Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.10.2018 in Мнения
-
3 точкиЕто я и хронологията: Ясно се наблюдава поредния етап на повишаване на замърсяването на маслото. Налице е ново ядро, което се разпада в зоната на дифузия. Поредната "вълната на замърсяването" е достигнала края на капката - вижда се от потъмняването на края на капката. Добре се показва нелинейността на стареене на маслото. Все повече и по-бързо се приближаваме към състоянието на предходното масло на 16500км. Снимките на просвет показват ускорено нарастване на уголемените (поради слепване) частици сажди, отложени в маслото = все по-намалени диспергиращи свойства на маслото. Ето го в снимки: Живот в маслото все още има. Това се вижда добре от сравнението на замърсяването на зоната на дифузия (по цвят и големина) на капките на 12731 км (настоящо масло) и 16500 км (предходно). В момента в настоящото масло се разпространява вълна на замърсяване от разпадащото се ядро, която по всяка вероятност ще приближи или направо ще уеднакви вида на капката с тази на предходното масло. @DTEC Като цяло, ако търсиш презастраховане/разумна смяна - добре си се замислил за смяна на маслото. Предвид развоя на събитията - явно на около 16000-16500 км (при твоите условия) е моментът на наложителна смяна на маслото, тъй като, ако се допусне още едно формиране на ядро (след това на 16500 км, разпадането на което видно на капката), ще се получи невъзможност за доброто му разсейване из зоната на дифузия и отиваме към статус 6D , което не е добре, тъй като диспергиращата способност вече е загубена (или крайно изчерпана). Поздравления и Благодарност за чудесния тест и положените усилия . Мнението ми подлежи на всякакви дискусии и коментари. Колективният разум е голяма сила
-
2 точкиЧетвърта и последна капка: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 92 161км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 731км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - 71 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.07.2018 - 22.10.2018; 9) Моточасове – 181:35 часа; 10) Изразходвано гориво - 603л; 11) Kтм = (603 л./ 4.9 л.) = 123; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,9 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други – предходно масло: Mobil 1 ESP 0W-30; смяната на маслото до сега винаги е била на 15 -16 000км; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); 16) Капката е сканирана с Canon MG3550 на 600 dpi; 17) Снимка с телефон, като листа е поставен на прозорец.
-
2 точкиНе разбирам защо не си сипвате каквото си искате, а се обяснявате като закъснели за класно... Не ми го побира главата, след като някой иска да сипва определена течност, убеден е в правотата си, решен е да го направи, и въпреки това го обявява тук и се отваря спор, нещо куца в цялата тая история. Хонда изрично са казали, че течността препоръчана от тях е съобразена с гумения материал ползван в спирачната система + всичко останало, помпа, налягане, апарати - който не го вярва значи грам не знае как работи един R&D отдел в една такава компания, или изобщо каква е ролята на R&D. Който каквото иска да си сипва, който в каквото иска да вярва.
-
2 точкиСега, има доста по-умни глави от нас, които са сметнали дадена кола/модел , с какви гуми да бъде и това би трябвало да е оптималното решение за теб - а не да си правим свободни съчинения и да гледаме кой "специалист" какво е казал. За гума 18-ка височина от 60 си е прекрасна - дори и за дупките по нашите пътища. Ако минаваш на по-малки джанти, поне гледай да са 17-ки . Обаче този размер джанти и гуми, е по-скъп от 16-ките и ти предполагам затова си се насочил към 16-ки. Не забравяй и едно много важно нещо: в багажника имаш и една "патерица"-резервната, която е изчислена като височина за твоя оригинален размер гуми и ако допуснем , че случайно спукаш някъде гума и я сложиш нея, тази разлика от 20мм. която се получава между оригиналния ти размер - 225/60/18 и този който искаш да слагаш- 215/70/16 може така да ти "предпази" и задния диф, и други неща ....,че възможните счупени неща по окачването за които се притесняваш, ще ти се видии.... Ти си преценяваш, а аз реално исках да ти кажа, че тези модели гуми на Hankook стават и е добър избор - а ти какво ще правиш от тук нататък, си е твой избор. Успех.
