Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.04.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Всички Хонди стартират на високи обороти когато загрее на колко падат ,тревожно е ако на загряла двигател са 1500.При мен след 4 -5 мин падат на 1000 и после 750-800 през зимата по бавно.
  2. 2 точки
    Абе не сме много близо до ферари, ама добре че си огелпиха стратегиите та ни подариха 4-тото място... Гасли пак трагичен...
  3. 1 точка
    Само че не изгасих телевизора...,егати и стратегиите на черните кончета!Така като гледам мисията WINNOW, ще я превърнат в WINNSOMETIMES . Много комерсиално стана всичко,добре че има някоя друга борба в средата.Даже и "Максчо"поулегна и не прави зрелище!
  4. 1 точка
    Еми, явно сме около Ферари като възможности, а добрата хрумка за най-бърза обиколка на Гасли също добави точка за отбора. Адмирации и за "хоби" пилота на Алфа.
  5. 1 точка
    Тъкмо си бях играл да търся и аз... Зависи с кое радио си, вариантите са два: Ама четете ги малко тези ръководства! Не сгига, че съм си ги качил, ами сега и сам да си ги чета
  6. 1 точка
    След няколко стотин километра тестове, всичко е наред. Няма опиране или деформации. Челната заварка е най вече срещу набиване на влага и задържането и между рамената и щангата. Това което забелязах обаче, е това че щангата има известно движение ляво дясно в тампоните, което е логично предвид липсата на ограничителни втулки, които се виждат на предишното им местоположение. Това ще се реши лесно, с изработката на нови разполовени втулки, които ще се закопчеят с по две болтчета. Това ще застопори щангата в едно положение, като само ще лагерува в тампоните без приплъзване. Ето малко пресни снимки след тестовете. За себе си съм много доволен от резултата. Всичко може да бъде направено с подръчни материали много лесно. https://postimg.cc/gallery/t1xdonf4/
  7. 1 точка
    Зависи какво търсиш от стерео уредбата....лоша динамика,шумящо радио,дисплей с малки ъгли и лош контраст, стерео с припокриване на ляв и десен канал.2 мин зареждане....да, ти си...
  8. 0 точки
    Само мога да кажа, че виждам, че хидравличното масло е на минимум. Като отидеш, да я гледаш, ако е по-пълно, имай предвид, че може маркуча за хидравликата да е за смяна – огледай хубаво за течове. Ако не си чел, маркуча нов е доста скъп (500+ лв), рециклира се, има и афтърмаркет, но и за двата по-евтини варианта се чуват смесени отзиви.
  9. 0 точки
    Здравей Geronimo82, и колеги, малко късно се включвам, но мога споделя моя опит, имал съм 3 на брой 1.6, и два 2.0, препоръчвам 2.0, всичките съм ги карал на газ. Първия ми 1.6 над 100 000км мой нямаше проблем на газ проблема бяха частите, и по слабата мощност, иначе невероятен разход ми даваше извън града, смених го за 2.0л пак на газ на него имах около 65 000, без проблеми но ме блъснаха жестоко с около 80км ми влезе във вратите, мога с две ръце да подпиша че наистина има 5 звезди на краш тестовете, третата също е 2.0 на нея имам близо 40 000 на газ. Относно темата газ, хонда не я харесва, F серията набива клапани, за мен е малко преувеличено има го ефекта, но на 30 000 регулираш клапаните за 15лв и караш проблем е ако са хидравлични а те не са, имам познати с над 200 000 на газ и не се е стигнало до там да свалят глава за ремонт, отделно не се знае на колко са я купили. Препоръчвам 2.0 от колкото 1.8, 1.8 гори колкото 2.0, но не върви колко 2.0 това мога да кажа от мой опит, аз лично съм фен на 2.2 , но така и не си намерих читав на разумна цена. Ако мога да бъда полезен с нещо с удоволствие ще помогна!
  10. 0 точки
    Просто го прибраха в бокса, нямаше смисъл, а и запазиха и двигателя за следващите състезания. https://clubs1.bg/news/kvyat-ne-saglasen-s-nakazanieto/
  11. 0 точки
    Баба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
  12. 0 точки
    По нагоре в темата бях написал, че M+S се класифицира като всесезонни гуми, но поста беше премахнат (има колеги, които на бялото ще кажат, че е черно). Това са гуми лятото за черни пътища а за зимата градски, селски и планински пътища по който се предвижваме винаги на ниска скорост.
  13. 0 точки
    Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
  14. 0 точки
    Преговори за Брекзит: UK: Искам еднорог! ЕС: Еднорозите не съществуват, но вместо това можете да имате пони. UK: Гласувам против понито ви! ЕС: Вече обсъдихме това подробно. Пони или нищо. UK: Гласувам против понито ви! ЕС: Добре тогава не получавате нищо. UK: Аз гласувам против вашето нищо! ЕС: ...наистина не разбирате, нали? UK: Искам повече време да мисля за това! ЕС: За понито или за нищо? UK: Искам еднорог!
  15. 0 точки
    Пътник се вози в такси и решава да заговори шофьора. потупва го по рамото и в този момент-шофьорът подскача,удря си главата в тавана,качва се на бордюра,помита кошче за смет и пътен знак и спира на сантиметри от будка за вестници. -Съжалявам господине,не исках да ви изплаша,исках само да попитам нещо. Шофьорът изтрил потта от челото си и рекъл: -Оххх.....Вината не е във вас,днес ми е първи ден като шофьор на такси, през последните 25 години карах катафалка....
  16. 0 точки
    Няма как да се случи хем с голямо сцепление, хем бавно да се износва. Специално Michelin energy saver са едно пластмасово дърво.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...