Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Така е. Преди няколко дни паркирах на страничен наклон (наляво) и лампата светна. При тръгване пак светеше, но известно време след като потеглих изгасна.

 

ПС: аз съм с пре-фейс, без борд комп за моментен разход. Не бих се учудил това да оказва влияние в отчитането на оставащо гориво в резервоара въпреки че бих очаквал когато резервоарът е в последните си литри това да няма значение.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейса има борд комп и след светването на резервата показва оставащи км в зависимост от моментния стил на езда. Ако съм карал градско е около 40км, ако е било извънградско - може и двойно да покаже. Факт е и че съм карал след като покаже 0.0км, но не съм прекалявал, че да не пресъхне системата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам следният въпрос, тъй като колата ми няма извод - AUX/USB , реших да закупя трансмитер с Bluetooth/USB , харесал съм този - https://goo.gl/V4CtK2 , според вас ще върши ли добра работа, не очаквам брилянтно качество, а просто да слушам музика докато шофирам, не съм голям фен на силната музика в колата.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя опит всички са еднакви – вършат работа, качеството е горе долу като музиката от радиото, има смущения в места с повече радиостанции. Като за 30–40лв, всички са супер. Взимай най-евтия с поне едно юсб за зареждане. А ако и юсб-то е 2А – супер.

 

Единственото допълнително нещо би било ако намериш някой с допълнителни функции – например да показва температурата или волтажа, но не съм виждал такива.

 

ПС: най-големия бонус, за който не се бях замислял, е ако е по-компактно и можеш след като го сложиш в запалката, да затвориш (поне донякъде) капака.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Pavel_Pavlov написа:

Според моя опит всички са еднакви – вършат работа, качеството е горе долу като музиката от радиото, има смущения в места с повече радиостанции. Като за 30–40лв, всички са супер. Взимай най-евтия с поне едно юсб за зареждане. А ако и юсб-то е 2А – супер.

 

Единственото допълнително нещо би било ако намериш някой с допълнителни функции – например да показва температурата или волтажа, но не съм виждал такива.

 

ПС: най-големия бонус, за който не се бях замислял, е ако е по-компактно и можеш след като го сложиш в запалката, да затвориш (поне донякъде) капака.

Имам запалка в жабката на подклакътника, и обмислям да ти кажа, там да го сложа, на дадения модел горе, който съм изпратил, пише че има USB, което мисля, че е добре, в случай, че реша да зареждам телефон или да слушам от флашка, но не съм сигурен дали е 2A.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, Dreariness said:

Имам запалка в жабката на подклакътника, и обмислям да ти кажа, там да го сложа, на дадения модел горе, който съм изпратил, пише че има USB, което мисля, че е добре, в случай, че реша да зареждам телефон или да слушам от флашка, но не съм сигурен дали е 2A.

 

 

Ако беше, най-вероятно щяха да го напишат така, че да се вижда. Сигурно не е, но не е болка за умиране, ако си имаш друго зарядно с 2А за когато ти трябва. И, в случай че имаш само една запалка (но ти май имаш 2), да си склонен или да зареждаш бавно, или да слушаш радио.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, разделих се с любимия ми Акорд (6ген купе) и сега съм се спрял на 7ген 2.2 дизел. Прегледах всички важни теми във форума и добих представа какво да гледам, какви са плюсовете и минусите на модела. Тази вечер пристигнах във Варна и утре сутрин ще гледам тези два автомобила:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547202573114564&slink=9i4g9y

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546020327756468&slink=9i4g9y

Ако можете да ме насочите към сервиз или колега който може да прегледа автомобила в случай че стигнем до уговорка за закупуване, също така ако имате информация за някоя от колите ще съм благодарен.

 

Благодаря и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Местата във Варна, които мога да препоръчам са 2.

Дидо - 0889 66 82 66 , прикачвам ти линк с координати, гаража е точно до Bass Dealer Аудио (излиза в гугъл) Карта в Screenshot_1.

Дидо Миямото - 0878 97 71 23 , отново прикачвам линк намира се до Дом на камиона и малко по-надалеч от Метро. Карта на Screenshot_2.

Аз лично използвам услугите на първия Дидо и съм много доволен, но не знам с времето и часовете как ще е, по принцип се обаждам по-рано.

Успех.