-
1 точкаГледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
-
1 точкаБлагодаря! Маслото ще бъде сменено след около 1300 - 1500 км. Просто няма да имам възможност да пусна капка и да сканирам в рамките на 24 часа. Часа вече е записан при дилъра. Остава ми да си избера заместващ автомобил.
-
1 точкаАз имам абсолютно същите симптоми от около 2-3 седмици. Регулирах тампоните на капака, поукротиха се вибрациите. Слушал съм точно около обтегача, няма тракане. На моменти тракането от вибрациите беше много досадно. Откакто регулирах капака вибрациите станаха по-кротки. Не знам дали не са няколко причините, една от които да е клапани, друга тампони ДВГ/СК. К, трета тампон изпускателен колектор, плюс нещо по охладителната система - само на загрял ДВГ го прави. При склон/баир вибрациите са други, по не се усещат. Колега (до автора), ако си от София, може да сравним симптомите.
-
1 точкаПри мен същия звук се оказа от обтегача на веригата на маслената помпа. Прослушай добре, дали не се чува ниско долу в мотора до предна дясна гума. Първоначалните ми предположения бяха, каре, шум в кутията, но нищо такова. Обтегача просто беше се счупил.
-
1 точкаТова са "тънки работи" и е добре някой спец да я види и слуша на канал, докато ти изреждаш позициите на лоста от вътре. При D и R + спирачка, мотора и кутията са под напрежение, за разлика от N и Р и е нормално оборотите да са малко по-ниски и да има мин. вибрации.
-
1 точкаВиж си ламарините около катализатора (heat shields). Моята дрънчи от тях по сходен начин, при сходни условия.
-
1 точкаНе съм проверявал в Бултрако, защото не искам да имам нищо общо с тях. А и честно да ти кажа, съм сигурен, че тая шайба, няма да я сменя повече докато колата е при мен, каквато и да сложа. Между другото, независимо, че е от Бултрако, на нея няма да пише Хонда, ще е произведена от някоя фирма, която работи с Хонда, така, че за 130лв може да ти продадът шайба, която реално струва 50-60лв. По-лошото, е че няма и да разбереш нито на коя фирма е, нито дали са я сменили въобще. ;-)
-
1 точкаТочно затова сме на това дередже защото винаги мислим, че на км след границата /без значение в коя посока/ всичко е цветя и рози и лошото се случва само тук. Прочитайки 2- 3 пъти темата, за мен работата е ясна, въпреки, че разбирам колегата, който можеби от това, че се намира в чужда държава не е преценил правилно нещата. Не, че е невъзможно да се случи, но ако ЦРВто е като от профилната снимка на колегата, за мен такава повреда е малко вероятна. Аз лично не бих оставил жена си и децата си при някакви непознати чужденци и да тръгна да им оправям колата, независимо от това, че по никакъв начин не изглеждат подозрително. Ясно е, че те са били там за вашето успокоение. Смяташ, че за 20- 25 мин не може да почисти апарата, но мислиш, че може да намери и купи нов работейки в сервиз на Мерцедес и т.н и т.н. Каквото и да се е случило, както каза колегата JHM- важното е, че сте се прибрали живи и здрави и отпочинали. Аз също не знам как бих реагирал в такава ситуация поради простата причина, че съм с много слаби технически познания, а това, че съм в друга държава ще ми е в допълнителен стрес. Ако си в БГ може да дойдат да ти помогнат от другия край на страната за до няколко часа независимо от това къде точно се намираш.
-
1 точкаВ допълнение - ABS също следи всяко колело по отделно и при значителна разлика в скоростите спира да работи (светва лампата на таблото). Моят опит с 3 други марки автомобили с ABS показва, че един размер нагоре/надолу в ширината или един размер нагоре/надолу във височината - не влияе на ABS и той продължава да работи. Не ми се е случвало да карам кола с 3 нормални гуми и една "патерица" и не знам дали при нея влияе на ABS.
