИ (OR SOMETHING) идва с мен в КАТ, съдейства за процедурата. Тръгвам си. АзСъм - прегледах интернеда многократно, бях набелязал 3 броя ЦРВ, 166кс. 2009-2010 г. Реших да отида и да видя този във Франкфурт, защото там имам роднина по линия на жената. Оказа се, че ако не беше той, щях да съм се нашил с още 500 евро за хотел и храна, щото стоях още 4 дена.. Пътят беше ок, в Сърбия ни пра ега-ти снежната буря. ЦРВ-то с 10-годишни зимни гуми се държа добре, аз бях малко драма, кума ми (дойде за подкрепа) държа печено, но над 80 не карахме. Взехме пътя Фракфурт - Надежда (София) за 18 часа, тегава история, аз не можах да мигна грам (ЩОТО ЦРВ-ТО ВОЗИ КАТО Ш***АНА КАРУЦА), много енергийни боклуци и кафета заминаха (пристигнахме в 7 сутринта, изкъпах се и отидох до офиса за 4-5 часа...). Изводи: 1. Някой "бели" дилъри не са свикнали с продажби за експорт, нямат опита с безкасови плащания, не знаят, че с жълти номера извън Джърмани НЕ СТАВА. Много добре проговаряйте цялата процедура с потенциалния продавач - кой кога каца, кога отива, 1 ч. за оглед, плащания кога стават/се заверяват, документи за колата и прочие, транспорт до автокъщата (3 евро начална, 2 евро на км за Франкфурт, демек, таксито може да е 50-80 евро). 2. Немските банки работят до 16 ч местно време. Реално, в петък немците са повече испанци от гърците. Също така, проверете си с банката си дали имате ограничения за преводи (в Сосиете за сделки над 10к? трябва или еднократна ауторизация, или да си промените лимитите; в ПроКредит нямам такива ограничения, кефят ме (затова и таксат им на месец е 10 лв.)). Напомням, че над 10к евро не можете да носите в ръчички (пък и аз не бих се чувствувал комфортно да нося толкоз пари в брой). 3. За ЦРВ 2008 2.4 166 к.с. платих 173 евро за застраховка, червени табели за експорт, местен данък. 4. Не може да се регистрира чуждоземец за експорт в местния КАТ (Цуласунгщеле), без да има немец вписан също в документите. Това не го разбрах, тогава бях без братчда на жената, английския беше утопия на местните. Един вид, трябва някой местен да впише в процедурата. Може би е заради данъка. Трябва да е изследва. 5. Както казах по-горе, с жълти номера от Германия, КОЛА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Проверено (не на практика, но не бих и се опитал да я докарам). Дори да става, би било въпрос на нездрав разум да се опита. 6. Други разходи - билет (112 евро, бългерия шайсе флюхтфлагенщайнсенгатен), винетки и толове, да речем, 30-тина евро (унгария 12.75 - поръчва се онлайн от толл тикетс.ком или нещо си, Австрия 9.80, Сърбия на путАрините се плаща 2-3 пъти). Горивото беше около 200-220 евро, примерно. За 2000 км ми даде 11.2 тая ламарина, като карах Франкфурстско 300 км (магистрала, градско), а после 140-150 до БГ. При 120-130 гОри ок. 10, при 140-150 ок. 12 л. Нагоре не съм пипал, няма и смисъл, много шумна става и гори много, практическата стойност е по-малка от позитивите. Мисля, че всички разходи (Билет, гориво и т..н и т.н.) са ми към 600-700 евро, ама спрях да ги броя. 7. От границата с Унгария до България пътят след 18 ч. е като Тутракан-Силистра, демек, няма грам кола и е скучен, кара се бързо, обаче. 8. Внимавайте оригиналните талони дали са в продавачите. ЧЕТЕТЕ СИ ВНИМАТЕЛНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ. Изисквайте ги предварително от купувача. Също така, проверете кой какъв език говори, защото стават големи греди в оплескани ситуации. Немците не са баш немци, няма кой да те чака с отворени обятия и конституция в ръка. 9. Питайте друго, че не се сещам. Но ще влизам 2 пъти в седмицата, че трябва да се работи вече, не може само коли 10. Каско в Алианц - застрахователна стойност 18000, с опция да важи за чужбина, гади-гуди и други тъпотии - 1300 лв., но това е с гражданска в Алианц за 422 лв. 11. Регистрация в КАТ - еко-такса 290 лв., такса регистрация (табели и т..