Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.03.2018 in Мнения

  1. 1 точка
    Здравейте хондаджии! Мина много време и реших, че е време да споделя моите приключения в страната на чудесата. И така става дума за мечтания от мен дълго време сивик 6-та генерация. Много време гледах видеа от best MOTORing на тая легенда. Мечтаех си, че един ден и аз ще имам сивик и с времето ще го направя близко до Сивик-Р модела. Е този ден дойде в далечната вече 2012та година на 23-ти Юли. Ето така изглеждаше колата в началото. Това е през 2012-та година. Беше голяма еуфория. Големия ми приоритет беше да оправя ръждите й. Трябва да ви кажа сънувал съм кошмари на тая тема. Тъй като през 2010-та година вече станах студент прогреса беше доста бавен и като цяло гледах да й се наслажадавам на колата. Минаха много години от тогава, но концепцията ми беше ясна в главата и до сега - до 2018-та тя не се е променила. За концепцията след малко. Времето вървеше. Обучението ми в университета ставаше все по-трудно, но се намираше време и за Хондата. През 2013-та дойдоха и първите модификации предимно естетически. Е да и аз минах през спортните ауспуси, но малко по принуда През цялото време обаче аз знаех, че имам много работа по тази кола. Разбира се като студент пари няма. Моята специалност не беше лесна, а аз си я направих още по-трудна като минавах честно на всеки един изпит. И да може да се каже, че тази кола ми напомня на този период от живота ми. След срещите с фенове все повече усещах желанието нещо да се случи най-накрая с тоя двигател с шасито. Е до този етап колата е почти фабрична. Имаше ужасен шнорхел направен от пвц тръба огъната с пистолет за горещ въздух, К и Н филтър или нещо такова. Вадеше приятен звук. Дойде 2015-та година и вече бях събрал части. Имах полиуретанови тампони за предницата, всмукател от д16з9. Това беше и първата ми сериозна задача по тази кола. Нещата се случиха макар и със спънки. Научих доста от тези моменти. В интерес на истината, като се замисля с какви инструменти и как съм ги направил нещата направо се учудвам, но още тогава знаех, че така ще мисля за тези моменти. За мен дишането на двигателя е изключително важно и затова се бях заиграл с всмукателя. Опитах се възможно най-равномерно да премахна за всеки рънър неравности. Изпробвах и една идея с дросела, но за техническата част от нещата ще говорим по-напред. Ето тук вече може да се види действие по колата . След 2 седмици кажи-речи смяната на колектора придоби някъв вид. Тук е редно да кажа, че всичко това беше правено в компанията на най-добрия ми приятел, с който се познаваме от както сме живи. Бяха уникални моменти. Имаше много простотия. Трябва да се отчете факта, че аз никога не съм се занимавал с коли, но всичко беше изпипано от мен. Всичко е правено от мен и макарче ми беше притеснено всичко как ще се получи всичко това се случваше на фона на някакви простотии и смях. Хубави моменти! Ето и малко снимки на дросела Годината си минаваше. Разочарованието от Макларън-Хонда също почваше да се увеличава, но аз вярвах, че някой ден както и моята Хонда ще стане това, което искам, така и Хонда ще направят двигател дето ще бъде "Хонда". Предвид плановете ми реших, че е крайно време да гледам тая ужастна изпускателна система и я оправих, но аз самия знаех, че това е просто първата итерация и със сигурност ще има промени. През зимата на 15-та срещу 16-та година вече имах списък с модификациите, които са по план и ще са разбира се в тон с концепцията ми за тая кола. Минаха вече 4 години, но аз не съм загубил устрема си и желанието си. Е ... дойде подходящо време и се почна. Тук се вижда вече и разпънката. Абе почна да прилича на кола. В този момент вече имах и нови джанти. Реплика на VOLK TE37. Доста леки около 6.3 кг. Колектора беше така поставен, но планувах да го увия с термолента. Заедно с модификациите обаче се разтропаха каретата и ги смених. Тъй като разказа почна да става дълъг ще прекъсна тук и ще продължим след рекламите.
  2. 1 точка
    Здравей, Ами значи IMA датчика в началото започна да светва от време на време по време на движение. Сега вече тотално светнал седи. Не я бях карал 4 дена и като я запалих вече свети нон-стоп. Мейл, след малко пращам на hybridsbg@gmail.com, понеже все още никой не се е обадил. Когато имам някакви новини ще Ви пиша.
