Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.08.2019 in Мнения
-
2 точкиЧастите са 100% оригинални, много са стабилни , спазват си всички срокове. Цените са много по ниски от БГ Аз съм редовен клиент и за моята кола и за служебните и за на приятели. До сега не съм оставал разочарован и препоръчвам силно.
-
1 точкаКола и жена на късмет,колега!На снимките изглежда доста добре,даже и оптичен пакет има на Тайп С,което е рядкост.Щом ти харесва скачай и не слушай “философи” разни.Нова кола от магазина
-
1 точкаАз няколко пъти съм поръчвал неща над 400лв и нещата са фифти фифти дали ще го спрът на митница. Лошото е, че все за мене като си поръчам ги спират, а като поръчам за служебните минават
-
1 точкаНе бе човек. Мани гумите, те са еднакви и за печките и за спрелите бензини. Ама примерно за тея пари къде ще ги дадеш да окъдиш околията и на всяко изпреварване на тир на хаинбоаза една бяла мечка да пуска сълза, можеш да пиеш 2 бири на спокойствие без да мислиш кой да ти изкорми дпф-а и що ти свири турбото. По темата жена да търси семейна кола едва ли приоритета и е да прави ластици и да мъкне 500 кила на хаинбоаза а по-скоро нещо с което по-малко ще я гърбят в сервиза и по-малко ще се налага да влиза там. Тоя спор бензин/дизел е като кутията на Пандора та мисля да спра до тука. Всеки сам си решава. Пийс. [emoji6][emoji16]
-
1 точкаИ след ремап почват едни хамалогии със турбини и съединители.
-
1 точкаЗа да няма подведени, нека само уточня, че няма такова нещо като „мощна, ако гледаме нютонметрите“. Това, което колегата иска да каже, е, че дизелът има повече мощност в ниските и средните обороти, което е важно за нормално каране. Относно „бърза“ кола – бърза е колкото ѝ е голяма максималната мощност (в конски сили или киловата) – това, ако приемем, че аеродинамика, тегло, сцепление, предавателни числа на скоростната кутия са еднакви. И нека кажа – далеч не целя да влизаме в спор. Имахме такъв в друга тема с някои колеги Просто уточнявам разликата между мощност и въртящ момент.
-
1 точкаДизел - скъпи ремонти и малко по скъпи масла, но пък е с достатъчна мощност, след ремап, става два пъти по мощна от бензин ако гледаме нютонметрите Бензин - куца и тромава кола с която трудно се изпреварва тир, ако сложиш газова ще имаш допълнителни посещения в сервиз но пък газта дава голяма икономия. начална цена: Цените се изравняват както казаха колегите, след смяната на верига, съединител, маховик дюзи Трябва да си зададеш въпроса. по бърза кола с по големи разходи, или по бавна с по малко разходи. Аз все още не съм сменял ни вериги ни съединител.... от година и малко я имам пробег 20к
-
1 точкаЪп, с още едно добро мнение. Човекът прави добро впечатление, а сервизът е добре поддържан - за съжаление рядко срещано. Телефонът и мястото са без промяна
-
1 точкаБлагодаря, исках да чуя мнение от първа ръка Някой път минават нещата. Особено ако не са много обемисти. На късмет е рабоата дали ще мине митница или не.
-
1 точка
-
1 точкаКоето си е фактор, ако имаш желание да запазиш вредните емисии ниски. Нов катализатор на бензинов двигател е по-евтин от нов DPF. Все още законите ни позволяват да избираме дали да мърсим въздуха с премахване, но не мисля, че това оправдава отхвърлянето на пречистващия елемент с лека ръка.
-
1 точкаВградения плеар не чете мп3. Трябва да е аудио диск. А от какъв формата софтуера за записване ще направи аудио диск, няма значение.