 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един въпрос: След малко ръчкане по предпазителите в купето (слагахме видеорегистратор, да ползва ток оттам), като запалих колата ми цъфна чек енджин лампата. Предпазителите са си по местата, проверих. В сервиза ми казаха, че показва проблем с ламбда сондата. Изчистихме грешката, но светна пак след запалване. Според човека е просто съвпадение с ръчкането по предпазителите и или ламбда сондата е за смяна, или причината е в газовата уредба. Нея съм я сложил преди ~4000км и с газаджията я настройвахме в движение след монтажа и после отново след 1000км (по негова препоръка). Никакви ядове не съм имал с нея.

 

Има писано по темата, но не знам дали случаят ми е като някои от описаните, затова ще се радвам да чуя мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точно каква е грешката, много общо

Цитат

проблем с ламбда сондата

С коя от 2те? Какъв проблем точно?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми каза, не го попитах за точния код и детайли. Каза да покарам така и да се върна пак, да видят грешката и какво може да се направи.

 

Може би това и ще направя и след второто посещение ще пиша с подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох отново грешката – P0135 – HO2S (A/F sensor) S1 Heater Circuit Malfunction. Погледнах пак предпазителя… ами да, предал се е, ама не съм забелязал като съм го гледал предния път :)

 

Та изчистихме грешката и проблем няма.

 

ПС: другия път ще искам повече детайли от първия път.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко спешно ви се струва това? Днес се появи и засили. Не звучи чак толкова зле наживо, но шумът е налице. Колко км бих могъл да мина преди смяната? По-спешното е да се прибера до София. Пък там ще се оправи.

 

Сори за краткото видео, трябваше да го отрежа заради ограничение в максималната големина на файла.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое си набелязал за смяна..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Мотобокс (сервиза на Слави, Овча купел) миналата седмица ми казаха, че оптяжната ролка е тръгнала и като се усили шумът, да ходя да я сменям. Тогава имаше същия (според мен) шум, но трудно доловим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

От Мотобокс (сервиза на Слави, Овча купел) миналата седмица ми казаха, че оптяжната ролка е тръгнала и като се усили шумът, да ходя да я сменям.

Ролката не е евтина, а лагерът и се сменя и е евтин. Не си спомням на Авенсиса или Хондата сменях...Разгледайте я като я свалите.

Освен това е лесно да се установи дали е тя- дървена или метална  пръчка допираш до болта и (невъртяща част) , другия край до ухото и слушаш. После допираш до хидравл. помпа, компресора, генератора. Иначе по метода на майсторите е сменяш наред докато спре...

Редактирано от JapCar
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, JapCar написа:

Ролката не е евтина, а лагерът и се сменя и е евтин. Не си спомням на Авенсиса или Хондата сменях...Разгледайте я като я свалите.

40 лева е ролката ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай лагера със някаква смаска да не чагърта, че да не блокира, по възможност вътре в него. Ако блокира лошо.. на този ремък са алтернатор, хидравлика, водна помпа, компресор. Колко ще издържи никой не може да каже, но едва ли още много.

Ако оптяжния механизъм е на ред може само лагер или само ролка да се смени. Иначе целия механизъм е 120-140лв, но се сменя ако е крив, уморен или има някаква драма.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

75лв. е (беше когато ги сменях преди близо 4 год.) само ролката от дилъра.Не пречи да пробваш да смажеш,както писа "h5rov".В друга тема писах, за подобно скрибуцане на ремъка и след като го напръсках wd40 , спря.И за номера на лагера имаше някъде писано,ако решиш само него да сменяш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нея е, да. Като я понапръсках с вд-40 и спря. Със сигурност е временно, но поне се знае какво е и ще помогне да се прибера :) Мерси, колеги.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,на Акорд 7 за смяна по предницата имам двете биалети и двата гони и долни шарнира. Имам въпрос горните шарнири продават ли се отделно или вървят с носача заедно,защото намирам само долните да се продават отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, а дали се продават !?!

lmf.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, nistel_87 написа:

Здравейте Колеги,на Акорд 7 за смяна по предницата имам двете биалети и двата гони и долни шарнира. Имам въпрос горните шарнири продават ли се отделно или вървят с носача заедно,защото намирам само долните да се продават отделно.

Продават се отделно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продават се отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде нагоре стана въпрос за гориво и нивото му, и показанието на уреда. При мен:

 

- от показание на стрелката точно върху 1-цата (не съвсем пълен резервоар, а вече леко надолу), до показанието ѝ точно върху 1/2, съм изминал точно 300 км с показание на борд-а 7.8/100. Това значи, че половината скала е  около 23.5 литра. Все пак мисля, че бордът при градско каране дава големи отклонения - при мен винаги е около 0.5 литра нагоре. Ако е вярно това, то половината скала е точно 25 литра. 

