Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.05.2018 in all areas
-
3 точкиДа споделя моят случай със загуба на антифриз на двигател D14A2. След дълго каране от Русе до Варна при спиране във Варна на светофара и работа на колата на място стрелката за температурата започна да се качва към максимума. След като потеглих в движение всичко се нормализира. Стигнах да крайната дестинация и поглеждам да видя какво става в радиaтора и гледам антифриза намалял. Огледах за видими течове, но ненамерих. След няколко дена по обратният път Варна - Русе всичко изглеждаше наред, НО спирам в Русе на първият светофар и колата пак започна да вдига температура. Прибрах се и на следващият ден отварям капачката на радиатора и пак антифриза нямалял. Проверка за протекла помпа и да верен отговор. Помпата пуска антифриз който се завихря зад мотора и като я гледаш от горе неси личи, а само на канал или вдигната кола на подемник. Това се оказа при мен. Така че вдигни колата и погледни да не е протекла водната помпа. Успех.
-
3 точкиВНИМАНИЕ - относно скенирането! Когато се скенира капката, следва да се внимава за реалистичното й възпроизвеждане от скенера. Най-честият проблем е "жълтеенето" и "изсветляването" на скенирания образ. Ето за какво става въпрос: Забележете светложълтия край на капката и много светлата зона на дифузия. Това не е реалния им цвят. Ето и съпоставяне с коректно предадени цветове при скениране (втората капка е коректно съответствие на скенирания оригинал): Сега забележете каква е разликата при обработката на двете капки с "пила": Отчетливо се вижда, че "жълтеещата и изсветлена" капка дава невярна информация относно състоянието на маслото - то изглежда по-свежо, което всъщност не е така. Това, което съм успял да установя чисто практически (чрез тестове с моя скенер) е, че проблемът с жълтеенето и изсветляването се получава, когато скенерът използва WIA драйвър, вместо TWAIN. Жълтеене се получава и когато в "Color management" на Windows-a, в Advanced -> Device profile не е избран профила на скенера. Ето как трябва да изглеждат примерните настройки: Този проблем може да се избегне като се ползва скениращ софтуер, предлаган със самия скенер, какъвто например е Easy Document Creator на Samsung. Другите производители на скенери също предлагат подобен софтуер. Може да се използва и софтуер на трети лица, какъвто например е NAPS2, който предлага възможност за избор между WIA или TWAIN при скениране. Ще бъде от голяма ползва, ако някой IT специалист може да хвърли повече светлина по гореспоменатия проблем и даде насоки за разрешаването му.
-
1 точка
-
1 точкаДобавям към горното 1х5л. и 1х1л. от това: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html общо 6л. Обща стойност 42.84€×1.9675лв.= 84.30 - 5% = 80.07лв.+ 66лв. от горе се получава общо 146лв. Могат да излезнат и други неща за поръчване до 1 юни ,така че ще изчакам с превода. Благодаря!
-
1 точка
-
1 точкаПремахнал съм лимита на търсене от регистрирани потребители. Предстои ъпгрейд до версия 4.3.х на форума, с който търсачката ще заработи значително по-добре. @Japanese fever височината на логото ще бъде намалена - вероятно покрай ъпграйда. Вероятно взимайки предвид предложенията на @ceco_accord
-
1 точкаТака, продължаваме на татък - 6600км, започнаха първите сериозни проблеми: 1.Задни амортисьори се скапаха и са подменени гаранционно 2.Лява вежда на предния калник се отвори - подменена гаранционно 3.Капака на таблото от ляво и той се отвори - подменен гаранционно 4.Стопа за мъгла се наводни, оказа се че смотаните, като са сваляли бронята за теглича, не са го и закачили даже и не свети, чакаме да пристигне 5.Заден под калник за смяна - чакаме да пристигне 6.Инсталацията за теглича беше свързана грешно , щях да се пребия с ремарке! Даваш ляв мигач, свети десен, натискаш спирачка свети стопа за мъгла и т.н. Просто ми обясниха, че жичкаджията явно я е свързал грешно и на обратно, а аз им викам ако беше станала катастрофа какво правим. Сам си я оправих на пътя и сега е по EU. 7.Днес установих, че дисплея на навигацията се разхерметизирал и има прах в него, което не съм виждал никога до сега 8.Левия фар се поти явно и той е дефектен 9.Пълен смях, за кола където няма 10000км, какво ли още ще се разпадне... Мисля, в понеделник да проведа сериозен разговор с управителя, даже и със собственичката, ако трябва ще отида до Пловдив, защото това не може да продължава, ако даже се наложи да си я изкупуват обратно... Една проста Дачия за 20к няма такива проблеми като тази за 60к. Колата е закупена на фирма, ако трябва и ще се съдим, имам средствата и времето да си го позволя! Съжалявам да го кажа но не си купувайте Хонди, които са правени в Мексико... Единственото хубаво нещо в тази кола са гумите и джантите, а да и разхода на гориво...ХаХаХа
-
1 точка@Cap_Slow Просто исках да покажа, че не е добре да бъде спокоен човек когато има ДВР запис. Аз лично бях "по закон" виновен, но другата страна беше морално виновна, защото в задръстване (той нямаше къде да отиде, но Бай Ганьо си е Бай Ганьо) не ме пусна да се включа в движението и нарочно ме ожули (калник и броня), след това се извиняваше (след дъжд качулка). Но все пак, ако някой е виновен и записа го доказва, не знам каква съвест трябва да имаш за да обжалваш (може би зависи от ситуацията де). Когато сложат наблюдателни камери навсякъде, няма да има нужда от КАТ, тогава няма да има и бягане.