  3. 1 точка
    Колегата е искал да каже ..."практически почти същите"... , понеже има лека промяна в корпуса, отстраняваща 1 малка "детска болест" на префейсовия -виещ лагер, поради склонност за превъртане в корпуса. Рядкост е, но не е неизвестна. Останалото което си чел е вярно. Освен разликите в 3-та и 4-та е препрограмиран алгоритъма за работа на автомата, налягането с което се извършва управлението, подобрен е топлообмена и пакетите фрикциони са с различна дебелина и по-малки хлабини в "отцепено" състояние. Но всичко това е с цел да се използва последната версия на хондовото масло, подобряваща работата на агрегата и даваща малка икономия на гориво. В следствие на всичко това той работи още по-плавно. Дали ще тестваш фейс и ли префейс няма значение. Като нямаш натрупани километри с 2-те кутии, разлика няма да усетиш, освен положението на ръката с която хващаш лоста на автомата. Вече си забелязал че лостовете са различни.
  4. 1 точка
    В подписа ми има малка продълговата снимка с 2 автомобила, спряни един след друг. Задният е Сивик 3-та ген. Странно е ако не я виждаш, а още по-странно, ако никой не я вижда??? За Сивика се каня да си пусна тема в раздела "Моят сивик". Хвърляй 1 око -ще ти е интересно.
  5. 1 точка
    Екстра са си, даже и пластини има.
  6. 1 точка
    Браво колега,много ми харесва темата ти.Разказ освен за колата ти и за мечтите и сбъдването им след като са се превърнали в цел. Поздравления!
  7. 1 точка
    Колеги, по примера на @vesivanova реших да започна попълването на една такава обобщаваща тема и за нашите 2-ри генерации. Надявам се информацията да е наистина полезна. Темата ще е в процес на редакция, ако някои колеги имат препоръки за категории и теми моля да пишат в темата, аз ще я редактирам. Откривам с категория "искам ЦРВ, ама какво да е". За търсещи и чудещи се колеги
  8. 1 точка
    Потропването отзад вдясно го имам и аз, но още не съм решил проблема а относно оборотите и при мен се случва да се поразтресе като слизат, понеже слизат под нормалните обороти но бързо се връщат. Бях питал преди време, но не намерихме отговор.. и други колеги имат това явление затова го приех за нормално. Разхода е нормален, предвид факта, че е карана предимно градско и бяха студени месеци. Моята гори около 7-8 градско и 5-6 извън, според това колко ми тежи кракът
  9. 1 точка
    Е след като се убедихте, че рекламите са кофти нещо продължаваме напред както казваше един човек. До къде бяхме стигнали? Аааа да до поредната простотия... торба на ауспуха и кърпа на чистачката и нали това е много смешно... Та да... до тоя етап предницата е обслужена. Тампоните са полиуретанови. Съдбата ще ни научи, че не е баш супер тая опция, но определено разликата беше доооста отчетлива. Не толкова отчетлива обаче беше разликата между SFi горивоподаването на Д14А4 колектора и в общите линии същото горивоподаване но с Д16 колектор. Имаше разлика. Имаше звук, имаше и по-добра реакция, но знаех, че истината е в слагането на компютър или обобщено казано направата на мини-ми. Тук сме някъде май месец 16-та година. Засъжаление плановете ми за минаване към ВТЕК се отложиха. Историята ще каже, че ще се отложи за повече от 1 година, но кво да правиш. На 24-ти май официално вече бях с нова скоростна кутия. Предавателните числа са същите като на Д14А4, но с 4.437 крайно. Ей тука нещата се усетиха. След няколко месеца щях да навърша 4 години с тая кола и се замислих как на 5-та колата умираше като катереше нагоре, но вече нещата се промениха. Двигателя беше по-отзивчин, но и кутията беше по-къса. Усещаше се разлика. Тук трябва да благодаря на Ванката (fenabg), който вероятно повечето от вас познавате. Това е един страхотен човек! Всъщност тук искам да благодаря на всички хора, които са ми помагали за тази машина! Ето една снимка на "енджино" тогава. Тук сме май месец 2016-та. Добре де... е***ти панаира.. много приказки.. Кво ще се случва с тая кола? Спирам засега до тук с историята около тази кола и приключенията ми с нея. Често пишех "... според концепцията ми". Е добре каква е тая концепция? Кво ще се случва? И защо се случва толкова бавно? Концепцията зад тази машина е една удобна, практична машина, която обаче да ми доставя голямо удоволствие на пистата и извън нея. Не говорим за драг машина. Не говорим за возия на мерседес или ситроен. Говорим за машина, която ще ме отведе на 1000 км от дома и обратно без да ги усетя кой знае колко. Да мога да си