Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.12.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Радо82 - напълно излишен и лишен от каквато и да е логика и обосновка коментар, моите извинения. Какви са критериите за поставянето на газ? Определени километри? ... Note, благодаря ти за мнението - действително, компромиси почти винаги се налагат, що се касае за автомобили. Това, което искам явно е някакъв утопичен хибрид, който не съществува още, но скоро определено ще направя избор, тъй като определено ми писна да гледам коли и да чета ревюта и прочие, и защото скоро ще си продавам Форда.
  2. 1 точка
    Щом се мести наляво-надясно най-вероятно аксиалните лагери са заминали.
  3. 1 точка
    Чак основен ремонт или смяна на двигателя си е тежка диагноза, преди да е отворен и проверен нищо не може да се каже. Може да се разминеш само със смяна на основните лагери, на една от черупките има едни пластини за аксиалния луфт на вала, които сигурно са износени при теб и за това шава. Иска си разглобяване на картера и проверка, пък чак тогава ще се постави окончателна диагноза .
  4. 0 точки
    Няма какво изобща да нападам колегата vespa освен да генерира спам с всеки свой пост,нищо друго не е написал в този форум.Явно и той е доста далеч от материята. По въпроса за боза ,много точно си го копирал това мнение на , fenabg
  5. 0 точки
    А аз не виждам логика на неразработен двигател да сложиш газ. И каква динамика ще търсиш на газ не е ясно.
  6. 0 точки
    Да осакътиш чисто нова кола с найлоните при някой газаджия - ей на това му се вика глупост, моите извинения
  7. 0 точки
    Аз нямам борд компютър, така че не мога да приложа снимка, но с хърватски бензин успях да постигна 7,01/100 разход при заводски 6,9/100 което много ме зарадва. Навсякъде карах с максималната разрешена скорост, което ме навява на мисълта, че с 90-100км/ч може и да се постигне някой друг мл под заводския разход. Това с хубав бензин обаче. И сам шофьор, че тогава бяхме 3ма човека и пълен багажник.
  8. 0 точки
    Оправих го като му махнах пружинката която връща копчето и сега копчето си ми е постоянно включено / поне докато намеря друг здрав бутон/ Сега вече всичко свети и разбира се работи.
  9. 0 точки
    Благодаря ... за децата, за къщите ... Айде още малко по темата. Както казах "хвали старо, карай ново". Като порасна пак ще карам нова Хонда. Ако не бяха горепосочените обстоятелства, съпругата ми щеше да кара чисто нова, а не 12-годишна Джаз-ка. Но ... винаги има НО ... не мога с лека ръка да отхвърля и това Единственото нещо, с което настоящето ми 15-годишно CR-V 2 превъзхожда предишното ми 19-годишно CR-V 1 JDM e липсата на ръжда. Kaто механика, ТТ данни и екстри JDM-ката ми допадаше повече. Значи, да обобщя моето виждане - ако имам възможност да избирам между стара и нова, ще избера новата. Ако кърпенето на ръжди не беше един багажник пари, още да си карам старата кола, вместо малко по-новата стара кола. п.п. Vespa, преди 3г. и ние бяхме в това положение, ама в паунди - Queen's University, Belfast. Предстои ни още едно такова приключение.
  10. 0 точки
    Благодаря за предложенията. Карах 2.4 автоматик, динамиката не е много по-различна от тази на 2.0, а освен това не ме привлича и с обстоятелството, че ме лишава от определен контрол над автомобила. Дизел не обичам и не искам - дизела беше на дневен ред, досега щях да съм взел нова ламарина, има десетки и стотици предложения и изборът е неограничен от марки и възможности. Относно 5-цата (или по-скоро, 4-ка фейслифт, моя е грешката) - в момента има в Бултрако няколко тестови автомобила. Ако се успее да се приспадне ДДС, с малка отстъпка от цената могат и да станат доста привлекателни като цена. В тази връзка, мисля да им предложа да се откажа от 5 - годишната гаранция (която така или иначе ще отпадне, след като газифицирам колата), като ми направят допълнителна отстъпка. Какво мислите за тази екзотична идея?
  11. 0 точки
    Гледай и да мезиш, че да има отлагания по които да тълкуваш.
  12. 0 точки
    И аз съм АТ. Без описаните капризи, разходът на круиз не е по-висок, но именно те дразнят понякога. В БГ не знам дали има достатъчно дълъг хоризонтален участък от път / магистрала за да се ползва с комфортно усещане? Иначе отключването на кутията си има чалъм. Като мине на 5-а и е ясно че скоростта няма да падне под 80км/ч, я прехвърлям на ръчен режим и си се движи със зададените 110 за шосе или 140 за магистрала, а ако се пъне да ги поддържа, просто доста по-късно отключва хидротрансформатора, а предавка въобще не може да свали. Така ми е по-комфортно и не ме дразни като мотора иска да скача с хилядарка обороти нагоре, а 2.4 е добър и "изтегля".
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Тони, на ТОЗ колега не му обръщай внимание. Утечката ти е като на всички нас, просто акумулатора си заминава. И за Бозата също не обръщай внимание. Сега ще скочи да драска такъв си е.
  15. 0 точки
    Краси, децата като пораснат още една къща за да ги изучеш. Моя големия 1000€ на месец в Рим, после малкия. Колата е парче желязо казват италианците. Моите и двете са на 20+ години, миналия месец купих 7ген.защото не мога повече да карам с БГ. номера, ма стария Аеродек е сто пъти по добър. Не живеем заради другите все пак нали?
  16. 0 точки
    Ми аз затова написах, че съм я сменил. Французите са го измислили по добре, слагаш без ключ и стяга по добре всякакви акумулатори.
  17. 0 точки
    Аз в момента съм си "капнал" малко, младо червено винце и го тълкувам съсредоточено... Първоначалните ми впечатления са за пълен пакет присадки + много ароматни естери... П.П. Сори за офф-а, ама не се сдържах.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...