Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.08.2019 in Мнения
-
2 точкиПреди малко получих модула за прехвърляне на картината от телефона още не съм го тествал да ти кажа впечатленията ми от него Това е модула иначе картината от навигация на задна се прехвърля с подаване на ток по един кафяв кабел който се реже и се закача на видео сплитера не би трябвало да представлява проблем но ще видим на полева обстановка
-
1 точка
-
1 точкаЧестито и от мен и много безавариини км! Двигателят мисля, че е същия като моя и търпи на газ. Няма да давам мнения за марки и сервизи за монтаж, тъй като ми се струва, че вече си направил избор. Добре обмисли каква ще ти е бутилката. Дали ще е на мястото на резервната гума или пура. Ако имаш вариант да избираш размер, бих те посъветвал да не е най- малката тъй като ще спираш да зареждаш доста често, което може да е проблем при пътуване в чужбина. Не е хубаво и да е прекалено голяма защото все пак си е тежест. Моята е на мястото на резервната гума и е 51л, което мисля, че е оптималният обем за този разход.
-
1 точкаСложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
-
1 точкаЕ тя си е голяма болка.Моята я чупиха дечурлигата 10-на пъти,докато минах на вътрешна... Бях се специализирал да сменям телескопа за 5 мин. С пръчка от телевизионна антена в Бриколаж за 2 лв.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, Искам да се похваля, че вече от 1 седмица имам перфектно работещ парктроник на Хондичката (FN2 - с 5 врати). Тъй като не успях да намеря подробно описание на прецедурата по монтирането му, нито пък снимки с краен резултат, реших да споделя с 2 думи какво направих и как се получи в крайна сметка. С първата дума - следвах идеята на колегата от Испания, който е направил доста хубав клип в "тубата" ( ). Нищо не разбирам от езика, на който говори, нито пък качеството му е супер добро, но идеята става ясна.Резюмирана процедурата е следната: 1. Не съм свалял задната броня! 2. Пробих дупките на симетрично разтояние една от друга, използвайки 22мм фрезичка, която вървеше в комплекта на парктроника (23лв - китайче с доставката); 3. През най-лявата дупка на бронята, пробих 3 дупки (с бургия 10мм) в металната греда, и ги съединих в една голяма, от където вкарах кабелите вътре в багажника, в страничното отделение при оригиналния крик; 4. Започнах с монтирането първо най-десния датчик и наляво, като през дупките за следващите датчици прекарах всички кабели до лявата страна, от където ги вкарах в купето; 5. Сигнал за управляващата кутия взех директно от светлината на лявата задна светлина , като прекарах кабела през гумения маркуч при пантите на багажника (малко предизвикателно, но с помощта на средно-твърда жица съвсем не е невъзможно. Това с кабела отне най-много време, но не повече от 30 мин, докато стигне от крушката на задните светлини на багажника, до отделението на крика); 6. Направих дупка почти до ръба под капака на допълнителното отделение на багажника, от където издърпах всички кабели от отделението на крика, за да мога да позиционирам там кутията на парктроника. 7. Дисплейчето монтирах на огледалото за обратно виждане. Неговият кабел доста лесно мина от огледалото, - по ръба на тавана в основата на челното стъкло, - по гуменото уплътнение на предната лява врата, - под кората на колонката между предната и задната врата, - после после го прехвърлих към гуменото уплътнение на задната врата, - надолу по колонката между вратите, от страната на задната врата до прага, - под пластмасовия праг (който се държи само на щипки), - от там покрай задната седалка, под мокета и около пантата на капака за долното отделение на багажника и хоп - всички кабели заедно. Лично аз съм доволен от крайния резултат - за по-малко от 4 часа бях готов, разглобяване и сваляне на цели детайли нямаше, с изключение на: 1. вертикалната кора на багажника, която е от вътрешната страна, успоредно на бронята - след махане на малката пластмаса около ключалката на багажника, с внимателно дърпане нагоре и леко навътре към колата. (аз имам голяма газова бутилка в долното отделение на багажника, която почти опира в тази кора, но въпреки това успях да извадя кората с малко повече настояване) 2. откопчаване на 2 щипки на страничната кора на задната седалка за да прокарам захванващия кабел от вратата на багажника, към отделението на крика и 3 пластмасата на прага на задната врата. Инструментите, които бяха необходими: Права отвертка (по-голяма и по-малка), пластмасови инструментчета за сваляне на щипки винтоверт, с който да пробия дупките за датчиците и дупките към купето бургия 10 + фрезата за датчиците (22мм в моя случай) хартиено тиксо, което залепих по бронята, на което отбелязах правилните места за дупките, мултицет клещи, средно-твърда жица, с която да прекарвам и издърпвам кабелите изпод корите по път за багажника, кабел за удължаване на захранващия кабел за парктроника, тъй като в моя комплект, той беше не повече от метър изолирбанд за снаждането на захранващия кабел към задната светлина и за удълванаето му; Надявам се да този пост да е полезен за колегите, които също като мен не се чувстват комфортно при паркиране назад, поради ограничената видимост Ако има неясноти - насреща съм да разкажа повече подробности и дори да показвам (в София). Поздрави и успех!
