fenabg 2981 #161 Отговорено 6 Септември, 2019 Преди 7 часа, CARPERA написа: От кога караш K24 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #162 Отговорено 6 Септември, 2019 Побързахте да го накълвете, значи... И защо? Хубаво прави човека. Толкова е ресурсът на ILSAC GF-5. Добре си го сменя на 6 - 7 хил. км. "Петро-то". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #163 Отговорено 17 Септември, 2019 Здравейте колеги, Исках да пиша че ги направих 10к, след доливането, при нормално каране не го барна маслото, така че мисля че вече мога да кажа със сигурност че харча при мен е при високи обороти (витеци). Ще направя една снимка като го сменям. Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #164 Отговорено 17 Септември, 2019 На 5.09.2019 г. at 15:28, Rakeem написа: Дръж си едно шише масълце в багажника и си го поддържай на максимума. Аз не знам да има 200хилядник, който да не пипа маслото в обороти. То в менюъла на хонда изрично е посочено при всяко зареждане да се проверява маслото и да се долива при нужда, така че....ако на теб ти го харчи само при динамично каране няма защо да се тревожиш. Дамм така ще е, радвам се че не го пипа в нормален режим на каране , а ако имам желание някога да карам в обороти, ще имам в предвид че трябва да се долива. Хубаво е че толкова бързо светва индикацията, така поне няма как да пропуснеш моментът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #165 Отговорено 17 Септември, 2019 @Angelov_88 Като ти светне,доливай веднага ,не карай така,защото може да "изяде" разпределителния вал.Само за инфо : 1000лв е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #166 Отговорено 18 Септември, 2019 Преди 15 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: @Angelov_88 Като ти светне,доливай веднага ,не карай така,защото може да "изяде" разпределителния вал.Само за инфо : 1000лв е Здравей, Благодаря ти за съвета! Не бих я оставил без масло , просто направих коментар че индикацията сработва доста на време. Мисля да правя регулаж на клапаните скоро (преди да сложа газова) тъкмо ще мога да видя дали има някви следи от надраскване, предполагам гърбиците се виждат без да се махат кобилици и т.н. Доста е безшумен двигателят към този момент, само на студено има лек шум от клапаните, та предполагам е време да се прави регулаж. По книжка последния е правен преди 50к. Радвам се за сега от разхода на масло за километрите на колата си е доста добре. Ще видим как ще се държи като сменя маслото тези дни. Пък и мерака ми да я карам във обороти мина доста бързо, просто колата не дава усештане което да те кара да я караш в обороти, та предполага следващите 10к ще са спокойно каране и ще видим дали мога да ги мина без доливане (без да се налага доливане). Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #167 Отговорено 18 Септември, 2019 Преди 6 часа, Angelov_88 написа: просто колата не дава усештане което да те кара да я караш в обороти Явно имаш други възприятия от моите, а и от на доста колеги. Почти 3 години се чудех как така колегите карат техните на 6000об. и влизат във vtec-а. Сега почти нямам изпреварване или баир без обороти. Ще свикнеш 😁 и с оборотите и с доливането... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #168 Отговорено 18 Септември, 2019 Има още да и свиква - не е открил опциите на автомата. Както и да пъплиш, скочиш ли на газта, веднага изкарва vtec-а от "менюто с екстрите". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #169 Отговорено 19 Септември, 2019 Здравейте, Съжалявам, малко се отклоняваме от темата! Нека имаме в предвид че има разлика между 7 и 8 генерация (тегло, конски сили на колелата), колицата си върви повече от достатъчно, изобщо не се оплаквам, но няма сравнение със 7-ма серия, която е по-динамича и има по добро ускорение, имам приятел със TypeS, карал съм го и мога да направя разликата. Под усещане за спортна кола визирам: динамика, развъртане на мотора, усещане за скорост, и т.