 

- от показание точно 1/2 до показание точно 0 (оставащ пробег около 35 км), съм изминал точно 378 км при среден разход за цялото измерване 7.3 / 100. Това значи, че от 1 до 0 според борда съм изхарчил 49.5 литра. 

 

Понеже при зареждане на колонката по метода "един и същи оставащ пробег по борд", съм измнал 808 км с 58.6 литра (+/- 1-2 литра), това значи, че показанието на борда е било горе долу точно за цялото пътуване, т.е. целия обхват на уреда е около 50 литра. Доста неудобно, над 15 литра в горния край и сигурно 1-2 литра в долния - изобщо не влизат в отчитането. Така ли е при вас? 

 

Използвам момента да се оплача от лошото разграфяване на уреда. Можеше да сложат по-видими точици/чертички на всяка 1/4 и всяка 1/8. Да бяха спестили и на средата тази...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че на пре-фейса ще е малко по-различно, защото не ползва бордовия комп за стрелката на таблото (тъй като няма такъв). А на фейса със сигурност го ползва, тъй като когато се слага АГУ, ако не сложи емулатор за нивото на горивото, то то спада докато караш на газ.

 

Та при мен от зареждане догоре докато стрелката стигне най-горната черта на скалата, мога да съм минал към 120км магистрално, което е около 10л бензин. По мои сметки скалата от макс до мин също е около 50л (което прави около 1.8 литра на деление, м/у другото). Това дава към 5 литра в резервата (въпреки че лампата светва малко преди стрелката да е застанала над най-долната черта). Преди мислех, че е малко повече, но май не е.

 

ПС: Да, неудобно е разграфено. Аз например, ако искам да видя точно колко деления имам оставащи, закривам с десния палец цялата графа и едно по едно откривам деленията като ги броя. Почти като борд комп е, но не е препоръчително в движение :D

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по-скоро всичко е наред с отчитането ми, щом и ти си забелязал 50 литра от 1 до 0. Може наистина да има промяна в позицията на стрелката спрямо количеството при преди и след фейс. Може и да е свързано с това дали е бензин или дизел. По принцип на тая тема съм много взискателен, може би заради други коли преди тази, на които винаги съм знаел с абсолютна точност само като погледна стрелката - колко литра мога да заредя и колко имам оставащи. На тази не е така и се съмнявах дали моят уред не е в ред или така е програмирано. 

 

При мен от зареждане догоре (до ръба) докато стрелката стигне най-горната чертичка, както казах е около 15-16 литра. На пътя, това значи близо 350 км преход по определен маршрут - София-Бургас на автопилот, закотвен на 91 по GPS. Първият път като ми се случи, дори помислих, че уредът се е прее**л, защото изминах 370 км без стрелката да помръдне от най-горе. Ако е точно на средата, зареждам между 39-40 до ръба. 

 

А щом си ги броил, колко са деленията? Имам предвид 1 деление на колко литра отговаря? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата акорда бяха фейслифт, та стрелката ми е само ориентир и никога не ме е интересувало колко е точно, защото нямам случай да не зареждам догоре, до закръгляване на парите. Когато е пълен, стрелката много време не мърда от след 1та, после бързо пада и около средата се забавя... Формата на резервоара не позволява линейност в показанията, а и не е важно.

Скалата е вероятно нелинейна, та не знам що си смятате разхода по чертичките. Защо правите тези прецизни сметки, какво значение имат чертичките, важно е да не останеш без гориво, а сметките за да са точни, винаги пълно/пълно...Борд компа винаги има разлика около 0.5л/100 от реалното, но дори не се сещам в каква посока.

Повече ме дразни, че термометъра не е прецизен, а технически не е трудно да се направи. След старт (бензиновата), много бързо стрелката отива на обичайното си място под вълничката (и никога не мърда от там), а температурата всъщност не е стигнала още работната (мерено с блутуут ОБД модул) и не може да не се променя малко по надолнище/дълъг баир (въпреки термостата)... Може би нарочно е направено така, да не те разсейва или да те вкарва във филм, че нещо не е наред.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броят чертички е 2×14 или общо 28, което при 50л общо отговаря на ~1.8л. Не е кръгло число, за жалост :D

 

Това с температурата честно казано се равдам, че е така, защото човек обикновено не е свикнал да следи температурата на колата и ако се случи тя да започне да загрява, е доста по-вероятно да ти хване окото, че стрелката е на различно от обичайното си място. И на стария Сивик беше същото. Там скалата със сигурност не е линейна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

Броят чертички е 2×14 или общо 28, което при 50л общо отговаря на ~1.8л. Не е кръгло число, за жалост :D

 

Това с температурата честно казано се равдам, че е така, защото човек обикновено не е свикнал да следи температурата на колата и ако се случи тя да започне да загрява, е доста по-вероятно да ти хване окото, че стрелката е на различно от обичайното си място. И на стария Сивик беше същото. Там скалата със сигурност не е линейна.