върша работа с нея, но в същото време да се ходи на писта с нея. Да се излиза вечер на планинско. За тая концепция живея вече 6 години. Това, което предстои по тази кола частично е направено. Искам да го покажа направено. Снимал съм част от моментите, в които съм ги правил тези неща. По колата се работи често. В момента цялата задница се преработва. Полиуратан на определени места както и обикновенни гумени тампони пак на определени места. Колата вече не се кара през зимата. За тая цел вече имам втора... и то каква - Субару... Ооо Ужас! Спирачките се преправят. Отзад минавам на дискове. Отпред съм вече на 262мм. Голяма спирачна помпа.. Абеее.. стандартното. След тази процедура ще се занимавам с двигателя. Ще се опитам да възвърна двигателя до фабричните сервизни допуски там където не е в допуски. ВТЕК и настройка. По интериора ще има също промени. Но най-много се надявам тая година поне за малко да я покарам тая кола на писта. 6 години го мечтая тоя момент. Въпреки това обаче не мисля да правя компромиси с работата по колата и ако се наложи да не ходя на писта, за да стане колата така както я искам съответно няма да ходя. Всичко, което правя до сега не е нещо ново. Запознатите хора с тези коли и модификациите биха казали, че аз за 6 години правя това което те за 3-4 месеца. И да това е факт, но за мен всичко това има специално значение. За мен това е личен проект. Промених се като човек, научих много, придобих много умения и въобще не съжалявам, че се е случило бавно. А по отношение тая тема - Не мисля, че ще ви радвам с чести модификации. С нещо за душата. Поне се надявам да не ви показвам размазани карантии на Д серии. Искам да ви покажа моето приключение в бъдеще с тоя уникален автомобил. В тоя ред на мисли вероятно ще има регулярно обновяване. За вбъдеще какво мисля ли? Ооо не знам въобще. Но тая кола за друго освен Хонда няма да я заменя! Може да мина на друга Хонда, но т'ва ще е далече във времето. Не знам какво ще ме удари в главата, но не мисля и че концепцията си ще променя. В следващите дни ще покажа по-нови снимки и вече актуални на колата. Тъй като стана късно вече, а трябва да се работи ще ви кажа лека нощ и се надявам тази година с една част от всички фенове и фанатици да се запозная. Надявам се и да покараме.
  10. 1 точка
    Не мога да кажа, евентуално някой колега ако знае. Моя сам си го разглобих и цъкнах с поялника. Има подробни клипчета в интернет - разглобяването на част от таблото, разглобяването на самия дисплей и презапояването. Може и сам да го разглобиш и да го дадеш някъде само за презапояването.
  11. 1 точка
    Информация и снимка от ръководството: 1. Отворете вдигащата се задна врата. Поставете парче плат върху ръба на капака. Извадете капака чрез внимателно открехване на ръба му с отвертка с плосък накрайник. 2. С помощта на гаечен ключ развийте двата монтажни болта. 3. Издърпайте възела на крушката от задната колонка. 4. Определете коя от двете крушки е изгоряла - крушката на стопсветлините/ задните габарити или крушката на задния мигач. 5. Извадете цокъла за тази крушка чрез завъртането му на четвърт оборот по посока, обратна на часовниковата стрелка. 6. Издърпайте крушката право навън от нейния цокъл. Пъхнете новата крушка право навътре в цокъла, докато стигне до упор. 7. Монтирайте обратно цокъла във възела на задните светлини, чрез завъртането му по посока на часовниковата стрелка, докато се фиксира сигурно. 8. Включете светлините, за да проверите работата на новата крушка. 9. Монтирайте обратно възела на светлините на място, след това затегнете сигурно монтажните болтове. 10. Центрирайте езичетата на капака с отворите в корпуса. Плъзнете капака върху задната колонка и го монтирайте сигурно.
  12. 1 точка
    Инфото според мен е полезно ако човек има проблем със самата закопчалка но във всички други случаи аз не бих го направил.Наистина понякога е досадно но ако човек си слага колана не виждам проблем.Ако е развалено мястото на слагане на самата закопчалка и писка постоянно при сложен колан е едно но при изрядна система не виждам защо човек би го направил.Въпросът не е само до глобите а си е опасно да се кара без колан а той дори при лек удар помага.
  13. 0 точки
    Такуми пак се изказва неподготвен. Според мен проблема е в пукнат изпускателен колектор, или изгоряла гарнитура, обсъждано е многократно, но Такуми няма как да знае, защото кара Сивик. Но пък не му пречи да е всезнайко и да трупа постове.