н. > правя сравнение със първата ми VTI-ка която определено ме караше да я настъпвам постоянно , динамиката, осещането да включваш скорости без връщане на газта и да подскача таблото . В Акорда се чуствам добре харесва ми колицата, радвам и се, комфортна е (особенно със новото окачване), климатика поддържа температурата без да усещаш студено течение, доставя ми удоволствие да я карам бързо, но не и усещане за спортна кола. Пробвах на "S" , със "kick" на газта, колата си влиза в обороти, ускорява си добре, но ако не погледнеш километрите .... просто не ги усещаш, пак и ускорението си едно плавно такова..... , лопатките вършат перфектна работа при планинско каране и дълги спускания, не съм пробвал да ги използвам при други ситуации. Със доливане на масло се надявам да не ми се налага да свиквам Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #170 Отговорено 19 Септември, 2019 Spoiler 29 minutes ago, Angelov_88 said: имам приятел със TypeS, карал съм го и мога да направя разликата. Не е ли по-скоро разликата в автомат/ръчка отколкото 7ма/8ма? Type S не беше ли само с ръчни скорости? Извинявам се и аз за офтопика, затова е в таг за скриване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #171 Отговорено 19 Септември, 2019 Off Topic Има и 7-ма АТ TypeS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #172 Отговорено 23 Септември, 2019 (Редактирано) Аз реших най-накрая проблема на Honda Accord 8,K24Z3,201hp с горенето на масло. Може сами да видите от снимките ,защо двигателите ви горят маслото. Сегментите и гумичките са ви спекли,най вероятно. Смених: - сегменти - гумички на клапани - голяма верига с пръзгачи и оптегач - малка верига с плъзгачи и оптегач (веригите бяха за смяна,голямата беше разтегната) - комплект гарнитури - болтове на главата - Маслото е Barthal XTEC 5W40 Двигателя и главата бяха почистени до блясък.,Клапаните попистени и припаснати.Цилиндрите са ми ОК,нямат надраскавания или износване. Проблемът с маслото идва от сегментите и гумичките. Казаха ми,че може да се сменят само гумички и да се налеят цилиндрите с газ за горене и да престоят,което можело да "отпусне" сегментите. Аз обаче ,реших направо да заменя сегментите с нови. Вече 5К км не съм доливал и грам. Двигателят при отварянето: Редактирано 23 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #173 Отговорено 23 Септември, 2019 (Редактирано) Двигателят преди затварянето: Редактирано 23 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #174 Отговорено 23 Септември, 2019 (Редактирано) Редактирано 23 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #175 Отговорено 23 Септември, 2019 (Редактирано) Сила на затягане на болтовете и разтоянието на смукателните и изпускателните клапани за реглаж. Може да е полезно на някой Редактирано 23 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #176 Отговорено 24 Септември, 2019 Здравей колега, Супер е инфото, браво! Мился че ремонта доста се доближава със предписанието от Хонда за този проблем. Знаеш ли дали са полирали каналите на маслообирателните сигменти, за да се предотврати или забави бъдещо отлагане на въглеродни частици? Много успешни километри с реновирания мотор Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #177 Отговорено 25 Септември, 2019 Всичко ми харесва, как си направил,като изключим маслото, което си сипал след ремонта.Надявам се да го ползваш само за разработка.Маслото за този "нов" двигател трябва да е съвсем различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #178 Отговорено 25 Септември, 2019 Преди 2 часа, Shorty написа: Всичко ми харесва, как си направил,като изключим маслото, което си сипал след ремонта.Надявам се да го ползваш само за разработка.Маслото за този "нов" двигател трябва да е съвсем различно. Може да си сипваш каквото решиш на твоята кола. 5W40 е по препоръка от хонда.Колата се държи супер с него и смятам с такова да карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #179 Отговорено 25 Септември, 2019 От коя Хонда е препоръка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #180 Отговорено 25 Септември, 2019 Аз по-скоро бих сложил 0w40 с оглед предстоящия зимен сезон, иначе за лятото 5в40 си е ок за този двигател, Бардал предлагат много добра 0в40-ка, май имаше от фюлерина в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #181 Отговорено 25 Септември, 2019 (Редактирано) След ремонта първо беше с 0W40 и го гореше и смених пак маслото с 5W40 и заспа. Някой от вас дс е пробвал 0W40?! Не сте нали. Така че,първо пробвайте какво става с 0W40 и тогава давайте акъли . Точно заради такивс "акъли" се набутах 150лв за 0W40 и след това пак с 150лв да сложа каквото трябва да е : 5W40. Редактирано 25 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #182 Отговорено 25 Септември, 2019 Какво да пробвам колега, на моята и 0в16 да й сипя пак няма да го близне 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #183 Отговорено 25 Септември, 2019 Поздравления за ремонта. Не се ли препоръчва 0/20 за този двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #184 Отговорено 25 Септември, 2019 Тая тема е дъвкана преди отварянето на форума сигурно Скромното ми мнение е да не цапаме темата, а, ако колегата има желание да търси информация, може да се насочи към масларската тема. Но не ми изглежда като да търси съвети. 