-
1 точкаПредходните два поста касаят капкови тестове на бензинови мотори! С дизелите е по-различно. Начинът на изпълване на капката с мърсотия е друг. Много бързо цялата капка се изпълва със сажди (при повечето дизели; при някои съвременни дизели капката не се отличава от бензиновата, освен по цвета й) . Първоначално чернилката е "по-бледа", като с времето се уплътнява и става все по-наситено черна. След това започва свиване към центъра на капката и... край с диспергиращите свойства на маслото. Ето и реални капки: По горните причини ДИЗЕЛЪТ е хубаво да се следи от момента на наливането на новото масло до момента на смяната му, в противен случай преценката за състоянието на маслото може да се окаже неправилна! При капковия тест на дизела е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО заедно със сканираното изображение на капката да се прилага и снимка на капката, изпълнена при описаните по-горе условия, както и снимка на капката на "просвет" (например: поставяте листчето с капката на прозореца и снимате; светлината не трябва да бъде много ярка, т.е. избягвайте пряката слънчева светлина; нужно е само капката да бъде осветена от "задната й страна").
-
1 точкаТехнология капков тест: 1. Моторът трябва да е добре загрял, т.е. маслото следва да е достигнало работна температура. 2. Най-добре е капката да се вземе около 10-та минута след гасенето на мотора; 3. Взима се парче чиста негланцирана бяла офисна хартия с плътност 80гр/м2 и размер около 7х7 см и се поставя близо до мотора върху равна повърхност и върху нещо, което не му позволява да се опира на повърхнината под него - да речем взима се капачка от бурканче със сладко (или друго подобно) или ролка тиксо и листчето се поставя/закрепя (може да се прилепи с тиксо) върху него. Така центърът на листа, където ще капне капката, не се допира на нищо - виси във въздуха, а краищата му се опират на ръбовете на капачката или на ролката с тиксо. Можете също така да подгънете два от противоположните краища на листчето, което е в квадратна форма, така че да се образува нещо като масичка - Внимавайте центърът на листчето да не провисва!; 4. Вади се внимателно щеката – без да се бърше! По принцип ни трябва ПЪРВАТА КАПКА. Стремим се максимално количество масло да остане на щеката. Издърпваме я внимателно и веднага я хоризонтираме ( щека ----------------о ). Пренасяме я внимателно до парчето хартия и я изправяме на около 1,5-3 см над хартията. Изчакваме капката да капне – може да отнеме време, следва да сме търпеливи. Ако не капва - много внимателно и леко се допира щеката или по-скоро маслото от щеката до хартията - колкото маслото да се плъзне от щеката на хартията; 5. Хартията с капката и подложката под нея се занасят в помещение със стайна температура и капката се оставя да съхне 22-24 часа; 6. Листчето с капката се скенира на скенер с разделителност 600 dpi (може и 300dpi) или се прави макроснимка с телефон или таблет. Скенерът е за предпочитане, тъй като всяка една капка от теста (на 1000, 2000, 3000 км и т.н,) ще бъде осветявана по един и същи начин, което е много важно за обективността на теста. Условията, при които се прави теста, следва да са максимално идентични при взимането на всяка една капка: една и съща хартия (от един пакет); едно и също време на взимане на капката (около 10 мин. след гасене на мотора); едно и също място на сушене; едно и също време на сушенето; приблизително еднаква температура на помещението, в което се суши капката; липса на влага в помещението; един и същ начин на скениране. Когато капката се снима с фотоапарат или телефон, трябва много да се внимава осветеността й да е равномерна Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони. Светкавицата да е изключена. Винаги се снима на едно и също място (у дома, например) и на една и съща светлина. Задължително се подлага чист бял лист хартия под листчето с капката. Обработка на капката с GIMPPortable - кратка инструкция:
-
1 точкаИзглежда яко, но карането с включени фарове за мъгла при липсата на такава е забранено и си прося глоба. Последно време няколко познати оттесоха такава, господата от кат бдят
-
1 точка
-
0 точкиЗабравих да спомена, че волана ми седеше на ляво и ходих да го изправя, майстора каза, че била и със сбъркана геометрия, така си е дошла от Мексико сигурно... Както и да е оправих я, но не в Бултрако, там волана щяха да го направят на дясно сигурно...ХаХаХа
-
0 точкиПоста е редактиран, Джапанезето да внимава къде какво пише ,че да не получи лятна отпуска ...:) Леко почна да ми писва вече,,,,
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00