-
1 точкаПървите 4 масла от промоцията "Акция 4+1: плати 4л и получи 1л безплатно" - https://www.ravenol-shop.de/aktion-1_liter-gratis Безплатна доставка до България при поръчка над 149,90 €. Всички туби от промоцията, купени от www.ravenol-shop.de са с прясно масло директно от производствената линия. От тези партиди ще бъдат взети и пробите за анализи.
-
1 точкаЕй страшни са ... за Оскар направо. Я педал щеше да ти потъне, я лампата да светне. Не го ли гледаш в ръцете през цялото време тоя "фокусник"... По магистрала Тракия пък правят следната постановка: Почват да премигват да намалиш и отбиеш, после се обяснява как нямали нафта, свършили парите, едни срязани карти почват да ти показват, демек работата много зле, остават на пътя, край... Искат 20-30 евра за нафта, ама нали няма как да ти ги върнат - ето дават ти златен пръстен, чисто злато... Да нямаш вяра на никой, аз съм помагал на закъсали, ама такива сценарии не са ми по вкуса.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз също си позволих да направя едно клипче за една малка част от Fan Club Варна присъствали на събитието По-голямата част от снимките и клипчетата са на малкия Honda fan, аз само ги сглобих
-
1 точкаОтносно софт оффроудърите и разходките из поляните - мисля, че по-добре с, от колкото без нея... А рибарите - ха в коловоза и... Поне на мен ще ми е по-спокойно... Само извивките на предното захващане, както казва Маркони - сами се получават след затягане... Според мен са направени с акъла си..Виж, болтовете май и аз ще ги сменям, а и шаиби и федерки ще се добавят тук-там... Махнах пласмасовата, монтирах я и нямам усилен шум или вибрации... Или поне така усещам на първо време!
-
1 точкаНамерих, колегата е качил цялото описание на Български. Е това ще ми спести достта тъпи въпроси. И май трябва да се заема с по-сериозни неща, като например филтри горивен, въздушен и на купето. И проверка и обслужване на автомата / за първи път се качвам на автомат/ чувал съм, че са капризни и се чудя, къде могат да я проверят и евентуално масло и филтърчета???
-
0 точкиЗдравейте колеги, одеве ми изкочи реклама във Фейсбук на някакви extreme power, които продават устройство, което закачаш на ОБД 2 буксата и като покараш малко се свързва и прави някакви промени по софтуера предполагам, с което ми казаха, че на моята кола Акорд 2.4 2004 бензин, щяло да увеличи 19 кс и да оптимизира разхода с 13%. Някой дали го е пробвал и дали има смисъл да го взема според вас?
-
0 точкиЗдравейте колеги, от скоро имам 6-та хеч с Д14А3 и искам да питам няколко неща, надявам се да ударите по едно рамо за да ги реша. 1. Разбрах, че оригинално подлакътника бил рядкост и трудно се намира, от друг модел хонда става ли без много преправяне за да знам какво да търся. 2. Колата е с ръчно отваряне и затваряне на прозорците, голяма ли е драмата да мина на ел. стъкла и какво ми трябва - кори, механизъм, а кабел за захранване трябва ли да се пуска ?? 3. Някъде из обявите видях монтирани предни седалки от 8-ма генерация, стават ли без преправяне и общо взето какво друго става като салон в тази кола, нещо което е по удобно и широко от стоковите седалки. 4. Странични огледала стават ли от друг модел или трябва само от 6-та да търся, че дясното е счупено и искам да го подменя, и двете са с ръчно регулиране. Благодаря предварително за отговорите.
-
0 точкиС толкова лаконично име на темата и недобре попълнен профил - толкоз. Трима колеги се опитват да помогнат, като гадаят какво иска да каже автора... След като трябваше да си направя труда да потърся в останалите му мнения се разбира, че всъщност кара акорд 7 дизел преди фейслифт. Разбирайте, какъвто и друг халоген, различен от малкия ОЕМ-ски да сложи, ще си запуши лявата дупка за интеркулера, което е крайно непрепоръчително. То затова и дизел и бензин преди фейса са с различни халогени (след фейса е друго). Та: Бензин: Дизел: За да светне по-добре отпред, току виж после светнало и нещо по таблото...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00