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #185 Отговорено 25 Септември, 2019 0w20 ,0w30 в краен случай се препоръчва 5w30 за този мотор.Иначе моята стара к24а3 гореше и тя масло и съм и слагал и 5w40 и 5w30 ,последно я карах с 0w40 най-малко го пипаше.От скоро съм пак с к24а3 ,но автомат и и налях 0w30 ,каквото се препоръчва.Маслото е Petro Canada и покрива изискванията на Хонда за ilsac gf5 стандарт.Само времето ще покаже дали ще го гори.Не е нормално след смяна на сегменти да ти гори 0w40 или маслото е некачествено или е менте.А ако от Бултрако са ти казали ,че 5w40 е маслото за тоя мотор, не се учудвам,те и 10w40 скоро бяха препоръчали за CR-V 4-ta gen с бензинов мотор, така,че нищо не може да ме изненада вече при тях.Това имат,това предлагат. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #186 Отговорено 25 Септември, 2019 Пак я зациклихте с тия масла, направо на човек му се отщява четенето. Остана да го посъветваме да си вземе дизел, че е по-готин от бензин (е ли на газ) и да изчерпаме философията?! Поздравление @BOKLUK_CHOVEK за ентусиазма и направения ремонт, а най-вече, че го споделяш с хората да са на ясно ако се решат/наложи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #187 Отговорено 25 Септември, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: Тая тема е дъвкана преди отварянето на форума сигурно Скромното ми мнение е да не цапаме темата, а, ако колегата има желание да търси информация, може да се насочи към масларската тема. Но не ми изглежда като да търси съвети. Много си прав,колега. Много "съвети" в тази тема имс,но видя ли в нея някой който е решил проблема с горенето на маслото освен мен? Всички си наливат и си мълчат Моята гореше само като я вкарам в обороти над 4К,както са и повечето в тази тема. Сами може да видите на снимкуте по-горе за какъв "запек" става въпрос в двигателите ви и защо има разход на масло. Последно оснотно избора на масло : 5W30 и 5W40 са еднакви на вискозитет. Разликата е ,че 5W40 издържа на по-висока работна температура,съотверно по-бавно се "прецаква" при екплоатация. То има и 5W60 дето е още по-хубаво да се слага, но цената му е сериозна. Относно 0W20/30/40 е рядко за 9 годишен двигател.Като е излезнал от завода е било ОК,ама сега е на 150-200-250К примерно и има някакво износвсне на детайлите.Аз съм сменил сегменти ,гуми на клапани и PCV клапана (за картерни газове),не съм сменил целия двигстел с нов,че да сипвам толкова радко масло като 0W/нещо си. Относно 0W20 ,дето някой спомена : го пероръчват,но за америка. Редактирано 25 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #188 Отговорено 25 Септември, 2019 Били споделил колко километра измина с 0в40 и колко ти изгори, и колко си изминал до момента с 5в40? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #189 Отговорено 25 Септември, 2019 Хубава работа си свършил,но би било добре да дадеш някаква предистория, за досегашни интервали на смяна и ползвани вискозитети.Или казано на кратко,да си дадеш първо на теб обяснение, за това състояние на двигателя ти. С риск да не съм прав,аз бих тръгнал от ниски вискозитети на някоя синтетика,на която пише Хонда на тубичката. Забравил си за финансовата част,колко отсече и дали си заслужава такава интервенция. И защо мислиш,че всеки с такъв мотор е на твоето "деридже"(не целя заяждане)? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #190 Отговорено 25 Септември, 2019 (Редактирано) Предисторията я има в тази тема,2-3 страници назад. Бех качил снимка с парт номерста и цените на частите,но сте изтрили поста. Беше между пост 173 и 174.Относно защо си мисля,че и други са на това "дередже" питам: Защо има тема "Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3" и колко хора са писали в нея,че досипват масло? Самото същестуване и активността на тази тема дава отговор на въпроса. Оправете си колите момчета,проблема е хардуерен. За съжаление няма да се оправи с различна марка и вискозитет масло,колкото и да ги сменяте. Редактирано 25 Септември, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #191 Отговорено 26 Септември, 2019 Преди 19 часа, JHM написа: Забравил си за финансовата част,колко отсече и дали си заслужава такава интервенция. За мен лично не си заслужава. Като купих моята на 60к км. си харчеше 1 литър на смяна и сега след 5години и 110к км. пак си харчи толкова. