Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.06.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Кофти настройки. Кофти настройки+каране с разход на някоя течност. Кофти настройки+не навреме сменяни свещи. Или всякакви комбинации от изброените по-горе.
  2. 1 точка
    Здравейте колеги! Понеже ще монтирам ГИ на 8-ицата(1.8 vtec) и ще се сменя маслото на двигателя, виждам разни препоръки и специални видове масла за двигатели с Газ. Тук въпроса е, какво е НАЙ-ДОБРЕ да се сипва. Моля, колегите които имат отношение по въпроса за мнение. Благодаря на всички и хубав ден!
  3. 1 точка
    А случайно дали не са завъртяли копчето за регулиране на осветлението на таблото до крайно ляво положение/
  4. 1 точка
    Това което ти можеш да направиш е да си провериш бушоните. Впрочем радиото свири ли?
  5. 1 точка
    Литър доливане от смяна до смяна не е толкова голям разход за сравнително стара кола. Като стане 2 литра доливането мое да и пуснеш едни сегменти. Не се филмирай, карай си колата. П.С. И послушай фена, хубаво масло 5w30
  6. 1 точка
    Простичкият съвет, който със сигурност не е грешен, е да сипваш каквото ти пише в книжката (и вискозитет, и описаните сертификати). Купувай от доверени източници и си карай колицата. Газта не оказва супер драматично влияние върху маслото, или по-конкретно върху избора на такова. Ако си ентусиаст и ти е любопитно, прехвърли се в темата за маслата, там има много неща за четене, можеш да си направиш разни изводи.
  7. 1 точка
    Силно се съмнявам тази базовица да е с фабричен ксенон. Плюс това е с ръчно регулиране на височината на фаровете, така че няма как ксенона да е фабричен.
  8. 1 точка
    Запази хотел предварително ,за да не се въртиш,но може и на място да намериш.Винетният стикер няма ограничения,отчита ти само такса за преминаване през магистрален участък(при теб на Измир).Ферибота е 24часа и към днешна дата е 51тл.на автомобил.Ако имаш други какви да е въпроси ми пиши,или звънни.:)
  9. 1 точка
    Е по тая логика - какво като е 350 Нютонметра? Няма обороти. Иначе при състезателна дистанция 400 метра скоростта в края е към 180 км/ч при тия коли, даже може и повече да е, не ми се рови да търся. Чувал съм, че това значи да изминаваш по 50 метра всяка секунда. 50 метра е много сериозно изоставане на 400 метра. Както се казва - не кола, не автобус, а 3 автовоза разлика. Гледай малко по-реално на нещата. Общо взето мощностите трябва да са в рамките на по 10 % разлика при идентично тегло на купето и тогава вече има значение и уменията и усещането на водача за смяна на предавките и ускорението, но при такава сериозна разлика от над 25 % в полза на единия, не му трябват някакви специални умения и ще вземе "дръпката" с лекота. Даже може и направо на втора да тръгва, хенди-кап за дизела.
  10. 0 точки
    Ксенонът може и да е фабричен, но бронята да е сменяна. На нея има предпазни лайстни, а по другите детайли няма.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Колега, този Акорд, колкото и да е запазен, е с възможно най-ниското оборудване за модела. Нямаш хубава музика, нямаш шибидах, нямаш подгрев, няма и круиз контрол. Ксенона му едва ли е фабричен, той е допълнителна екстра към по-високите оборудвания. За 13000 лв можеш да си намериш сносен автомобил с всички екстри. За мен лично не си заслужава.
  13. 0 точки
    Все още мърда и работи ,но с тен
  14. 0 точки
    Мотора си е на 200к+ за тея километри разхода е пренебрежим , аз бих я карал с 5в30 и нищо друго .
  15. 0 точки
    Не мислиш че по добре с лошо впечатление отколкото да си отвори мотора за лудо. И що за опит за помощ е да не знаш кое какво и да даваш акъл. Мисля че първите ми мнения бяха все още в нормалния тон.
  16. 0 точки
    Видяхме, да... Последно посещение 30 Април (поне към днешна дата - 22 Юни - е така). И така, докато не Ви потрябва още нещо, че да се сетите за форума
  17. 0 точки
    Стига с глупостите.
  18. 0 точки
    Само една корекция - вече са правили тест на 5w30. Във видеото въобще не се споменава 0w30.
  19. 0 точки
    Колегата Петрунчо очевидно е трол. Нямам друго обяснение на тоталната липса на логика. Ама и ние му се връзваме.
  20. 0 точки
    Братленце, последно пиша и глупости повече не ми се четат. Как мислиш 50 метра за секунда да изминат тея коли? Демек 400 метра ги взимат за 8 сек. ли? Та на 2.4то и дават да вдигне 100км. за 8 сек. по каталог. Дават им 400м. да ги правят за около 16 сек. На 16 сек., колко % е 1 сек.. разлика? Започвай да смяташ отново. Отказвам се, честно. Няма да чета повече тук.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Аз сега пак проиграх маршрута,но до Дидим.Спах на отиване на Чанаккале и сега на връщане пак ще преспя там(сега съм в Турция).Минах през Лесово.Сутринта съм потеглил в 6ч. от Плевен,два часа и половина в Ямбол,почти час на границата ,два часа в Одрин и вечерта в 20ч бяхме в Чанаккале .Ферибота е 50-на лири,платих в евро (около 8).Пътя е хубав на всякъде,вероятно се повтарям,но да кажа.Горивото съм момента дизел 5,80-6,5ТЛ,бензин около 7ТЛ,Газ около 3,5-3,7ТЛ,в зависимост от бензиностанцията.Качествено е на всякъде.В Одрин е по-скъпо,на долу цените варират.След Чанаккале на 20км ти е Троя ,в страни от пътя на окало 5км.Не пречи да се отбиете да я видите.Преди големите градове внимавай изкарват едни цивилни рена с радар и след километър патрул,който спира.Вземи си винетен стикер от някоя поща 55ТЛ(трябва ти талон и паспорт),стикера се лепи под отледалото.От тази година са вързали системата с границата и ако нямаш стикер ще те глобят на излизане .Той е с кредит и ще го ползваш няколко години(моя е от 2017) и имам още 37ТЛ кредит в сметката.Ако има нещо питай ,че не се сещам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...