Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.11.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Ravenol VST 5W-40 - USVO Ravenol HST 5W-40 Съпоставка на IRS VST: 722cm-1 = 7,369802 --> PAO (база) 1747cm-1 = 2,563793 --> Polyolester (доста естери) HST: 722cm-1 = 11,510987 --> HC 1747cm-1 = 51,973797 --> наличие на хомеопатично количество Polyolester (естери)
  2. 3 точки
    Ravenol VMP 5W-30 - USVO Ravenol SMP 5W-30 Съпоставка на IRS VMP: 722cm-1 = 7,13957 --> PAO (база) 1747cm-1 = 0,228485 --> много Polyolester (естери) SMP: 722cm-1 = 12,027465 --> HC Welle 1747cm-1 = 29,115855 --> наличие на Polyolester (естери)
  3. 3 точки
  4. 3 точки
    Това са пълни глупости.Може да имам стотина карти на ХРВ и никога не съм пускал кола настроена наизуст.Няма два еднакви двигателя,да не говорим за другите подробности,които определят коефициентите, като дебит,налягане и характеристики на инжекторите,включително и дължината на маркучите за впръскване. Да,форума е за взаимопомощ и всеки ден отговарям на 20-на въпроса, но това не значи ,че мога да изложа една на вид проста настройка,която я правя за 15 минути с 3-4 страници текст. И понеже имам голямо его съм написал преди повече от 2 години подробно как се настройва един ГИ, та питам тук форумите не трябва ли първо да се четат,а после да се пита?
  5. 2 точки
    И едно предложение за всички любители на 0W-20 от Манол. https://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=7721 O.E.M. 0W-20 От задната страна липсва "Fully"-synthetic. Много скоро ще се появи и анализ на прясно масло.
  6. 2 точки
    Едва ли някой ще те посъветва да си купиш кола с шум в автоматичната скоростна кутия без значение какво бил казал някой си майстор.
  7. 2 точки
    Здравейте, колеги, Приятно ми е да се запознаем, от днес и аз вече съм от хонда семейството. Станах горд притежател на старичко, но много запазено HR-V - 2000-та година, 125 коня, 4х4. Доста четох във форума за поддръжка, екстри и всичко, голяма благодарност към всички хора, положили толкова труд и синтезирали информация за лаици като мен. Имам още време да се дообразовам преди да пристъпя към смяна на консумативите. 100% ще има да задавам тъпи въпроси, надявам се да не досадя Като за начало имам въпрос - мястото, където живея, е извън града и често има зверски мъгли. Много искам да си взема нещо допълнително да свети в такова време. Търсих, рових днес в нет-а, но намирам само някакви убити сайтове, където или няма снимки, или нещата ги няма налични. Както казах относно коли съм пълен лаик, разбирам дотам, колкото да знам, че нещо не е наред и да се обърна към специалист. Ще се радвам на всякакви съвети и идеи. Поздрави, Боби
  8. 2 точки
    Момци, сори че се намесвам там дето си ги мерите ама все си мисля, че форумите са за взаимопомощ, а не да се газираме кой е по голям капацитет, за съжаление нямам необходимите познания иначе бих помогнал с каквото мога за да може колегата да си реши проблема, в противен случай всичко се обезсмисля, поне по форумите хората могат да получат полезен съвет и помощ безплатно, с пари всеки може ама не е интересно. Пийте по една ракия, че идва студ и бъдете по добри един с друг ... даже и рима ударих
  9. 1 точка
    Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.
  10. 1 точка
    Със Сонакс никога не съм имал проблеми, само него си ползвам. Някога ми се наложи, един път, да купя от ЛукОйл (мисля, или ОМВ), умишлено я разредих, защото миришеше ужасно. След това ми избледняха перата на чистачките.
  11. 1 точка
    отвори под лява гума все едно ще сменяш габарит и издърпай долния маркуч, ще изтече повечето.
  12. 1 точка
    Разбира се, че престоя. Закарах я вечерта а реглажа беше извършен на другия ден точно поради тази причина.
  13. 1 точка
    Когато регулираха клапаните престоя ли колата вечерта в сервиза, ако си закарал колата и си я взел след 3 часа примерно не са направили нищо.Регулиране на топъл двигател е чист обир.
  14. 1 точка
    До колкото знам след 200хил се сменя твоята е издържала много питай винаги за стойностите,свали си ръководството там има всички данни.Пусни темата в раздела като опоменеш и веригата там ще получиш повече мнения.