-
1 точкаЦецо се премести на 7-ми километър на Цариградско шосе. Улицата се води "Магнаурска школа" №11. Движиш се по локалното платно от "Интер Експо Център" и на последната пресечка / преди мeхана " При братовчеда" / завиваш наляво. Кара се покрай "Коутс България" и в дъното на улицата се завива надясно. След около 100 метра е новият му сервиз.http://www.bgmaps.com/link/925B487C10559C4CCE520F16A41ABD34
-
0 точкиНяколко хора ме питаха за спирачките на моята кола, и реших да копирам една тема от английския форум с вариантите за по-сериозен ъпгрейд с други апарати. Както повечето собственици вече са разбрали, заводските спирачки на Акорд 7 са слаби. Всеки си има мнения и сравнения и т.н, но повечето вече сме го потвърдили. Накратко това са опциите за ъпгрейд на предните спирачки. На задните няма смисъл, колата не е над 2 тона и не е 300 коня, че да и трябват по-силни спирачки отзад. Заводските спирачки са: Сп. апарат: 1 floating piston design, diam: 57mm (2552 mm²) OEM Ref: 45002-SEA-E01 ®; 45001-SEA-E01 (L) Диск 2.2, 2.4: 45251-SEA-E30 Diam: 300mm, thick: 25mm Диск 2.0: 45251-SEA-E00 Diam: 280mm, thick: 25mm Вариант 1: Accord VI Type R Сп.апарат: 2 pistons design, 42mm + 38mm (2520 mm²) OЕM Ref: 45018-S1A-E21 R, 45019-S1A-E21 (L) Диск: 45251-S1A-E20, Diam: 300mm, thick: 28mm Тези са на моята кола, не изискват преправяне и може да се използват със стандартния диск 300мм диск на 7ген и влизат в 16ка джанта. Като цяло съм доволен от спирането, което е доста по-добро от стандартните спирачки. (Апаратите от Legend са същите, но там стоят на друга позиция на шенкела. Тоест ако се сложат на Акорд, пробките за обезвъздушаване ще стоят надолу. Вариант е да се обърнат ляв и десен, но тогава по-голямото бутало ще стои отдолу и вероятно ще има по-слабо спиране от очакаваното.) Вариант 2: Accord VIII Type S Floating 2 pistons design, 43mm + 38mm (2586 mm²) OEM Ref: 45018-TL0-G50 R, 45019-TL0-G50 (L) Диск: 45251-TL0-G51, Diam: 320mm, thick: 32mm За тези и всички следващи, трябва от 17ка нагоре. С други думи - не влизат на стандартна 16" джанта. (Mоже би ще влезнат на някоя Rota или OZ, но трябва да се провери.) Вариант 3: Honda Pilot 2009 - 2015 2 pistons design, 2x47.5mm (3544 mm²) 45018-SZA-A01 R, 45019-SZA-A01 (L) or Centric 141.40107 R, Centric 141.40108 (L) Диск: 45251-STX-A00, Diam: 330mm, thick: 28mm Вариант 4: Acura MDX floating 2 pistons design, 2x50.8mm (4054 mm²) OEM Ref: Centric 141.40105 R, Centric 141.40105 (L) Диск: Същия като на Honda PIlot (по-горе) Вариант 5 (скъп): Acura RL Fixed 4 pistons design, 4x43mm (5808mm²) OEM Ref: 45018-SJA-A02 R, 45019-SJA-A02 (L) Диск: Нисан 350Z, Diam: 324mm, thick: 30mm Трябва и допълнителен съппорт за апарата, който може всеки стругар да направи или да се поръча от http://fatfourcustoms.com/shop/brake-caliper-bracket-v1/ Вариант 6 (скъп) 2009-2013 Hyundai Genesis Brembo Fixed 4 pistons design, 4x42mm (5542mm²) Диск: от Нисан Qashqai или Рено Лагуна купе 320*28 Тук не е ясно дали всички 17ки ще влезнат, зависи от офсета и формата на джантата отвътре. (Мисля, че някой колега със Сивик 8 ги беше слагал, ако види темата, нека сподели дали трябва нещо друго.) Естествено, има и много други Брембо и подобни спирачки от други коли (Алфа, Рено и т.н), които може да се преправят с bracket, но горните влизат на дупките на шенкела без преправяне (без тези от Acura RL). Както се досещате, повечето от тези не се продават в БГ. В USA ги има, както и по Англия чат-пат. Апаратите от Акорд VI type R (вариант 1) на мен ми излезнаха около 450лв с рециклиране и накладки. Моля, коментарите как стандартните спирачки са достатъчни и т.н., да са в другата тема.