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #192 Отговорено 26 Септември, 2019 На 24.09.2019 г. at 11:02, Angelov_88 написа: Знаеш ли дали са полирали каналите на маслообирателните сигменти, А как става полирането на каналите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #193 Отговорено 26 Септември, 2019 (Редактирано) Адмирации към колегата BRAVO_CHOVEK направил си труда със снимков материал да сподели какво е направил, дано да има повече колеги като него защото това ще е полезно за много години напред (модел който тепърва ще навлиза и ще се кара, както 7цата в момента). Нямаше нужда да му скачат за маслото сигурен съм, че за в бъдеще сам ще сподели дали двигателят му харесва този вискозитет. А колегата Z-Ro с неговите 60хкм (реални) няма нужда от коментар. Аз съм с к20 двигател и ще се пробвам при него дали ще се случи. Редактирано 26 Септември, 2019 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #194 Отговорено 27 Септември, 2019 Преди 16 часа, rollin написа: А как става полирането на каналите. Здравей, Не съм го правил, но начините за полиране са известни. Попитах защото първото нешо за което се сещам като говорим за отлагане на замърсявания е полиране на повърхноста и намаляване на адхезията към нея. Ако съдя по това какво са описали от Хонда за причините за отлагането, мисля че трябва да се има в предвид как е експлоатиран двигателят, качество на бензини т.н. Аз съм на мнение че не трябва да се набляга толкова на визкозитета на маслото, а на състава, пълната синтетика винаги би била по-добрия избор и от каквото и да е минерално или полусинтетично масло. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #195 Отговорено 27 Септември, 2019 Пълната синтетика има смисъл ако правиш дълги интервали между смените по една или друга причина, ако сменяш между 5 и 8к. км. се губи смисъла, тъй като ресурса, при който качествените полусинтетики запазват до 90% от качествата си е точно в този диапазон, 5 градско и 8 извънградско. Дори е много по-добре за двигателя да сипваш полусинтетика и да сменяш по често, отколко да наливаш синтетика и да забравяш кога си го сменил. Аз за това съм решил да си наливам евтиното Петрото и да си го сменям на около 8к., дори ми е кеф като си го сменям често, защото знам, че и на двигателя му е кеф и ще ми се отплати, все пак един основен ремонт може да ти струва много повече от икономията от по-дългите интервали на смяна. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #196 Отговорено 27 Септември, 2019 Момчета,нали има отделна тема за "избор" на масло ? Защо продължавате да пълните тази тема със спам? 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #197 Отговорено 27 Септември, 2019 На 25.09.2019 г. at 20:38, BOKLUK_CHOVEK написа: 1Бех качил снимка с парт номерста и цените на частите,но сте изтрили поста. Беше между пост 173 и 174. Човек, имаше 1 пост със счупени снимки, това бях скрил, особено след като качи снимки след това, реших, че първия път не се е получило. Ето го №176: 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #198 Отговорено 27 Септември, 2019 Здравейте, Съжалявам за спама със маслата, това е последния пост от мен по този въпрос в тази тема. Ще го кажа по друг начин, химията (маслата) не са ми силна страна, но това което съм чувал от хора (колеги от работа) които имат експертиза по този въпрос е че минералното масло поради състава си, при по натоварен режим на работа на мотора (по висока температура и т.н.) има тенденция да отлага много повече налепи което според ме е пряко свързано със разхода на масло при нашите двигатели, затова и го написах в тази тема, не говоря за смяна, ресурс и/или цена. Второто нещо което съм чувал е че молекулите при синтетиката са много по стабилни и деленето им е по трудно (надявам се го обяснявам правилно), което с други думи казано е че масления слой в лагерите и останалите движещи се елементи се премахва много по трудно което води до намалено износване.... Пак казвам това не е моя експертиза и не мога да бъда сигурен за достоверноста и Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #199 Отговорено 27 Септември, 2019 Преди 1 час, BOKLUK_CHOVEK написа: Момчета,нали има отделна тема за "избор" на масло ? Защо продължавате да пълните тази тема със спам? Koлега, ти си след основен ремонт на двигателя и нещата при теб отново опират до маслото, така че какво да се обсъжда в тема за разход на масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #200 Отговорено 27 Септември, 2019 Къде го видя този основен ремонт На 25.09.2019 г. at 14:12, BOKLUK_CHOVEK написа: Аз съм сменил сегменти ,гуми на клапани и PCV клапана (за картерни газове) Избора на масло е лично негов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове