Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.10.2018 in all areas

  1. 5 точки
    При вземането на последната капкова проба си взех една капка и си приготвих стъкълце за изследване под моя аматьорски микроскоп . Днес бе слънчево и успях да направя някоя и друга снимка на невидимата (с просто око) вселена на маслото. Увеличението е около 600х. Качеството на снимките не е много добро, но става за придобиване на обща представа. Първо показвам стъкълцето и как изглежда то, гледано с просто око: Изглежда чисто, нали? А това е неговата тайна вселена, състояща се от парченца метал, нишки от филтъра и частици сажди:
  2. 4 точки
    Според мен, съвсем спокойно напълно изправен акорд 2,0 комби АТ може да има такъв градски разход.
  3. 2 точки
    Няма горна граница градското.Всичко си зависи от зависито.
  4. 2 точки
    Мултимедията пристигна и е инсталирана на колата. Отне ми не повече от 2-3 часа и то защото не бързахме много. Според мен стана много добре, старото црв доби съвременен вътрешен вид, камерата работи чудесно. Хванах я там, където е номера от дясната му страна - реално почти на средата на бронята. Може би ако имаше някакъв вариант да е захваната с 30 см още по нагоре щеше да е още по-добре, но и така ми върши много добра работа. Разглобяването на конзолата отнема на повече от 10 мин, въпреки че всичко отпред се разглобява. Не съм правил снимки защото има чудесни клипове как става в интернет - ето аз ползвах този: https://www.youtube.com/watch?v=MVx-fSFr3e4 А тук е крайния резултат при мен:
  5. 2 точки
    Не трябва да са иридиеви по каталог за модела,въпреки че може и с такива да караш. Това са твоите свещи: https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/ACCORD/ZFR6K-11/6051/
  6. 1 точка
    Моята избер е този акумулаторэ YUASA 52Ah 480 A повече ампери и повече стартов ток от нормалните влагани в колата и най доброто което може да се сложи от YUASA впредвид мястото но може да изберете и друга марка но с тези габарити Размери (Д,Ш,В) 207x175x190 мм определяща е широчината от това няма накъде повече,ефекта осезаемо по-енергично въртене на стартера, Това е акумулатора http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012 Парва се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината от страни тази Зда да влезе новия аз исползваш дъска дебела 2 см изрязъна по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стариа съм оставил ето и дъската изрязана в показания край за да влезе в ушити които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред за да влезе акумулатора Поради факта че се изпалзва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия. За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфлан и Лидъл по на 30и няколко лв. старите руски или хом меид зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v . Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини Зимата всеки е имал неприятното сутрашно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнина кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънцетака третирани уплътненията Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал. Дано съм бил полезен на някой. Ето как стои новия Да не забраваме че уплътнениа има и по предния капак и задната 5та врата също и да смежем всички панти на вратите.
  7. 1 точка
    При положение ,че по технически характеристики и сметнато при идеални условия на 2.4 автомат комби му дават 14.3/100 градско незнам как ги докарвате тия разходи.Или засичането ви е грешно или трябва да гасиш двигателя и да караш по инерция през половината път.Не,че нещо ама до сега не съм имал кола която да ми гори по-малко от заводските показания.Винаги са ми горели повече и то с доста.Чак толкова нервен шофьор не съм, но 1-ва и 2-ра си ги изцеждам доста често, а знаем, че там разхода е най-висок.
  8. 1 точка
    Определено зависи, защото аз в София, с 2.4 комби автомат имам около 12.5 разход на бензин. Но (очевидно) карам доста спокойно. За сравнение го давам.
  9. 1 точка
    Аз ако моя гори толкова градско, ще черпя всеки ден.2.4 комби ръчка ,ми дава от 17,5 до 21 на 100 газ градско в Пловдив.Незнам какъв по-нисък разход очакваш от тоя кораб.Това не е Сивик макар и сивик с 1.4 да ми е харчил по 10-11 газ в Пловдив , явно си има значение стила на шофиране,но по-нисък разход не очаквай!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Здравей, Мисля, че добре си се насочил. Предвид пробега, който си написал, верига може да не се наложи да сменяш, говорим за 200 х. км. и повече. Течността на автоматичната кутия се сменя при най-тежка експлоатация през 40 х. км. Свали си ръководство от тази тема, там е описано всичко. Също така в този раздел има доста полезни теми относно обслужването и болните места на модела. Колата носи перфектно на газ, но аз лично не съм си сложил, защото карам много малко. Паркинг сензорите съм ги изключил, не мисля че ще ти трябват. Навигация може да се монтира допълнително, има такава тема. Задължително проследи дали е правен редовно реглаж на клапаните и дали в момента е за реглаж! Имай предвид, че проблемът с климатика може да се прояви именно при тези километри. Успех!
  12. 1 точка
    Благодаря! Маслото ще бъде сменено след около 1300 - 1500 км. Просто няма да имам възможност да пусна капка и да сканирам в рамките на 24 часа. Часа вече е записан при дилъра. Остава ми да си избера заместващ автомобил.
  13. 1 точка
    Ето я и хронологията: Ясно се наблюдава поредния етап на повишаване на замърсяването на маслото. Налице е ново ядро, което се разпада в зоната на дифузия. Поредната "вълната на замърсяването" е достигнала края на капката - вижда се от потъмняването на края на капката. Добре се показва нелинейността на стареене на маслото. Все повече и по-бързо се приближаваме към състоянието на предходното масло на 16500км. Снимките на просвет показват ускорено нарастване на уголемените (поради слепване) частици сажди, отложени в маслото = все по-намалени диспергиращи свойства на маслото. Ето го в снимки: Живот в маслото все още има. Това се вижда добре от сравнението на замърсяването на зоната на дифузия (по цвят и големина) на капките на 12731 км (настоящо масло) и 16500 км (предходно). В момента в настоящото масло се разпространява вълна на замърсяване от разпадащото се ядро, която по всяка вероятност ще приближи или направо ще уеднакви вида на капката с тази на предходното масло. @DTEC Като цяло, ако търсиш презастраховане/разумна смяна - добре си се замислил за смяна на маслото. Предвид развоя на събитията - явно на около 16000-16500 км (при твоите условия) е моментът на наложителна смяна на маслото, тъй като, ако се допусне още едно формиране на ядро (след това на 16500 км, разпадането на което видно на капката), ще се получи невъзможност за доброто му разсейване из зоната на дифузия и отиваме към статус 6D , което не е добре, тъй като диспергиращата способност вече е загубена (или крайно изчерпана). Поздравления и Благодарност за чудесния тест и положените усилия . Мнението ми подлежи на всякакви дискусии и коментари. Колективният разум е голяма сила
  14. 1 точка
    Четвърта и последна капка: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 92 161км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 731км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - 71 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.07.2018 - 22.10.2018; 9) Моточасове – 181:35 часа; 10) Изразходвано гориво - 603л; 11) Kтм = (603 л./ 4.9 л.) = 123; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,9 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други – предходно масло: Mobil 1 ESP 0W-30; смяната на маслото до сега винаги е била на 15 -16 000км; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); 16) Капката е сканирана с Canon MG3550 на 600 dpi; 17) Снимка с телефон, като листа е поставен на прозорец.
  15. 0 точки
    На натиснато копче е изключен.Премигва като включи задния мост на пробоксуване.Тестваи всичко което можеш сваляи кори свети с фенер да си наясно какво копуваш моита я гледах 2 часа карах, махах кори, рушках, лягах отдоло,дигах я на крик, четъх и книгите,натисках всички копчета гонили са ме от автокъща че мн съм гледал .Някои малки работи са голяма хамалогия да се оправят затова повечето не се занимават и така я карат и като доиде тука се пада на тебе да ги ремонтираш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...