-
0 точкиЗдравейте колеги, От утре ще съм официално в клуба и горд собственик на бижуто от снимките по долу. Съвсем случайно стана покупката на колата. От София се вдигнах да гледам в Плевен бензинов ленд круизер, но ... капарирах (и утре ще докарам) фейслифтово црв 2006, бензин с ръчни скорости, с всички екстри и два комплекта гуми с джанти с дот 2018, швейцарка и то без грам ръжда! И най хубавото е, че е на 152 000 реални. Утре като я докарам ще пиша по обстойно за колата ще кача снимки. Със здраве да си я карам и милион безаварийни!!!
-
0 точки-Брат, тоя апартамент дето го взех "на зелено", не знам кога ще "узрее". -Разбирам те много добре. Да правиш ремонт е като да имаш ново гадже - даваш и даваш пари, а не знаеш кога ще влезеш!
-
0 точкиВ сайт за запознанства: - Иначе съм активна натура, със спортно телосложение. - Какъв спорт тренирате? - Сумо.
-
0 точкиЦяла нощ съседите блъскаха, чукаха, крещяха! Добре, че си свирех на тромпета, та не ми пречеха много...
-
0 точкиАктивирането на видео сигнала на навигацията мисля че ще стане с този модул и така ще си имаш камера и каквото пожелаеш Синия кабел Reverse trigger се връзва за края който идва от инсталацията на кафевия кабел за който говоря а Monitor trigger се връзва за другата част на кафевия кабел който отива към навигацията (за момента само на теория си го представям ,виждам и чета от форума за Civic 8 ) до края на другата седмица мисля че ще съм го изпробвал всичко това на практика
-
0 точкиКолеги, чета тук за нуждата от периодично регулиране на клапаните на бензиновите мотори. А как стои въпроса с дизела, има хидравлични повдигачи? Или и там ли е необходимо да се регулират и на какъв пробег? Благодаря!
-
0 точкиСега видях, че се продават хидравлични повдигачи за този двигател, което отговаря на въпроса ми. 📖 Може да се затвори темата.
-
0 точкипринципно в спряло положение трябва да работи на около 700 оборота. Всички обаче като се запалят е нрмално да работят в началото на по-високи обороти, докато достигнат работна температура. Зимата даже си е нормално при студен старт да е на 1200 може и повече оборота. След като качи определнеи градуси, сваля на нормалните 700.
-
0 точкиМного мразя съседът да ме събужда с косачката за трева, когато имам махмурлук! Ама днес пък няма да стана, да ме заобикаля!
-
0 точки
-
0 точкиФейслифт на Сивик 10 хеч за щатите. Както се казва - открийте разликите. https://www.drive.ru/news/honda/5d565b9bec05c4964b000047.html
-
0 точкиСчупили са се някои от щипките. Ако снимаш коя точно и ги имам същите, мога да ти пратя няколко да си имаш. Бях си ги поръчвал за резервни точно поради тази причина като има сваляне на пластмасарии. Те реално за подкалниците и долните кори са почти еднакви тези щипки. Иначе от смяната на 1 мигач той няма какво да е развалил по колата. Нещо друго има за да не работят.
-
0 точкиВ овча купел 2, 35 лева на джанта, почистване и боядисване 0899 594 783
-
0 точки
-
0 точкиСмениха ми мигача. Един младеж от работа. Каза, че някакви щифтове са сдали багажа, докато е вадил подкалника. Преглътнах го, но после забелязах, че AUTO функцията на фаровете ми вече не работи! Първо ги включих мануално, защото бързах, но после отдели време да се уверя - като е на AUTO нито вътре ми свети, че са пуснати дневните, нито пък те светят! Направо ми призля! Много е тъпо да нямаш на кого да разчиташ за нищо. Аман вече, все нещо трябва да има... Иначе снимах амбиентните дневни - ето ги. Почти не се виждат през деня.
-
0 точкиБих ти препоръчал да отидеш при Ивайло във форума е Gefi's, но отдавна не влиза в него, тел. 0899118875. Има фейсбук страница. Аз не отидох при него и искрено съжалявам. Внимавай с маховика и диска, че има и рециклирани Лук, щото при мене пак беше почнал да приплъзва след не много км. след смяната. Сега май е по добре не съм го отварял пак, че парите отидоха за друго.
-
0 точкиИма китове, ако на някой му се занимава де. https://www.zr.ru/content/articles/918746-ventilyaciya-sidenij-svoimi-rukami/
-
0 точкиНема бе, споко! Дори не съм доливал в него, а най-важното е че спря да намалява, освен ако не запълва литража с некой друг флуид. Другата седмица ще си го нагледаш. С колело ходя, понеже е по-бързо, по-евтино, по-здравословно, по-екологично, по-безметежно за паркиране, по-безвредно за купето от към демиджи от калпазани и т.н. , а и на маторя с това златно масло му е тясно в града - требе си шосенце или аутобан.
-
0 точки
-
0 точкиhttp://tornado-bg.net/ За такива джанти не си струва пък и ламарината предполагам им е тънка, ама ако все пак го направиш пиши за резултата.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00