Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    След като го сменя ще се постарая да правя проби на всеки 1000км. Тогава ще видим.
  2. 2 точки
    За съжаление е така и това го знам от твоите колеги варненци :). Относно: Който я е монтирал да се оправя...го коментирам така: Всякакви идиоти монтират газ,половината са бивши полицаи,работници по автомивки ,строителни работници,тенекеджии. Всеки си мисли че 200 лв с 4 дупки са лесни пари. Като отворя един капак мога да ти кажа монтажника дали е с основно или средно образование..и какво е работил миналия месец.. Газифицирането е отговорна работа,но контрола от властите е занижен и всеки си прави каквото иска.Естествено страда потребителят. Относно монтираните хардуерни елементи: Alex rail 001 -рейката на алекс версия 1.Алекс живее в Полша ,но няма фабрика и си произвежда всичко в Китай. Alex и Shark се произвеждат от Shenzen Lo.Gas China под марките AEB.Lovato.Valtek..и още 10 на имена звучащи на италиански. Качеството е клас "Мостра" издържа 6 месеца,но ако поръчам същата рейка във качество "Принс" ще изкара 3-4 години.
  3. 1 точка
    И в тоя ред на мисли Ravenol са пуснали EFS след ECS, за който EcoFullSynth откровено пишат, че е на PAO основа. Аз понеже съм далече от нещата чак сега го виждам новия бъркоч. https://www.ato24.de/en/ravenol-efs-ecofullsynth-sae-0w-20.html
  4. 1 точка
    "JDM" фарове за мъгла Инсталиран
  5. 1 точка
    Не е нужно да я пренебрегваш. Ако имаш лятото ходене до морето, виж я. Това, че не и работи дистроника не прави колата. Просто трябва да си с повишено внимание за удар от пред. Гледаш и греди, от долу. калници, радиатори. Но липсващата решетка си е до някъде показателно, а колко голям е бил удара.. ще прецениш след оглед. Понякога е по-добре да купиш кола с лек удар която собственика е нямал намерение преди това да продава, отколкото кола която е била планувана за продан и не е полагано грижа за нея в дълъг период от време.
  6. 1 точка
    Интригата е свързана с купе,номер на рама,не с двигателя. Мога да измисля всичко...
  7. 1 точка
    Здравейте. И аз ще се включа, но скромно. https://www.ato24.de/en/ravenol-leder-reiniger-0-5-l.html - 1бр. 11,60лв преведени. За получаване в офис на Еконт (Пловдив Север)
  8. 1 точка
    Изхождам от факта - пряката зависимост на вида, на капковите проби, с действителното състояние на диспергиращите свойства на маслото. Възможно е това масло да се държи по-различно на хартията от другите, но понеже съм свикнал да следвам логиката във всичко, за това и съм малко скептично настроен към горепосоченото развитие на отработката на ECS 0W20. На такива мисли ме навежда факта, че в началото се заформя ядро, което след 3000км, вместо да е ясно обособено и наситено, то изглежда разпаднато. Жалко, че между 1000 и 3000 км няма взета капкова проба, която би потвърдила или отхвърлила съмнението ми за разпадане на диспергиращите свойства на маслото.
  9. 1 точка
    @romborak и @dandilov За мен лично капковата история се развива логично. Маслото старее. Вярно е, че изглежда доста чисто. В това няма нищо лошо . Отдавам го на газта, запазения мотор, донякъде режима на експлоатация (висока средна скорост) и стила на шофиране. Ако трябва да мисля за "странична" причина за тази чистота (нещо, което не отразява адекватно състоянието на маслото), бих посочил две: хартията (от гледна точка на качество - хомогенност, като я погледнеш на светлината на прозореца структурата й следва да е равномерна) и скенера (хардуер + настройки). Скенерът мисля че можем да го отпишем, тъй като romborak го настрои. Остава хартията. Можеш да пробваш с друга при следващия тест (с новото масло). Разбира се, за тотално отхвърляне на проблем със скенера е достатъчно да скенираш една и съща проба на два скенера (твоя и още един, който ти е под ръка). Като цяло, от гледна точка на дисперсия и чистота, маслото все още си е ОК (за мен). Дали е изчерпало ресурса си (като пакет добавки; вискозитет; TBN) може да се установи само с лабораторен анализ. С капковия тест следим само видима промяна в диспергиращите свойства (механично замърсяване), обводняване и гориво (под въпрос, лично за мен).
  10. 1 точка
    Пътища да се стигне до 0W-масло има много, както се вижда и от начина на постигането при различните производители - Шел, Мобил, Кастрол... Наличието на MSDS за всеки продукт е изискване на европейска директива. Дали е меродавно или не - може да го обсъдим в друга тема. Само мога да кажа, че поради неверни данни в MSDS, на една голяма компания й се наложи да изведе продукт от търговската мрежа и си понесе съответните санкции. А точно големите производители в автомобилния (а и не само) сектор са най-опасни. Само с използването на съставка, която е 1 цент по-евтина лесно се спестяват (или печелят) милиони. А в автомобилния сектор вече се пести не с 1 цент за брой или литър, а с 0,01 цент за брой или литър. Инженерите отдавна загубиха битката при развоя на новите продукти. Вече властва само отдел "Закупки", а той има само една цел - да набави най-евтините материали за производството на даден продукт.
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    - Мамо, най-после довечера ще си имаме коте. - И от къде това коте? - Тате го поръча по телефона. Ще дойде като заминеш нощна смяна.
  13. 0 точки
    Разстоянията са големи когато караш BMW....:)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...