Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Доколкото разполагаме с една капка (а дизелите са трудни за предвиждане по този начин), мога да изложа следните съображения по маслото: Степента му на изпълване със сажди е средна (или малко над средната) – съдя за това по цвета на капката, клонящ повече към светлосив/сив, както и по края й, който не се различава съществено по цвета си от този на зоната на дифузия ((червената стрелка на снимката по-долу; краят на капката кореспондира с изпълването на капката с все повече и повече сажди, които достигат чак до периферията й и се уплътняват (като вълни)). Това индиректно говори, че маслото все още е способно да поема, задържа и диспергира замърсяването в себе си. Маслото има също така известна (според мен неголяма) степен на обводняване – къдравия край на капката – малко странно при твоя режим. За сравнение съм сложил двете капки от VW-to на dandilov (вж. по-долу). Забележи разликите. Дори капката на 4000 км изглежда по-замърсена от твоята на 16500 км. При VW—то разбира си има причина за това (дискутирали сме я в предходните постове). При теб следва също така да се отбележи, че режимът на експлоатация е лек (доста висока ср. скорост) + маслото в картера е 4.7 л. (с около 1л.+ над обикновената д15-ка и около 500мл над картера на някои Акорди) + явно чист/незамърсен мотор в много добра/отлична кондиция + евентуална разлика в качеството на горивото (предполагам, че VW-то се кара в БГ!) = добра кореспонденция със видимото състояние на маслото. Като цяло, смяната ти е навременна и с презастраховане от гледна точка на сажди в маслото (диспергиращи свойства), според мен. За да придобиеш пълна и обективна представа дали коментарът ми е правилен и за начина, по който моторът ти се отнася към маслото , ще трябва да минеш през поредица от 4-5 капкови теста. Ако си навит, сега е момента да започнеш – доколкото ти предстои смяна.
  2. 2 точки
    Ами на рав4 да сложиш надписи хонда срв май си е виц
  3. 1 точка
    Всички джанти за Honda Civic 9та ген. са с междуболтово разстояние 5 х 114,3мм и централен отвор 64мм. 1. Civic 5-врати - FK1 1,4 73 kW AT/MТ Номера съгласно Директива 2007/46/EG: до 2015г - e11*2001/116*0255*07-11 от 2015г - e11*2001/116*0255*12 размер гуми: 195/65R15 87T; размер джанти: 15 x 6 J; офсет 45мм. размер гуми: 205/55R16 87T; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 87T; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 87T; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. - FK2 1,8 104 kW AT/MТ Номера съгласно Директива 2007/46/EG: до 2015г - e11*2001/116*0256*07-12 от 2015г - e11*2001/116*0256*13 размер гуми: 195/65R15 88T; размер джанти: 15 x 6 J; офсет 45мм. размер гуми: 205/55R16 88V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 88V; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 88V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. - FK2 2,0 228 kW MТ Номер съгласно Директива 2007/46/EG от 2015г: e11*2001/116*0256*14 размер гуми: 225/40R18 91Y; размер джанти: 18 x 8 J; офсет 55мм. размер гуми: 235/35R19 91Y; размер джанти: 19 x 8 1/2 J; офсет 60мм. - FK3 2,2 i-DTEC 110 kW MT Номер съгласно Директива 2007/46/EG от 2015г: e11*2001/116*0257*06-08 размер гуми: 205/55R16 89V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 89V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. - FK3 1,6 i-DTEC 88 kW MT Номера съгласно Директива 2007/46/EG: до 2015г - e11*2001/116*0257*07-12 от 2015г - e11*2001/116*0257*13 размер гуми: 205/55R16 91V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 91V; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 91V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. 2. Civic Tourer - FK2 1,8 104 kW AT/MТ Номера съгласно Директива 2007/46/EG: до 2015г - e11*2001/116*0256*11-12 от 2015г - e11*2001/116*0256*13 размер гуми: 205/55R16 88V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 88V; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 88V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. - FK3 1,6 i-DTEC 88 kW MT Номера съгласно Директива 2007/46/EG: до 2015г - e11*2001/116*0257*10-12 от 2015г - e11*2001/116*0257*13 размер гуми: 205/55R16 91V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 225/45R17 91V; размер джанти: 17 x 7 J; офсет 50мм. размер гуми: 225/40R18 91V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J; офсет 50мм. И като десерт две табелки с данни за предписано налягане на гумите:
  4. 1 точка
    То самото масло не беше черно. Остатъка в тубата е с кехлибарен (светло кафяв) цвят, а отработеното е с тъмно кафяв цвят.
  5. 1 точка
    @ emod: Благодаря! Бих се опитал да направя 5 капкови теста със следващото масло, но не съм сигурен дали ще имам физически времето. @ dandilov: Скенера е вързан към iOS. Но настройките са по подобие на тези в пост №6. П.П.: Аз погледнах Тест 2 и Тест 4 от тук, за да си извадя някаква представа - http://www.motor-checkup.ru/h_samples.html.