Колеги, нека да не забравяме, че уредите в автомобила са ориентировъчни, не очаквайте супер точни показания от тях.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало да се качи стрелката на температурата на антифриза. В една голяма жега (38 и отгоре градуса) и включен климатик (който допълнително нагрява входящия въздух) изкачвах баира от Михалково към Девин, покрай яз. Цанков камък със 4 човека и багаж в колата. Пътя е доста стръмно изкачване и завои, които не позволяват повече от 3та скорост. Стрелката доста се премести вдясно и я следях непрекъснато. Щом се качих и влязох в тунела на върха, който е лек наклон надолу и стрелката веднага се върна на мястото си. Така че реагира при вдигане на температурата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, JapCar написа:

Скалата е вероятно нелинейна,...

 

Повече ме дразни, че термометъра не е прецизен, а технически не е трудно да се направи. След старт (бензиновата), много бързо стрелката отива на обичайното си място под вълничката (и никога не мърда от там), а температурата всъщност не е стигнала още работната (мерено с блутуут ОБД модул) и не може да не се променя малко по надолнище/дълъг баир (въпреки термостата)... Може би нарочно е направено така, да не те разсейва или да те вкарва във филм, че нещо не е наред.

На всяка съвременна кола положението на стрелката се зависи от това къде ѝ казва да застане компютърът. Работа за 1 час е да се запише точният изходен сигнал от сондата за всеки литър гориво и да се въведе в компютъра, при което формата на резервоара няма никакво значение. Също така, за да няма резки колебания на стрелката, като при по-стари автомобили с аналогови табла, се вземат данни от последните 2 минути (примерно, може и повече да са). При мен скалата си е съвсем линейна, стрелката не пада по-бързо в първата половина или във втората. В общи линии когато я видя на някаква позиция, почти успявам да уцеля колко количество имам в резервоара и колко мога да заредя. Също и ако не пълня до горе - зареждам някакво количество и предполагам къде би трябвало да застане стрелката. Най-малкото - като погледна стрелката и си казвам "Сега мога да заредя 40 литра" - и ако заредя 52 - значи нещо не е наред. Или ако заредя 32 - пак нещо не е наред. Така също си следя разхода на колата, който е много важен показател за работата на двигателя. Разбира се, не търся абсолютна точност до 1/10 литъра, но до +/-1-2 литра върши добра работа.

 

Стрелката на температурата на повечето нормални коли също се управлява от компютъра, а не е пряко свързана със сензор за температура. Прав си - целта е да не притеснява водача излишно. Ако стане много горещо (извън нормата), вече отива нагоре. На дизеловия Акорд застава на средата на 72 градуса, а термостатът е на 79 (моят). Най-високото показание, което съм виждал, е 87 градуса и пак стрелката е на средата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.15 цола патерица ще стане ли на Акорд 2.4 комби type s facelift.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, chavdarbs написа:

Мисля че, не.

И аз така мисля, но момчето по телефона от който мисля да купя ми каза че 15 били с по-високи гуми и ставали

. Мен ме притеснява дали ще влезне без спирачния апарат да пречи.

Редактирано от Damasko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, но само на задните колела. Ако спукаш предна гума е занимавка – вдигаш отзад, слагаш патерица отзад и вземаш задното колело –> вдигаш отпред сваляш предното, спукано, и слагаш здравото задно. Процедурата дори май беше описана в ръководството за тези, които идват с патерици (които май са стандартно 15ки дори).

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Pavel_Pavlov написа:

Става, но само на задните колела. Ако спукаш предна гума е занимавка – вдигаш отзад, слагаш патерица отзад и вземаш задното колело –> вдигаш отпред сваляш предното, спукано, и слагаш здравото задно. Процедурата дори май беше описана в ръководството за тези, които идват с патерици (които май са стандартно 15ки дори).

Благодаря.Значи все пак ще може да се ползва.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...