  14. 0 точки
    Получих накладките, изглеждат опаковани като предните, които си поръчах от Германия. Прилагам снимки и ако някой може да изкаже мнение доколко са истински нека пише
  15. 0 точки
    До колкото си спомням, на моя Ф18 му бях взел нещо такова: https://www.ebay.co.uk/itm/Lambda-Sensor-fits-HONDA-ACCORD-Mk7-1-8-Pre-Cat-98-to-02-F18B2-Manual-Oxygen-NTK/232585521656?hash=item36272d69f8:g:nO4AAOSwbtNaJUaA не съм имал проблеми, не помня колко пари дадох, помня че беше от ebay NGK-NTK
  16. 0 точки
    В гората се появил див нерез - татуиран, надрусан и много гаден. Всички животни треперели от ужас и никой не смеел да излиза... Изведнъж, за учудване на нереза, отнякъде изскочил белият заек. - Ей, заек, ела тук ! Веднага извикай Мечо Пух ! Зайчето запелтечило: - И ка-ка-какво да му кажа ? Нерезът дръпнал бавно от джойнта и изхриптял: - Кажи му: " Прасчо излезе от затвора !"
  17. 0 точки
    Човечец всеки ден си кУпува хляб от бакалията: 1 лев - 1 хляб. Един ден подава лев на продавачката, а тя: Ааа от днес хляба е ДВА лева. Той: Ма как!? Защо?! Това е двойно, няма причина и т. н. Тя: Ей така, то хляба си е лев, ма и един лев за Бойко! Издивял човека, дръпнал се - ше кара без хляб. Стои настрана, мисли, а опашката си върви. Размислил, обаче, то без хляб живее ли се. Наредил се отново. Дошъл му реда. Подава двата лева. Продавачката ги взима и му връща един лев с думите ''Той хляба свърши"
  18. 0 точки
    Здравейте, ако не е късно.......включвам се със следното: 1 х 5 литра от : RAVENOL ECS Ecosynth SAE 0W20, 5 ltrs https://www.ato24.de/de/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html 1 x Sonax Xtreme Clear View 1:100 Concentrate NanoPro 250 ml https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-scheibenreiniger-1-100-nanopro-250-ml.html 1 x 46.95 + 1 x 6.69 = 53.64 - 5% = 51 euro x 1.97675 = 100.3 + 4.25 = 105 лева Пускам банков превод веднага. Надявам се, че ще пристигне навреме. Адрес за доставка: офис на Спийди гр. ВАРНА, бул. ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ № 263А, ДО ТЕХНОМАРКЕТ Поздрави P.S. Превода направен...
  19. 0 точки
    Здравей ето и за мен: https://www.ato24.de/en/ravenol-vdl-sae-5w-40.html 1 x 5L = €29.95 2 x 1L = €7.49 x 2 = €15 Тотал: €45 x 1.97 = 88.65 лв - 5% = 85лв Пускам ти веднага пари по сметката.
  20. 0 точки
    Здравей, Искам да се включа със Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 4 литрови опаковки - 2 броя: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2 * 22.90EUR * 0,95 * 1.9675 = 85.61+5.45=91.06 лева Парите ще ги внеса днес директно в твоята сметка. Нов съм, но ще се науча Поздрави!
  21. 0 точки
    Здравей, Искам да се включа със Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 4 литрови опаковки - 2 броя: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2 * 22.90EUR * 0,95 * 1.9675 = 85.61 лева Парите ще ги внеса днес директно в твоята сметка. Поздрави!
  22. 0 точки
    Здравей, И аз искам да се включа в общата поръчка : https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html х 8 = 103.92 https://www.ato24.de/en/ravenol-atf-type-z1-fluid.html от 4L х 2 = 67.10 https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4600-5w30.html от 5L х 2 = 69.50 Общо : 240.52 Евро * 0.95 * 1.9675 = 450лв общо Парите ще преведа утре!
  23. 0 точки
    Здравей. Включвам се с Motul 8100 X-clean 5W-40 - 5л. https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html 33,50€ * 0.95 = 31.825€ => 62.70лв. + 4.25(куриер) = 67лв Парите ще преведа утре. Поздрави!
  24. 0 точки
    Някой може ли да ми каже как се махат пиновете на буксата на огледалото? Мъчих се, но не успях и се наложи да отрежа кабелите. Сега трябва да ги удължа, тъй като преправях основата. Това е резултата, не съм го монтирал още.
  25. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...