  6. 1 точка
    Вчера сменяйки филтрите реших и аз да пусна капка/и от маслото, което утре ще бъде сменено: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP 0W-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 78 263км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 16 503 км; 1 500км спонтанно в последния уикенд. 6) Цикъл (магистрала/извънградско/градско) – 10/80/10; 7) Средна скорост - около 68 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 18.12.2017 -13.07.2018; 9) Моточасове – 270; в това число и 2ч в Хамбург за 2-3км. и 150-180-200км/ч гонене на полет. 10) Изразходвано гориво - 726л немски и датски дизел (266л Shell V-Power Diesel, 222л No-name нормален (мисля, че купуват от Total), останалото нормален от Shell и Esso) 11) Kтм = (726 л./ 4.7 л.) = 154; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 22 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,7 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Не се наблюдава спад на маслото. 15) Други – предходнo маслo: Q8 5W-30.; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); нормално каране 100км/ч извънградско (95км/ч съгласно ГПС); малко градско; магистрали (главно уикендите) - 120-140 км/ч, веднъж пълнене на километража (204км/ч), голяма част от километрите са с двама човека (аз+колега) до работа и назад - около 70км в посока 16) Капката е скенирана с Canon MG3550 на 600 dpi. Малко се изложих с разстоянието между капките, но ми е за първи път. Ако може някой да изреже единичната капка и да я обработи
  7. 1 точка
    значи пробвал съм на изключен имобилайзер въобще НЕ ВЪРТИ СТАРТЕРА
  8. 1 точка
    Разбрах, благодаря на всички. Довечера ще я разхвърлям и ще пиша какво е станало!
  9. 1 точка
    Качвм го: Сваляш си волана максимално надолу.Издърпваш с ръце черната матова лайсна ,която крие част от километража.Държи се на 4 клипса.Зад нея таблото се държи с 4 винта.След това с едно джедайско движение таблото се навежда напред и се отделят ВНИМАТЕЛНО двете букси.Следва още едно джедайско движение и се изтегля таблото навън като се завърта волана в подходяща посока....
  10. 1 точка
    Овърол мисля че нямахме нищо..... Зауберите накрая.... Хареса ми Макларън как се дразнеха, че не могат да ни изпреварят. Колкото по-скоро махнат тапира от Макларън толкова по-бързо ще статат конкурентни.
  11. 1 точка
    Да допълня и аз пейзажа: В допълнение е и перфекната работа по реглажа от RIFTO GARAGE , съм повече от доволен.
  12. 1 точка
    Здравейте отново от мен! Вече съм на 10200 километра, поставих собствен рекорд за разход извънградско при скорост 120-130, 5,0 до морето. Засега всичко за мен е ОК по колата. Борд компютърът ми показва 6800 до смяна на маслото. В книжката пише, че на 3000км оставащи ще светне напомнителна лампичка да планирам влизане за смяна. Да напомня, колата е 1.0 , бензин 129 коня.
  13. 1 точка
    AGM е акроним на Absorbent Glass Mat и е наименованието на технология при оловно-киселинните акумулатори, при която положителната и отрицателната плоча са разделени от тънка мрежа от стъклени микровлъкна, напоена с електролитна течност. AGM стартовите акумулатори се препоръчват за използване при автомобили със старт-стоп системи, системи за регенериране на енергия при спиране и други подобни. Подчертавам стартовите AGM акумулатори, понеже има и тягови, но те са за други цели. AGM акумулаторите се саморазреждат до 50 пъти по-бавно от стандартните оловно-киселинни батерии с течен електролит и 10-15 пъти по-бавно от геловите акумулатори. До тук добре, НО! AGM акумулаторите трябва да се зареждат с напрежение на зарядното до 13,8V, т.е. до 2,3V/клетка. Системите за зареждане, на стандартни оловно-киселинни акумулатори обикновено са с напрежение от 14.40 волта, което се равнява на 2.4 волта/клетка. Това би повредило AGM акумулатора и ще намали експлоатационния му живот чувствително, в резултат на проточилото се във времето зареждане с необосновано по-високо напрежение. Горещините през топлия сезон не се отразяват никак добре на AGM акумулаторите, а поради тази причина в много от модерните автомобили тези акумулатори се позиционират колкото се може по-далече от отсека на двигателя. Пернишкото зарядно няма контрол на заряда и по спомени можеше да вдигне и до 16,5V - 17V. Поради това не ти препоръчвам да го ползваш за AGM акумулатор. Друго, което е важно, алтернаторът ти трябва да регулира напрежението до 13.8V иначе, ако го държи колкото е стандартното 14.4V, няма да е добре за AGM. От тук, сам решавай какъв акумулатор да си купиш. Успех!
  14. 1 точка
    Колеги, някой ползвал ли е този онлайн калкулатор ( http://www.zealautowerks.com/dseries.html ) за изчисляване на компресията за реално сглобен мотор? Дали дава вярна представа за данните които се получават на практика? Интересуваме и параметъра (Piston-to-Deck Height) каква точно информация дава? Възможно ли е да получи отрицателни стойности (понеже при пресмятане и отрицателни стойности са в ЗЕЛЕНО)? При отрицателно стойности само при скъсан ремък ли се явява проблем или принципно е невъзможно буталото да достигне ГМТ? Какво точно е понятието Piston-to-Deck Height?Абе май станаха доста въпросите ама не мога да си отговоря сам, затова питам по-вещите по темата.
  15. 0 точки
    Ето това е да си фен на Хонда. Не знам дали е за тук или за темата познай колата.
  16. 0 точки
    В столовата в затвора вече питат: за тук, или за вкъщи
  17. 0 точки
    Три часа през нощта. Добрата фея получава SMS: - Забравих за полунощ. В тиквата съм заедно с мишките. Чоплим семки.
  18. 0 точки
    хаххаахаха това ме изкефи!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...