Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.05.2019 in Мнения
-
2 точкиЧестит ви празник! Като деца го възприемаме с гордост, като ученици с досада и чак като възрастни осъзнаваме колко е важно да бъдем грамотни, но тогава вече е късно. Липсата на култура и обноски си личат от правописа и говора, и вонят като стари чорапи. Никой не ги иска на носа си, но мнозина са без обоняние в тази сфера, и не им пречи, обаче веднага отблъсква околните.
-
2 точкиВсички дизелови коли имат еднакви болежки с оглед годитините и километрите. Съединител и маховик, дюзи, вриги, дпф филтър - всичко е еднакво ( не разбирай 1:1). Всичко опира до поддръжката и с оглед на това, ако искаш да е стар дизел търси от Швейцария или Германия, вероятността да не са поддържани правилно е по-малка. В този ред на мисли, търси нещо, което е ударено леко. Абстрахирай се изцяло какви километри пише на таблото, в Европа дизелите се карат и предполагаемите километри за тези години са поне 200 000км и нагоре Гледай интериора, запазен ли е, похабен ли е. Всичко останало е късмет. Може на огледа двигателя да мърка и като му смениш маслото да се разтропа като трактор ( то това важи и за бензинките ).
-
1 точкаФренския 2.0 HDI е доста разпространен и доказал се във времето - като много здрав и надежден двигател. В същото време е доста ремонтопригоден и сравнително евтин за поддръжка и ремонт. Относно немския 1,9 TDI , преобладаващите мнения са , че е доста зле - доста чуплив. Е има и доста хубави немски, примерно 3.0-та на БМВ , 320 и 280 на МБ, дори 3.0-та на Ауди, но там е друга работа и тези коли не са почивали много - та когато и да ги вземеш, все ще са над 500х.км. и изненадите са задължителни. Хондовия 2.2 i-CTDI е доста балансиран и здрав мотор, нечуплив, икономичен и отговарящ за предназначението си и лично на мен, ми харесва повече от другия 2.2 i-DTEC. Относно "консумативите" на 2.2 i-CTDI , имам познат който го купи нов от Бултрако /но 2-ра ген./ , като в момента е на реални 350 х.км. и още не е сменявал : нито съединител, нито притискателен диск, нито демферен маховик, нито пък вериги, турбо или дюзи. Ти си направи сметка дали е здрав, но обикновено си купуваме коли "нов внос", на "реални километри" та всичко е на късмет.
-
1 точкаИнфоборда е при мен вече -добре работи машинката ,всъщност това е самостоятелен бордови компютър ,както установих днес -има разни тестове на колата като ползва данни от главния комп за да съгласува данните .Калибрациите за данните ще е по сложен и дълъг процес ,но пък се прави веднъж за колата и после само ползваш .Мен най-вече разхода на гориво ме интересуваше -останах втрещен като видях разход 30 л като настъпя на 2-ра по баир нагоре ,инак без резки подавания на газ 6 някъде дава .Има програма за икономично каране ,но не съм я разучил още -като видях моментните разходи градско с моя стил каране -стимулира ме да се приуча към тази програма и да зареждам по -рядко бензин .
-
0 точкиАз преди няколко години пътувах в командировки в Румъния. Предимно в дунавската част. Направи ми впечатление, колко много коли с българска регистрация срещах по техните пътища. Оказа се, че румънците си купуват коли от България и ги регистрират тук. Понеже у нас еко-таксата и др. такси са много по-ниски от колкото в Румъния. С това мога да помогна...
-
0 точкиНе знам какво толкова им се плашите на тези дизели. Това им се повреждало, онова им се повреждало - всичко си зависи от поддръжката от предишният собственик. Предната ми кола - MB 220 CDI - 125 кс., комби - 99 год. - карах я 10 години, колко са и били километрите не е ясно, но по степента на овехтяване със сигурност 400К+++, катализатора си го бяха "вземали" още в автокъщата. Аз и навъртях 120К, за това време единственото нещо което се е повредило беше MAF сензора. Иначе съм сменял прагове, изгнил носач, предните и пружини бяха пробили талерките дето ги държаха - абе ръжда да ти види окото - със кофи да я събираш. Предишният и собственик, австриец - явно си я беше поддържал ама няма как да я опази от химиите по техните пътища. Двигател, трансмисия и ходова част и сега са си перфектни - племенника ми си я кара. Сега директното сравнение между двата мотора: - На Хондата мотора почва да тегли още откъм 1600 оборота а на Мерцедеса откъм 2000, за сметка на това при 140км/ч Хондата вече е "умаляла" а Мерцедесовият мотор си запазва тягата до 170 км/ч. Разхода на MB e около 500-600 грама по малко, на един и същ път Русе-София - ама Хондата е доста по висока и това е основният фактор. Хондата се кара изключително лесно, на практика е повече лек автомобил отколкото СУВ (аз и такова търсих и за това не взех Тойота примерно). Невероятно добро управление има при висока скорост - това е приятната изненада - автомобила си е доста висок. Това което не ми харесва: - нуждата от периодично регулиране на клапаните (абе тия японци за хидравлични клапани не са ли чували?), нуждата от смяна на маслото на скоростната кутия (същата дивотия, кола с механични скорости - за диференцияла е друго - там си има метално маслени фрикциони както в автоматичните скорости и няма как). Има и странности като невъзможността да се свалят и вдигат страничните стъкла от дистанционното на ключа, настройване на централното заключване да се задейства когато автомобила е в движение и т.н. - но това за други хора са предимства. Мен на пример ми харесва, че огледалата са на бутон и ти си определяш кога да се сгънат и кога не. Позволих си да сравня двата автомобила защото и двата са комън реел 2,2л Та за добре поддържаните немски автомобили - зависи от собственика доколко е бил немец, ама ръждата им е 90% гарантирана, а както говорят патилите - жена и ръжда тръгнат ли - спирка нямат.