  15. 1 точка
    Първото и най-важно нещо е да изкараш категория. После си направи сметка на парите!!! Покупка на мотор е лесна работа, после идва изваждането - гуми, филтри, масло, верига, накладки, свещи и още куп дребни неща. Екипировката също гълта бая. Ако смяташ да караш с някакво канче, тип цукало и плетени ръкавички по джапанки се откажи още в самото начало. Фирмена каска (чисто нова!!!), яке с твърди протектори на рамене, лакти и твърд гръб. Може да има място за поставяне в самата подплата, а може и да си купиш само гръбен протектор. Важно е да не е от пресован дунапрен. Пластмасов, да покрива целият ти гръбначен стълб чак до края. Ръкавици - задължително кожени с протектори на кокалчетата. Панталони с твърди протектори на колената и допълнително подсилени на таза отстрани. Ботуши с твърди протекции на глезените, или поне усилени. Каска - КАЧЕСТВЕНА, на всяка цена!!! Слагай си боне, или карай със шалче. Едно, че няма да те точкова някоя оса или пчела и друго ти пази врата от изстиване! В началото се научи да спираш и тръгваш без затруднение. Тренирай някъде където няма трафик. Научи се да качваш и сваляш скоростите плавно. При спиране натискай задната спирачка първо и после обирай внимателно с предната. Никога не я стискай прекалено силно!!! Като натрупаш опит ще смениш начина на спиране. Но, за сега се придържай към моя съвет. Никога, ама никога не разчитай на другите водачи, че са те видели. Не, не са, защото нямат практика или не им пука. Трябва сам да се пазиш и да внимаваш за това което предстои. Карай разумно без да се засилваш, защото едно излизане от пряка или обратен завой може да ти костват живота. Не се престроявай в последният момент и не изпреварвай от вътрешната страна! Спирай по-рано и си оставяй дистанция пред теб поне една кола. Съобразявай се с пътната настилка и времето. Винаги карай добре екипиран! Желая ти успех и дано не съм те уплашил :-)
  16. 1 точка
    Имам интерес. Пусни ги тук за да си полезен на повече хора.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Здравейте колеги! По-преди бях писал, че се преборих с луфта в кормилната рейка на ЦРВ 2. Сега ще Ви постна малко снимки, за да Ви окуража, да си го отстраните сами - надявам се, че ще се спестят едни - към 200лв.! Лекото, а впоследствие по-голямо разхлопване в рейката се дължи на един износващ се пластмасов плъзгач / Слайдер /. Луфта се установява като се хване и разклати нагоре-надолу стойката на щангите (виж първата снимка). Пластмасовият слайдер стои между рейката и стойката /държача/ на щангите (масивно Т-образно желязо, в което са навити корм. щанги) - непосредствено зад прахозащитния маншон и се плъзга в канал изрязан в корпуса на рейката. През него минават болтовете на стойката на щангите и така той играе роля на дистанционер м/у нея и рейката, като едновременно води "парада" в корпуса й. Когато се поизтърка - започва да "халтави". За подмяната се налага сваляне на цялата рейка. Новият Слайдер е доволно евтин - няма 37лв., но ... труда си е цифра ... И понеже изглежда плашещо - а НЕ Е - може да си го направите сами - вярвам че има за какво по-добре да ги наместите парите. Трябват разбира се известни познания и инструменти . За мен най-неприятна е работата с източване на хидравличната течност. Запасете се с такава преди да започнете работа - преди беше към 37лв./литър - САМО оригинална и САМО от Бултрако/Юбико. Трябва да се източи всичко от разширителния съд, да се разкачат два маркуча от рейката: за високото налягане след помпата - този който минава високо над двигателя и за връщащото се масло, за да ги намерите - проследете маркуча за вис. налягане - развийте щуцера, който влиза в рейката. Като местоположение е малко заврян - от горе на рейката, близо до кормилния прът- пада се зад горивния филтър при дизелите. Да не забравите първо да махнете пластмасовата кора над двигателя, кутията на филтъра и гофрираният маркуч от нея до турбото - това е лесно и се налага, за да се освободи достъп за работа по рейката. Освен маркуча за вис. налягане се разкача и този за обратното масло - те са един до друг - ще го познаете - той е със скобичка (там е по-ниско налягането). Сваля се и ламаринената стойка - носеща маркуча за вис. налягане. Свалят се и двете предни гуми - аз използвам крик и стойка / да бе - стойка - няколко плочки подлагам... / Рейката се държи от ляво на два болта, а от дясно - два болта и скоба към купето. Долния се сваля по-лесно през десния подкалник. Тука ще Ви трябват няколко удължителя преди вложката за по-удобна работа. Аз имам и такива, които са леко чупещи - много помага. Откачат се и двата накрайника на щангите от двете страни, надявам се, че тази операция сте я правили многократно по различни причини Трябва да се разкачи и щангата на волана - сваля се малката пластмасова кора с кече под волана и се сваля болта на шарнира - добре е да си бележите всичко преди да разглобявате, за да намествате после по три пъти като мен.... Когато всичко е разкачено (аз оставих на две резби на закрепващите болтове към купето и чак накрая ги доразвих) се издърпва рейката и със завъртане се изважда през отвора в левият подкалник. Да се внимава да не се накъсат маншони при тази операция - добре е да има някой да ви помага - повдигайки от към двигателния отсек. Видео на цялата операция има качено в Ютюб: От тук нататък е лесно - свалят се кормилните щанги - чрез изправяне на законтрящите към стойката шайби, свалят се скобите на маншона може да си купите оригинални, универсални или да свалите "нежно" вашите. Сваля се стойката на щангите - на нейните болтове от вътре е слайдера. С издърпване на маншона го извадете, после се почиства каналът му в корпуса на рейката, гресине и монтаж на новият и гресиран слайдер. Ако сте стихнали до тук - няма какво повече да обяснявам - сглобявате по обратния ред. Няма теоретична причина - но аз предлагам да се направи реглаж на преден мост след операцията. Необходимо е да си набавите предварително - нов оригинален слайдер, хидравлично масло, грес, гедоре с няколко удължения, ключ N 14 за сваляне на щуцери (не е задължително). Дано съм бил полезен. За нашият модел няма много видеа или описания за ремонти и за диагностика, затова ми хареса че хора като Вас си споделят опита. Както е казал народа - питай "патило", а не - "старило"... В много случаи в нета се намира по-вярна и ценна инф. от колкото "майсторите" по сервизите знаят! Успех в ремонтите от мен!
  19. 1 точка
    Това е хидравличната помпа:
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Коледа иде,всеки иска подаръци...
  22. 0 точки
    Може пък и на новия собственик да му е омръзнало да го носи, човека е длъжен да опита .
  23. 0 точки
    Ами малко си позакъснял колега, с около 5 години ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...