н) 54 лв. 12. Винетка, да не забравите, вкл. след като влезете в България (седмичната е 15 кинта). След това - годишна. 13. Нови 17-ки зимни Бриджстон, 1150 лв. (Диана), вкл. 4 нови винтила, изправяне малко на 2 джанти, скъкване на стари гуми (ох, боли). Не исках да правя компромис, щото съм си патил от кофти гуми. Комфорът на возене, според мен, се увеличи СЪС ЗНАЧИТЕЛНИТЕ 2.54% с новите гуми В ПРЕКРАСНИТЕ ПЪТИЩА В СОФИЯ. Държа да отбележа, че в Германия, с 18-ки, 11 годишни, летни ГУМИ тая кола возеше добре. Бахти пътищата иаме. 14. Смяна на масло двигател и диф + филтър купе + филтър маслен и въздушен при Юби Ко = 280 вл. 15. Поръчан външен ремък + прахоуловители на предни амортесьори + масло хидравлика + масло скорости + филтър скоростна кутия при Юби Ко = 810 лв. (WTF). Омбре корпулентно прегледа днес ламарината и констатира, че била чиста кат сълза. Дано да е така. 16. Престой газ при Любо Газ или Иво Ленков или намси кой от София (щото Марконито ми е далеч, пък няам нерви вече да се занимавам с тая ламарина) за около 1350 лв. (Романо,ала-бала). 17. Данъка може би ще е около 300 лв., чакам да излезе в общината след вписването служебно от КАТ (имат система за автоматично предаване на данни, т.е. след 2015 г. ен се налага да се ходи до общината и да се декларира закупуването на жиб). 18. Не знам защо слагам тези номера тука. 19. carshelp.com или нещо такова беше - помага до известна степен, макар че има несъответствия практически. Прочетете си там каква информация има. Като стана тва мазало с жълтите номера и липсата на талони се обадих на този Георги, обаче, ТАКА МЕ ИЗДРАЗНИ, че не искам да го чувам този. Няма да коментирам. 20. In a nutshell, кола за 12000 евро, без почти никакви проблеми (масла, ремък и филтри се сменяват не щото трябва на км., а защото са минали години), с изкл. на 2 скъсани предни маншона на амортесьори, с каско от плащащ застраховател и т.н. излиза към 28000 -29000 лв. На мен поне. Трудно преглъщам тая сума, но кво да се прави, тръгнал съм по този път. 21. Колата ме радва как върви, автомата е голяма глезотийка, признавам. Тези коне са й напълно достатъчни, за мен поне. Във ФФ се возихме 4 глигана в едно БМВ 1-ца 120д, 184 кс. дизел, автомат, 2.0 - това л***о е ПЛАЩЕЩО бързо за моите стандарти, набира като изстървано и гори 6.5 смесено. Ега ти. Но дизел - нивга. И тая поддръжка. Хондата си стига за нормално каране, вкл. от жена, возеща детенце. 22. За други технически въпроси, не съм подготвен, понеже не съм разбирач, а потребител. Има си писано тук достатъчно, има и разбиращи хора, дето това работят. Ако някой е решил да взема такава ламарина и иска да покара 20 мин. и да почерпи 2 бебешки пюрета от ДМ, да пише за някоя събота. Хайде, сполай Ви, че стана много спама.
-
0 точкиСъботно утро. Семейство закусва в кухнята. По едно време на мама и татко им се приискало, намигнали си и мама казала: -Нещо не съм гладна, изгубих апетит-и се качва в спалнята на горния етаж. Таткото бързо си доял закуската и бегом и той там. Децата не разбрали какво става и баткото казал на малкия да отиде и да види каква е работата. Качил се малкият, след малко се връща на скорост и започва бързо да яде закуската. Баткото го пита: -Какво видя, защо така бързо ядеш? -Горе тате чука в задника този, който не си изяде закуската.
