Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.08.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Цъкането, според мен, идва от механизма за изключване на мигача , когато въртиш обратно вече. И при мен цъка.
  2. 1 точка
    В маслото има още ресурс - все още зоната на дифузия може да бъде запълвана със замърсявания. Дисперсията е добра - окрупнените парчета мърсотия не са значителен брой. Трудно е да се предвиди точно крайния му ресурс, тъй като стареенето не е линейно. Според мен до 9000 ще изкара (почти сигурно). Ако искаш да се презастраховаш (и то солидно), може лека полека да се готвиш за смяна . Ако искаш да го изчерпаш докрай, виж какво прави fenabg с неговото масло на газ .
  3. 1 точка
    Капков тест 9 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-164400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 65км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 01.08.2019г. 8.Мото часове...? 9.Изразходвано гориво 710л. пропан бутан и 100л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 23ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Развитието до сега съм описал 5 поста по горе. За тези 5 месеца в за мен тежък режим,си е "изкарало своето",че и още може,ама стиска ли ми незнам!
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Ами щом е вляво, значи изпреварва. Kак да мине вдясно, като там има коли?
  6. 1 точка
    Това според мен трябва да ти го кажат когато купуваш часта.
  7. 0 точки
    Бях при тях колега за да ми оправят ел стъкло. Питах ги колко ще ми струва, отговора беше 400 лева само за демонтаж на кората и след това щели да ми кажат колко ще ми е ремонта!
  8. 0 точки
    И защо просто не си минаваш в дясно,както е правилно,а караш шофьора на 300 коньовото Ауди да ти се чуди на акъла за къде се силиш.Те затова хората по нашата махала,като видят номер с "У"им се изправя косата.
  9. 0 точки
    B553P - COBALT BLUE NH624P - PREMIUM WHITE, プレミアムホワイトパール NH700M - ALABASTER SILVER, アラバスターシルバー・メタリック NH731P - CRYSTAL BLACK, クリスタルブラック・パール NH737M - POLISHED METAL, ポリッシュドメタルメタリック NH782M - GRAPHITE LUSTER R81 - MILANO RED, ミラノレッド (СОЛИД) NH743M - BURAN SILVER B536P - ROYAL BLUE NH736M - VOLCANO GREY B564M - CELESTIAL BLUE R530P - BASQUE RED PEARL Би трябвало да го пише на ВИН табелката (вертикалният втори ред в дясното поле).
  10. 0 точки
    Това ти е: 53713-SKN-G02 -HOSE COMP., POWER STEERING FEED-
  11. 0 точки
    Докладвам за развръзката със закъснение, защото колата не ми беше под ръка една седмица. Та, оказа се най-елементарното - имало едно бяло палче, което се вижда само при отворена задна врата Тъпо, ама не съм обърнал внимание. Явно в автомивката са го забърсали с парцала. В своя защита ще напомня, че колата ми е прясно закупена и някои уж очевидни неща ги научавам в движение 😉. И благодарение на хората във форума тук. Благодаря на всички за отзивчивостта – Emicha, zograffa, Митко Йотов и всички останали, спестихте ми нерви и главоболия. Поздрави.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...