-
0 точкиА на Цецо не му липсва и артистичното изразяване, така повдига повече духа тук във форума. Благодарим ти всички, честит празник.
-
0 точкиЧестит празник на всички! Българският език винаги е по-красив и разбираем когато е писан правилно и на правилната азбука.
-
0 точкиЗдравей, колега, въпреки, че е минало доста време от поста ти, съдейки по себе си как се влачих с подобен проблем повече от година, реших все пак да пиша как се отървах от досадното подскачане на стрелката на скоростомера. Сваляш таблото, разглобяваш го и сваляш самия скоростомер. В задната му част има платка, придържаща се с две зъбчета към останалата част. Сваляш и нея и оглеждаш спойките на буксичката, свързваща платката с уредите. На моята спойките бяха напукани, презапоих ги и всичко си дойде на място. Огледай и другите спойки добре с лупа, може да има и други проблемни! Поздрави и дано съм бил полезен. П.П. съжалявам за липсата на снимков материал но не ми се иска да го разглобявам отново 😊
-
0 точкиКазваш, че цените на дизела в момента са няколко хиляди под цените на бензина, но същевременно си запознат с "консумативите" на дизела по две хиляди лева? Според това което казваш излиза, че парите не са водещото. Тогава остава да решиш какво искаш. Нормално е да има 2 бензинови на 20 дизела, защото тея години когато са купувани нови на запад се караше само дизел. За хубава кола се чака. Аз лично бях решил точно какво искам и не правих компромис с нищо, дори и най-малките детайли. Е почаках си, но накрая дойде нещо което дори има някой "екстри" за които не се и надявах. Помисли какво искаш, какви са ти приоритетите и тогава дейставаш. Най-важното е да не бързаш. В момента в Италия има дизели вече по 4000 евро, дори и по малко, но скоро време с тях в по-големите градове ще може да караш само по околовръстното...Бензиновите обаче са от 7/7.5 евро нагоре.
-
0 точкиСменяй майстора, не колите. При втора ръка или поостарял автомобил болежки да искаш, въпрос на късмет е колко добре поддържана е определената бройка. Лоша кола няма в крайна сметка, целта е да ти вози г*за. Ако майстора е "твой човек" няма как да плюе колата и да казва да не я вземаш, ако той ще прави ремонта и ще взема пари от това съответно, нещо не ми се вързва. Но да казва да бягаш от този модел като дявол от тамян, значи той самия не е запознат с марката. И за да не бъда спамер в темата ще кажа, че бях пред същата дилема, кое сувче е по-добро. В крайна сметка се спрях на crv 3 преди фейса дизел и не съжелявам.
-
0 точкиЗа да няма гафове, аз държа ключовете или на таблото (функцията не работи така) или в джоба/ръката. Гледам да няма никакво хвърляне на ключовете в багажника или по седалки.
-
0 точкиЕх, едно време си бях харесал един Прелюд до Крайова, ама си спомням, че тогава Бранко ме разубеди ... Не си спомням доводите, но беше убедителен.
-
0 точкиС тази разлика че оригиналните са широки, капковидни и колата изглежда много добре. Особенно ако се боядисат с цвета на купето :-) Личен опит!
-
0 точкиЗдравейте! Искам да изкaжа благодатности на колегата @Tokio за бързата и качествена работа по 2-те ми предни тонколони. Звука в момента е такъв какъвто трябва да бъде - премиум аудио - невероятен.
-
0 точкиРезко някой те е излъгал. Ползва се твоята инсталация само се добавят 4 кабела.!
-
0 точкиЗдравей колега, притежавам 6-та 2001г. 1.8 бензин, изминал съм около 80 000км..никакви ядове по мотора ОБСЛУЖВАН ВИНАГИ, НАВРЕМЕ. КОМПРОМИС НЕ ПРАВЯ, сменил съм 4 дискове, накладки, вс ремъци, водна помпа 2 шарнира и предни спирачни апарати - Внесена е от Германия!! Нямам ръжда или ако има някъде, то тя е незначителна...Това е един практичен, икономичен, динамичен автомобил, които ще те откара от точка А до т. Б . Много силен климатик, силно парно!! На пук на злите сили пу-пу да не ми е уроки, онзи ден с бензин ОТ РОМПЕТРОЛ зареждам- 95 октана я свалих на 9.5 / 100км градско!! Извън града съм я свалял и на 6.5, иначе 10-11 градско 7.5 извън града, НО МНОГО ЗАВИСИ ОТ ПОДРЪЖКАТА на мотора и от СТИЛА НА КАРАНЕ! Като цяло 6-тата на Акорд е здрав автомобил. Тези акорди по 2000-3000лв не ги гледай, изчакай, събери някой лв и за около 4000 ще намериш доста читав...ТЪРСИ ХОНДА ДА Е КАРАНА САМО НА БЕНЗИН после слагай газ - не правят реглаж на клапани а мазалото там е тежко!! Такива нов внос на по 400 000км и да горят 1л/ масло на 1000км бягай надалеко..Нали се сещаш че за 2000лв ще оцелиш късата клечка, не купуваш Сивик 5-та Късмет ти пожелавам!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00