-
0 точкиЗдравей Павел, Не съм ходил по островите от 3 год. (откакто се роди малката) , че много обикаляне с малко деде не си е работа, засега ходим на Халкидики , инче най-много ми харесва Корфу от близките (зеленина и готини плажове ) и на теб приятна почивка Поздрави
-
0 точкиЗдравейте колеги, Много благодаря на всички, за подробните теми и помоща, иска ми се сега по някакъв начин аз също да съм полезен на останалите и реших да пусна тази тема. След дълга история със марката Хонда реших да си купя по нов и подходящ за семеен автомобил, след като обмислих вариантите се спрях отново на Хонда. След 5 месеца, търсене, четене и занимавка, най-накрая регистрирах новия Акорд 8, закупен лично от мен и докаран от на самоход от Швейцария. Ще кача повече снимки след няколко дена! След много търсене успях да си намеря и закупя това което искам, на цена която ме устройва (не искам да поствам цифри ако някой се интерисува, да пише на лично). Конфигурацията на колата е Executive-plus, на практика има всичко което предлагат от Хонда за този модел (без щорите), но пък прозорците са тонирани всичките. Колата има някои неща които за цялото търсене което направих не видях на друга, ще ги снимам и ще ги добавя към темата, предполага че са поръчвани от Хонда допълнително от първия собственик, не мисля че са добавяни в последстие. Колата има забележки които установих на място и свалих от цената, сега е време да се оправят : > рейката тропа - втулка която ще се оптиам сам да оправя имам такава възможност в средата в която съм. (Нещо интересно по този въпрос, ходих при един майстор от Плводив носи му се славата за най-добрия в рециклиране на рейки, приятел на мой добър приятел. Ходихме при него да му покажем колата и да го питаме дали има опит със рециклирането на такава рейка, човекът се засмя със глас и вика "Ей там ония палет със рейки виждаш ли го, сутрината дойде от Бултрако всичките са като твоята!" ) > лагер на първичен вал на автомата - има тема от колега от Пловдив по този въпрос капака е като този на 7-ма 400лв. > Вътрешно каре дясно - карето от 7-ма пасва > лагер задна главина - пасва от 7-ма също > забележки по предна броня - за сега ще си стоят > Пистов ремък и лагери на ролките - мисля да сменя само лагерите, ще ги избием от ролките и ще набием новите много по евтино е > Колата е със спортни пружини H&R 350mm 29023 VA , възнамерявам тази седмица да ги сменя със оригиналните, та тези ще ги сваля, ако има някой който се интерисува от тях пишете, цената ще е символична > Гумите и джантите са 235/35/19 , Tomason TN4 8519 , Setula Space - Rotalla (DOT 3617) Ще се радвам да бъда полезен, така че ще следя темите и ще пиша ако мога да помогна Ако някой има въпроси по закопуването, пътуването, документацията и обмитяването може да пита събрах доста опит в тези неща (Внос от Швейцария) Идеята ми е да продължа темата със останалата информация която събера покрай ремонтите както и може би покрай цялата покупка и всичките разправии Поздрави,
-
0 точкиПоздрави към всички фераристи като мен. Заслужена победа на моя почитател. Видяхме и колко е узрял вашият Максчо, жалко за всичките фенове дошли на тази прекрасна писта да го подкрепят.
-
0 точкиРядко пиша тук, но "жив е той - жив е и нищо му няма". Докато живея с тая мисъл, а времето си тече (вече 47 месеца сме заедно), се натрупаха дреболии за козметичен ремонт, та се наложи да правим фейс лифт на фейса. :) У наше село на калпазаните много им аресва като видят хубава кола да се отъркат в нея. :( През отпуската вместо да идем да се гъчкаме в "голямата супа", пообиколихме родата, видяхме се с приятели, а комбито попадна при един от тях и той му "извади пистолета". Естествено - няма как да стане като ново, но което бе много дразнещо и лесните за отстраняване дреболии бяха оправени. Другото ще впишем в графата неизбежна патина от годините. Основното бе избилата ръжда по веждата на заден ляв калник, ошмулената предна броня и малко от задната. По калника оперативно бе отстранен тумора, а на другите места се мина само с боя и съответните етапи преди нея. Работено е локално, боядисвано частично и лакиране + полиране, така че да не си личи интервенцията. Най се опасявах именно от разлика в цвета, но приятелчето изработи шедьовър в областта и съм доволен, а на него благодарен за тоя "мастърпийс"! Не знам до колко си личат демиджите и взетите мерки по снимките, но на живо си е непокътнато - все едно ги е нямало. Свалената броня показа че продавачът на колата не ме е излъгал и ударът отпред наистина е бил лек, понеже нямаше криво и заварявано по предницата, бронята не беше цепена и лепена от към гърба, а следите издаващи колизията са само по леко смачканото казанче за чистачките. Та гледам сия, ползвам си я и знам че докато е при мен, ще е в почитаемо състояние, па който я наследи, да ме поменува с добро. Апропо, в понеделник ще си видя старият Акорд 6 (от началото на темата), чиито нов собственик ми стана френд и си го тачи, а от време на време ми дава по 1 кръгче. :)
-
0 точкиВсичко е точно и коректно. Искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ.
-
0 точкиКолеги, маслата са изпратени вчера и днес вече са по офисите на куриерите. SMS-и не съм отбелязал - направо ги потърсете.
-
0 точкиКолега, моето наблюдение е, че тук такава кола от тези години в такова състояние би било много трудно да се намери от автокъща, от човек с регистрация е по-възможно. Смятам, че от тези години такова возило в много добро състояние бензин под 22-23к лева е почти невъзможно (все пак говорим за 7-8 годишна кола). Дизелът е по-евтин, но читав и поддържан дизел на малък пробег също ще държи висока цена. Успех в търсенето!
