Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Колеги и аз да изкажа мнение по темата с валовете с цел ако мога да успокоя някои колеги. Аз също съм собственик на CRV - K20A4. Докарах си го от Холандия през 2015 на собствен ход. Перфектна работа на двигателя. Веднага го вкарах за реглаж и обслужване и познайте, лека язва на изпускателния вал на последната гърбица. Казаха ми че въобще не е фатално. Последва газифициране на колата. Вече имам 60000 на газ и 4-ри реглажа. На всеки реглаж гърбицата се проверява и за тези 60000хил няма никакво увеличение на язвата. Карам я само с Castrol 5/30 и на 10000хил сменям.
  2. 2 точки
    Ето това мнение чакахме сума ти народ и потвърждава моята теза, че докато не ти светне чека и виновника е вала, не виждам причина да не се кара.
  3. 2 точки
    Малко развитие по темата. Първом да благодаря на колегата DAN_DAN за отзивчивостта и проведения оглед на варненското Харви. По описанието му, колата не отговаря на моите критерии. Поне спестихме път и време на родата. Изненадващо за мен, те пък не харесаха монтанското -имало правено на задната врата (отвътре долният ръб), таванът бил опушен, а на тапицерията на шофьорската врата и задната седалка се виждали неизчистени петна. Всеки си има собствена представа за бъдещата си кола (особено нежния пол). Аз предварително изчетох доста от темите в раздела (за което благодаря на писалите) и го бях огледал и тествал, давайки си сметка че вече е "пълнолетно" и смятам че за възрастта и цената си е в добро състояние. Ако някой проявява интерес, мога да споделя подробности.
  4. 2 точки
    Ако мога да перефразирам - "на крив Макларън, Хондата му пречи". Шъ видат те догодина, кат ги почнат бат Дани от десно и Максималното от лево.
  5. 1 точка
    Освен това в БГ софтуера им е да търси само до ЕВРО 3 за по нагоре няма все още.
  6. 1 точка
    Ето някои снимки, не претендирам да са много хубави, но толкова успях с телефона. И това беше когато свалях главата, сега е значително по-почистена. Честно казано, колкото повече чета и мисля, толкова повече се плаша от възможните проблеми и усложнения. Не съм сигурен дали трябва да сменям и сегментите. Знам, че всеки би казал - да, така и така си отворил. Но оригиналните сегменти са доста скъпи - около 150-160 лв за комплект за едното бутало само, отделно като сложиш и лагерите, става дявол на магаре. От друга страна ако наистина сегментите са за смяна, едно сглобяване сега няма да доведе до нищо хубаво. Интересното е, че не пушеше като да гори масло. Аз знам как пуши една кола, когато гори масло от гумички на клапани например. Ще съм благодарен за компетентни мнения за снимките.
  7. 1 точка
    В БГ на техническите прегледи мерят само СО2. Така, че не са ти казали нищо!
  8. 1 точка
    Така както го описваш по скоро един от валовете е със зъб разлика. 0.12 на 0.20 са добри стойности но аз лично без да ангажирам с моето мнение бих търсил проблема във валовете.
  9. 1 точка
    Кода на радиото не може да съдържа цифри по-големи от 6, защото толкова са бутоните на радиото
  10. 1 точка
    На първичния вал лагерите най често дават фира. Два броя са.
  11. 1 точка
    Оказва се, че това и е доста силна страна! - Accord 2.2 i-CTDi Sport с 19 скоростни световни рекорда на пистата “Папенбург”. - двигател на 2005г. "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели" . - среден разход от 3.07 л/100 км, при теста за икономичност от Висбаден до Франкфурт. - ниско ниво на шум, динамични, надеждни, казва "Автобилд" при 100 000 километровия тест и е "време да се научим да правим дизели".
  12. 0 точки
    Свещичките = осветителните тела във фаровете
  13. 0 точки
    Не знам дали ти прави впечатление, но ми се струва че е кривогледа.
  14. 0 точки
    Абе ... кво стана с Англетата дето Ориза им беше проблем ?!?! Дон Фернандо къде е, че не виждам добре топ 15 ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...