-
0 точкиТрябва да се забрани със закон вкарването на газовите печки в тема бензин дизел. Винаги се намесва някой газаджия да изтъкне колко е евтино на газ. Да, ама е компромисен вариант. И тогава вече се омазва темата, както сега. @CARPERA Бях на косъм да си купя акорд 2.4 и нямаше да му сложа газ. Знам, че гори 15 ама... въпрос и на желание, не само на сметки.
-
0 точкиТова, което наричаш „височина“ на гумата не е измерено в милиметри или инчове, а процент от „ширината“. Тоест на размер 135/90/16, ширината е 135мм, а височината – 135 × 90% = 121.5мм. Съответно височината на 125/90/16 е 125×0.9 = 112.5мм. Пример за диаметъра на твоите гуми: 225/50/17. Мери се така: диаметър на джантата + височината на гумата ×2. Джантата е 17" = 43.18см. Височината на гумата е 225×0.5 = 112.5мм = 11.25см. Целия диаметър = 43.18 + 11.25*2 = 65.68см
-
0 точкиЕксел се справя, но с малко по-различен подход от дабъл клик на CSV файла. Опитай следното: Отвори нов празен файл в Ексал. Отиди на Data –> From Text/CSV и избери файла, който си свалил. След това в новия прозорец отгоре избери File Origin: Unicode (UTF-8). Или друго, което ти дава коректно четене на данните. Алтернативно, можеш да отвориш CSV файла с който и да е текстов едитор и вероятно ще видиш правилно изписани бележките ти. Аз ползвам Notepad++ и го препоръчвам. Но за таблици като тези, Ексел е по-удобен (по описания по-горе начин).
-
0 точкиПисах им да го пуснат на промоция 😏 А относно Равенолът ставаше въпрос за 5w-20 SFE.
-
0 точкиА какво и е лошото на "старата" формула? Ако не греша, основното добавено в "новите" формули касае почти изключително двигателите с директно впръскване - оттам по-различни формули на добавките за подтискане на детонации при този тип двигатели
-
0 точкиИмам три поръчки от Amayama, две по 75лв и една 100лв с доставка International e-packet беше 10 евро на пратка (сега като гледам няма такава опция), не съм плащал нищо на митницата. Имам и поръчка от Ebay колет от Япония за 500лв дойде с EMS и пак не плащах ддс и мито.
-
0 точкиВзимай смело щом ти харесва. Не се занимавай със сервизи и прочия. Лично мое мнение
-
0 точкиКарал съм с нея,около 9хил. и двигателят светеше вътре,при отваряне на капака за реглаж. Не съм забелязал някакъв разход!
-
0 точкиМного тежка тема Мога да добавя само, че това е кола от златната ера на дизела. Затова цената е много много добра, за това, което получаваш. Определено подкрепям мнението, че след като (ако) се направят всички скъпи ремонти по дизела имаш хубава кола, на цената на същата бензинова, но върви по-добре. Да не забравяме и че бензиновите коли също имат окачване, също се обслужват и също имат ремонти, които са същите като на дизела, като цени и честота. А сложиш ли и газ на бензина излизат още ангажименти и поддръжка. Това, че си карала дизел досега определено е фактор и трябва да пробваш и двата двигателя, за да няма изненади.
-
0 точки
-
0 точкиОт гумата е по-мека е от останалите и свири на завоите. Тези ги пишат и за всесезонни ,сигурно има знака M+S . Не търси причина в колата нищо и няма.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00