-
0 точкиСмехът продължава. Вчера въпросната колежка на жената черпила, понеже си купили по-нова кола. Мойта я питала за марка и оная казала - Мазда, а на въпроса - да не е 323, получила отговор - Аа, не, от онея сивите. Някои вицове ги измислят автори, но има и такива дето животът ги ражда поради свещенната си простота.
-
0 точкиКато пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Както казах в предишния пост още няколко снимки от колата. На втората се виждат забележките по предната броня и решетката, но на тях като им дойде реда. Кантът по таблото не е в обичайният цвят, покрай прага на колата има логото на моделът, свети в лилаво, когато се отвори вратата. Исках да още да напиша нещо което ми направи впечатление покрай засичането на разхода в различни условия. Празход Швейцария (Женева) до Румания (Тамишора), само магистрала на круиз 130км/ч: 6.7л Разход Пловдив-София: 8.5л (круиз 130км/ч) За съжаления изводът който мога да направя относно разликата от 2л е единсвено качеството на бензинът, в първият случей съм зареждал в Швейзария, Германия, а във втория във Враца и Смолян . То е ясно че има разлика в качеството ама чак толкова...... Дори за първите 500км в Швейцария на круиз 115км/ч ми даде разход 6.3л Разход София градско: 12.5л Разход смесен, извън градско + планинско: 9.5л П.П. Ще напиша и един пост само със инфо свързано със докарването и търсенето на колата, че и там има доста неща и интересни моменти! Поздрави, Желязко
-
0 точкиДокторе,много съм зле! Когато си изпия кафето, изяждам чашата и оставям само дръжката. Ма ти вярно не си добре,та дръжката е най вкусна!
-
0 точкиОт автофорум... Въпрос: - Здравейте! Имам Honda Accord 85 год., двигател В18А, купе СА2. Та от няколко дена карбуратора взе да се е*ава. Въпроса ми е "Има ли някой схема (чертеж) на този карбуратор, или нещо подобно?" Предварително Ви благодаря! Отговор: - През 85-а на априлският пленум на ЦК на КПСС бе избран М. Г... Започна перестройката. Тука нашите също поеха курса. 89-та падна Берлинската стена, бай Тошо също падна. После Лукановата зима, дефицит, купони... СДС, митници, избори, Ж. Желев, борците. 96-та, Жан, хиперинфлация, митинги, Костов, реформи, валутен борд. Почина майка ми... Реформи, деноминация, нови банкноти. СИК, ВИС-2... 98-ма синът ми тръгна на училище. 99-та войната в Югославия, разведох се, приватизация, пирамиди-фараони. Настъпи 21-ви век! Падат кулите-близнаци в Ню-Йорк. После идва Царя, пак реформи, затварят енергоблокове, България в НАТО, Първанов, Станишев... Умира татко... България в ЕС. Тройната коалиция, женя се за втори път. 2008-ма световна криза. Борисов-1. Обама е първият чернокож Президент на САЩ. Симеон Дянков с постната му пица, и пак реформи. Магистрали, интернет. Войната в Ирак. После в Либия. Тероризъм по цял свят. AC/DC в София! И Мадона също. Орешарски. Пеевски. Пак протести и митинги. Оставка! Кой? Борисов-2. Реформи. Магистрали, саниране и т. н. Аварията във Фукушима. Войната в Сирия, Путин, Украйна, Крим. Цената на нефта на Барел пада драматично. Атентати в Европа. Брекзит, Тръмп, а руски хакери хакват всичко. Бежанци и имигранти... Чупя крак. Москов. Пръстови отпечатъци. Шарли Ебдо. Цунами... Ражда ми се дъщеря! Избори. Ген. Радев - Президент. Пак оставка. Нов служебен кабинет. Реформи... Корнелия Нинова и Нова Република. Да, България! Нов Световен Ред и нов бардак със стари к*рви,... Папа Франциск е в България. мда. Прощавайте, ако съм пропуснал нещо. А на тази Honda, чак сега почнал да и се е*ава нещо карбуратора! Ай стига бе!
-
0 точкиИ това го има - ама всеки си знае. Купи си "нови " гуми на 5 години , по 250/300 лв. бройката и на втория месец я сцепи в някоя "случайна" дупчица от наще перфектни пътища - после ходи при застрахователя да ти я плати като Нова , нищо че си я купил скоро. Относно Дота - никой не оспорва разлика от няколко месеца ( примерно произведени 10/11 м. 2018т до 2/3м. 2019г. ) макар , че е неприятно и това, да имаш 4 нови гуми с различен дот,.Естествено се преживява и това може да се нарече по един или друг начин- "вталяване". А относно "вталяването" на Българина - крайно време е да започне да се "вталява" не само за дота на гумите, ами за всичко. И дано разбереш какво имам в предвид.
-
0 точкиСексът е стресиращо занимание: Първо се криеш от родителите си. После от невръстните си деца. А накрая и от собствената си жена.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00